Ηλεκτρολογος έγραψε:Καλησπέρα παιδιά. Είμαι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικος απο Πολυτεχνείο. Μπορώ να μπώ στο ΕΝ σαν ηλεκτρολόγος; Τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθηθουν; Τα χρήματα είναι αντίστοιχα με αυτα που λαμβάνουν οι μηχανικοί προερχόμενοι απο τις ΑΕΝ;
1) Μπορώ να μπώ στο ΕΝ σαν ηλεκτρολόγος;
Kαι βεβαια μπορεις αλλα μονο για τα ποσταλια (εντος ελλαδος) και πανω απ'ολα να εχεις ακρες, δηλαδη κανα βυσματακι απο ναυτιλιακη εταιρεια.
2) Τι διαδικασίες πρέπει να ακολουθηθουν;
Θα πρεπει αν πας στο κοντινοτερο λιμεναρχειο της περιοχης σου και να ρωτησεις τι δικαιολογητικα χρειαζονται για την εκδοση ναυτικου φυλλαδιου.Mπορεις και να κοιταξεις και εδω:
http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=23886 Eπισης τα δικαιολογητικα που χρειαζονται για την εκδοση του διπλωματος ηλεκτρολογου ΕΝ μπορεις και να τα δεις εδω:
http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=23949 Η διαδικασια ειναι η εξης:Θα βγαλεις πρωτα τη σχολη πυροσβεστικων και σωστικων μεσων (10 με 15 μερες) και μετα τις επιτυχεις σου εξετασεις θα εχεις στα χερια σου το πιστοποιητικο σωστικων και πυροσβεστικων μεσων. Μετα απο τις υγειονομικες εξετασεις θα καταθεσεις τα χαρτια σου για την εκδοση ναυτικου φυλλαδιου. Απο τη στιγμη που θα εχεις στα χερια το ναυτικο σου φυλλαδιο θα πρεπει να βρεις εταιρεια ωστε να μπαρκαρεις σαν δοκιμος ηλεκτρολογος.
Μετα το περας της χρονικης διαρκειας της θαλλάσιας υπηρεσιας που απαιτειται για την εκδοση του διπλωματος ηλεκτρολογου ΕΝ (την οποιαν δεν γνωριζω ποση πρεπει να ειναι) τοτε θα πρεπει εφ 'οσον κριθεις καταλληλος (υγειονομικα) απο την ΑΝΥΕ να καταθεσεις τα απαραιτητα δικαιολογητικα για την εκδοση του διπλωματος ηλεκτρολογου ΕΝ. Βεβαια το καλυτερο απ'ολα αυτα ειναι να εχεις βρει ηδη ναυτιλιακη εταιρεια αλλα οι θεσεις ειναι ηδη κορεσμενες και ειναι δυσκολα να βρεις κενη θεση.
3) Τα χρήματα είναι αντίστοιχα με αυτα που λαμβάνουν οι μηχανικοί προερχόμενοι απο τις ΑΕΝ;
Δεν ειναι αντιστοιχα με του Α', πρωτοδευτερου και Β' μηχανικου (αναλογα βεβαια με το ειδος του πλοιου). Ομως ειναι αναλογα με τα χρηματα που παιρνει ενας Γ' Μηχανικος (αναλογα βεβαια και με το ειδος του πλοιου). Παντως θα επαιρνες πολυ λιγοτερα ουτε καν το 1/3 εαν δουλευες στην στερια.
... ...