Καλησπεριζω τους συνφορουμιτες.Θελω να υποστηριξω αυτο που ειπε ο χρηστης "Δημητρης" παραπανω, οτι με το κιτρινο φυλλαδιο λογω μυωπιας, μπορεις να δουλεψεις ΜΟΝΟ σε ειδικοτητες ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ. Οχι κουβερτα, ουτε μηχανη.
Το 2013 μπηκα στη διαδικασια να βγαλω το φυλλαδιο. Ενω λοιπον περνουσα γιατρους, δεν σκεφτηκε κανεις (ουτε κατα τη διαρκεια της εξετασης, ουτε ΠΡΙΝ) να με ενημερωσει, οτι λογω συγκεκριμενων βαθμων μυωπιας, δεν θα μπορουσα να εργαστω Στον κλαδο που ηθελα. Φανταστειτε την εκπληξη μου λοιπον, οταν παρελαβα το φυλλαδιο με τις κιτρινες σελιδες (ηξερα οτι θα ηταν κιτρινες και οτι δεν θα μπορουσα να δουλεψω κουβερτα) και σβησμενος με στυλο, ο κλαδος της μηχανης. Εμαθα λοιπον μετα, πως το οριο για ΜΗΧΑΝΗ ειναι 2.5 βαθμοι, εκει που εγω ειχα 2.75 κ 2.5... Σε ερωτηση μου, για το εαν υπαρχει ουσια να κανω επανεξεταση μου απαντηθηκε στο υπουργειο πως "Και επανεξεταση να κανεις, αυτοι δεν θα σε εξετασουν καν... Αμα δεν εχεις κανει λειζερ, απλα θα παρουν την καρτελα σου, θα γραψουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που εγραφε πριν και θα σε στειλουν σπιτι". Οποτε τελικως, εργαστηκα σε μια εταιρεια (ασχετη με τον κλαδο της ΕΝ) ενα διαστημα, μαζεψα χρηματα, εκανα λειζερ, εκανα την επανεξεταση πριν 2 μηνες περιπου και ειμαι στο ψαξιμο για καθαριστης ή και ακομα και ναυτοπαιδο (υπολογιζοντας τα χαλια του κλαδου, σχετικα με τις προσληψεις). Τωρα με το ματι του αετου μετα το λειζερ, καλα βλεπω, αλλα δουλεια... ΔΕΝ βλεπω. Τι με κιτρινο, τι με μπλε, το να βρεις ναυτικη δουλεια σημερα ειναι σαν να προσπαθεις να μπεις στο δημοσιο...
Κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο
Κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο
Συγχωρέστε με που επεμβαίνω αλλά έτσι για την ιστορία η εν λόγω κουβέντα είναι για πολεμικό ή εμπορικό ναυτικό?
Πάλι με Φάνη Πετραλιά, πάλι δικια μας θα'ναι...
Κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο
vectorone έγραψε:Καλησπεριζω τους συνφορουμιτες.Θελω να υποστηριξω αυτο που ειπε ο χρηστης "Δημητρης" παραπανω, οτι με το κιτρινο φυλλαδιο λογω μυωπιας, μπορεις να δουλεψεις ΜΟΝΟ σε ειδικοτητες ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ. Οχι κουβερτα, ουτε μηχανη.
Το 2013 μπηκα στη διαδικασια να βγαλω το φυλλαδιο. Ενω λοιπον περνουσα γιατρους, δεν σκεφτηκε κανεις (ουτε κατα τη διαρκεια της εξετασης, ουτε ΠΡΙΝ) να με ενημερωσει, οτι λογω συγκεκριμενων βαθμων μυωπιας, δεν θα μπορουσα να εργαστω Στον κλαδο που ηθελα. Φανταστειτε την εκπληξη μου λοιπον, οταν παρελαβα το φυλλαδιο με τις κιτρινες σελιδες (ηξερα οτι θα ηταν κιτρινες και οτι δεν θα μπορουσα να δουλεψω κουβερτα) και σβησμενος με στυλο, ο κλαδος της μηχανης. Εμαθα λοιπον μετα, πως το οριο για ΜΗΧΑΝΗ ειναι 2.5 βαθμοι, εκει που εγω ειχα 2.75 κ 2.5... Σε ερωτηση μου, για το εαν υπαρχει ουσια να κανω επανεξεταση μου απαντηθηκε στο υπουργειο πως "Και επανεξεταση να κανεις, αυτοι δεν θα σε εξετασουν καν... Αμα δεν εχεις κανει λειζερ, απλα θα παρουν την καρτελα σου, θα γραψουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που εγραφε πριν και θα σε στειλουν σπιτι". Οποτε τελικως, εργαστηκα σε μια εταιρεια (ασχετη με τον κλαδο της ΕΝ) ενα διαστημα, μαζεψα χρηματα, εκανα λειζερ, εκανα την επανεξεταση πριν 2 μηνες περιπου και ειμαι στο ψαξιμο για καθαριστης ή και ακομα και ναυτοπαιδο (υπολογιζοντας τα χαλια του κλαδου, σχετικα με τις προσληψεις). Τωρα με το ματι του αετου μετα το λειζερ, καλα βλεπω, αλλα δουλεια... ΔΕΝ βλεπω. Τι με κιτρινο, τι με μπλε, το να βρεις ναυτικη δουλεια σημερα ειναι σαν να προσπαθεις να μπεις στο δημοσιο...
δεν θα κανα λειζερ και τσαμπα να μου το κανανε. Κριμα. Ελπιζω να σου... Πετυχει... Και αυτο και μια δουλεια.
-
- Επιλοχίας
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 17, 2011 2:23 pm
- Τοποθεσία: Κερατσινι
- Επάγγελμα: Σχεδιαστης μεσω συστηματων Η/Υ
Κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο
pame_pali έγραψε:vectorone έγραψε:Καλησπεριζω τους συνφορουμιτες.Θελω να υποστηριξω αυτο που ειπε ο χρηστης "Δημητρης" παραπανω, οτι με το κιτρινο φυλλαδιο λογω μυωπιας, μπορεις να δουλεψεις ΜΟΝΟ σε ειδικοτητες ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ. Οχι κουβερτα, ουτε μηχανη.
Το 2013 μπηκα στη διαδικασια να βγαλω το φυλλαδιο. Ενω λοιπον περνουσα γιατρους, δεν σκεφτηκε κανεις (ουτε κατα τη διαρκεια της εξετασης, ουτε ΠΡΙΝ) να με ενημερωσει, οτι λογω συγκεκριμενων βαθμων μυωπιας, δεν θα μπορουσα να εργαστω Στον κλαδο που ηθελα. Φανταστειτε την εκπληξη μου λοιπον, οταν παρελαβα το φυλλαδιο με τις κιτρινες σελιδες (ηξερα οτι θα ηταν κιτρινες και οτι δεν θα μπορουσα να δουλεψω κουβερτα) και σβησμενος με στυλο, ο κλαδος της μηχανης. Εμαθα λοιπον μετα, πως το οριο για ΜΗΧΑΝΗ ειναι 2.5 βαθμοι, εκει που εγω ειχα 2.75 κ 2.5... Σε ερωτηση μου, για το εαν υπαρχει ουσια να κανω επανεξεταση μου απαντηθηκε στο υπουργειο πως "Και επανεξεταση να κανεις, αυτοι δεν θα σε εξετασουν καν... Αμα δεν εχεις κανει λειζερ, απλα θα παρουν την καρτελα σου, θα γραψουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια που εγραφε πριν και θα σε στειλουν σπιτι". Οποτε τελικως, εργαστηκα σε μια εταιρεια (ασχετη με τον κλαδο της ΕΝ) ενα διαστημα, μαζεψα χρηματα, εκανα λειζερ, εκανα την επανεξεταση πριν 2 μηνες περιπου και ειμαι στο ψαξιμο για καθαριστης ή και ακομα και ναυτοπαιδο (υπολογιζοντας τα χαλια του κλαδου, σχετικα με τις προσληψεις). Τωρα με το ματι του αετου μετα το λειζερ, καλα βλεπω, αλλα δουλεια... ΔΕΝ βλεπω. Τι με κιτρινο, τι με μπλε, το να βρεις ναυτικη δουλεια σημερα ειναι σαν να προσπαθεις να μπεις στο δημοσιο...
δεν θα κανα λειζερ και τσαμπα να μου το κανανε. Κριμα. Ελπιζω να σου... Πετυχει... Και αυτο και μια δουλεια.
Παρ'ολο που ειναι offtopic, οφειλω να πω οτι το laser ειναι πια μια επεμβαση ρουτινας. Το "Κριμα" δεν το καταλαβα... Δεν νομιζω να ειπα πουθενα οτι εχω καποιο προβλημα, καθε αλλο μαλιστα, εχουν περασει 6 μηνες απο την επεμβαση και βλεπω αριστα. Πλην αυτου γνωριζω 3 ατομα προσωπικα (εκ των 3 οι 2 ναυτικοι) που εχουν κανει laser πανω απο μια 10ετια και κανεις τους δεν εχει και ουτε ειχε ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα.
Το εψαξα παρα πολυ πριν κανω την διαθλαστικη και συγκεκριμενα ποια απο τις 2 τεχνικες (LASIK και PRK). Κατεληξα σε αυτην που πρακτικα ειναι πιο ασφαλης μακροπροθεσμα, αλλα πιο επωδυνη μετεγχειρητικα (PRK) για τις πρωτες μερες. Δεν ζουμε στο 1990,2015 εχουμε, στην αλλη ακρη του Ατλαντικου, αλλαζουν χρωμα στα ματια με το "καψιμο" των κυτταρων μελανινης στα ματια, το laser θα φοβηθουμε;
Το laser πετυχε, φτυστε με μην με ματιασετε, οσο για την δουλεια, ευελπιστουμε στο καλυτερο...
Κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο
Για πληροφόρηση των συναδέλφων αυτό είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ.
ΦΥΣΙΚΑ και μπορείς να εργαστείς ως ηλεκτρολόγος και μηχανικός με κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο.
Εργάζομαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΝΟΜΙΜΑ από το 2016.
ΦΥΣΙΚΑ και μπορείς να εργαστείς ως ηλεκτρολόγος και μηχανικός με κίτρινο ναυτικό φυλλάδιο.
Εργάζομαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΝΟΜΙΜΑ από το 2016.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης