Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 28, 2026 1:44 pm

καλησπέρα παιδιά αν βγει αύριο η προκήρυξη μετά από πόσο καιρό περίπου θα γίνουν τα αθλήματα

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 28, 2026 10:56 am

Άντε να δούμε...Να ρωτήσω άκουσα ,δεν ξέρω ψέματα ή αλήθεια,θα δηλώνουμε έως τρεις περιοχές τοποθέτησης;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 27, 2026 11:24 am

μάγκες τι βλέπετε πάμε για την Δευτέρα για έκδοση της προκήρυξης;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 27, 2026 8:59 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 11:44 pm Πω πω πω κάτι ειδήμονες που θα μπουν στη Πυροσβεστική...

 
Θα μπεις και εσύ και μετά θα καταλάβεις .

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 11:44 pm

Πω πω πω κάτι ειδήμονες που θα μπουν στη Πυροσβεστική...

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:36 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 


 
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες 

 
Φίλε μου είναι τραγικοί απλά ! Εγώ είχα γράψει πριν δύο περίπου εβδομάδες ότι είναι να βγει εντός εκείνης της εβδομάδας και η πληροφορία ήταν από τον υπουργό απο έμπιστο άτομο από εκεί να καταλάβεις πόσο σόου κάνουν είναι απλά ακατάλληλοι ανίδεοι , βγαίνουν και λένε ότι έχουν 18.800 πυροσβέστες βγάλε 600 ΠΕΘ βγάλε τα κενά των εποχικών που συνέχεια φεύγουν βγάλε συνταξιοδότησεις ούτε 17,5 δεν θα είναι στο τέλος και πανηγυρίζουν ωραίοι ! 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 

 
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm

Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:25 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm θα βγει σήμερα η προκήρυξη;


 
Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση 

 
οκ ευχαριστώ πολύ θα περίμενε να με καλέσουν 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm θα βγει σήμερα η προκήρυξη;

 
Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm

θα βγει σήμερα η προκήρυξη;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:47 am

Καλά άμα είναι τόσα πολλά τα μόρια ,άστα να πάνε...

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 9:18 am

θα είναι πολλά άτομα με ένσημα πιστεύετε;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Lqkisss » Παρ Ιουν 26, 2026 9:09 am

Ξέρουμε αν βγει για Αθήνα πάλι; 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Nikolisss » Παρ Ιουν 26, 2026 9:07 am

Καλησπέρα στην πρώτη προκηρύξει ποσα μόρια είχαν περίπου επειδή κάποιοι λένε είχαν πάνω από 50 μόρια από τα ένσημα 
 

Κορυφή