...
Επίσης ανανέωσε την πρόταση αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού και των 130 παλαιότερων F-16 σε block 52 Advance, στην τιμή των 900 εκατ. Δολαρίων, έναντι των 1,2 δισ. Που ζητούσαν αρχικά.
Έτσι ενδεικτικά η τιμή ανά μονάδα για το κόστος εκσυγχρονισμού μπορεί, με τη νέα βελτιωμένη πρόταση να ανέλθει στα 6 με 8 εκατομμύρια δολάρια - τιμή βέβαια που θα ποικίλει ανά block παραγωγής καθώς και το επίπεδο των εργασιών ποικίλει. Ο Ντένις Πλέσσας δήλωσε ακόμη πως ο εκσυγχρονισμός των block 30 έχει το χαρακτήρα του μέσου ορίου ηλικίας καθώς τα αεροσκάφη έχουν συμπληρώσει περί τις 4000 ώρες πτήσης το καθένα στα 20 χρόνια της επιχειρησιακής τους ζωής, ενώ το όριο αυτό έχει ως οροφή τις 8000 ώρες πτήσης δηλαδή ακόμη 20 χρόνια.
Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16. Σε ότι αφορά τα block 50 και 52 ο εκσυγχρονισμός υφίσταται στην αναβάθμιση του υπολογιστή αποστολής στο επίπεδο του MMC 7000 των Advanced αλλά και στην προσθήκη δυνατότητας Link 16.
...
Ο ίδιος προκάλεσε να συγκριθεί η πρόταση για την αναβάθμιση των Μιράζ λεγοντας πως δεν υπάρχει πρόγραμμα αναβάθμισης Και κάλεσε τους δημοσιογράφους να κάνουν σύγκριση του κύκλου ζωης με τα F 16. Επίσης επιτέθηκε στπν πρώην γενικό διευθυντή της ΓΔΑΕΕ Ε. Βασιλάκο για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των ΑΩ αφού είπε πως θα είχαν προχωρήσει γρηγορότερα αν ειχε προχωρήσει η ΓΔΑΕΕ στα credits.
DefenceNet
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Νομίζω ότι σε αντίθεση με την πρόταση της Dassaul, ο εκσυγχρονισμός των F-16 μάλλον θα προχωρήσει σε κάποια φάση.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 9
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Για μένα η καλύτερη λύση είναι: Εκσυγχρονισμός των F-16 Block 30 σύμφνωνα CCIP Lite και αναβάθμιση των υπολοιπων Α/Φ F-16 Block 50 και 52 plus στο επίπεδο F-16 Block 52+ Advanced. Τα Mirage 2000 δεν πρέπει να αναβαθμιστούν λόγω υψηλών τιμών και θα πρέπει να κοιτάξουμε μήπως μπορούμε να πάρουμε τα Mirage 2000-9 από τα ΗΑΕ.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Γιαννη σε τι θα οφελησει CCIP Lite.
Τα φ-16 θελουν εκσυχρονισμο για αλλα 20 χρονια, που σημαινει εναν Ultimate εκσυχρονισμο.
Θα ελεγα στο επιπεδο ιδιο με τα ινδικα με EASA, εννοειτε Link 16
Τα φ-16 θελουν εκσυχρονισμο για αλλα 20 χρονια, που σημαινει εναν Ultimate εκσυχρονισμο.
Θα ελεγα στο επιπεδο ιδιο με τα ινδικα με EASA, εννοειτε Link 16
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Οσω για τα Mirage 2000 οσω αντεξαν αντεξαν, ωρα να γινουν ανταλακτικα αφου οι γαλλοι θελουν να τα απαξιωσουν. Με 50 εκ που θελουν αγοραζουμε καινουργια. Τωρα αν αγορασουμε καινουργια ειναι αλλο θεμα με τα χρηματα που υπολογιζαμε για την Αναβαθμιση των Mirage 2000.
Tα Mirage 2000-9 των αραβων ειναι καλη λυση αντι για αναβαθμιση των δικο μας 2000.
Εστι και Mirage συγχρονα θα εχουμε και ανταλλακτικα θα εχουμε.
Tα Mirage 2000-9 των αραβων ειναι καλη λυση αντι για αναβαθμιση των δικο μας 2000.
Εστι και Mirage συγχρονα θα εχουμε και ανταλλακτικα θα εχουμε.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 9
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Τα F-16 Block 30 σε περίπτωση που θα θελήσουμε να τα αναβαθμίσουμε ριζικά το κόστος τους θα είναι υπέρογκο και εκτός αυτού δεν αξίζει διότι το Α/Φ έχει εξαντληθεί δομικά συνεπώς το όριο ζώης του είναι περιορισμένο. Με την αναβάθμιση που προτείνω το Α/Φ μπορεί να κερδίσει άλλα 10 χρόνια ζωής. Θα μπορεί να εκτελεί τις βασικές αποστολές και κυριότερο είναι πως δεν θα ξοδευτούν χρήματα για ένα μαχητικό δομικά εξαντλημένο ωστε αυτά τα χρήματα να πάνε για την αγορά του νεου. Ουσιαστικά θα έχουμε ένα τεχνολογικό άλμα σε αβέβαιο τοπίο καθώς ούτως ή άλλως το Α/Φ γύρω στο 2020 θα πρέπει να αποσυρθεί. Ο εκσυγχρονισμός απλά θα το καταστήσει μάχιμο και θα του προσδώσει κάποιες επιπλέον ικανότητες για να υπάρχει μια ομοιτυπία και με τα υπόλοιπα. Άλλωστε η CCIP Lite είναι η ιδανική αναβάθμιση καθώς το ίδιο πρόγραμμα εφαρμόστηκε και στα Α/Φ της USAF από την ΕΑΒ (για τα Α/Φ της Ευρώπης) συνεπώς υπάρχει η εμπειρία και το πρόγραμμα πέτυχε να καταστήσει αξιόμαχο το Α/Φ για κάποια ακόμα χρόνια δίχως να μειωθεί η οροφή. Συνεπώς, εαν θα τα αποσύρουμε θα χάσουμε 32 Α/Φ που μπορούν ακόμα να προσφέρουν. Την ίδιο στιγμή θα πρέπει να αποσύρουμε και άλλα Α/Φ όπως τα Mirage 2000 που αυτά θα πρέπει να αποσυρθούν λόγω έλλειψης φθηνών προγραμμάτων αναβάθμισης. Εδώ η καλύτερη λύση για εμένα είναι η αγορά μερικών από τα Α/Φ Mirage 2000-9 των ΗΑΕ.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
""""""""Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16. Σε ότι αφορά τα block 50 και 52 ο εκσυγχρονισμός υφίσταται στην αναβάθμιση του υπολογιστή αποστολής στο επίπεδο του MMC 7000 των Advanced αλλά και στην προσθήκη δυνατότητας Link 16. """"""""""
Γιαννη οταν λεει αυτος ο Πλεσσας για '''''Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16'''' εννοει CCIP Lite;
Και ενα παση περιπτωση κανενα τωρινο block δεν ειναι με EASA Radar πανω και κινητηρα τυπου ΙΝ εκτος του ΙΝ.
Τα ΙΝ ειναι το μελλον των F-16, αναβαθμιζουν ασχημα τα F-16
...
Γιαννη οταν λεει αυτος ο Πλεσσας για '''''Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16'''' εννοει CCIP Lite;
Και ενα παση περιπτωση κανενα τωρινο block δεν ειναι με EASA Radar πανω και κινητηρα τυπου ΙΝ εκτος του ΙΝ.
Τα ΙΝ ειναι το μελλον των F-16, αναβαθμιζουν ασχημα τα F-16
...
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 9
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Digenis έγραψε:""""""""Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16. Σε ότι αφορά τα block 50 και 52 ο εκσυγχρονισμός υφίσταται στην αναβάθμιση του υπολογιστή αποστολής στο επίπεδο του MMC 7000 των Advanced αλλά και στην προσθήκη δυνατότητας Link 16. """"""""""
Γιαννη οταν λεει αυτος ο Πλεσσας για '''''Η αναβάθμιση των block 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16'''' εννοει CCIP Lite;
...
Σαφώς και όχι Διγενή. Η CCIP Lite είναι μια μικρή αναβάθμιση του Α/Φ για να το καταστήσει αξιόμαχο και για να υπάρχει μιια ομοιτυπία για τα επόμενα χρόνια. Όλα τα άλλα είναι άλλα προγράμματα με υψηλό προϋπολογισμό. Για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνουμε εκτεταμένες εργασέις σε ένα Α/Φ 20 περίπου ετών. Σου είπα είναι δομικά εξαντλημένο. Είναι σαν να μου λες να αναβαθμίσουμε τις Φ/Γ S (Kortenear) όπως είναι η Φ/Γ Έλλη που ναυπηγήθηκε επι επταετίας.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Εμενα δεν θα με χαλουσε καθολου να αναβαθμισαμε το συνολο των F-16 σε ΙΝ και ας διναμε 2δις.
Και θα στο Αιτιολογησω.
EASA ειναι το μελλον της Αεροπορια και πρακτικα ο στολος μας δεν εχει ουτε ενα τετοιο αεροσκαφος.
Τα F-16 block 30 εχουν αλλα 20 χρονια ζωης και μαχων, ουκ ολιγα.
Αποτελουν και θα αποτελουν για αυτα τα 20 χρονια τη ρακοκοκαλια της ΠΑ.
Για αυτους τους λογους πρεπει να γινει εκτεταμενει αναβαθμισει σε ολα (ουτε ενα εκτος).
Μιας και οι απεναντι εχουν μεγαλο αριθμο F-16
Ωσο για αυτο που λες ειναι δομικα εξανλημενο δεν το πιστεω γιατι οι τουρκοι ιδη το εχουν στο προγραμμα.
Και θα στο Αιτιολογησω.
EASA ειναι το μελλον της Αεροπορια και πρακτικα ο στολος μας δεν εχει ουτε ενα τετοιο αεροσκαφος.
Τα F-16 block 30 εχουν αλλα 20 χρονια ζωης και μαχων, ουκ ολιγα.
Αποτελουν και θα αποτελουν για αυτα τα 20 χρονια τη ρακοκοκαλια της ΠΑ.
Για αυτους τους λογους πρεπει να γινει εκτεταμενει αναβαθμισει σε ολα (ουτε ενα εκτος).
Μιας και οι απεναντι εχουν μεγαλο αριθμο F-16
Ωσο για αυτο που λες ειναι δομικα εξανλημενο δεν το πιστεω γιατι οι τουρκοι ιδη το εχουν στο προγραμμα.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Εντάξει, οι Τούρκοι ακόμη παραλαμβάνουν τα εκσυγχρονισμένα M-60 Sabra. Δεν αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση, τουλάχιστον όχι σε όλες τις περιπτώσεις.
Η Lockheed Martin θεωρεί ότι τα F-16 Block 30 που έχουμε στη διάθεσή μας δεν είναι δομικά εξαντλημένα. Μένει να αποδειχθεί αυτό βέβαια, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα αναβάθμιζα τα Block 30 σε 52+.
Ένα πρόγραμμα δοκιμής αναβάθμισης και μερικού εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών αρκεί για τα παλαιότερα από αυτά.
Από την άλλη πλευρά θα ήταν έγκλημα να τα αφήσουμε ως έχουν απαξιώνοντάς τα πλήρως. Δρν βρισκόμαστε σε οικονομική κατάσταση που θα μας επέτρεπε να αποσύρουμε τα F-16 στο ορατό μέλλον.
Η Lockheed Martin θεωρεί ότι τα F-16 Block 30 που έχουμε στη διάθεσή μας δεν είναι δομικά εξαντλημένα. Μένει να αποδειχθεί αυτό βέβαια, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα αναβάθμιζα τα Block 30 σε 52+.
Ένα πρόγραμμα δοκιμής αναβάθμισης και μερικού εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών αρκεί για τα παλαιότερα από αυτά.
Από την άλλη πλευρά θα ήταν έγκλημα να τα αφήσουμε ως έχουν απαξιώνοντάς τα πλήρως. Δρν βρισκόμαστε σε οικονομική κατάσταση που θα μας επέτρεπε να αποσύρουμε τα F-16 στο ορατό μέλλον.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Αν τα block 30 δεν τα αναβαθμισουμε συθεμελα ειναι σαν να τα απαξιωνουμε. Οποτε καλητερα να τα αποσειρουμε.
Σε 10 χρονακια αν κανουμε αυτο το Lite που λετε θα ειναι τοσο αξιομαχα σε αερομαχιες οσο τα Α-7
Σε 10 χρονακια αν κανουμε αυτο το Lite που λετε θα ειναι τοσο αξιομαχα σε αερομαχιες οσο τα Α-7
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Η αναβάθμιση σε CCIP Lite έτσι κι αλλιώς είναι για επέκταση ορίου ζωής 10 ετών. Μετά θα πρέπει να αποσυρθούν.
Εγώ νομίζω ότι όλα είναι θέμα κόστους. Αν η πιο εκτεταμένη αναβάθμιση συμφέρει οικονομικά καλό είναι να γίνει. Επειδή όμως είναι πανάκριβη δε νομίζω να προχωρήσει.
Τώρα το F16 με AESA μου φαίνεται ότι η τιμή του θα ξεφεύγει. Το adv. Παίζει γύρω στα 50 εκ. Χωρίς σύστημα αυτοπροστασίας και με το κοινό ραντάρ.
Εγώ νομίζω ότι όλα είναι θέμα κόστους. Αν η πιο εκτεταμένη αναβάθμιση συμφέρει οικονομικά καλό είναι να γίνει. Επειδή όμως είναι πανάκριβη δε νομίζω να προχωρήσει.
Τώρα το F16 με AESA μου φαίνεται ότι η τιμή του θα ξεφεύγει. Το adv. Παίζει γύρω στα 50 εκ. Χωρίς σύστημα αυτοπροστασίας και με το κοινό ραντάρ.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 9
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Δεν τα απαξιώνουμε σε καμία περίπτωση. Και μετά στο ξαναλέω σκέψου και το κόστος. Εντάξει όλοι μας θα θέλαμε Α/Φ με ραντάρ ηλεκτρομαγνητικής σάρωσης AESA αλλά είναι εφικτό να γίνει; Και μάλιστα όταν αυτά τα ραντάρ βρίσκονταια ακόμα σε πειραματικό επίπεδο τουλάχιστον τα ευρωπαϊκά, αν και τα αμερικανικά εγω δεν πιστευω πως είναι στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους ακόμα. Μιλούσα στην Defensys με τον Σκαρλάτο (πρωην αρχηγός ΓΕΑ) από την Eurofihgter GMBh και μου έλεγε πως καλύτερα να πάρεις EF 2000 Trance 3A χωρίς ΑESA παρά 3B με AESA γαιτί ακόμα θα έχει τις λεγόμενες παιδικές ασθένιες. Εν πάσει περιπτώση ας μην αναλωθούμε σε άσκοπες αναβαθμίσεις Α/Φ αλλά σε πραγματικές και κυρίως στην νεα αγορά του Α/Φ. Δεν σημαίνει ένα Α/Φ πως επειδή θα έχει ραντάρ AESA τουλάχιστον μέσα στην επόμενη 10ετία πως θα είναι και κυρίαρχο. Είναι σαν να λέμε το F-35 το στέλθ...To Block 30 παραλήφθηκε το 1989 σήμερα έχει 21 χρόνια παρουσίας στους ουρανούς και μου λέτε δεν είναι εξαντηλένο; Και μετά μιλάμε για Π. Α όχι για την Τσέχικη που τα Α/Φ μας είναι κάθε μέρα στο Αιγαίο, οσο καλούς τεχνικούς και μηχανικούς να έχουμε πάνε 21 χρόνια... Θα κρατήσουμε ένα Α/Φ άλλα 20 χρόνια; Η Lockheed Martin αμα θεωρούσε πως το Α/Φ έχει μέλλον θα συνέθετε ένα πρόγραμμα εκτεταμένης αναβάθμισης και όχι το CCIP Lite που παρουσιάστηκε στο ΓΕΑ.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 9
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
Αυτο που λες Alex τα κρατάμε αξιόμαχα για άλλα 10 χρόνια και μετά τα αποσύρουμε. Φυσικά και με AESA θα ξεφύγει και μάλιστα πολυ όταν αυτά τα χρήματα δεν πάνε στο νεο μαχητικό.
Εκσυγχρονισμός μαχητικών αεροσκαφών
"""Τώρα το F16 με AESA μου φαίνεται ότι η τιμή του θα ξεφεύγει. Το adv. Παίζει γύρω στα 50 εκ. Χωρίς σύστημα αυτοπροστασίας και με το κοινό ραντάρ. """
60εκ κανει καινουργιο το Adv Alex. Ειναι προφατες αν κανει τοσο η αναβαθμιση του block 30 σε Adv δεν συμφερει.
Οπως ειπα Το AESA RADAR ειναι το Μελλον
Τα F-16 εχουν μελλον ακομα σαν Νουμερο 1 στην ΠΑ.
Επεισης εχουμε και καλη γραμμη συντηρησης F-16.
Τα Super Hornet εχουν ΑΕΣΑ πανω τους.
Οποτε η διατηρουμε ολα τα F-16 συγχρονα, η σιγα σιγα τα απαξιωνουμε με οριζοντα δεαετιας (αποσυρση block 30) -20ετιας για τα αλλα, μαζι με την Γραμμη παραγωγης τους, Περνοντας σταδιακα καινουργια και δηιμιουργοντας καινουργια γραμμη συντηρησης.
Γνωμη μου ειναι :
1. Ριζικη ανανεωση ολου του στολου των F-16 και αγορα νεων για συμπληρωμα απο ατυχηματα. Σταδιακη αποσυρση τους Μετα το 2030.------->160 αεροσκαφοι συχρονα F-16
2. Αγορα απο τα ΗΑΕ των 2000-9 και αποσυρση ολων των αλλων το 2015 (F-4,A-7,Mirage).----->57 αεροσκαφοι συχρονα Mirage
3. Αγορα Νεου μαχητικου.---------------->60 αεροσκαφοι.
Ετσι εχουμε μεχρι το 2025 ενα συχρονο στολο 280 αεροσκαφων που θα τον ζηλευαν πολλοι στην καλητερη δυνατη τιμη.
2020 να γινει παραγγελια αγορας F-35 και να εχουμε επειχηρησιακα το 2024 με 2025.
Μετα αρχιζει η ανανεωση του στολου αλλη φαση
60εκ κανει καινουργιο το Adv Alex. Ειναι προφατες αν κανει τοσο η αναβαθμιση του block 30 σε Adv δεν συμφερει.
Οπως ειπα Το AESA RADAR ειναι το Μελλον
Τα F-16 εχουν μελλον ακομα σαν Νουμερο 1 στην ΠΑ.
Επεισης εχουμε και καλη γραμμη συντηρησης F-16.
Τα Super Hornet εχουν ΑΕΣΑ πανω τους.
Οποτε η διατηρουμε ολα τα F-16 συγχρονα, η σιγα σιγα τα απαξιωνουμε με οριζοντα δεαετιας (αποσυρση block 30) -20ετιας για τα αλλα, μαζι με την Γραμμη παραγωγης τους, Περνοντας σταδιακα καινουργια και δηιμιουργοντας καινουργια γραμμη συντηρησης.
Γνωμη μου ειναι :
1. Ριζικη ανανεωση ολου του στολου των F-16 και αγορα νεων για συμπληρωμα απο ατυχηματα. Σταδιακη αποσυρση τους Μετα το 2030.------->160 αεροσκαφοι συχρονα F-16
2. Αγορα απο τα ΗΑΕ των 2000-9 και αποσυρση ολων των αλλων το 2015 (F-4,A-7,Mirage).----->57 αεροσκαφοι συχρονα Mirage
3. Αγορα Νεου μαχητικου.---------------->60 αεροσκαφοι.
Ετσι εχουμε μεχρι το 2025 ενα συχρονο στολο 280 αεροσκαφων που θα τον ζηλευαν πολλοι στην καλητερη δυνατη τιμη.
2020 να γινει παραγγελια αγορας F-35 και να εχουμε επειχηρησιακα το 2024 με 2025.
Μετα αρχιζει η ανανεωση του στολου αλλη φαση
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης