Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 67
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Προσπαθώ να βάλω ένα μήνυμα και δεν μπορώ ξέρει κανείς γιατί;
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Πάντως δεν νομίζω ότι το όλο θέμα με τις Fremm ξεκίνησε γιατί ήταν φθηνές. Αν δεν κάνω λάθος, όταν έγινε η πρώτη ανακοίνωση, δεν ειπώθηκε ότι τις προτιμήσαμε λόγο κόστους. Απλώς, όπως πάντα, άφησαν το θέμα της τιμής φλου, το οποίο και διαμορφώνεται, όταν μπαίνουν πάνω στην πλατφόρμα και τα ηλεκτρονικά, τα οπλικά συστήματα κ. Λπ. Έτσι έχουν την ευκαιρία να κονομήσουν και τα διάφορα λαμόγια.
Τα γνωστά κολπάκια που γίνονται κάθε φορά.
Όσον αφορά γιατί δεν παραγγέλνονται βρετανικά πλοία. Μακάρι να γινόντουσαν όλες οι παραγγελίες μας κάτω από ορθολογικό πλαίσιο και με πλήρη διαφάνεια.
Αλλά, δυστυχώς, σε πιον τομέα λειτουργούμε έτσι ως κράτος (και ως πολίτες βεβαίως, βεβαίως)
Τα γνωστά κολπάκια που γίνονται κάθε φορά.
Όσον αφορά γιατί δεν παραγγέλνονται βρετανικά πλοία. Μακάρι να γινόντουσαν όλες οι παραγγελίες μας κάτω από ορθολογικό πλαίσιο και με πλήρη διαφάνεια.
Αλλά, δυστυχώς, σε πιον τομέα λειτουργούμε έτσι ως κράτος (και ως πολίτες βεβαίως, βεβαίως)
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Παντος εχουν υποτιμημενα τα αγγλικα οπλικα συστηματα γενικα
Type 25 αντιτορπυλικα, ισως ειναι το καλητερο ακομα και απο τα αμερικανικα
Η διαφορα τους ειναι στον αριθμο,6 εχουν οι αγγλοι 40 οι αμερικανοι. Χαχα
Type 25 αντιτορπυλικα, ισως ειναι το καλητερο ακομα και απο τα αμερικανικα
Η διαφορα τους ειναι στον αριθμο,6 εχουν οι αγγλοι 40 οι αμερικανοι. Χαχα
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 67
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Αlex εδώ με αδικείς. Όταν είχα καταθέση πρώτος την άποψη μου σχετικά με την Φρέμ τότε με κατηγορήσατε για το αμαυρώνω της Φρεμ για να προωθήσω δικές μου προτάσεις προς εξυπηρέτηση δικών μου συμφερόντων. Σας το είχα πει πως η Φρεμ είναι μια πολιτική αποφαση, αλλά με κοροϊδευατε τώρα τα λες και εσύ πολύ σωστά αλλά τότε με χλευάζετε...
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Καλητερη Φρεγατα για την ελλαδα δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη.
Γιαννη παραδεξουτο οτι ειναι καλη
Γιαννη παραδεξουτο οτι ειναι καλη
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Πάντως, απ' ότι λέγεται, θα γίνει προσπάθεια μέχρι τελευταία στιγμή, για να μπει στην πλώρη το OTO MELARA Των 127 χιλ. Και όχι το μικρότερο των 76 χιλ.
Το θέμα είναι ότι το 127άρι κοστολογείται 15 εκ.
Το θέμα είναι ότι το 127άρι κοστολογείται 15 εκ.
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
583 δεινουμε για καθε σκαφος τα 8 παραπανω μας μαραναν;
Αν εβρισκαν καπου να βαλουν αλλο ενα slayer gia Aster 30 θα ηταν ακομα καλητερα
Αν εβρισκαν καπου να βαλουν αλλο ενα slayer gia Aster 30 θα ηταν ακομα καλητερα
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Ερωτηση ! Τι προτιματε για πυροβολο της Fremm;
Oto Melara 127/64 Lightweight (LW),22t,15 εκατ;
ή
Oto Melara 76/62 Super Rapid 7,5 t;
Oto Melara 127/64 Lightweight (LW),22t,15 εκατ;
ή
Oto Melara 76/62 Super Rapid 7,5 t;
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Oto Rehagel...Digenis έγραψε:Ερωτηση ! Τι προτιματε για πυροβολο της Fremm;
Oto Melara 127/64 Lightweight (LW),22t,15 εκατ;
ή
Oto Melara 76/62 Super Rapid 7,5 t;
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
TOPOL-M έγραψε:Oto Rehagel...Digenis έγραψε:Ερωτηση ! Τι προτιματε για πυροβολο της Fremm;
Oto Melara 127/64 Lightweight (LW),22t,15 εκατ;
ή
Oto Melara 76/62 Super Rapid 7,5 t;
καλό



αν και εγώ προτιμώ τον Σάντος
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 34
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
BAE Systems: "Τοποθετείστε το πυροβόλο Mk45 των 127 χλστ. Με το βλήμα LRAP στις FREMM"!
Από τις λίγες φορές που θα συμφωνούσα με την προμήθεια αμερικανικού συστήματος.
...
DefenceNet
Πρόταση για το πρυμναίο πυροβόλο των 127 χλστ.(αν τελικά τοποθετηθεί δεοδμένου ότι υπάρχουν σκέψεις να τοποθετηθεί το μικρότερο 76άρι) των FREMM κατέθεσε η βρετανική (υπό αμερικανικό έλεγχο πλέον, όμως) ΒΑΕ Systems στο Πολεμικό Ναυτικό. Η πρόταση αφορά Το 5-inch/62-caliber με την μακρύτερη κάννη L62 Mark 36, το οποίο βάλλει το βλήμα LRAP. Το βλήμα αποτελεί έκδοση του Βλήματος Χερσαίας Κρούσης Μεγάλης Εμβέλειας,LRLAP (Long Range Land Attack Projectile) των 155 χλσ. Που είχε αναπτυχθεί για τα καταδρομικά DDG-1000, κλάσης Zumwalt.
...
Πάντως η πρόταση της BAE είναι εντυπωσιακή περισσότερο σε πολιτικό επίπεδο δεδομένου ότι το βλήμα LRAP θεωρείται η αιχμή της τεχνολογίας ναυτικών όπλων και ένα από τα πιο καλά φυλαγμένα στρατιωτικά μυστικά των ΗΠΑ σε τακτικό επίπεδο.
Από τις λίγες φορές που θα συμφωνούσα με την προμήθεια αμερικανικού συστήματος.

Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Αν τα λεφτά είναι ίδια τότε αξίζει το 127άρι.
Αλλά εγώ αυτούς δεν τους εμπιστεύομαι.
Τρικλοποδιά μου μυρίζει εκτός και αν το πήραν απόφαση για τις Fremm
Αλλά εγώ αυτούς δεν τους εμπιστεύομαι.
Τρικλοποδιά μου μυρίζει εκτός και αν το πήραν απόφαση για τις Fremm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Συζήτηση για το οπλικό φορτίο των FREMM έχει ξεκινήσει μετά την παραίνεση της πολιτικής ηγεσίας (βασικά του Ε. Βενιζέλου) να υπάρξει η μεγιστη δυνατή μείωση του κόστους του όλου προγράμματος.
Ενώ κάποιες πλευρές (βασικά ο πρέσβης Γ. Χρονόπουλος, που διαχειρίζεται από πλευράς πολιτικής ηγεσίας το πρόγραμμα) θέτουν ζήτημα ακόμα και αριθμού μονάδων θεωρώντας ότι πιθανόν θα πρέπει να αναθεωρηθεί η απόφαση για κατ'ευθείαν παραγγελία έξι σκαφών, αλλά να πάμε σε παραγγελία τριών ή τεσσάρων με οψιόν για άλλα τρία ή δύο σκάφη αντίστοιχα, η συζήτηση για την ώρα επικεντρώνεται στην μείωση του κόστους ανά μονάδα. Κατ'αυτό τον τρόπο έχει τεθεί η κατάργηση του πρυμναίου πυροβόλου των 127 χλστ και αντικατάστασή του με το στάνταρντ πυροβόλο των 76 χλστ. Που φέρουν οι γαλλικές FREMM.
Επίσης, τοποθέτησηση προπέλας σταθερού βήματος, ενώ πλέον τίθεται και θέμα για τα Α/Α βλήματα MICA VL. Η τοποθέτηση των MICA αντί των ASTER 15 που φέρονται κανονικά στους κλωβούς της πλώρης μαζί με τα ASTER 30 και τα SCALP Naval, θεωρείται και από την DCNS πιο ορθολογική κίνηση, αλλά μέχρι στιγμής το Π. Ν. Επέμενε στην τοποθέτηση σε ξεχωριστά σημεία εκτόξευσης ένθεν και ένθεν της πρύμνης σε παραλληλόγραμμη σειρά εκτοξευτών των βλημάτων MICA.
Και τα δύο βλήματα είναι κατασκευής MBDA οι επιδόσεις τους είναι σχεδόν ίδιες (ελαφρά καλύτερες του ASTER 15) και η τοποθέτηση των ASTER 15 θα μείωνε το κόστος κατά αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αφού δεν θα χρειαστούν ειδικές εργασίες για την τροποποίηση του πρυμναίου τμήματος.
Βέβαια, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση το μεταφερόμενου αριθμού των ASTER 30, αφού πολλοί κλωβοί της πλώρης θα διατεθούν για την μεταφορά των ASTER 15. Πάντως οι Βρετανοί που έχουν εγκαταστήσει στις καινούριες φρεγάτες τους αυτό τον συνδυασμό, δηλώνουν "ενθουσιασμένοι".
Από την άλλη πλευρά το γεγονός ότι η Π. Α. Χρησιμοποιεί και αυτή MICA δεν έχει να κάνει με θέματα ομοιοτυπίας, αφού οι γραμμές συντήρησης ήταν και είναι διαφορετικές. Την μεθεπόμενη Δευτέρα 15 ΝΟεμβρίου ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου επισκέπτεται το Παρίσι, όπου κορυγαίο θέμα στην ατζέντα των συνομιλιών του με τον Νικολά Σαρκοζί θα είναι το πρόγραμμα των FREMM.
Όσο για τον αριθμό των μονάδων η Γαλλία θεωρεί ότι οι σκέψεις αυτές κατευθύνονται από ανταγωνιστές τους και αυτοί που τις εκφράζουν εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους, αφού υπάρχει συγκεκριμένη δέσμευση η οποία αν αναιρεθεί θα έχει και τις ανάλογες διακρατικές επιπτώσεις.
Άλλωστε μόνο όσοι αγνοούν διαθεσιμότητες και ηλικία μονάδων ηθελημένα ή από απλή άγνοια, θέτουν τέτοια ζητήματα. Το 2020, όταν θα ολοκληρώνεται η ναυπήγηση της δεύτερης FREMM (αν θεωρήσουμε ότι για να καταστεί επιοχειρησιακό το πρώτο σκάφος της κλάσης Απαιτούνται έξι χρόνια και από εκεί και πέρα η επιχειρησιακή ετοιμότητα για κάθε επόμενο θα έρχεται το τέταρτο ή πέμπτο έτος από την έναρξη ναυπήγησης) ζήτημα είναι αν δύο από τις φρεγα΄τες κλάσης "S" θα είναι αξιόπλοες!
Πάντως στο Π. Ν. Είναι εντυπωσιασμένοι από τα στοιχεία που έχουν απελευθερώσει μέχρι στιγμής οι Γάλλοι για την μείωση του ίχνους από την εφαρμογή σχεδίασμού τεχνικών χαμηλής υπογραφής στα ραντάρ εντοπισμού. Όπως δήλωνε ένας αξιμωατικός του Π. Ν. "Είναι απίστευτο, αλλά το σκάφος δίνει υπογραφή καϊκιού στο ραντάρ"!
defencenet.gr
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Συστάθηκε κοινοπραξία γαλλικών τραπεζών για την χρηματοδότηση των FREMM!(ανανέωση)
Τραπεζική κοινοπραξία (κονσόρτσιουμ) για την χρηματοδότηση του προγράμματος προμήθειας από το Πολεμικό Ναυτικό των γαλλικών φρεγατών FREMM, συστάθηκε από ομάδα γαλλικών τραπεζών με την συμμετοχή και εγχώριων τραπεζικών ιδρυμάτων. Η συνολική χαμηλότοκη χρηματοδότηση μπορεί να καλύψει το συνολικό οικονομικό ύψος του προγράμματος το οποίο υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 3,5 δις ευρώ για τα έξι σκάφη σε περίοδο 15 ετών και αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη αφού κατ'αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει επιβάρυνση του δημόσιου χρέους μέχρι την ολοκλήρωση των παραδόσεων αφού δεν εγγράφεται σε αυτό βάσει των όσων ισχύουν στην Eurostat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Τραπεζική κοινοπραξία (κονσόρτσιουμ) για την χρηματοδότηση του προγράμματος προμήθειας από το Πολεμικό Ναυτικό των γαλλικών φρεγατών FREMM, συστάθηκε από ομάδα γαλλικών τραπεζών με την συμμετοχή και εγχώριων τραπεζικών ιδρυμάτων. Η συνολική χαμηλότοκη χρηματοδότηση μπορεί να καλύψει το συνολικό οικονομικό ύψος του προγράμματος το οποίο υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 3,5 δις ευρώ για τα έξι σκάφη σε περίοδο 15 ετών και αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη αφού κατ'αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει επιβάρυνση του δημόσιου χρέους μέχρι την ολοκλήρωση των παραδόσεων αφού δεν εγγράφεται σε αυτό βάσει των όσων ισχύουν στην Eurostat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Μακάρι να ισχύουν αυτά που γράφει το ρεπορτάζ.
1ον και σημαντικότερο, ένα σημαντικό θέμα ενίσχυσης του Π. Ν. Βρίσκει το δρόμο του και προχωράει.
2ον εξασφαλίζονται θέσεις εργασίας στα ναυπηγία της χώρας (μακάρι να αυξηθούν κιόλας)
3ον Ενισχύεται η αξιοπιστία της χώρας στις διεθνείς αγορές
Υ. Γ. Βέβαια τελειώνουν και οι δικαιολογίες για επιπλέον αναβολές. Τώρα θα φανεί πραγματικά αν η κυβέρνηση θέλει να λύσει ζητήματα ή αν συνεχίσει να σφυρίζει αδιάφορα
1ον και σημαντικότερο, ένα σημαντικό θέμα ενίσχυσης του Π. Ν. Βρίσκει το δρόμο του και προχωράει.
2ον εξασφαλίζονται θέσεις εργασίας στα ναυπηγία της χώρας (μακάρι να αυξηθούν κιόλας)
3ον Ενισχύεται η αξιοπιστία της χώρας στις διεθνείς αγορές
Υ. Γ. Βέβαια τελειώνουν και οι δικαιολογίες για επιπλέον αναβολές. Τώρα θα φανεί πραγματικά αν η κυβέρνηση θέλει να λύσει ζητήματα ή αν συνεχίσει να σφυρίζει αδιάφορα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης