Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οικογενειακές ιστοριες το κανατε ρε ηρεμα γραφετε τωρα ανουσια πραγματα ποσες σελιδες.
-
User212223
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος

- Posts in topic: 30
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 4:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το είπε ένας ευτυχώς 😛
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
χαχαχαχχαχαχαχαχαχα πραγματικά πιτσιρικάς είσαι... Εδώ δέστε επιχείρημα δλδ αν στείλω εγώ 10 που λένε συνοδεία σε ανήλικο έσωσαν την ζωή του ληστεία με πυροβολισμούς και αλλά τέτοια; Εντάξει καλό βράδυ και να περνάς καλά στην ΓερμανίαRad. έγραψε: Είδες αυτούς πληρώνεις δυστυχώς ενώ πηγαινοερχεσαι Γερμανία για το μεροκαματο ... Το ποιος ειναο ειρωνικός φαίνεται ... Μου αρέσει παντος που μιλας για iq και εσυ ο ίδιος φέρνει ως παράδειγμα τον γιατρό με τον αστυνομικός αξιαγάπητος είσαι... Παραπληροφόρηση πάλι... Ανεκπαίδευτους μας λέει το αντίπαλο σωματείο άτομα που μπήκαν χωρίς καν ένα πτυχιο με ένα κιλό λάδι για να μπουν οι δικοί τους να πληρώνουν το ταμείο θέλει πολύ μυαλό να το καταλάβεις ε; Να σου πω αινσταιν ένας άνθρωπος που ζει χαρις τον συνάδελφο ΕΦ που ήξερε κάρπα, αυτός το εμαθε στην εκπαίδευση; Για πες μουυ... Ο άλλος που έσωσε και μπήκε στην φωτιά και πήδησε μπαλκόνι το εμαθε στην εκπαίδευση; Για πες στον άνθρωπο που εςωσε κάποιον που Μπορεί να ήταν ο πατέρας σου πως είναι ανεκπαιδευτοσ... Αναφέρεις ένα σκηνικό με τα δυο αδέρφια αυτά δεν έχουν τύχει σε αστυφύλακες με 2 χρόνια σχολη; Εδώ έχουν τύχει σε άλλους με 20 Χρόνια υπηρεσία μπες και διάβασε παραδείγματα αν θες να είσαι αμερόληπτος ... Και εγώ σου παραθέτω στοιχεία και σου λέω πως έχουν μειωθεί κατά 42 τις εκατο ... Ψαξτο... Εγώ ανέφερα ρεαλιστικά πως δεν είναι αυτό που παρουσιάζεις ... Ξερεις πόσοι παρακαλάνε να φύγουν από την Δίας ; Το σκηνικό στην νέα Σμύρνη το είδες εκει στην Γερμανία; Η διαβάζεις και βλέπεις επιλεκτικά; Φυσικά και υπάρχουν και αλλά δύσκολα Επαγγέλματα αλλά εσυ νομίζεις χωρίς καν να έχεις ιδέα για βασικά πως κόβουμε κλήσεις και καφεδάκι και όλα καλά... Θέλουν να μπουν για τον σιγουρο μισθό να φανε ψωμάκι όπως εγώ τις δύσκολες στιγμές και γιατί υπάρχει σεβασμός ... Γιαυτα... Ευτυχισμένος είμαι τίποτα άλλο φιλαράκι ειλικρινά ούτε Ράμπο ούτε τίποτα ευτυχισμένος :) γιαυτο δεν παρεξηγώ την χολή σου η άποψη σου δεν αλλάζει το ξέρω ειδικά το τελευταίο επιχείρημα σου είναι τέλειο κοιμήθηκε ληστής λέει δύσκολη επιχείρηση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 6:31 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Είδα τα περιστατικά στη νέα Σμύρνη, όλα όμως, ηταν χαρακτηριστική και εξοφθαλμη η ευστροφια και η διορατικοτητα σας. Το σταματάω εδώ.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλά κανεις για COVID πρόστιμα πήγαν ...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλά κανεις αν σε ληστέψουν εδώ στην Ελλάδα πράγμα Που απεύχομαι πάρε την γερμανική αστυνομία που είναι διορατική
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οπως ειπε ο Φουσεκης χωρις να γνωριζει με 3κρ σε τριγωνικο ρανταρ. Οταν τελειωσει η προκ των ΕΠΟΠ Θα βγει και αυτη με το καλο. Με ενα προχειρο υπολογισμο εφοσον εχει ημερομηνία ληξης κατάθεσης αιτήσεων 14/5 οπως μαθαμε απο πληροφορια μεσα στο φορουμ και βαση την διορια των Ε. Φ του 19 η προκηριξη Ερχεται 22-23/4. 😎
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
22 μου είπαν!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
EcoMike έγραψε:22 μου είπαν!
;) πολυ λογικο! Αντε με το καλο οσοι ειναι να μπουμε γιατι μας εχει φαει το αγχος !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Fousekis έγραψε:EcoMike έγραψε:22 μου είπαν!
;) πολυ λογικο! Αντε με το καλο οσοι ειναι να μπουμε γιατι μας εχει φαει το αγχος !
Με 3500 βάση θα μπούμε άνετα... 🤣🤣🤣🤣
-Bildakoss-
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η βάση θα είναι κοντά 2800-2900 εάν η ηλικία μείνει ίδια! Στατιστικά σας το βγάζω κ όλας
- Brabus
- Επιλοχίας

- Posts in topic: 17
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 6:27 pm
- Τοποθεσία: Πολίτης
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναιι σίγουρα τσάμπα τα χαρτία μου φενετε με βάση 3000 και πάνω ❌😂😂BilD έγραψε:Fousekis έγραψε:EcoMike έγραψε:22 μου είπαν!
;) πολυ λογικο! Αντε με το καλο οσοι ειναι να μπουμε γιατι μας εχει φαει το αγχος !
Με 3500 βάση θα μπούμε άνετα... 🤣🤣🤣🤣
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
για την β κατηγορια τ δινεις;SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
Η ηλικία έχει μείνει 28. Ετσι έχει αναφερθεί εδώ μεσα 😉
-Bildakoss-
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες




