bill έγραψε:Επισης, ηθελα να ρωτησω πως γινεται η επιλογη ειδικοτητας στη ΣΜΑ; Οποιος γνωριζει ας απαντησει στις ερωτησεις μου γιατι ειμαι γ λυκειου και δυστυχως δεν εχω γνωστους απο τη σχολη. Ευχαριστω εκ των προτερων!
πρώτα διαβάζουμε τις προηγούμενες σελίδες και μετά ρωτάμε, συνήθως αυτά που ρωτάτε έχουνε ξανά ειπωθεί και δεν γίνεται να τα ξανά γράφουμε
Παιδια κατ αρχας δεν υπαρχει πλεον σμα... Περα απο αυτο η επιλογη γινεται στο τελος του πρωτου ετους αναλογα με την αρχαιοτητα που εχει ο καθε ικαρος και τις αναγκες της υπηρεσιασ...
kallitexnis έγραψε:Απ'όσα μπόρεσα να μάθω η ιδιότητα του Ιπταμένου θεωρείται αρχαιότερη. Γι'αυτό το λόγο και λαμβάνει και τη σημαία ο αρχαιότερος Ιπτάμενος. Για την ιστορία παλαιότερα οι της ΣΜΑ ονομάζονταν Ανθυπομηχανικοί και μόνο οι Ιπτάμενοι ονομάζονται Ανθυποσμηναγοί. Στην ΣΣΕ είναι όλοι ιδίας φύσεως. Δεν διακρίνονται σε Τεχνικούς ή Διοικητικούς. Είναι όλοι Διοικητικοί όπως από πέρισυ ισχύει και στη ΣΜΥ.
παιδια η ιεραρχια στην ικαρων οπως και σε καθε αλλη σχολη αλλα και στα τρια σωματα των ΕΔ δεν βγαινει μονο με την επικινδυνοτητα η κατι τετοιο... Εχει σχεση με την ιστορια της "ειδικοτητας" και την σημασια της στη μαχη, γι αυτο για παραδειγμα οι του πεζικου ειναι οι αρχαιοταιροι ολων...
don kixoths έγραψε:Μιας που βλεπω πως γνωριζεται απο της ΠΑ. Την πουλαδα την δικαιουνταί μονό οι πιλότοι;
οχι μονο... Την δικαιουνται ολοι οσοι εχουν πτητικα καθηκοντα. Μπορει να την παρει και μηχανικος και ελεγκτης αλλα και γιατρος... Αυτο που διαφερει ειναι οτι καθε πουλαδα ειναι λιγο διαφορετικη απο την αλλη
ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ , ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΟΥΝ ΝΕΚΡΟ
Οι γιατροι φορανε πουλαδα με φιδι στο ενδιαμεσο και οι ελεγκτες πουλαδα με κεραυνο και οι ραδιοναυτιλοι πουλαδα με την σφαιρα της γης. Οι μηχανικοι φορανε πουλαδα με γραναζι στο κεντρο
Στην ΣΣΕ δεν ειναι ακριβως ολοι διοικητικοι γιατι καθε χρονο αρκετα ατομα πανε για μηχανικοι στο πολυτεχνειο μεσω του στρατου, απλα εχουν και διοικητικα καθηοκοντα
οσοι ασχολειστε πραγματικα με τον στρατο θα ξερετε πως η ειδικοτητα του ΕΦΟΔΙΑΣΤΗ ειναι η πιο σημαντικη ειδικοτητα μετα τον ιπταμενο και τον τεχνικο καθως και η ειδικοτητα του ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΥ.
Απλα στην αεροπορια 3 ειδικοτητες κανουν κουμαντο, ιπταμενοι, γιατροι, οικονομικοι... Κλειστη κλικα και πολλες φορες οχι τοσο καθαρη και ο νοων νοητο
Ευχαριστω για τις απαντησεις! Επισης, γνωριζεται ποια η διαφορα των τ/η απο τους ελεγκτες αεραμυνας, γιατι απο οτι ειδα αμφοτεροι ασχολουνται με ρανταρ, ηλεκτρονικο πολεμο κτλ;
Οι τ/η ειναι μηχανικοι ανωτατης εκπαιδευσης οι οποιοι εκπονουν μελετες και διοικουν, οι ΕΑ ειναι ελεγκτες αεραμυνας ασχολουνται με τα παντα στο ρανταρ, στον πυργο ελεγχου στα ιπταμενα ρανταρ σε ζευξεις δεδομενων δορυφορικα αισθητηρες κτλ, δεν μαστορευουν ομως και δεν εχουν καμια τεχνικη ευθυνη, ειναι χειριστες διοικητικοι
Παιδιά , επειδή με ενδιαφέρει το θέμα της αεροναυπηγικής ψάχνω να βρω ένα σύγγραμμα που να αφορά την μηχανική των αεροσκαφών και ιδιαίτερα των πολεμικών... Γενικά δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα οπότε δεν ψάχνω ένα κάτι πολύ εξειδικευμένο καθώς δεν θα μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο. Μήπως μπορείτε να μου προτείνεται κάποιο βιβλίο ;
Οι ΣΜΑ ασχολουνται καθολου με ερευνα και αναπτυξη; Θελω να πω η ΠΑ δεν εχει και καποιο τετοιο τμημα; Δεν εννοω να ειναι στο επιπεδο της DARPA αλλα εστω κατι που να ασχολειται σε ερευνα και αναπτυξη οπλικων στστηματων;
Και τοτε γιατι τους στελνουν να κανουν τοσα μεταπτυχιακα και εχουν τοσο υψηλες γνωσεις; ! αν θελανε γραμματεις να Κανουν δουλεια γραφειου να μην την λεγανε σχολη μηνανικων αεροποριας αλλα σχολη γραμματεων αεροποριας!
Κυριοι ομολογουμενως η πιο αχρηστη ειδικοτητα συμφωνα ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑ (μετα φυσικα των μετεωρολογων) ειναι οι εφοδιαστες. Δουλεια που με αναλογη εκπαιδευση θα μπορουσαν να κανουν και οι μηχανικοι εγκαταστασεων οι οποιοι ηδη ασχολουνται με αγωγους. Ετσι εχουμε εξοικονομηση χρηματων. Ή αναλογως θα μπορουσε να δημιουργηθει κοινο σωμα εφοδιαστων... Κ για τους 3 κλαδους... Κατι τετοιες ειδικοτητες περισσευουν στη ΠΑ.
;Στον Σ. Ξ. Ήδη έγινε πρόοδος σε σχέση με τους φροντιστές... Σκοπός της ηγεσίας να μειωθούν οι υπαξιωματικοί που προέρχονται από σχολή και δεν είναι σε μάχιμη ειδικότητα αλλά ς'ένα γραφείο... Θεωρώ ότι η ηγεσία της Π. Α. Θα το δει και αυτό το ζήτημα...
Το πολλυ να πεταξεις 3-4 φορες και αμα εισαι δικτυωμενος. Αλλιως... Για την ΣΜΑ αμα αποζητας δραση κ επιχειρησιασκα καθηκοντα τοτε σου προτεινω ειδικοτητα των Τ/Η που θα πετας στα ιπταμενα radar ή των μηχανικων εγκαταστασεων στους βατραχανθρωπους και στις μοιρες ερευνες διασωσης της Π. Α. Οι μηχανικοι αεροσκαφων δν εχουν καμια αναλογη ευκαιρια...