Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Δημοσίευση από Su-35 »

Πόσο χρονών είναι αυτά τα κουφάρια; Είναι πολύ καταπονημένα.

Ακόμα και να μας τα έδηναν τσάμπα δεν νομίζω να τα παίρναμε.

Θέλουν τρελή συντήρηση-υποστήριξη και θα είχαμε πολλές απώλειες.

Θα ηταν όντως μια πολύ καλή δύναμη αλλά δυστυχώς μπορούμε μόνο να την φανταζόμαστε προς το παρόν.

Δεν έχουμε λεφτά ούτε για υποστήριξη των υπαρχόντων συστημάτων!

Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Δημοσίευση από Su-35 »

MGEN
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2009 6:14 am
Τοποθεσία: Germany
Επικοινωνία:

Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Δημοσίευση από MGEN »

Su-35 έγραψε:Αλλαγή της διοικητικής υπαγωγής της 353 ΜΝΑΣ

Με βάση τη νέα ρύθμιση το Πολεμικό Ναυτικό πρόκειται να αποκτήσει και χειριστές ελικοφόρων αεροσκαφών. Με αυτό τον τρόπο, φαίνεται να ανασυστήνεται η Ναυτική Αεροπορία, η οποία στις αρχές του 20ου αιώνα αποτέλεσε την μόνη ελληνική αεροπορική δύναμη γράφοντας λαμπρές ιστορικές σελίδες.

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=3782&Itemid=51


Αυτός που έγραψε αυτήν την πληροφορία στο defencenet έκανε ένα μεγάλο λάθος και μάλλον πρέπει να είναι του ναυτικού αφού ισχυρίζεται ότι «η Ναυτική Αεροπορία, Στις αρχές του 20ου αιώνα αποτέλεσε την μόνη ελληνική αεροπορική δύναμη γράφοντας λαμπρές ιστορικές σελίδες», πρόκειται περί ατόμου ανιστόρητου ή κάνει εσκεμμένη παραποίηση της ιστορίας, άθλημα στο οποίο επιδίδονται οι του ναυτικού με άριστες επιδόσεις. Η αληθινή ιστορία είναι η παρακάτω.

Στις 13 Μαϊου 1912 ο Υπολοχαγός Δημήτριος Καμπέρος πραγματοποίησε με το πρώτο στρατιωτικό αεροπλάνο τύπου Henry Farman την πρώτη πτήση στρατιωτικού αεροπλάνου στην Ελλάδα και στη συνέχεια συμμετείχε στα μεγάλα στρατιωτικά γυμνάσια.

Τον Ιούνιο του ίδιου έτους και ενώ είχε αρχίσει ήδη να μελετάται η δημιουργία Ναυτικής Αεροπορικής Υπηρεσίας, ο Καμπέρος μετατρέποντας το πρώτο Henry Farman, στο οποίο είχε δοθεί το όνομα «Δαίδαλος», σε υδροπλάνο πέταξε με μέση ταχύτητα 110 χλμ. Την ώρα, επιτυγχάνοντας νέο παγκόσμιο ρεκόρ.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 1912 δημιουργήθηκε στη Λάρισα ο «Λόχος Αεροπόρων» από τέσσερις Έλληνες αξιωματικούς του Στρατού αεροπόρους. Η πρώτη πολεμική αεροπορική μονάδα ήταν γεγονός.

Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Δημοσίευση από Su-35 »

MGEN έγραψε: ή κάνει εσκεμμένη παραποίηση της ιστορίας, άθλημα στο οποίο επιδίδονται οι του ναυτικού με άριστες επιδόσεις.
Δεν χρειαζόταν τόσο μένος κατά των ναυτικών επειδή απλά διαφωνείς ως προς το «μόνη ελληνική αεροπορική δύναμη»
Δεν έβαλες και τα links σου.
Υποθέτω:

1) http://www.insitu.gr/psoipa/alboum/idrisi/startup.html

2) wikipedia/Ναυτική Αεροπορία

Άβαταρ μέλους
pao-13
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Επικοινωνία:

Ναυτική αεροπορία για την Ελλάδα

Δημοσίευση από pao-13 »

δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο το αεροπλανοφορο τωρα , γιατι εχουμε τα νησια για βασεις. απλως θα μπορουσαμε εκτος απο τα ΑΦΝΣ και τα Mirage με τους exocet να προμηθευομασταν 20 η και λιγοτερα αεροσκαφη Super Hornet F/A-18F που ειναι καταλληλα για ναυτικες επιχειρησεις και θα μπορουσαν να καλυψουν το μετωπο Ανατολικης Μεσογειου οπου δεν εχουμε ουτε αεροσκαφος να περιπολει

αυτα τα αεροσκαφη θα συγκροτουσαν Μοιρα Ναυτικων Επιχειρησεων
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης