Πάνω από 5% οι προμήθειες που πληρώθηκαν, μόνο για το «Παπανικολής» δόθηκαν 10 - 12 εκατ.
Μετά τη Siemens, τη ΜΑΝ, την Daimler και η γερμανική εταιρεία Ferrostaal AG φέρεται να έδωσε μίζες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ώστε να κερδίσει το συμβόλαιο για την κατασκευή των υποβρυχίων 214 του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού το 2000 στην Ελλάδα. Σύμφωνα με μαρτυρικές καταθέσεις που έγιναν στην Εισαγγελία του Μονάχου από στελέχη της εταιρείας, οι προμήθειες που κατεβλήθησαν στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεπέρασαν το 5%, ενώ μόνο για την περίπτωση του «Παπανικολής» κατεβλήθησαν, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της έρευνας,10 με 12 εκατομμύρια ευρώ για... «χρήσιμες πληρωμές». Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στελέχη της γερμανικής εταιρείας χαρακτήρισαν τις παράνομες πληρωμές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Πορτογαλία, «παιδικό σταθμό» μπροστά σε όσα γίνονταν στην Ελλάδα. Οι παράνομες πληρωμές της Ferrostaal προέκυψαν έπειτα από έρευνα της Εισαγγελίας-1 του Μονάχου στη μητρική της εταιρεία ΜΑΝ το 2008. Αυτές οδήγησαν σ' ένα δίκτυο υπεράκτιων εταιρειών της γερμανικής εταιρείας μέσω των οποίων γίνονταν οι «χρήσιμες πληρωμές» σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τις προηγούμενες μέρες στελέχη της εταιρείας κατέθεσαν στον εισαγγελέα, ενώ την περασμένη Τετάρτη έγινε έφοδος των γερμανικών αρχών στα γραφεία της εταιρείας στο Εσσεν. Κομβικό σημείο για την πληρωμή των «μιζών» ήταν το Λονδίνο. Εκεί η Ferrostaal είχε δημιουργήσει μία θυγατρική εταιρεία για να διαχειρίζεται τις παράνομες πληρωμές. Αυτή εκταμίευε και τις πληρωμές προς την Ελλάδα μέσω ενός 60χρονου Ελληνα, ο οποίος διατηρούσε «εταιρεία συμβούλων». Αυτή ήταν, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Εισαγγελίας, που τροφοδότησε Ελληνες αξιωματούχους οι οποίοι είχαν βαρύνοντα λόγο στην προμήθεια και κατασκευή των υποβρυχίων. Συνολικά η σύμβαση ξεπέρασε τα 1,8 δισ...
www.kathimerini.gr
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Τετ Απρ 07, 2010 1:26 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Υποβρύχια και εταιρεία-μυστήριο
Αν και εμπορική, συμμετείχε σε συμφωνία
για «σύνθετες εργασίες ανακαίνισης» παλαιών πλοίων Του Τασου Tελλογλου
H θυγατρική εταιρεία των ομίλων Thyssen Krupp και Ferrostaal,MFI, που σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από την έρευνα της Εισαγγελίας του Μονάχου έχει διαδραματίσει καίριο ρόλο σε «διακριτικές» (παράνομες) πληρωμές σε ολόκληρο τον κόσμο, έπαιζε, έως και πριν από λίγους μήνες, κρίσιμο ρόλο στην καθημερινή δραστηριότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και της συνδεδεμένης με αυτά μητρικής τους εταιρείας HDW.
Σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή της «Κ» τις τελευταίες μέρες, τον Ιούνιο του 2009 προωθείται συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ανάμεσα στην MFI, τα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και την ΗDW, με στόχο «νέα πρότζεκτ» αλλά και «σύνθετες εργασίες ανακαίνισης» παλαιότερων τύπων πολεμικών πλοίων. Η παραγωγή «ειδικών τμημάτων θα γίνεται από την HDW μέσω της MFI.». Για ποιο λόγο χρειάζεται και η MFI, δεν αναλύουν οι συντάκτες του κειμένου της συμφωνίας.
Στελέχη της αγοράς επισήμαιναν στην «Κ» ότι η μεσολάβηση μιας εμπορικής εταιρείας δεν έχει άλλο σκοπό πέραν της υπερτιμολόγησης των προμηθειών αυτών. Ως κύριος εργολάβος του υπουργείου Αμυνας θα εμφανίζονται τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Ο βασικός του υπεργολάβος θα είναι η γερμανική εταιρεία και τα Ναυπηγεία οφείλουν να δουλεύουν αποκλειστικά γι' αυτήν. Η συμφωνία έχει ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012 και -αυτό είναι το πιο περίεργο- ρυθμίζεται από τον ελβετικό νόμο. Επιπλέον, τόπος μιας ενδεχόμενης διαιτησίας ορίζεται η Ζυρίχη - για συμφωνία που αφορά μία γερμανική εταιρεία από το Κίελο, μία βρετανική από το Λονδίνο και μία ελληνική από τον Σκαραμαγκά!
Σύμφωνα με επιστολή της γερμανικής εταιρείας στους υποψήφιους επενδυτές για τα Ναυπηγεία τον Νοέμβριο του 2009, το εσωτερικό χρέος των Ναυπηγείων προς την Thyssen Krupp προσέγγιζε τα 211 εκατ. Ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των τόκων έως την 1η Νοεμβρίου 2009. Η γερμανική εταιρεία, που επιθυμούσε να προχωρήσει σε αποεπένδυση, ζητούσε 120 εκατ. Αμέσως και 51 εκατ. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2010, ενώ ήταν διατεθειμένη να κάνει 40 εκατ. Έκπτωση από τον υποψήφιο αγοραστή.
Σύμφωνα με στελέχη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, το ύψος των ποινών από τις ποινικές ρήτρες προσέγγιζε τα 200 εκατ. αλλά η ελληνική πλευρά δεν επέμενε σε αυτό το σημείο κατά τις διαπραγματεύσεις με την Αμπου Ντάμπι Μαρ. Επίσης, η ελληνική πλευρά, κατά τις ίδιες πηγές, δέχθηκε να πάρει το προβληματικό, λόγω αστάθειας σε ειδικές συνθήκες, υποβρύχιο «Παπανικολής», χωρίς προηγούμενες δοκιμές με βάση την έγκριση του γερμανικού οργανισμού BWB. Συνολικά, μετά τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Αμυνας κ. Ευ. Βενιζέλος, θα παραληφθούν 6 υποβρύχια τύπου 214, συνολικού κόστους 2,8 δισ. Ευρώ. Η Τουρκία αγόρασε πρόσφατα έξι υποβρύχια, καταβάλλοντας 2,5 δισ. Ευρώ και το Πακιστάν 3, κόστους 1 δισ. Δολαρίων.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι οι υπερκοστολογήσεις των «ελληνικών» 214 δεν έχουν σχέση μόνο με το γεγονός ότι για την HDW το υποβρύχιο «Παπανικολής» έφερε πάνω του όλα τα βάρη της ανάπτυξης του πρωτοτύπου. Πρώην στελέχη της Ferrostaal αναφέρουν ότι από τις πληρωμές μέσω της MFI σε μία ελληνική εταιρεία ενός Ελληνα μεσάζοντα, γεννημένου το 1948, «ένα μέρος γύριζε πίσω σε στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας». Τα ίδια στελέχη θεωρούν «χαμηλό ποσοστό το 5%» που μοιάζει να προκύπτει από τις πρώτες ενδείξεις της Εισαγγελίας του Μονάχου για τις παράνομες πληρωμές στην Ελλάδα.

για «σύνθετες εργασίες ανακαίνισης» παλαιών πλοίων Του Τασου Tελλογλου
H θυγατρική εταιρεία των ομίλων Thyssen Krupp και Ferrostaal,MFI, που σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από την έρευνα της Εισαγγελίας του Μονάχου έχει διαδραματίσει καίριο ρόλο σε «διακριτικές» (παράνομες) πληρωμές σε ολόκληρο τον κόσμο, έπαιζε, έως και πριν από λίγους μήνες, κρίσιμο ρόλο στην καθημερινή δραστηριότητα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και της συνδεδεμένης με αυτά μητρικής τους εταιρείας HDW.
Σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή της «Κ» τις τελευταίες μέρες, τον Ιούνιο του 2009 προωθείται συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ανάμεσα στην MFI, τα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και την ΗDW, με στόχο «νέα πρότζεκτ» αλλά και «σύνθετες εργασίες ανακαίνισης» παλαιότερων τύπων πολεμικών πλοίων. Η παραγωγή «ειδικών τμημάτων θα γίνεται από την HDW μέσω της MFI.». Για ποιο λόγο χρειάζεται και η MFI, δεν αναλύουν οι συντάκτες του κειμένου της συμφωνίας.
Στελέχη της αγοράς επισήμαιναν στην «Κ» ότι η μεσολάβηση μιας εμπορικής εταιρείας δεν έχει άλλο σκοπό πέραν της υπερτιμολόγησης των προμηθειών αυτών. Ως κύριος εργολάβος του υπουργείου Αμυνας θα εμφανίζονται τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Ο βασικός του υπεργολάβος θα είναι η γερμανική εταιρεία και τα Ναυπηγεία οφείλουν να δουλεύουν αποκλειστικά γι' αυτήν. Η συμφωνία έχει ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012 και -αυτό είναι το πιο περίεργο- ρυθμίζεται από τον ελβετικό νόμο. Επιπλέον, τόπος μιας ενδεχόμενης διαιτησίας ορίζεται η Ζυρίχη - για συμφωνία που αφορά μία γερμανική εταιρεία από το Κίελο, μία βρετανική από το Λονδίνο και μία ελληνική από τον Σκαραμαγκά!
Σύμφωνα με επιστολή της γερμανικής εταιρείας στους υποψήφιους επενδυτές για τα Ναυπηγεία τον Νοέμβριο του 2009, το εσωτερικό χρέος των Ναυπηγείων προς την Thyssen Krupp προσέγγιζε τα 211 εκατ. Ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των τόκων έως την 1η Νοεμβρίου 2009. Η γερμανική εταιρεία, που επιθυμούσε να προχωρήσει σε αποεπένδυση, ζητούσε 120 εκατ. Αμέσως και 51 εκατ. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2010, ενώ ήταν διατεθειμένη να κάνει 40 εκατ. Έκπτωση από τον υποψήφιο αγοραστή.
Σύμφωνα με στελέχη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, το ύψος των ποινών από τις ποινικές ρήτρες προσέγγιζε τα 200 εκατ. αλλά η ελληνική πλευρά δεν επέμενε σε αυτό το σημείο κατά τις διαπραγματεύσεις με την Αμπου Ντάμπι Μαρ. Επίσης, η ελληνική πλευρά, κατά τις ίδιες πηγές, δέχθηκε να πάρει το προβληματικό, λόγω αστάθειας σε ειδικές συνθήκες, υποβρύχιο «Παπανικολής», χωρίς προηγούμενες δοκιμές με βάση την έγκριση του γερμανικού οργανισμού BWB. Συνολικά, μετά τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Αμυνας κ. Ευ. Βενιζέλος, θα παραληφθούν 6 υποβρύχια τύπου 214, συνολικού κόστους 2,8 δισ. Ευρώ. Η Τουρκία αγόρασε πρόσφατα έξι υποβρύχια, καταβάλλοντας 2,5 δισ. Ευρώ και το Πακιστάν 3, κόστους 1 δισ. Δολαρίων.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι οι υπερκοστολογήσεις των «ελληνικών» 214 δεν έχουν σχέση μόνο με το γεγονός ότι για την HDW το υποβρύχιο «Παπανικολής» έφερε πάνω του όλα τα βάρη της ανάπτυξης του πρωτοτύπου. Πρώην στελέχη της Ferrostaal αναφέρουν ότι από τις πληρωμές μέσω της MFI σε μία ελληνική εταιρεία ενός Ελληνα μεσάζοντα, γεννημένου το 1948, «ένα μέρος γύριζε πίσω σε στελέχη της γερμανικής κοινοπραξίας». Τα ίδια στελέχη θεωρούν «χαμηλό ποσοστό το 5%» που μοιάζει να προκύπτει από τις πρώτες ενδείξεις της Εισαγγελίας του Μονάχου για τις παράνομες πληρωμές στην Ελλάδα.
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Νεότερα στοιχεία από τις παράνομες πληρωμές για την παραγγελία των υποβρυχίων από γερμανικές εταιρίες, προκύπτουν από την έρευνα των εισαγγελικών αρχών στο Μόναχο. Φαίνεται ότι ξέρουν πόσα χρήματα δόθηκαν κάτω από το τραπέζι για την σύμβαση του 1,8 δισ. Ευρώ, ανάμεσα στο ελληνικό υπουργείο Άμυνας και τις γερμανικές εταιρίες Ferrostaal και HDW.
Σύμφωνα με πληροφορίες από νομική πηγή το συνολικό ύψος των προμηθειών που δόθηκαν για τη σύμβαση του 2000, που αφορούσε 3 + 1 υποβρύχια, ήταν 83 εκατομμύρια ευρώ. Δεν έχει γίνει σαφές αν οι παράνομες πληρωμές αφορούσαν μόνο τη σύναψη της σύμβασης ή τη σύναψη της σύμβασης και την τροποποίησή της.
Οι γερμανοί ανακριτές θεωρούν ότι υπάρχουν αρκετά ερωτηματικά που πρέπει να απαντηθούν. Μάλιστα, οι γερμανικές αρχές σκέφτονται να καλέσουν την αμερικάνικη δικηγορική εταιρία Debevoice &Plimpton LLP, που είχε δραστηριοποιηθεί στην υπόθεση Siemens, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να συμφωνήσει και η Ferrostaal.
ΣΚΑΙ
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Οποια μίζα και αν σηκώσεις την Μέρκελ θα βρεις από κάτω!
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
TOPOL-M έγραψε:Οποια μίζα και αν σηκώσεις την Μέρκελ θα βρεις από κάτω!
Είναι κοντή και χωράει.
Για να σοβαρευτούμε όμως, μάλλον Έλληνα θα βρεις που επειδή δεν είναι και τόσο λεπτός εξέχει η κοιλιά του και τον εντοπίζεις ευκολότερα.
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Χαχαχαχαχαχα
Γερμανοί όμως τις δίνουν!
Μην ξεχνιόμαστε
Γερμανοί όμως τις δίνουν!
Μην ξεχνιόμαστε
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Τα ανέκδοτα συνεχίζονται με την διεκδίκηση αποζημιώσεων!
Από την γερμανική εταιρεία θα ζητηθούν αποζημιώσεις ή από τους Έλληνες πολιτικούς;Την πρόθεση της κυβέρνησης να διεκδικήσει αποζημιώσεις για την υπόθεση των γερμανικών υποβρυχίων, σε περίπτωση που διαπιστωθεί βλάβη του Δημοσίου από «παράνομες πληρωμές» αποκάλυψε σε ενημέρωση που έκανε ο υπουργός Αμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος στην Ειδική Επιτροπή Εξοπλισμών και Συμβάσεων της Βουλής για το θέμα αυτό, αλλά και για τις διαπραγματεύσεις διακρατικών συμβάσεων _ των γαλλικών φρεγατών και των ρωσικών τεθωρακισμένων _ που είχε αναλάβει η κυβέρνηση της Ν. Δ.
Ο κ. Βενιζέλος ανέφερε στα μέλη της Επιτροπής, που συνεδρίασε κεκλεισμένων των θυρών, ότι με πρόσφατο έγγραφό του προς τον πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους _ και έπειτα από σειρά δημοσιευμάτων κυρίως για παράνομες πληρωμές που σχετίζονται με καταγγελίες για μίζες το 2000 _ του ζητά συγκεκριμένα «να επεξεργαστεί τις νομικές βάσεις επί των οποίων μπορούν να προβληθούν αξιώσεις του ελληνικού Δημοσίου κατά των εμπλεκομένων νομικών και φυσικών προσώπων που φέρονται να διέπραξαν πράξεις εις βάρος των συμφερόντων του ελληνικού Δημοσίου». Το ίδιο έγγραφο απέστειλε ο υπουργός Αμυνας και στον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου από τον οποίο ζητά να δηλώσει το Δημόσιο παράσταση πολιτικής αγωγής τόσο ενώπιον της γερμανικής όσο και ενώπιον της ελληνικής ποινικής δικαιοσύνης.
Την ίδια στιγμή, ο κ. Βενιζέλος πήρε σαφείς αποστάσεις από τους χειρισμούς του παρελθόντος στο θέμα της πρώτης σύμβασης του 2000 για τα υποβρύχια τύπου 214 (Παπανικολής), λέγοντας ότι με τη σύμβαση που υπέγραψε ο ίδιος συνολικά για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τα παλιά και νέα υποβρύχια αντιμετωπίστηκε μια εκκρεμότητα χρόνων. «Με τη νέα σύμβαση στεγανοποιήσαμε το χθες από το σήμερα», φέρεται να είπε, ενώ λίγο νωρίτερα ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας Πάνος Μπεγλίτης από τα ερτζιανά (Real FM) είχε μιλήσει για «κόκκινη γραμμή με το παρελθόν». Στο σημείο αυτό ο πρώην υπουργός Αμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης ζήτησε από τον κ. Βενιζέλο να ξεκαθαρίσει αν με τη λέξη «χθες» αναφέρεται και στη δική του θητεία, για να πάρει την απάντηση ότι δεν τον αφορά η κριτική στην ηθική διάσταση _ η κριτική μας για αναποτελεσματικότητα φυσικά ισχύει, εξηγούσαν αργότερα συνεργάτες του νυν υπουργού.
Αναφορικά με την τιμή των νέων υποβρυχίων, ο κ. Βενιζέλος διέψευσε δημοσίευμα στον κυριακάτικο Τύπο σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα αγόρασε τα υποβρύχια κατά 50% ακριβότερα απ' ό, τι τα πήρε η Τουρκία. Οπως είπε ο κ. Βενιζέλος, πρόσφατα έγγραφα που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο επιβεβαιώνουν παλιότερα στοιχεία του Πολεμικού Ναυτικού σύμφωνα με τα οποία «η τιμή των ελληνικών υποβρυχίων όχι μόνο δεν ήταν ανώτερη αλλά ήταν σαφώς κατώτερη σε σχέση με τις παραγγελίες άλλης χώρας». Τόνισε δε ότι η τιμή των δύο νέων υποβρυχίων αφορά το ολοκληρωμένο προϊόν άρα και τις εργασίες στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά κι όχι μόνο τα υλικά και την τεχνογνωσία της γερμανικής πλευράς που προμηθεύεται η Τουρκία. Παρουσίασε δε και συγκεκριμένους αριθμούς. Από την πλευρά της η Ν. Δ. Είπε ότι θα συνεχίσει τον κοινοβουλευτικό έλεγχο για το θέμα.
ΤΑ ΝΕΑ
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Έτσι όπως πάει ο Τσοχατζόπουλος, περισσότερα λεφτά θα βγάλει από τις αγωγές εναντίον του Spiegel παρά από τις μίζες.
Παίρνει το αίμα μας πίσω από την Γερμανία
Παίρνει το αίμα μας πίσω από την Γερμανία

Την επιβολή ασφαλιστικών μέτρων κατά του περιοδικού Spiegel αποφάσισε το Εφετείο του Αμβούργου, μετά τη μήνυση του πρώην υπουργού Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου, αναφορικά με δημοσίευμα για προμήθειες της γερμανικής εταιρίας Ferrostaal κατά την πώληση τεσσάρων υπερσύγχρονων υποβρυχίων των ναυπηγείων του Κιέλου HDW, μεταξύ άλλων και του υποβρυχίου «Παπανικολής».
Το περιοδικό Spiegel επιβεβαίωσε στο ΑΠΕ, ότι επιδόθηκε «αυτή την εβδομάδα» η δικαστική απόφαση επιβολής ασφαλιστικών μέτρων. Οι υπεύθυνοι του περιοδικού αρνήθηκαν οιαδήποτε άλλη τοποθέτηση, επικαλούμενοι ότι «η υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη».
Τα ασφαλιστικά μέτρα μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης αφορούν στην απαγόρευση αναφοράς του ονόματος του κ. Τσοχατζόπουλου και την υποχρέωση του περιοδικού να δημοσιεύσει απάντησή του.
Το Spiegel, σε δημοσίευμά του, στις 09.02.2011, επικαλούνταν ανακριτικό υλικό της εισαγγελίας Μονάχου, η οποία διενεργεί έρευνες εις βάρος 50 περίπου στελεχών της Ferrostaal με τις κατηγορίες της δωροδοκίας και της απιστίας, καθώς και απόπειρα απόκρυψης τεκμηρίων για παράνομη δραστηριότητα και χρηματισμό για κατακύρωση παραγγελιών.
Το δημοσίευμα του Spiegel εκτιμούσε ως «βαρύνουσας σημασίας» κατάθεση του μάνατζερ Γ. Φ. Χάουν, ο οποίος μέχρι τη συνταξιοδότησή του το 2003 ήταν ο δεύτερος τη τάξει στην DHW, με μεγάλη επιρροή στο χώρο της γερμανικής εξοπλιστικής βιομηχανίας.
Σύμφωνα με το Spiegel, ο κ. Χάουν ανήκε στην «Oμάδα Α» (όπως ήταν ο κωδικός για την ομάδα προώθησης συμφωνιών), στην οποία ανήκαν επίσης ο μεσάζοντας όπλων φον Πούκλερ, ο παιδικός του φίλος «Άγκο» και ένας Έλληνας αρχιτέκτονας που, κατά τον Χάουν, τους σύστησε ο τότε υπουργός Άμυνας, Άκης Τσοχατζόπουλος».
in.gr
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
ΑΚΗ ΓΕΡΑ, ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΞΑΝΑ !
Πάντως είναι πολύ υποκριτικό απ' την πλευρά των Γερμανών να μας δείχνουν με το δάχτυλο ως αρχιερείς της μίζας και της διαπλοκής και απ' την άλλη να είναι οι ίδιοι αυτοί που μας λαδώνουν.
Πάντως είναι πολύ υποκριτικό απ' την πλευρά των Γερμανών να μας δείχνουν με το δάχτυλο ως αρχιερείς της μίζας και της διαπλοκής και απ' την άλλη να είναι οι ίδιοι αυτοί που μας λαδώνουν.
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Δεν μας λάδωσαν συλλογικά όλοι οι Γερμανοί.Alex*** έγραψε:
Πάντως είναι πολύ υποκριτικό απ' την πλευρά των Γερμανών να μας δείχνουν με το δάχτυλο ως αρχιερείς της μίζας και της διαπλοκής και απ' την άλλη να είναι οι ίδιοι αυτοί που μας λαδώνουν.
Ορισμένες γερμανικές εταιρείες το έπραξαν και είναι ευθύνη του ελληνικού και όχι του γερμανικού κράτους να προστατεύσει τα συμφέροντά του ενεργοποιώντας τους κατάλληλους θεσμούς.
Δηλαδή στους Γερμανούς θα ρίξουμε την ευθύνη για τα λαδώματα των Ελλήνων;
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Συλλογικά το γερμανικό σύστημα εξουσίας λάδωσε και κονόμησε. Η ευθύνη είναι 50% του δωροδοκούμενου και 50% του δωρολήπτη. Και αν δεν πιαστεί αυτός που δωροδόκησε δεν πρόκειται να πιαστεί ο δωρολήπτης. Γι` αυτό οι γερμανοί και τα τσιράκια τους έχουνε σκυλιάσει διότι η ΖΗΜΕΝΣ και οι λοιπές ΚΡΑΤΙΚΕΣ γερμανικές εταιρίες της μίζας δεν μπορούνε πλέον να σταυρώσουνε δουλειά.
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
yandr έγραψε:
Δεν μας λάδωσαν συλλογικά όλοι οι Γερμανοί.
Ορισμένες γερμανικές εταιρείες το έπραξαν και είναι ευθύνη του ελληνικού και όχι του γερμανικού κράτους να προστατεύσει τα συμφέροντά του ενεργοποιώντας τους κατάλληλους θεσμούς.
Δηλαδή στους Γερμανούς θα ρίξουμε την ευθύνη για τα λαδώματα των Ελλήνων;
Μίλησα μόνο για την υποκρισία των Γερμανών. Αυτό δεν αναιρεί τις δικές μας ευθύνες.
Έχουν αναφερθεί πολλές φορές και λίγο - πολύ, όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι εδώ μέσα, συμφωνούμε σ' αυτό.
Επιμένω όμως στην υποκρισία, ειδικά των Γερμανών.
Που να πρωτοαναφερθούμε: Στο πως μπήκαμε στην ΟΝΕ και αν ξέρανε οι Ευρ. Κυβερνήσεις ότι τα στοιχεία ήταν πειραγμένα, στις αυξήσεις των εξαγωγών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, στις υπερβολικές τραπεζικές χορηγήσεις από Γερμανικές και Γαλλικές τράπεζες για να υποστηριχτεί το νέο καταναλωτικό μοντέλο που εφαρμόστηκε στην χώρα μας κ. Λπ κ. Λπ.
Η φράου Μέρκελ έχει αναφέρει στην Γερμανική βουλή, ότι ο Γερμανικός λαός δεν έχει χάσει, ούτε πρόκειται να χάσει, ούτε ένα ευρώ από την Ελλάδα.
Ακόμα και η τελευταία επιμήκυνση του δανείου σημαίνει στην πράξη επιπλέον χρήματα για τους δανειστές μας. Τα αρχικά 110 δισ. Με επιτόκιο 5,2 % και 5 χρόνια εξόφληση, οι τόκοι είναι 18 δις.
Με την επιμήκυνση, με επιτόκιο 4,2% και εξόφληση σε 10 χρόνια, οι συνολικοί τόκοι θα είναι 27 δις.
Και όπως ξέρεις τα περισσότερα χρήματα τα δίνει η Γερμανία.
Και επαναλαμβάνω ότι δεν αγνοώ τις δικές μας ευθύνες. Ασφαλώς και πληρώνουμε τις δικές μας λαμογιές. Αλλά όχι και οι άλλοι να κάνουν πως δεν έχουν σχέση με τον φόνο.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Alex*** έγραψε:
Η φράου Μέρκελ έχει αναφέρει στην Γερμανική βουλή, ότι ο Γερμανικός λαός δεν έχει χάσει, ούτε πρόκειται να χάσει, ούτε ένα ευρώ από την Ελλάδα.
Ακόμα και η τελευταία επιμήκυνση του δανείου σημαίνει στην πράξη επιπλέον χρήματα για τους δανειστές μας. Τα αρχικά 110 δισ. Με επιτόκιο 5,2 % και 5 χρόνια εξόφληση, οι τόκοι είναι 18 δις.
Με την επιμήκυνση, με επιτόκιο 4,2% και εξόφληση σε 10 χρόνια, οι συνολικοί τόκοι θα είναι 27 δις.
Και όπως ξέρεις τα περισσότερα χρήματα τα δίνει η Γερμανία.
Ο Γιωργάκης και η παρέα του τα πήραν από τους Γερμανούς! Υπήρχαν και άλλες αγορές για να δανειστούμε. Και οι Ρώσοι μας είχαν πει. Και στην τελική γιατί δεν δανειστήκαμε από την Ευρωπαϊκή Κεντρική τράπεζα που είναι υποχρεωμένη να μας δανείσει σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΕ με επιτόκιο 1%;
Γιατί δεν κυνήγαμε να δανειστούμε και από άλλες χώρες πλην Γερμανίας- Γαλλίας;
Γιατί ακόμα και που δανειστήκαμε από αυτές δανειστήκαμε με 5 και 6%;
Πως γίνεται άλλες χώρες να δανείζονται με 3 και 4 και εμείς με 5;
Μήπως επομένως τα θέλει ο κώλος μας;
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Για την υπόθεση των 214 και τις εξελίξεις υπάρχει σχετικό άρθρο:
Αρχίζουν οι κλητεύσεις υπόπτων για τα υποβρύχια Type 214
Αρχίζουν οι κλητεύσεις υπόπτων για τα υποβρύχια Type 214
Μίζες για τα υποβρύχια που γέρνουν
Η δικογραφία για τον Άκη πάει στη βουλή
23/3/2011 6:39:00 μμ
Τις ποινικές ευθύνες του Άκη Τσοχατζόπουλου για την υπόθεση των υποβρυχίων θα διερευνήσει η βουλή.
Η Εισαγγελία Πρωτοδικών απέστειλε στον Άρειο Πάγο το σκέλος της δικογραφίας που αφορά την εμπλοκή του Άκη Τσοχατζόπουλου στην υπόθεση των τεσσάρων υποβρυχίων τύπου 214 που προμηθεύθηκε το Δημόσιο για το Πολεμικό Ναυτικό. Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ιωάννης Τέντες αναμένεται να ορίσει αντιεισαγγελέα που θα εξετάσει τον φάκελο και θα τον διαβιβάσει στη βουλή τις επόμενες μέρες.
Η δικογραφία θα αποσταλεί προκειμένου να διερευνήσει η βουλή το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών στην υπόθεση του πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου, επί θητειών του οποίου ελήφθη η απόφαση για την εν λόγω προμήθεια πολεμικού υλικού και υπογράφηκε η σχετική σύμβαση.
Από την αξιολόγηση των στοιχείων της εισαγγελικής έρευνας και κυρίως το ογκώδες υλικό που συνέλεξε μετά από πολύμηνους εξονυχιστικούς ελέγχους του το ΣΔΟΕ, οι εισαγγελείς του Οικονομικού Εγκλήματος και η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου έκριναν ότι η δικογραφία θα πρέπει να σταλεί στην Βουλή βάσει του νόμου περί ευθύνης υπουργών, ώστε να εξεταστούν τα δεδομένα και να κριθεί αν θα πρέπει να ελεγχθεί ο Άκης Τσοχατζόπουλος.
Διαβάστε περισσότερα: Real.gr
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες