από Aor7 » Πέμ Νοέμ 09, 2006 5:23 pm
Μικρή διόρθωση. Βρήκα το άρθρο και αυτό που λέει είναι ότι το 2002 έγινε διαγωνισμός του ΕΣ για πιλοτική αγορά 3 τόννων βαφής αντι-IR. Υποψήφιες ήταν η Intermat και κάποιες ακόμα ελληνικές εταιρείες. Τελικά η Intermat ήταν η μόνη που πληρούσε τους όρους και κέρδισε το διαγωνισμό. Για κάποιο λόγο όμως ο διαγωνισμός ακυρώθηκε και επαναπροκυρήχτηκε. Υποψηφιες ήταν πάλι η Intermat καθώς και μια άλλη ελληνική εταιρεία, όχι ιδιαίτερα σχετική με το αντικείμενο. Τελικά ο στρατός αποφάσισε να δώσει την παραγγελία σε στρατιωτικό εργοστάσιο. Τα Leo-2 δεν έχουν βαφές 5ης γενιάς Intermat, όπως εάν ο διαγωνισμός εξελισόταν ομαλά, αλλά βαφή 4ης γενιάς που δεν καλύπτει τα STANAG του NATO. Το άρθρο δεν διευκρίνιζε ποιός παράγει την βαφή 4ης γενιάς των Leo-2. Επίσης η πηγή, προφανώς ήταν δηλώσεις αβθρώπων της Intermat αλλά δεν ανέφερε κάποιο συγκεκριμένο άτομο. Όσο για το εάν το δείγμα Leo με βαφή Intermat που έχει η εταιρεία στο site της σχετίζεται με τον παραπάνω διαγωνισμό, μάλλον το υπέθεσα, αν και φαίνεται πολύ πιθανό.
Το άρθρο αυτό περιέγραφε και μια επίδειξη που ζήτησε η αεροπορία με σκοπό την αλλοίωση της IR-υπογραφής των διαδρόμων στις βάσεις της. Την πρώτη φορά η ΠΑ δεν διευκρίνησε ότι ήθελε ο βαμμένος διάδρομος να έχει ίδια IR-υπογραφή με το παρακείμενο έδαφος. Το αποτέλεσμα ήταν βαφή με πλήρεις αντι-IR ιδιότητες που "εξαφάνισε" το βαμμένο τμήμα του διαδρόμου. Η επίδειξη ξαναπραγματοποιήθηκε με βάση αυτή την απαίτηση αλλά, κατά το άρθρο πάλι, η ΠΑ δεν διευκρίνησε πρώτα ότι ήθελε η βαφή να είναι αποτελεσματική σε όλες τις εποχές του χρόνου. Το αποτέλεσμα ήταν και πάλι η επίδειξη να μην ικανοποιήσει πλήρως την ΠΑ. Η ιστορία αναμένεται να έχει και συνέχεια.
Το συμπέρασμα του άρθρου ήταν ότι η Intermat ενώ έχει πελάτες, μεταξύ άλλων, την αεροπορία και τον στρατό των ΗΠΑ και τα προϊόντα της θεωρούνται μέτρο σύγκρισης στο χώρο, δεν έχει καταφέρει να πάρεούτε μια πιλοτική παραγγελία απο τις δικές μας ένοπλες δυνάμεις.
Μικρή διόρθωση. Βρήκα το άρθρο και αυτό που λέει είναι ότι το 2002 έγινε διαγωνισμός του ΕΣ για πιλοτική αγορά 3 τόννων βαφής αντι-IR. Υποψήφιες ήταν η Intermat και κάποιες ακόμα ελληνικές εταιρείες. Τελικά η Intermat ήταν η μόνη που πληρούσε τους όρους και κέρδισε το διαγωνισμό. Για κάποιο λόγο όμως ο διαγωνισμός ακυρώθηκε και επαναπροκυρήχτηκε. Υποψηφιες ήταν πάλι η Intermat καθώς και μια άλλη ελληνική εταιρεία, όχι ιδιαίτερα σχετική με το αντικείμενο. Τελικά ο στρατός αποφάσισε να δώσει την παραγγελία σε στρατιωτικό εργοστάσιο. Τα Leo-2 δεν έχουν βαφές 5ης γενιάς Intermat, όπως εάν ο διαγωνισμός εξελισόταν ομαλά, αλλά βαφή 4ης γενιάς που δεν καλύπτει τα STANAG του NATO. Το άρθρο δεν διευκρίνιζε ποιός παράγει την βαφή 4ης γενιάς των Leo-2. Επίσης η πηγή, προφανώς ήταν δηλώσεις αβθρώπων της Intermat αλλά δεν ανέφερε κάποιο συγκεκριμένο άτομο. Όσο για το εάν το δείγμα Leo με βαφή Intermat που έχει η εταιρεία στο site της σχετίζεται με τον παραπάνω διαγωνισμό, μάλλον το υπέθεσα, αν και φαίνεται πολύ πιθανό.Το άρθρο αυτό περιέγραφε και μια επίδειξη που ζήτησε η αεροπορία με σκοπό την αλλοίωση της IR-υπογραφής των διαδρόμων στις βάσεις της. Την πρώτη φορά η ΠΑ δεν διευκρίνησε ότι ήθελε ο βαμμένος διάδρομος να έχει ίδια IR-υπογραφή με το παρακείμενο έδαφος. Το αποτέλεσμα ήταν βαφή με πλήρεις αντι-IR ιδιότητες που "εξαφάνισε" το βαμμένο τμήμα του διαδρόμου. Η επίδειξη ξαναπραγματοποιήθηκε με βάση αυτή την απαίτηση αλλά, κατά το άρθρο πάλι, η ΠΑ δεν διευκρίνησε πρώτα ότι ήθελε η βαφή να είναι αποτελεσματική σε όλες τις εποχές του χρόνου. Το αποτέλεσμα ήταν και πάλι η επίδειξη να μην ικανοποιήσει πλήρως την ΠΑ. Η ιστορία αναμένεται να έχει και συνέχεια.Το συμπέρασμα του άρθρου ήταν ότι η Intermat ενώ έχει πελάτες, μεταξύ άλλων, την αεροπορία και τον στρατό των ΗΠΑ και τα προϊόντα της θεωρούνται μέτρο σύγκρισης στο χώρο, δεν έχει καταφέρει να πάρεούτε μια πιλοτική παραγγελία απο τις δικές μας ένοπλες δυνάμεις.