Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
kta3
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 19
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2021 2:26 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από kta3 »

Διασωστης31 έγραψε:Όσοι λέτε για 2800 δηλαδή ο 800ος της λίστας, δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα.2800 βγάζει ένας ξεμπαρκος με 14+πτυχιο + την 3αδα που έχουν όλοι (β2, διπλωμα,ecdl).

Υπολογίστε μόνο σαν αυτόν πόσοι θα κάνουν μόνο με μεγαλύτερο απολυτήριο.

Μετά προσθέστε τους εδ και 3τεκνους που είναι σαν έχουν +2 μονάδες στο απολυτηριο.

Και τους πολύτεκνους +3.

Τέλος τα Γ2 και 2η γλώσσα που είναι +4.

Το 80% θα είναι γυναίκες.

Αναπληρώτριες νηπιαγωγοι, δασκάλες και φιλόλογοι με 19 απολυτηρια.



Είμαι γυναίκα και είμαι φιλόλογος. Έχεις εν μέρει δίκιο σε αυτό που λες δίοτι σε αυτό το ποσοστό των γυναικών θα πρέπει να συνυπολογιστεί τόσο το ύψος όσο και τα αθλήματα. Θα πάρει πολλούς επιλαχόντες επομένως κανένας δε θα πρέπει να απογοητεύεται και θα πρέπει να κάνετε όλοι τα χαρτιά σας μηδενός εξαιρουμένου. Είναι μια προκήρυξη της οποίας η μοριόδοτηση εφαρμόζεται για πρώτη φορά επομένως όλα είναι πιθανά και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι ανυπόστατες υποθέσεις.

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Διασωστης31 έγραψε:Όσοι λέτε για 2800 δηλαδή ο 800ος της λίστας, δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα.2800 βγάζει ένας ξεμπαρκος με 14+πτυχιο + την 3αδα που έχουν όλοι (β2, διπλωμα,ecdl).

Υπολογίστε μόνο σαν αυτόν πόσοι θα κάνουν μόνο με μεγαλύτερο απολυτήριο.

Μετά προσθέστε τους εδ και 3τεκνους που είναι σαν έχουν +2 μονάδες στο απολυτηριο.

Και τους πολύτεκνους +3.

Τέλος τα Γ2 και 2η γλώσσα που είναι +4.

Το 80% θα είναι γυναίκες.

Αναπληρώτριες νηπιαγωγοι, δασκάλες και φιλόλογοι με 19 απολυτηρια.

Ναι γιατί ως γνωστόν η κάθε φιλόλογος και νηπιαγωγός, θα κάνει τα χαρτιά για εφ ενώ μπορούσε να περάσει Αστυφυλάκων με τα μόρια που έγραψε στις Πανελλαδικές. Αρε διασώστη, και νομιζα ότι είσαι ρεαλιστικός και ωραίος τυπος. Φτάνει να αποθαρρύνεται τα παιδιά. Κανένας φιλόλογος, παιδαγωγός, νηπιαγωγός κτλπ, σχολες δηλαδή που θέλουν 15 16.000 μόρια δε θα κάνει τα χαρτιά του γιατί θα μπορούσαν να πάνε Αστυφυλάκων και όχι να βαράνε σκοπετο στα ΑΕΙ. Τέλος πάντων κρατήστε τη γνώμη σας και πιστέψτε ότι θέλετε. Στο τέλος θα λέτε ότι και οι γιατροί θα κάνουν τα χαρτιά τους για να ρίξετε τη ψυχολογία των παιδιών. Να σκέφτεστε λογικά. Καλή συνέχεια

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Και πόσο μάλλον τέτοιες σχολές που επιλέγονται επειδή είναι ήπιες όπως ο φιλόλογος που θέλει να κάνει το μάθημα του και να πάει σπίτι. Όχι να τρώει πέτρες και φτυσιδια. Τέλος πάντων, ότι θέλετε πείτε.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Grap είσαι άσχετος, το 2019 μπήκε δικηγόρος και πτυχιούχος Πολυτεχνείου στους ΕΦ. Ξέρεις πόσους τους έκοψε η πείνα λόγω ανεργίας και καταφεύγουν τώρα στα Σώματα Ασφαλείας ενώ ποτέ δε τα είχαν στόχο.

Eftapsuxos
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2021 8:18 am
Ενδιαφέροντα: Astunomia

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Eftapsuxos »

Πάντως εντύπωση μου κάνει εδώ μέσα ότι τα ξέρετε όλα από μόρια μέχρι ποιοί θα δηλώσουν, τι άτομα θα είναι αυτά αν θα φοβούνται μην τους έρθει καμιά πέτρα στο κεφάλι τα πάντα τα πάντα γνωρίζετε μπράβο
Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

Μόλις έγραψε η κοπέλα ότι είναι φιλόλογος. Και ξέρω και αλλη μια που είναι στους λφ.

Ναι με 18.000 μόρια πανελληνιες πηγε λφ να βαράει σκοπιά στο καστελοριζο.

Στους ΛΦ υπάρχει επίσης άτομο που σπουδάζει ιατρική, ενώ έχει και 1ο πτυχίο.

Και στους ΕΦ 2019 υπάρχει απόφοιτος νομικής.

Για τα 800 ευρώ πανε όλοι

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Εντάξει παιδιά να πιστέψω ότι θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Όχι όμως ότι 1000 άτομα θα είναι νομικοί με 19 απολυτήριο. Όπως εσείς ξέρετε τέτοια άτομα, έτσι και εγώ ξέρω άλλους που δε θέλουν Καθόλου αστυνομία και κυνηγάνε το πτυχίο τους.
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Έχουμε ξανά πει, ότι και να γράψουμε εδώ μέσα, ο Χ υποψήφιος θα μας γράψει όλους και θα κάνει τα χαρτιά του. Ωστόσο δύο κοπέλες γνωρίζω παιδαγωγοι που θα κάνουν αίτηση, ο αδερφός μου φιλόλογος, μπήκε στην αστυνομία, μάλλον δεν έχετε δει τους πίνακες με τους υποψηφίους αναπληρωτές, ρίξτε μια ματιά, και μιλάμε μόνο για φιλολόγους, μόνο αυτοί θα μπορούσαν να καλύψουν την ΟΠΠΙ. Ρεαλιστές να είστε, καλό θα σας κάνει όχι κακό.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Η ξαδέρφη μου ΤΕΙ κοσμητολογιας, απολυτήριο 17, αυτοκινητο, προφισενσι και ecdl =3300 μόρια. Αντέ πιαστην, είναι 1.75 περνάει και τα αθλήματα. Ένα απλό παράδειγμα ήταν αυτό, φανταστείτε πόσες ακόμα θα βρεθούν τέτοιες!

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Πόσα τέτοια άτομα να βρεθούν σε μια προκήρυξη 1000 θέσεων 50 άτομα 70 άτομα δηλαδή μην λεμαι ότι θέλουμε.
Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

Αυτούς υπολογίζω κ εγώ μόνο. Τους αναπληρωτές που πανε για 500 ευρώ στα κατσικοχωρια δάσκαλοι, κάθε χρόνο και αλλού.

Ολοι αυτοι θα κάνουν ΟΠΠΙ.

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Τι 50 70 ρε φίλε, αφού η προκηρυξη σε πτυχιούχους απευθύνεται ουσιαστικά. Όλοι οι πτυχιούχοι αναθαρρησαν που για πρώτη φορά μια προκήρυξη της Αστυνομίας τους αβανταρει.

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

EcoMike έγραψε:Η ξαδέρφη μου ΤΕΙ κοσμητολογιας, απολυτήριο 17, αυτοκινητο, προφισενσι και ecdl =3300 μόρια.Αντέ πιαστην, είναι 1.75 περνάει και τα αθλήματα. Ένα απλό παράδειγμα ήταν αυτό, φανταστείτε πόσες ακόμα θα βρεθούν τέτοιες!

Τει κοσμηματολογιας μας τρολάρεις.

Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

SGT Folley έγραψε:Πόσα τέτοια άτομα να βρεθούν σε μια προκήρυξη 1000 θέσεων 50 άτομα 70 άτομα δηλαδή μην λεμαι ότι θέλουμε.


Τα αποτελέσματα των ΛΦ γενικής δείχνουν πόσοι τέτοιοι υπάρχουν, αλλά εθελοτυφλείτε.

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Ναι ρε φίλε μη το ζαλίζεις το θέμα. Εγώ σου λέω ότι μπορεί να δούμε και 4000 μόρια στους πρώτους. Ποτέ δε ξέρεις. Σου λέω όμως ότι δεν έχουν όλοι 19 απολυτήριο ειδικές δυνάμεις κτλπ. Όσο πάει και θα πέφτει η βάση. Δηλαδή και 3100 που λέμε, δεν είναι λίγο ρε φίλε. Και σου λέω ότι δε γουστάρουν όλοι την αστυνομία. Και εγώ ξέρω κοπέλες που φοβούνται να πάνε και τώρα λογικό είναι να φοβάσαι γιατί ξέρουν όλοι τι θα γίνεται. Εδώ δε θέλουν οι πατεράδες τους να τους στείλουν γιατί φοβούνται για τα κορίτσια. Θα έχει ναι, αλλά φτάνει με τη τρομοκρατία και τη βάση 3500. Δηλαδή πείτε και κάτι καλό. Φτάνει η κακια
Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες