από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:36 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm
Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες
Φίλε μου είναι τραγικοί απλά ! Εγώ είχα γράψει πριν δύο περίπου εβδομάδες ότι είναι να βγει εντός εκείνης της εβδομάδας και η πληροφορία ήταν από τον υπουργό απο έμπιστο άτομο από εκεί να καταλάβεις πόσο σόου κάνουν είναι απλά ακατάλληλοι ανίδεοι , βγαίνουν και λένε ότι έχουν 18.800 πυροσβέστες βγάλε 600 ΠΕΘ βγάλε τα κενά των εποχικών που συνέχεια φεύγουν βγάλε συνταξιοδότησεις ούτε 17,5 δεν θα είναι στο τέλος και πανηγυρίζουν ωραίοι !
[quote="Επισκέπτης" post_id=568561 time=1782501170 user_id=undefined]
[quote="Επισκέπτης" post_id=568560 time=1782500316 user_id=undefined]
Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί
[/quote]
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες
[/quote]
Φίλε μου είναι τραγικοί απλά ! Εγώ είχα γράψει πριν δύο περίπου εβδομάδες ότι είναι να βγει εντός εκείνης της εβδομάδας και η πληροφορία ήταν από τον υπουργό απο έμπιστο άτομο από εκεί να καταλάβεις πόσο σόου κάνουν είναι απλά ακατάλληλοι ανίδεοι , βγαίνουν και λένε ότι έχουν 18.800 πυροσβέστες βγάλε 600 ΠΕΘ βγάλε τα κενά των εποχικών που συνέχεια φεύγουν βγάλε συνταξιοδότησεις ούτε 17,5 δεν θα είναι στο τέλος και πανηγυρίζουν ωραίοι !