Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
-
G_k
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Αν επιτρέπεται είχες βάλει άνθρωπο μέσα από το στρατόπεδο ή από το υπουργείο;
-
Mk
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Καλησπερα! Είχες κάποια ενημέρωση ή ακόμα περιμένεις και εσυ;
-
Bro
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Καλησπέρα έχω μετάθεση για 8 μεραρχια ξέρεις κανείς που πρέπει να παρουσιαστώ στο κτήριο στο κέντρο της πόλη ή στο βελισσαριο;
-
G_K
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Αν έχει μάθει κάποιο καινούριο νέο κάποιος 365 ας το πει παρακαλώ, είναι να πάρω και εγώ αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση
-
Los
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Καλησπερα παιδιά! Έφυγε κανεις από 365 με μετάθεση τελικά αυτήν την εβδομάδα;
-
Επισκέπτης
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Μεταθέσεις βυσματικές 365 είχε ακουστεί ότι θα γίνουν μέχρι πριν μπει η 366, τώρα ακούγεται ότι πάνε για μέχρι 25 Ιουνίου... Γενικά ένας χαμός, στο τέλος θα φτάσει η 365 να φύγει στο πεντάμηνο.
-
365
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Εδώ εφυγε στο 4μηνο η 364 με καραντινα και Εβρο κ η 365 θα φυγει στο πεντάμηνο; λογικά μέσα στον Ιούνιο θα φύγουμε
-
363
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Μάγκες κοιτάξτε να το απολαύσετε όπου κι αν πάρετε μετάθεση. Απολύομαι σε ένα μήνα και έκλεισα 7 μήνες στο ΝΙΜΤΣ Αθήνα. Η καλύτερη μετάθεση που θα μπορούσα να πάρω. Αν τα καταφέρετε πηγαίνετε εκεί ! Μετάθεση απολύσεως! Καλή συνέχεια στη θητεία σας και καλοί πολίτες!
-
365SERIES
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Εχουμε κανενα νεο για 365 βυσματικες; Παιδια ακουσα οτι φεύγουν ήδη ατομα!
-
Πολίτης
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Έχω ακούσει ότι το νιμιτς είναι σχετικά μέτριο σε σύγκριση με αλλά. Ποσό πήγαινε η υπηρεσεια;363 έγραψε: Μάγκες κοιτάξτε να το απολαύσετε όπου κι αν πάρετε μετάθεση. Απολύομαι σε ένα μήνα και έκλεισα 7 μήνες στο ΝΙΜΤΣ Αθήνα. Η καλύτερη μετάθεση που θα μπορούσα να πάρω. Αν τα καταφέρετε πηγαίνετε εκεί ! Μετάθεση απολύσεως! Καλή συνέχεια στη θητεία σας και καλοί πολίτες!
-
ΤΕΛΟΣ
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
365 είμαι ήδη Αθήνα εδώ και μια βδομάδα. Παιδιά τα καλά βύσματα λειτουργούν ήδη. Υπομονή για να έρθει η σειρά του δικού σας. Ελάτε στο αρβυλαδικο να γίνουμε πολλοί
-
365
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Ξερει καποιος οταν βγει η μεταθεση σου ποσο καιρό κανει να παει το σημα στη μοναδα σου κ ποσο για να σε ειδοποιησουν;
-
365
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Φίλε @ΤΕΛΟΣ ποια θεωρείς καλά βύσματα; Αυτούς που είναι μέσα στα στρατόπεδα ή αυτούς στο υπουργείο ώστε να κάνουν πιο γρήγορη δουλειά;
Μεταθέσεις στο στρατό (2020)
Ένας Στρατηγός θεωρείται καλό βύσμα;
Απαγορεύονται τα greeklish (Nassos)
Απαγορεύονται τα greeklish (Nassos)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


