Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Γιατι σβηστικε το μηνημα μου?
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 12
- Δημοσιεύσεις: 13507
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Ρωτάς πράγματα που υπάρχουν σε άλλα θέματα, αφιέρωσε λίγο χρόνο στο να ψάξεις, πρώτα ψάχνεις και διαβάζεις μερικά θέματα και μετά ρωτάς.
ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2014)
Βάσεις - μόρια για Εμπορικό Ναυτικό 2014
ΑΕΝ - Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού
Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες
ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2014)
Βάσεις - μόρια για Εμπορικό Ναυτικό 2014
ΑΕΝ - Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού
Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Σαν 2ετης με ενα επιτυχες εκπαιδευτικο ταξιδι θα ηθελα Τουλαχιστον να σας ενημερωσω πως η σχολη ειναι ενα τρυπακι διχως επιστροφη... Πολλοι σκεφτεστε τη ζωη μεσα στα βαπορια αλλα ειναι πολλα παραπανω...
Σαν δοκιμος το ταξιδι μου φανηκε... Κρουαζιερια. Οχι οτι παιρνουσα ζωη και κοτα σαν καποιους αλλους, εκκει μεσα εχασα σε 6 μηνες 10 κιλα, αλλα το θεμα ειναι οτι μπαινεις χωρις να σε νοιαζει κατι. Καινουριες εμπειριες, βλεπεις χωρες και λιμανια που αλλοι δεν θα δουνε ποτε τους.
Το θεμα ειναι τι κανεις οταν βγεις, η μαλλον τι ζωη κανεις εξω απο αυτα.
Μια ζωη με ημερομηνια λήξης.
Ακουω πολλους να προτεινουν το χρονο 1 μπαρκο 7-8 μηνες. Απορω πως τα καταφερνουν. Σαν ναυτικος πλεον καθε μερα που θα περνας στη στερια ειναι ενας χειροτερος εφιαλτης, βλεπεις αυτα που εχασες και αυτα που προκειτε να χασεις σε αυτους τους 4 μηνες εξω.
Αυτα καλη επιτυχια στους υποψηφιους.
Σαν δοκιμος το ταξιδι μου φανηκε... Κρουαζιερια. Οχι οτι παιρνουσα ζωη και κοτα σαν καποιους αλλους, εκκει μεσα εχασα σε 6 μηνες 10 κιλα, αλλα το θεμα ειναι οτι μπαινεις χωρις να σε νοιαζει κατι. Καινουριες εμπειριες, βλεπεις χωρες και λιμανια που αλλοι δεν θα δουνε ποτε τους.
Το θεμα ειναι τι κανεις οταν βγεις, η μαλλον τι ζωη κανεις εξω απο αυτα.
Μια ζωη με ημερομηνια λήξης.
Ακουω πολλους να προτεινουν το χρονο 1 μπαρκο 7-8 μηνες. Απορω πως τα καταφερνουν. Σαν ναυτικος πλεον καθε μερα που θα περνας στη στερια ειναι ενας χειροτερος εφιαλτης, βλεπεις αυτα που εχασες και αυτα που προκειτε να χασεις σε αυτους τους 4 μηνες εξω.
Αυτα καλη επιτυχια στους υποψηφιους.
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Μπορω στο πρωτο μου εκπαιδευτικο ταξιδι και γενικα στην σταδιοδρομια μου να επιλεξω να εργαζομαι σε ποσταλι?
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
ΑΡΩΩΣΤΙΜΕΝΟΣ ΒΑΘΕΙΑ έγραψε:Μπορω στο πρωτο μου εκπαιδευτικο ταξιδι και γενικα στην σταδιοδρομια μου να επιλεξω να εργαζομαι σε ποσταλι;
Αν έχεις βύσμα ναι μπορείς.
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Εχεις κανα προνομιο αν μπεις στην σχολη με πανελληνιες αντι με απολυτηριο; εχεις κανα προνομοια αν μπεις στην σχολη απο ενιαιο λυκαιο αντι απο επαλ;
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
padi έγραψε:Εχεις κανα προνομιο αν μπεις στην σχολη με πανελληνιες αντι με απολυτηριο;εχεις κανα προνομοια αν μπεις στην σχολη απο ενιαιο λυκαιο αντι απο επαλ;
Δεν έχεις κανένα προνόμιο παραπάνω από οποιονδήποτε τύπο Λυκείου και αν περάσεις και με οποιονδήποτε τρόπο έναντι των άλλων Σπουδαστών.
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Παιδιά, μια χαζή ερώτηση.
επειδή εχω αυτον τον φόβο πως θα πάθω σκωλικοειδήτειδα μεσα στο πλοιο μακρυα απο την στερια και θα μεινω στον τοπο. Μπορείτε να με πείτε τη μέση αποσταση ενος πλοιου (cargo,tanker,lng etc) 'οχι κρουαζιερας απο την στερια (και νοσοκομειο).
Δηλαδη, μπορουμε να παμε καπου μεσα σε 12-20 ώρες η μπα;
επειδή εχω αυτον τον φόβο πως θα πάθω σκωλικοειδήτειδα μεσα στο πλοιο μακρυα απο την στερια και θα μεινω στον τοπο. Μπορείτε να με πείτε τη μέση αποσταση ενος πλοιου (cargo,tanker,lng etc) 'οχι κρουαζιερας απο την στερια (και νοσοκομειο).
Δηλαδη, μπορουμε να παμε καπου μεσα σε 12-20 ώρες η μπα;
-
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 14, 2013 3:34 am
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να μου πει οποιος γνωριζει ποια είναι η διαδικασια (και ηλικια) για να μπω ως δοκιμος αξιωματικος οικονομικου στο εμπορικο ναυτικο και αν μπορω μετα να μεταπηδήσω στο λιμενικο; Με ενδιαφερει πολύ το ζητημα
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
foititaras_86 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να μου πει οποιος γνωριζει ποια είναι η διαδικασια (και ηλικια) για να μπω ως δοκιμος αξιωματικος οικονομικου στο εμπορικο ναυτικο και αν μπορω μετα να μεταπηδήσω στο λιμενικο; Με ενδιαφερει πολύ το ζητημα
Στα εμπορικά πλοία και συγκεκριμένα στα ποστάλια (επιβατηγά) Υπάρχουν οι Λογιστές μόνο που ασχολούνται με τις οικονομικές συναλλαγές αλλά και τις λοιπές (οικονομικές) δραστηριότητες του πλοίου!
Δεν υπάρχουν δηλαδή δόκιμοι έφεδροι αξιωματικοί έτσι όπως το εννοείς.
Για να ταξιδέψεις με οποιαδήποτε ιδιότητα χρειάζεται απλά να βγάλεις ναυτικό φυλλάδιο για αρχή και εν συνεχεία να κάνεις αιτήσεις σε όλες τις εταιρείες μπας και βρεις να μπαρκάρεις.
Να προειδοποιήσω ότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε βύσμα πλέον για οποιαδήποτε θέση.
Σχετικά με το Λιμενικό όπως καταλαβαίνεις να "μεταπηδήσεις" έτσι αόριστα δεν υφίσταται. Θα πρέπει να βγει προκήρυξη που να ζητάει συγκεκριμένα Αξιωματικούς οικονομικάριους (αν σε ενδιαφέρει μόνο το αντικείμενο σου) !
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 12
- Δημοσιεύσεις: 13507
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Καλησπέρα σας. Βλέπω όλους σας να θέλετε να περάσετε σε ΑΕΝ και μου θυμίζετε εμένα όπως ήμουν πέρσυ το καλοκαίρι. Θα βγω λίγο off topic αλλά να με συμπαθάτε.
Για να γίνεις ναυτικός πρέπει να το αγαπάς το βαπόρι, να έχεις όρεξη για δουλειά, δυναμικός χαρακτήρας και όχι χαμηλών τόνων, να είσαι πανω απ'όλα εφευρετικός μιας και ο ναυτικός κάνει ΟΛΕΣ τις δουλειές. Να μην σε νοιάζει να μείνεις στο βαπόρι με τους ίδιους ανθρώπους για 6-7-8 μήνες και να μην έχεις το άγχος αν η κοπέλα σου ή έπειτα η γυναίκα σου σε κερατώνει, γιατί δυστυχώς στις μέρες μας οι γυναίκες έχουν καβαλήσει το καλάμι και αυτό δεν είναι με το μέρος μας συνάδελφοι.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σκεφτείτε ολα αυτά αλλα και άλλα πολλά που ταιριάζουν με το δικό σας χαρακτήρα και ιδιοτροπιές.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. Ας μπω στο ψητό.
Οι βάσεις πέρσυ (2013) με πανελλήνιες 'ηταν γύρω στις 12100 για πλοιάρχους και 11900 για μηχανικούς (αυξημένες αν σκεφτούμε οτι πριν απο τέσσερα χρόνια έμπαιναν στις σχολές αυτές με 4000 το πολύ0. Απο συνσπουδαστές μου κατάλαβα οτι για να περάσεις στη σχολή με απολητήριο ειναι πάρα πολύ δύσκολο. Για να έχεις μια εξασφαλισμένη θέση στη σχολή πρέπει να έχεις τουλάχιστον απολητηριο 18. Συγκεκριμένα στην δική μου ΑΕΝ (στην κύμη Έυβοιας) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΤΟΜΟ που να μην είχε απολητήριο 18 ΧΩΡΙΣ ΤΟ BONUS ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ που με αυτό θα έπιανε απο 19 μεχρι 20.
Συνεπώς όσοι έχετε Απωλυτήρια απο 16,5 αν όχι 17 και ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, αλλά ακόμα και με πτυχίο οι πιθανότητες σας είναι ελάχιστες μιας και σίγουρα θα υπάρχουν ατομα που θα έχουν 17,5- 18 απωλητήριο και με τα μπόνους του πτυχίου θα σας πάρουν τη θεση συνεπώς εσεις με χαμηλό απολητήριο δεν αξίζει να ελπίζετε να περάσετε σε ΑΕΝ. Ειδικά φέτος που πιστεύω οτι οι βάσεις θα αυξηθούν κατα 200-300 μόρια σε σχέση με πέρσυ.
Αλλά και πάλι παιδιά αν και όσοι (τυχαιροι;) καταφέρετε να περάσετε στην σχολή μην νομίζετε οτι η πορεία σας μετά θα ειναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Η εύρεση εταιρίας για να κάνετε το πρώτο σας μπάρκο είναι μεγάλο αγγούρι. Πλέον οι εταιρίες δεν παίρνουν δόκιμους, λίγες είναι αυτές που παίρνουν ακόμα και ενδέχεται να μειωθεί ο αριθμός δόκιμων που θα παίρνουν και αυτές πλέον μιας και το κράτος έχει να δώσει την επιχορήγηση στις εταιρίες που παίρνουν δόκιμους απο το 2009, αρχές κρίσης πιθανότατα (τυχαίο, δεν νομίζω : Ρ)
Πιο συγκεκριμένα στην σχολή μου εταιρία βρήκαν 17 παιδιά, απο τα 31 που είμαστε συνολικά (περιττό να πω οτι οι κοπέλες δεν βρήκαν μπάρκο) εκτός απο μία που παίζει αν την ψιλαφίσεις να βρεις ανδρικό μόριο : Ρ.
Αυτή τη στιγμή είμαι ράδα (σε αγκυροβόλιο) έξω απο το Ρότερνταμ και έτσι βρήκα ίντερνετ και μπήκα να χαζέψω λίγο. Συγγνώμη που βγήκα off topic αλλά πιστεύω πως μερικές παραπάνω πληροφορίες για το πώς ειναι η δυσκολία του επαγκέλματος είναι πιο σημαντικές απο το να μπεις στη σχολή.
Αφού περάσετε στην σχολή καλό θα είναι να πάτε σε μια σχολή με καλό όνομα, ώστε να έχετε παραπάνω ποσοστό επιτυχίας στην εύρεση εργασίας. Μερικές από τις καλύτερες σχολές είναι :
ΑΕΝ ΟΙΝΟΥΣΩΝ (ΧΙΟΣ)
ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ, για μηχανικούς (ΧΙΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)
ΑΕΝ ΚΥΜΗΣ (ΕΥΒΟΙΑ)
ΑΕΝ ΥΔΡΑΣ
Η καλύτερη από αυτές επιλογή για να βρεις μετέπειτα εταιρία ειναι η ΑΕΝ Των Οινουσών, μιας και την σπονσοράρουν οι Χιώτες εφοπλιστές και δεν αφήνουν σχεδόν κανέναν σπουδαστή χωρίς μπάρκο.
Η επόμενη είναι της κύμης.(γι αυτο την επέλεξα)
Οι άλλες ειναι ισάξιες.
Για τον Ασπρόπυργο που όλοι σας θελετε να περάσετε, περιττό να πω οτι είναι χάσιμο χρόνου, δεν θα μάθετε τίποτα απολύτως, μπάρκο θα βρείτε με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία και στο τέλος θα μπαρκάρετε ως δόκιμοι στις εταιρίες αφού δεν θα ξέρετε τίποτα (αν βρείτε ποτέ εταιρία) .
Αυτά από εμένα και συγγνώμη αν σας γκρέμισα τα όνειρα : Ρ Αλλά σας φυλάω το καλό για το τέλος, ο μισθός μας ως δόκιμοι ειναι 880 ΕΥΡΩ ΜΕΙΚΤΑ δηλαδή γύρω στα 700 καθαρά. Πριν απο 4 χρόνια ήταν 2500 για πρωτόμπαρκο δόκιμο.
Για να γίνεις ναυτικός πρέπει να το αγαπάς το βαπόρι, να έχεις όρεξη για δουλειά, δυναμικός χαρακτήρας και όχι χαμηλών τόνων, να είσαι πανω απ'όλα εφευρετικός μιας και ο ναυτικός κάνει ΟΛΕΣ τις δουλειές. Να μην σε νοιάζει να μείνεις στο βαπόρι με τους ίδιους ανθρώπους για 6-7-8 μήνες και να μην έχεις το άγχος αν η κοπέλα σου ή έπειτα η γυναίκα σου σε κερατώνει, γιατί δυστυχώς στις μέρες μας οι γυναίκες έχουν καβαλήσει το καλάμι και αυτό δεν είναι με το μέρος μας συνάδελφοι.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σκεφτείτε ολα αυτά αλλα και άλλα πολλά που ταιριάζουν με το δικό σας χαρακτήρα και ιδιοτροπιές.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. Ας μπω στο ψητό.
Οι βάσεις πέρσυ (2013) με πανελλήνιες 'ηταν γύρω στις 12100 για πλοιάρχους και 11900 για μηχανικούς (αυξημένες αν σκεφτούμε οτι πριν απο τέσσερα χρόνια έμπαιναν στις σχολές αυτές με 4000 το πολύ0. Απο συνσπουδαστές μου κατάλαβα οτι για να περάσεις στη σχολή με απολητήριο ειναι πάρα πολύ δύσκολο. Για να έχεις μια εξασφαλισμένη θέση στη σχολή πρέπει να έχεις τουλάχιστον απολητηριο 18. Συγκεκριμένα στην δική μου ΑΕΝ (στην κύμη Έυβοιας) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΤΟΜΟ που να μην είχε απολητήριο 18 ΧΩΡΙΣ ΤΟ BONUS ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ που με αυτό θα έπιανε απο 19 μεχρι 20.
Συνεπώς όσοι έχετε Απωλυτήρια απο 16,5 αν όχι 17 και ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, αλλά ακόμα και με πτυχίο οι πιθανότητες σας είναι ελάχιστες μιας και σίγουρα θα υπάρχουν ατομα που θα έχουν 17,5- 18 απωλητήριο και με τα μπόνους του πτυχίου θα σας πάρουν τη θεση συνεπώς εσεις με χαμηλό απολητήριο δεν αξίζει να ελπίζετε να περάσετε σε ΑΕΝ. Ειδικά φέτος που πιστεύω οτι οι βάσεις θα αυξηθούν κατα 200-300 μόρια σε σχέση με πέρσυ.
Αλλά και πάλι παιδιά αν και όσοι (τυχαιροι;) καταφέρετε να περάσετε στην σχολή μην νομίζετε οτι η πορεία σας μετά θα ειναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Η εύρεση εταιρίας για να κάνετε το πρώτο σας μπάρκο είναι μεγάλο αγγούρι. Πλέον οι εταιρίες δεν παίρνουν δόκιμους, λίγες είναι αυτές που παίρνουν ακόμα και ενδέχεται να μειωθεί ο αριθμός δόκιμων που θα παίρνουν και αυτές πλέον μιας και το κράτος έχει να δώσει την επιχορήγηση στις εταιρίες που παίρνουν δόκιμους απο το 2009, αρχές κρίσης πιθανότατα (τυχαίο, δεν νομίζω : Ρ)
Πιο συγκεκριμένα στην σχολή μου εταιρία βρήκαν 17 παιδιά, απο τα 31 που είμαστε συνολικά (περιττό να πω οτι οι κοπέλες δεν βρήκαν μπάρκο) εκτός απο μία που παίζει αν την ψιλαφίσεις να βρεις ανδρικό μόριο : Ρ.
Αυτή τη στιγμή είμαι ράδα (σε αγκυροβόλιο) έξω απο το Ρότερνταμ και έτσι βρήκα ίντερνετ και μπήκα να χαζέψω λίγο. Συγγνώμη που βγήκα off topic αλλά πιστεύω πως μερικές παραπάνω πληροφορίες για το πώς ειναι η δυσκολία του επαγκέλματος είναι πιο σημαντικές απο το να μπεις στη σχολή.
Αφού περάσετε στην σχολή καλό θα είναι να πάτε σε μια σχολή με καλό όνομα, ώστε να έχετε παραπάνω ποσοστό επιτυχίας στην εύρεση εργασίας. Μερικές από τις καλύτερες σχολές είναι :
ΑΕΝ ΟΙΝΟΥΣΩΝ (ΧΙΟΣ)
ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ, για μηχανικούς (ΧΙΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)
ΑΕΝ ΚΥΜΗΣ (ΕΥΒΟΙΑ)
ΑΕΝ ΥΔΡΑΣ
Η καλύτερη από αυτές επιλογή για να βρεις μετέπειτα εταιρία ειναι η ΑΕΝ Των Οινουσών, μιας και την σπονσοράρουν οι Χιώτες εφοπλιστές και δεν αφήνουν σχεδόν κανέναν σπουδαστή χωρίς μπάρκο.
Η επόμενη είναι της κύμης.(γι αυτο την επέλεξα)
Οι άλλες ειναι ισάξιες.
Για τον Ασπρόπυργο που όλοι σας θελετε να περάσετε, περιττό να πω οτι είναι χάσιμο χρόνου, δεν θα μάθετε τίποτα απολύτως, μπάρκο θα βρείτε με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία και στο τέλος θα μπαρκάρετε ως δόκιμοι στις εταιρίες αφού δεν θα ξέρετε τίποτα (αν βρείτε ποτέ εταιρία) .
Αυτά από εμένα και συγγνώμη αν σας γκρέμισα τα όνειρα : Ρ Αλλά σας φυλάω το καλό για το τέλος, ο μισθός μας ως δόκιμοι ειναι 880 ΕΥΡΩ ΜΕΙΚΤΑ δηλαδή γύρω στα 700 καθαρά. Πριν απο 4 χρόνια ήταν 2500 για πρωτόμπαρκο δόκιμο.
- VALLGOX
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
- Posts in topic: 7
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 07, 2010 11:03 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω οτι αν οι εταιριες (ξενες και ελληνικες) συνεχισουν να παιρνουν φτηνους αξιωματικους απο τριτοκοσμικες χωρες (πλεον οι εφοπλιστες εχουν χτισει αρκετες σχολες σε τετοιες χωρες) τοτε σε αυτο το επαγγελμα δεν μενουν πανω απο 10 χρονια ζωης για τους ελληνες αξιωματικους. Ειναι απολυτα λογικο.
http://www.newsbomb.gr/naytilia/story/344190/kanoyn-simaia-toys-tin-eykairia-gia-kerdi-oi-efoplistes
http://www.newsbomb.gr/naytilia/story/344190/kanoyn-simaia-toys-tin-eykairia-gia-kerdi-oi-efoplistes
Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό
Υπαρχουν και αλλοι δρομοι που μπορει να ακολουθησει καποιος μετα απο αεν, μπορει να κανει καποιο καλο μεταπτυχιακο σε αγγλια αμερικη σε οικονομικα και διοικηση η σε maritime technology οι μηχανικοι... Τα μακρυα μαλλια επιτρεπονται στις αεν θα πρειπει να κουρευτω; 

Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης