Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
kta3
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 19
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2021 2:26 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από kta3 »

BilD έγραψε:
Kwstas26 έγραψε:Σας ενημέρωσα και πριν 3 μέρες οτι το φεκ άλλαξε και η προκήρυξη εχει παγώσει μπορεί να βγει απο Σεπτέμβριο ή να την παγώσουν τελείως ήταν λάθος το σχέδιο για τους οππι παραδέχτηκε ο χρυσο


Επικίνδυνος κλόουν Που παραπληροφορεί άτομα πτυχιούχους και μη που ενδιαφέρονται για την προκήρυξη! Εκτός και αν έχεις κάποιο λινκ για αυτά που λες... Αλλα λινκ δεν βλέπω !



Εικόνα BilD

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

AlexiptWtisti18-limenike όχι υγειονομικό ήμουν ι3 αοπλο!
Limenikos
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 223
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 10:31 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Limenikos »

Πολύ λογικό. Κομμένος αλεξιπτωτιστής θα ήσουν και αντί για σβεα, το πηγες ΛΥΒ.Καλή και η Παρηγοριά

Άβαταρ μέλους
BilD
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 630
Δημοσιεύσεις: 1332
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2020 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από BilD »

EcoMike έγραψε:AlexiptWtisti18-limenike όχι υγειονομικό ήμουν ι3 αοπλο!


Αλεξιπτωτιστης... Που τον θυμήθηκες; 🤣🤣

-Bildakoss-
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Ναι άστα φίλε, τι να κάνουμε και εμείς οι γιώταδες έχουμε ψυχη! BilD ο αλςξιπτωτιστης18 είναι!

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε:
Johnny94 έγραψε:Φιλαράκι καπου τα έχεις μπερδέψει... Το επάγγελμα του αστυνομικού είναι από τα πιο δύσκολα... Γιατί είσαι με το ένα πόδι στον λάκο και το άλλο στην φυλακή... Συνδυάζει νομική που πρέπει να ξερεις για να μην βρεθείς κατηγορούμενος ευστροφία και διορατικότητα γιατί το έγκλημα είναι παντα μπροστά από εσενα πρέπει να παίρνεις αποφάσεις σε δευτερόλεπτα που θα στοιχίσουν οι ζωές η την ζωή σου η θα πας φυλακή... Τι κλήσεις και ***** Λες; Έτσι νομίζεις είναι; Και δεν υπάρχει απλός αστυνομικός σε όλους μπορεί να τύχει ούτε θα είσαι για παντα σε ένα γραφείο ειδικά τα πρώτα χρόνια... Ακομη και στην κλήση που λες ευκολακι αν κλιμακωθεί η κατάσταση ξερεις πως θα αντιδράσεις; Αυτά θέλουν εμπειρία και ανακαλύπτεις τον εαυτό σου σε κάθε περιστατικό και μαθαίνεις... Μέσα στο στρες είσαι ...
Καταρχήν δεν είμαστε φιλαράκια. Οσο ζω στην Ελλάδα συναντάω ακριβώς τους αστυνομικούς που περιγράφεις, με νομικες γνώσεις, ευστροφια, αποφασιστικοτητα σε δευτερόλεπτα, διορατικοτητα ένα ματι στην πλάτη και δύο στη φτέρνα, λίγο σοβαρά, είναι άλλο το τι χρειάζεται η αστυνομία και άλλο το τι έχει, σου είπαν εσένα στη σχολή ότι θα βγεις με αυτά τα προτερήματα από κει μέσα και το πίστεψες. Φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μονος που η συναναστροφη μου με την αστυνομία στα τόσα χρόνια είχε να κάνει με κλήσεις και έλεγχο εγγράφων, αυτή είναι η δουλειά στο 95% του απλού ΕΦ αστυνομικού, όχι του πυροτεχνουργου, οπότε δε ξέρω γιατί σε ξάφνιασαν οι κλήσεις, μάλλον δε βγαίνεις απ το σπίτι. Όσο για το στρες, πήγαινε σε έναν ελεύθερο επαγγελματία, ειδικά τώρα και πες του εσύ δεν έχεις στρες, έχει ο αστυνομικός που είναι μήνας μπει μήνας βγει. Ωραία τα είπες πάντως, μελιρρυτος λόγος ότι πρέπει για ομιλια σε χοροεσπερίδα της αστυνομίας, που χαίρονται μόνοι τους και αυτοχειροκροτουν. Για να καταληξω και είναι και η αρχή του κακού, νομίζεις ότι είσαι όλα αυτά, χωρίς να είσαι, και αυτό κάνει κάποιον χειρότερο από έναν που δεν είχε όνειρο να μπει στην αστυνομία.
Δικιο έχεις δεν είμαστε φιλαρακια γιατί ποτε δεν είχα χαζούς φίλους... Χωρίς να είσαι καν σε κάτι γνήσιε Ελληναρα έχεις άποψη... Εγώ το ζω κάθε μερα... Επίσης ποιος μιλησε πως θα βγεις από την σχολη με αυτά; Εγώ είπα πως πρέπει να τα αποκτήσεις και ανέφερα και την εμπειρία που έρχεται με τον καιρο ... Επίσης είσαι άσχετος ειλικρινά δεν βγαινεις μάλλον καν από το σπιτι σου και τι θες εδώ δεν μπορώ να καταλάβω μπέρδεψες τα forum; Ο απλός ΕΦ που λες είναι στην Δίας στην δράση στην οπκε τι κλήσεις μου τσαμπουνάς; Όταν παίρνεις τηλ για ληστεία ποιος θα πάει; Όταν παίρνεις για φωτιά ποιος θα πάει ποιος θα σώσει κάποιον συμπολίτη με Κάρπα; Ειδήσεις βλεπεις; Για αυτές τις καταστάσεις τα κυνηγητά τις πιστολιές ο απλός ΕΦ που θα πάει που εσυ νομίζεις κόβει κλήσεις νομίζεις εσυ μπακαλακο μπορείς να ανταπεξέλθεις; Έτσι; Χωρίς να σου τύχουν Σκηνικά; Αυτά δεν είναι στρεσογόνα ; Εκει η την ώρα που θα καταδιώξεις οχημα Και θα σε πιστολιαζουν όπως έγινε πρόσφατα έλα εσυ πες μου για το μισθό ... Επίσης αν δεν είσαι έστω λίγο από αυτά που προανέφερα είσαι ειπαμε η για φυλακή η για κάσα...
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Προσωπικά ήμουν στο τμήμα πριν λίγο λόγω του ότι έχουμε πάρε δώσε με την εργασία μου και ρώτησα τον υπεύθυνο που ασχολείται με προκηρύξεις. Μου είπε αύριο τελειώνει για τη τράπεζα της Ελλάδος και από βδομάδα σε βδομάδα περιμένουμε τη πανεπιστημιακή. Τώρα ότι και να λέτε εσείς, μου ακούγονται βερεσέ. Κάντε εικασίες όπως κάνατε με τα πτυχία και λέγατε ότι δε θα μπουνε.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Εντάξει ρε grap είπαμε μη σπαζεσαι, όντως μέχρι 22/4 θα βγει η προκηρυξη μου το είπανε και μένα! Τι σε νοιάζει άμα λένε διαφορά, εσύ θα μπεις και μια χαρά εμείς θα κλαίμε απέξω!
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Στον EcoMike θα πήγαινε με βάση τα προσόντα η προκ. Για τράπεζα Ελλάδος (που αντικειμενικά δεν είναι κακή) , θα βαράς προσοχή στον Στουρνάρα κάθε πρωί κομαντούλη! Αλλά δε θα επιτευχθεί το όνειρό σου να δέρνεις κόσμο νομίζοντας πως έχεις εξουσία, γι αυτό έλα οππιΕικόνα
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Βαράω προσοχή σε Πολύ ανώτερους από το Στουρναρα, να είσαι σίγουρος γι αυτό, καλή σου μέρα οππιτη!
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

EcoMike έγραψε:Εντάξει ρε grap είπαμε μη σπαζεσαι, όντως μέχρι 22/4 θα βγει η προκηρυξη μου το είπανε και μένα! Τι σε νοιάζει άμα λένε διαφορά, εσύ θα μπεις και μια χαρά εμείς θα κλαίμε απέξω!
Σου έχω ξαναπεί δε χαίρομαι με τη στεναχώρια άλλων όπως κάνουν πολλοί εδώ μέσα. Παρόλο τη κόντρα και το βρισιμο που μου έχεις ρίξει, θα σου πρότεινα να κάνεις τα χαρτιά σου για τη τράπεζα της Ελλάδος γιατί το ΙΕΚ που έχεις, είναι κύριο προσόν. Εδώ τα έκανα εγώ χωρίς να έχω ΙΕΚ και με πολύ λιγότερα μόρια από εσένα. Οπότε κάνε τα χαρτιά σου εκεί και μη χάνεις τέτοιες ευκαιρίες. Αν δεις ότι πέρασες και δε γουστάρεις, πολύ απλά δε πας. Αλλά Κάνε τη προσπάθεια σου!

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Ευχαριστώ δε θα πάρω!
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Σου έχω ξαναπεί δε χαίρομαι με τη στεναχώρια άλλων όπως κάνουν πολλοί εδώ μέσα. Παρόλο τη κόντρα και το βρισιμο που μου έχεις ρίξει, θα σου πρότεινα να κάνεις τα χαρτιά σου για τη τράπεζα της Ελλάδος γιατί το ΙΕΚ που έχεις, είναι κύριο προσόν. Εδώ τα έκανα εγώ χωρίς να έχω ΙΕΚ και με πολύ λιγότερα μόρια από εσένα. Οπότε κάνε τα χαρτιά σου εκεί και μη χάνεις τέτοιες ευκαιρίες. Αν δεις ότι πέρασες και δε γουστάρεις, πολύ απλά δε πας. Αλλά Κάνε τη προσπάθεια σου!

Κατάλαβες τώρα ; Βγάζει αυτή τη κατάρτιση του ΙΕΚ που δίνει bonus σε φύλαξη διαφόρων υποδομών και Διαφόρων βαθμίδων, βγαίνει μια κρατική προκήρυξη η οποία δίνει τη δυνατότητα στις εν λόγω καταρτίσεις και σου λέει ευχαριστώ δε θα πάρω Εικόνα

Α! Και όσο για την εξυπνάδα που λες διαρκώς έχουμε ίδιους καθηγητές με την Αστυφυλάκων να σε πληροφορήσω τα ίδια δικαιώματα έχει ένας διδάκτορας Πολυτεχνείου ώστε να μπορεί να διδάξει και σε ένα ΙΕΚ διακοσμητικής. Όλοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να διδάξουν σε όλους κλάδους που συνεπάγονται με τα πτυχία τους κυρίως για προυπηρεσία, μόρια.

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Ναι δε θα πάρω γιατί εγώ δε τρέχω να κάνω αίτηση σε ότι προκήρυξη βγαίνει για το Δημοσιο, Αστυνομια ηθελα συγκεκριμένα! Εσείς οι μορφωμένοι πτυχιούχοι κάνετε όπου βρείτε στο Δημόσιο, εμείς οι αμόρφωτοι και στον ιδιωτικό τομέα τα βγάζουμε πέρα!

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad να συμπληρώσω επίσης πως φαίνεσαι πικραμένος που δεν κατάφερες να δουλεψεις εκει που ήθελες μάλλον και απλά κανεις τα χαρτιά σου για οππι και δεν σε αδικώ απλά αν μπεις και σου τύχουν κάποια σκηνικά στείλε μου να μου πεις αν σκέφτεσαι τον μισθό φίλε Εκείνη την ώρα και όχι το πως θα φευγεις από το πανεπιστήμιο μην σε πάρουν από πίσω και σε κάνουν μπλε η σου κάψουν το οχημα Σου η ανεβάζουν στο site τους τα στοιχεία και πες μου αν είναι στρεσογόνο ... Επίσης σε προηγούμενο μήνυμα έγραψες η Δίας θα φυλάει την οππι μάθε πως είναι άλλες υπηρεσίες γιαυτα τα πράγματα αν και μου κάνει εντύπωση εσυ που έχεις τόσες επαφές με αστυνομικους και ξερεις πως είναι η αστυνομία να μην ξερεις ποιες ομάδες είναι για μπαχαλακηδες... Ξεκινά βασικά να μαθεις τα καθήκοντα της κάθε υπηρεσίας και τι κάνει η καθεμία και μετά εξέφρασε άποψη για κάτι που δεν είσαι και απλά προσπαθείς να μπεις... Όπως δεν κρίνει κάποιος ένα επάγγελμα που δεν έχει δουλέψει έτσι και εσυ δεν μπορείς να έχεις άποψη για την αστυνομία από την στιγμή που η μόνη επαφή σου είναι για να σου κόβουν κλήσεις όπως λες... Χειροτερο είναι να νομίζεις πως ξερεις κάτι χωρίς να το έχεις ζήσει και όχι ο λόγος ο δικός μου που είμαι στο σώμα
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες