Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Ασσος έγραψε:Η φυλαξη των πανεπιστημιων απο απριλιο. Αναβληθηκε για οκτωβριο...


Ετσι. Ωστοσο η προκ θα τρεξει κανονικα ωστε η οππι να ειναι ετοιμη απο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη

Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Fousekis έγραψε:
Ασσος έγραψε:Η φυλαξη των πανεπιστημιων απο απριλιο. Αναβληθηκε για οκτωβριο...


Ετσι. Ωστοσο η προκ θα τρεξει κανονικα ωστε η οππι να ειναι ετοιμη απο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη

μακαρι να βγει με καποιο τροπο με πρυχια χωρις πτυχια οππι εφ οπως και να λεγοντε...1000 ελληνοπουλα θα βγουν απι λιστες Ανεργίας. Οπως και να εχει καλα θ ειναι
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Fousekis έγραψε:
Ασσος έγραψε:Η φυλαξη των πανεπιστημιων απο απριλιο. Αναβληθηκε για οκτωβριο...


Ετσι. Ωστοσο η προκ θα τρεξει κανονικα ωστε η οππι να ειναι ετοιμη απο Σεπτέμβρη - Οκτώβρη

Για τέλη Σεπτέμβρη άκουσα. Καλύτερα κιόλας για να μη γίνουν τίποτα επεισόδια. Άντε αυτό το μήνα να βγει η προκήρυξη

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Aston Martin έγραψε:Το έγραψα εχθές δυστυχώς σήμερα το έμαθα με βεβαιότητα. Η ΟΠΠΙ ανακαλείται. Θα προχώρησει σε πρόσληψη 500 Ειδικών Φρουρών χωρίς πτυχία.
Που το άκουσες αυτο;

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

SGT Folley έγραψε:
Aston Martin έγραψε:Το έγραψα εχθές δυστυχώς σήμερα το έμαθα με βεβαιότητα. Η ΟΠΠΙ ανακαλείται. Θα προχώρησει σε πρόσληψη 500 Ειδικών Φρουρών χωρίς πτυχία.
Που το άκουσες αυτο;

Στο ράδιο αρβύλα το είπαν

Efedros2015
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 194
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Efedros2015 »

Από την αρχή υπήρχαν αντιδράσεις κ όμως ψηφίστηκε βγήκε και ΦΕΚ ! Αναμονή λοιπόν.gpap σ είπα σ δλδ ότι από μέρα σ μέρα βγαίνει ;
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Efedros2015 έγραψε:Από την αρχή υπήρχαν αντιδράσεις κ όμως ψηφίστηκε βγήκε και ΦΕΚ ! Αναμονή λοιπόν.gpap σ είπα σ δλδ ότι από μέρα σ μέρα βγαίνει ;
Μου είπαν θα βγει και ότι περιμένουν από βδομάδα σε βδομάδα. Αλλά λένε ότι σίγουρα θα βγει.

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Το κάσα και φυλακή φίλε πηγαινε σε αυτό που είπα στο ότι σε τέτοια θέση είσαι αν δεν συνδυάζεις αυτά που είπα στο πανεπιστήμιο δεν σε έμαθαν να διαβάζεις; Ανεκπαίδευτους μας λένε αντίπαλοι συνδικαλιστές και αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι επειδή κανεις 3 μηνες σχολη δεν σημαίνει πως ξερεις τι δουλειά αυτό σου εξηγω θέλει καιρο εμπειρία και περιστατικα... Εγώ δεν είμαι της άποψης πως οποίος έχει πτυχιο μπορεί να την κάνει και άλλος όχι ούτε το αντίθετο αν δεν το ζήσεις δεν θα μαθεις ποτε φίλε... Φυσικά και ένας από την ΔΕΗ δεν θα μπορεσει να το κάνει όπως και εγώ της ΔΕΗ τι άτοπο παράδειγμα είναι αυτό που δίνεις; Δηλαδή αν πάρεις έναν από την ΔΕΗ και πάει σε ένα ενδοοικογενειακό που μπορεί να εξελιχθεί σε ένοπλο ξερει τι διαδικασία νομική και την κλιμάκωση; Με δουλεύεις; Και δεν θα μιλήσω για το πως θα αντιδράσει σε ένστικτο επιβίωσης αυτό δεν το ξερεις μπορεί να το φέρει εις πέρας μπορεί και όχι εγώ σου μιλάω καθαρα επαγγελματικά... Ο ελληναρας ο μορφωμένος και ο έξυπνος δεν κρίνει κάτι που δεν ξερει από μια εικόνα... Αυτό σε κάνει επικίνδυνο ... Δεν μπορείς να κρίνεις κάτι αν δεν το ζήσεις και το κανεις γιαυτο και εξέλαβες αυτά τα σχόλια όχι από νευρικότητα... Καλή επιτυχία να έχεις και να ξερεις πως στην αστυνομία και σε όλα τα επαγγέλματα ειδικά τα στρατικοποιημενα δεν έχεις άποψη ακους αυτούς που ξέρουν κάτι παραπάνω συμβουλή αν μπεις ... Στον αλκο που λέει ότι να ναι και ειρωνεύεται δεν το παιξα ποτε κομάντο σαν εσάς είμαι αλλά δεν μπορώ να ακούω χαζομάρες για κάτι που δεν έχετε ζήσει όπως και εγώ δεν εκφέρω γνώμη σε κάτι που δεν γνωρίζω
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Enoplos Frouros έγραψε: Johny ξεκαβαλα το καλάμι που έχεις καβαλήσει. Είσαι Αστυνομικός όχι στους G.I.JOE.
Πιο καλάμι ρε φίλε επειδή λέω τι γίνεται καθημερινά; Κάθε μερα γίνονται σκηνικά αφού τα βλεπεις ... Και πιστολιές έχουν πέσει και σειρά μου έχει σώσει άνθρωπο και τόσα που κάνουν συναδελφοι μου και ακούω τον άλλο να λέει πως είναι ευκολακι πως να μην μιλήσω; Χωρίς να είναι καν στο σώμα προσβάλλει όλους τους συναδέλφους μου που εμείς ξέρουμε τι περνάμε ... Αν θεωρείς πως αυτά με κάνουνε GIjoe ναι είμαι και μάλλον και εσυ και οι άλλοι θέλετε να γίνετε όταν γίνετε και αν θα είναι δεκτή κάθε άποψη
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad στην Γερμανία φίλε έχουν και άλλη νομοθεσία μάλλον εκει έμενες γιαυτο δεν έχεις εικόνα για εδώ χαίρομαι παντος που εκει που φτύνεις γλύφεις γιατί για την προκυρηξη ούλα καίγεσαι να μπεις και μάλιστα οππι όταν βρεις τα σκούρα να δούμε ... Το ευκολακι
Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Λοιπόν ονειροπόλοι ... Η προκυρηξη θα βγει είναι είδη έτοιμη ανακοινώθηκε στα υπουργεία οχι επίσημα να τ δούμε εμείς ... Δεύτερον αυτοί χωρίς πτυχίο επειδή βγάζετε χολή και κακιά καθίστε και κλάψτε μας τα κάνατε τσουρέκια... Είστε εσείς οι Ράμπο κ οι άλλοι σκουπίδια... Μην κάνετε όνειρα σε 5 -10 χρόνια θα ξανά βγει προσπαθήστε πάλι ... Ξέρω τσούζει αλλά όπως εσείς χλευάζεται αυτούς με πτυχίο θα σας κάνουν και αυτοί τώρα... Άντε ύπνο και ονειρευτείτε πανεπιστημιακή μ αλλά κριτήρια... Κουράσατε τζάμπα γράφετε π

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Σταματήστε το τρολαρισμα η προκηρυξη θα βγει. Είναι θέμα χρόνου να σκάσει.
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:Το κάσα και φυλακή φίλε πηγαινε σε αυτό που είπα στο ότι σε τέτοια θέση είσαι αν δεν συνδυάζεις αυτά που είπα στο πανεπιστήμιο δεν σε έμαθαν να διαβάζεις; Ανεκπαίδευτους μας λένε αντίπαλοι συνδικαλιστές και αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι επειδή κανεις 3 μηνες σχολη δεν σημαίνει πως ξερεις τι δουλειά αυτό σου εξηγω θέλει καιρο εμπειρία και περιστατικα... Εγώ δεν είμαι της άποψης πως οποίος έχει πτυχιο μπορεί να την κάνει και άλλος όχι ούτε το αντίθετο αν δεν το ζήσεις δεν θα μαθεις ποτε φίλε... Φυσικά και ένας από την ΔΕΗ δεν θα μπορεσει να το κάνει όπως και εγώ της ΔΕΗ τι άτοπο παράδειγμα είναι αυτό που δίνεις; Δηλαδή αν πάρεις έναν από την ΔΕΗ και πάει σε ένα ενδοοικογενειακό που μπορεί να εξελιχθεί σε ένοπλο ξερει τι διαδικασία νομική και την κλιμάκωση; Με δουλεύεις; Και δεν θα μιλήσω για το πως θα αντιδράσει σε ένστικτο επιβίωσης αυτό δεν το ξερεις μπορεί να το φέρει εις πέρας μπορεί και όχι εγώ σου μιλάω καθαρα επαγγελματικά... Ο ελληναρας ο μορφωμένος και ο έξυπνος δεν κρίνει κάτι που δεν ξερει από μια εικόνα... Αυτό σε κάνει επικίνδυνο ... Δεν μπορείς να κρίνεις κάτι αν δεν το ζήσεις και το κανεις γιαυτο και εξέλαβες αυτά τα σχόλια όχι από νευρικότητα... Καλή επιτυχία να έχεις και να ξερεις πως στην αστυνομία και σε όλα τα επαγγέλματα ειδικά τα στρατικοποιημενα δεν έχεις άποψη ακους αυτούς που ξέρουν κάτι παραπάνω συμβουλή αν μπεις ... Στον αλκο που λέει ότι να ναι και ειρωνεύεται δεν το παιξα ποτε κομάντο σαν εσάς είμαι αλλά δεν μπορώ να ακούω χαζομάρες για κάτι που δεν έχετε ζήσει όπως και εγώ δεν εκφέρω γνώμη σε κάτι που δεν γνωρίζω

Rad στην Γερμανία φίλε έχουν και άλλη νομοθεσία μάλλον εκει έμενες γιαυτο δεν έχεις εικόνα για εδώ χαίρομαι παντος που εκει που φτύνεις γλύφεις γιατί για την προκυρηξη ούλα καίγεσαι να μπεις και μάλιστα οππι όταν βρεις τα σκούρα να δούμε ... Το ευκολακι


Καταρχήν δεν είμαστε φιλαράκια στο ξανά λέω. Εκτός τόπου και χρόνου όσα λες, καταρχήν έζησα εκεί και ακόμη πηγαινοέρχομαι, επίσης Πέρασαν τα χρόνια μου για την αστυνομία, η διορατικοτητα σου συνεχίζει να με εκπλήσσει. Επίσης χρέωσες την εκπαίδευση των αστυνομικών της Γερμανίας στην νομοθεσία τους, τι να απαντήσω επ αυτού πιτσιρίκος είσαι και φαίνεται από αυτά που γράφεις. Επικίνδυνο ξέρεις τι σε κάνει, το σκεπτικό σου, η εμπειρία έρχεται δευτερη και δένει με την εκπαίδευση, εσύ βγαίνεις και θες από λάθη και απροσεξίες να μάθεις πάνω στο δρόμο; Είναι σαν να παίρνεις τον φοιτητή ιατρικής τον βάζεις να κάνει εγχειρήσεις κατευθείαν για να αποκτήσει εμπειρία. Αλλά έχεις δίκιο αυτό γίνεται, δεν έχετε καμία εκπαίδευση και ο καθένας από εσάς έχει δικιά του οπτική της "εκπαίδευσης" δεν έχω καμία αντίρρηση επ αυτού. Όσο για τα περιστατικά που αναφέρεις, Από τα στατιστικά στοιχεία της Ελλάς. Μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο 2019, ληστείες 4.287 Πρόστιμα Covid μέσα σε ΔΎΟ μήνες,150.000 Από τις 23 Οκτ έως 25 Νοε 8.500 κλήσεις.
Θες ακόμη να μιλήσουμε για το αν ο κύριος όγκος του επαγγέλματος σου είναι κλήσεις και έλεγχος η θες να μας βάλεις στο ματριξ σου; Αλλοίμονο μας αν ήταν αντίστροφα τα νούμερα. Αύριο να φύγουν από την Ελλάς δέκα χιλιάδες άτομα θα βρεθούν άλλοι να κάνουν τη δουλειά, όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε πόσο αναλώσιμοι και εύκολα αντικαταστατοι είστε τόσο το καλύτερο, εσείς με το μυαλό σας SWAT φαντάζεστε. Το επάγγελμα σου μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε αν το θελήσει, κάτι που συμβαίνει. Εσύ κάτσε με την παρέα σου και λεγε ιστορίες για αγρίους.
Κάθομαι και εξηγώ τα αυτονόητα, χαλάμε και το θεμα.
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Α γιαυτο το τόσο μένος; Τώρα καταλαβες τι σημαίνει η διορατικότητα; Γιατί την χρησιμοποίησες και πριν άστοχα σε ακυρο παράδειγμα και νόμισα δεν ξερεις τι σημαίνει... Έμαθες κάτι στην σχολη ωραιος ΦΙΛΕ ... Δεν νομίζω να γνωριζεις εμενα το πως μιλάω και αν μιλάω ευγενικά όπως πολλοί άλλοι συναδελφοι γιαυτο σου λέω δεν μπορείς να κρίνεις επειδή σε σταμάτησαν 5 10 για έλεγχο ... Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις ο ιατρός θα κάνει σε πτώματα πρακτική πρακτική για το όταν θα δεχτείς πυροβολισμό δεν υπάρχει και εδώ έρχεσαι στα λόγια μου πως είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα... Και δεν είναι όπως νομίζεις σίγουρα εκπαιδεύεσαι αλλά η εμπειρία έρχεται ξαναλέω με τα περιστατικα και ο γιατρός στην πρώτη του εγχείρηση δεν θα είναι τέλειος αλλά θα έχει ανθρώπους δίπλα του να του δείξουν και να τον βοηθήσουν και εδώ έρχεται το ότι μαθαίνεις και Ακους από τους παλιούς που σου είπα πριν... Άρα στα λόγια μου ξαναέρχεσαι και δύσκολο είναι το επάγγελμα και η εκπαίδευση δεν σε βοηθαει είτε κάτσεις 10 χρόνια είτε 5 ... Έχεις όμως δίπλα σου άτομα που έχουν ζήσει σκηνικά και έτσι αντεπεξέρχεσαι και λάθη να κανεις που όλοι κάνουν δεν θα είναι όπως λες στον δρόμο τραγικά ... Τώρα για τις κλήσεις που λες φυσικά και λόγω κορονοϊού πέσαν κλήσεις τι σημαίνει αυτό; Δλδ πριν και μετά που δεν θα υπάρχουν τι θα λες ; Αυτό σημαίνει πως μόνο αυτό κάνει ένας αστυνομικός επειδή πήρε απόφαση μέσω συγκυρίας μια κυβέρνηση; Επίσης οι ληστείες αν δεις τα στατιστικά έχουν μειωθεί όπως και οι κλοπές και πολλά αλλά και οι λόγοι είναι άλλοι που μειώθηκαν γιατί ο κόσμος βλέπει αστυνομία πλέον... Αυτά η δεν τα ξερεις η κανεις πως δεν τα ξερεις ... Η συζήτηση μαζί σου πραγματικά είναι χάσιμο χρόνου γιαυτο δεν σου ξανά απαντάω όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν την πικρία σου φίλε και εγώ την νιώθω απλά σε αυτό το forum είναι για τα παιδιά που αγαπάνε το λειτούργημα του αστυνομικού όποτε σεβασου αυτά ... Αν θες να λες πως είναι εύκολο επάγγελμα και να νομίζεις πως κόβουμε κλήσεις και πίνουμε καφε καντο ... Απλά ποτε δεν θα το μαθεις ευτυχώς δεν θα γίνουμε συναδελφοι ... Όχι επειδή μου έχεις κάνει κάτι αλλά επειδή η αρνητικότητα σου και η μιζέρια σου φαίνεται... Καλά ταξίδια στην Γερμανία
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε: Α γιαυτο το τόσο μένος; Τώρα καταλαβες τι σημαίνει η διορατικότητα; Γιατί την χρησιμοποίησες και πριν άστοχα σε ακυρο παράδειγμα και νόμισα δεν ξερεις τι σημαίνει... Έμαθες κάτι στην σχολη ωραιος ΦΙΛΕ ... Δεν νομίζω να γνωριζεις εμενα το πως μιλάω και αν μιλάω ευγενικά όπως πολλοί άλλοι συναδελφοι γιαυτο σου λέω δεν μπορείς να κρίνεις επειδή σε σταμάτησαν 5 10 για έλεγχο ... Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις ο ιατρός θα κάνει σε πτώματα πρακτική πρακτική για το όταν θα δεχτείς πυροβολισμό δεν υπάρχει και εδώ έρχεσαι στα λόγια μου πως είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα... Και δεν είναι όπως νομίζεις σίγουρα εκπαιδεύεσαι αλλά η εμπειρία έρχεται ξαναλέω με τα περιστατικα και ο γιατρός στην πρώτη του εγχείρηση δεν θα είναι τέλειος αλλά θα έχει ανθρώπους δίπλα του να του δείξουν και να τον βοηθήσουν και εδώ έρχεται το ότι μαθαίνεις και Ακους από τους παλιούς που σου είπα πριν... Άρα στα λόγια μου ξαναέρχεσαι και δύσκολο είναι το επάγγελμα και η εκπαίδευση δεν σε βοηθαει είτε κάτσεις 10 χρόνια είτε 5 ... Έχεις όμως δίπλα σου άτομα που έχουν ζήσει σκηνικά και έτσι αντεπεξέρχεσαι και λάθη να κανεις που όλοι κάνουν δεν θα είναι όπως λες στον δρόμο τραγικά ... Τώρα για τις κλήσεις που λες φυσικά και λόγω κορονοϊού πέσαν κλήσεις τι σημαίνει αυτό; Δλδ πριν και μετά που δεν θα υπάρχουν τι θα λες ; Αυτό σημαίνει πως μόνο αυτό κάνει ένας αστυνομικός επειδή πήρε απόφαση μέσω συγκυρίας μια κυβέρνηση; Επίσης οι ληστείες αν δεις τα στατιστικά έχουν μειωθεί όπως και οι κλοπές και πολλά αλλά και οι λόγοι είναι άλλοι που μειώθηκαν γιατί ο κόσμος βλέπει αστυνομία πλέον... Αυτά η δεν τα ξερεις η κανεις πως δεν τα ξερεις ... Η συζήτηση μαζί σου πραγματικά είναι χάσιμο χρόνου γιαυτο δεν σου ξανά απαντάω όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν την πικρία σου φίλε και εγώ την νιώθω απλά σε αυτό το forum είναι για τα παιδιά που αγαπάνε το λειτούργημα του αστυνομικού όποτε σεβασου αυτά ... Αν θες να λες πως είναι εύκολο επάγγελμα και να νομίζεις πως κόβουμε κλήσεις και πίνουμε καφε καντο ... Απλά ποτε δεν θα το μαθεις ευτυχώς δεν θα γίνουμε συναδελφοι ... Όχι επειδή μου έχεις κάνει κάτι αλλά επειδή η αρνητικότητα σου και η μιζέρια σου φαίνεται... Καλά ταξίδια στην Γερμανία


Εντάξει είναι ανίκητη η "ευστροφια" του μέσου ΕΦ, δε περίμενα κάτι άλλο, ειρωνικός και φαντασιοπληκτος. Εννοείται πως δεν έχετε καμία σχέση με το επάγγελμα του γιατρού αυτο ελειπε, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα των προέδρων σας είστε ανεκπαιδευτοι και ένας τέτοιος με όπλο και γκλοπ είναι επικίνδυνος, απ την ώρα που φορας στολη και βγαίνεις σε κόσμο και όχι κατά τη διάρκεια κάποιου περιστατικου, να μη μιλήσω για το περιστατικό με τα αδελφια, είναι κρίμα.
Σου παραθέτω στατιστικά στοιχεία κλήσεων γενικά πέρα από κοβιντ και ακόμα λες τα δικά σου. Αυτό ξεχωρίζει εμένα από εσένα τουλάχιστον, ήξερα που θα μπω. Σε διαβάζουν υποψήφιοι και θα νομίζουν ότι πάνε σε πόλεμο. Ενα πραγματικά δύσκολο επάγγελμα δε θα είχε τη ζήτηση του δικού σου, κατάλαβε το, δεν έχω δει να ονειρεύεται κάποιος να γίνει ανθρακωρυχος, ούτε ντελιβερας. Πατάμε γη προς το παρόν, ας μπει κοσμάκης να παίρνει το 1000ρικο να ζει τουλάχιστον καλά και όλα τα άλλα βερεσέ τα ακούω. Ζήσε στον δικό σου κόσμο εσύ με τη διορατικοτητα την ευστροφια και δε ξέρω τι άλλο έχεις φανταστεί ότι είσαι. Σήμερα ένας ληστής κοιμήθηκε κατα τη διάρκεια ληστείας, δύσκολη επιχείρηση.
Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες