από dn24 » Πέμ Φεβ 07, 2013 3:35 am
Έτος επενδύσεων το 2013 για τους Έλληνες εφοπλιστές:Η καταβολή φόρων και από τα πλοία με ξένη σημαία συνιστά μία σημαντική τομή στο φορολογικό καθεστώς που διέπει την ελληνόκτητη ναυτιλία, καθώς για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της χώρας, τα πλοία υπό ξένη σημαία, που τα διαχειρίζονται ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, καταβάλλουν φόρο.
Οι μεταρρυθμίσεις:
Ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει ότι η μεταρρύθμιση αυτή έγινε σε μεγάλο βαθμό αποδεκτή από τον ελληνικό εφοπλισμό. Επισημαίνεται πως αναμένεται μία ακόμη εξέλιξη σε ό, τι αφορά τη φορολόγηση του υπό ελληνική σημαία πλοίου, η οποία θα αυξηθεί περαιτέρω. Υπενθυμίζεται ότι, από τη φορολογία των πλοίων, ο προϋπολογισμός του 2013 προβλέπει έσοδα 94,65 εκατ. Ευρώ, έναντι εσόδων 14,7 εκατ. Ευρώ το 2012 και 14,1 εκατ. Ευρώ το 2011.
Σε ό, τι αφορά το νηολόγιο, στην εισήγησή του ο κ. Βενιάμης αναμένεται να υποστηρίξει ότι ο ελληνικός στόλος εκσυγχρονίζεται συνεχώς και αυξάνει σε χωρητικότητα, γεγονός που πιστοποιείται και από τα στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Επισημαίνεται ότι, με βάση τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (Νοέμβριος του 2012), στο ελληνικό νηολόγιο ήταν εγγεγραμμένα 812 πλοία μεταφορικής ικανότητας άνω των 3.000 κοχ, έναντι 820 πλοίων το Νοέμβριο του 2011 και 826 πλοίων το Νοέμβριο του 2010.
Η πορεία του ελληνικού νηολογίου είναι συνυφασμένη και με την πορεία της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτιών.
Υπενθυμίζεται ότι στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου περιλαμβάνεται διάταξη που επιτρέπει την υπογραφή ατομικών συμβάσεων εργασίας στα ποντοπόρα πλοία στα κατώτερα πληρώματα. Τη συγκεκριμένη διάταξη στηρίζει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο πρόεδρός της στη «Ν», μπορεί να συμβάλει στη σημαντική αύξηση της απασχόλησης στα υπό ελληνική σημαία πλοία, αυξάνοντας παράλληλα τον αριθμό των πλοίων που είναι στη σημαία.
olympia.gr
Προσωπικά θα σταθώ στην τελευταία παράγραφο, στην οποία αναφέρεται πως πλέον επιτρέπεται η σύναψη ατομικών συμβάσεων στους Ναυτικούς της ποντοπόρου Ναυτιλίας. Το πολυνομοσχέδιο-ντροπή που πέρασαν, θα επιτρέψει την Φιλλιπινέζο-ποίηση των Ελληνικών πληρωμάτων. Μόνο που εδώ δεν είναι Φιλλιπίνες κ. Κ. Υπουργοί. Ο κ. Μουσουρούλης θα έπρεπε να παραιτηθεί αν είχε την αξιοπρέπεια. Ας εξισωσούν λοιπόν τις τιμές στα ράφια των σούπερ-μάρκετ σε τιμές Φιλλιπίνων, για να παίρνω κι εγώ προσωπικά σαν Ναυτικός μισθό Ανθυποπλοιάρχου ή επίκουρου Φιλλιπίνου.
Ο μοναδικός κλάδος που είχε απομείνει με αξιοπρεπή μισθολόγια, πλέον είναι στα χέρια των Αδηφάγων εφοπλιστών, που σαν κοράκια θα ξεζουμίζουν τον Έλληνα Ναυτικό, που λόγω του ιδιαιταίρου της φύσης του επαγγέλματος, είχαν κάποια δικαιώματα σε σχέση με τις στεριανές εργασίες, που πλέον φρόντισαν οργανωμένα να εξαλείψουν.
[quote][i]Έτος επενδύσεων το 2013 για τους Έλληνες εφοπλιστές:[/i]Η καταβολή φόρων και από τα πλοία με ξένη σημαία συνιστά μία σημαντική τομή στο φορολογικό καθεστώς που διέπει την ελληνόκτητη ναυτιλία, καθώς για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της χώρας, τα πλοία υπό ξένη σημαία, που τα διαχειρίζονται ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, καταβάλλουν φόρο.Οι μεταρρυθμίσεις:Ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει ότι η μεταρρύθμιση αυτή έγινε σε μεγάλο βαθμό αποδεκτή από τον ελληνικό εφοπλισμό. Επισημαίνεται πως αναμένεται μία ακόμη εξέλιξη σε ό, τι αφορά τη φορολόγηση του υπό ελληνική σημαία πλοίου, η οποία θα αυξηθεί περαιτέρω. Υπενθυμίζεται ότι, από τη φορολογία των πλοίων, ο προϋπολογισμός του 2013 προβλέπει έσοδα 94,65 εκατ. Ευρώ, έναντι εσόδων 14,7 εκατ. Ευρώ το 2012 και 14,1 εκατ. Ευρώ το 2011.Σε ό, τι αφορά το νηολόγιο, στην εισήγησή του ο κ. Βενιάμης αναμένεται να υποστηρίξει ότι ο ελληνικός στόλος εκσυγχρονίζεται συνεχώς και αυξάνει σε χωρητικότητα, γεγονός που πιστοποιείται και από τα στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Επισημαίνεται ότι, με βάση τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (Νοέμβριος του 2012), στο ελληνικό νηολόγιο ήταν εγγεγραμμένα 812 πλοία μεταφορικής ικανότητας άνω των 3.000 κοχ, έναντι 820 πλοίων το Νοέμβριο του 2011 και 826 πλοίων το Νοέμβριο του 2010.Η πορεία του ελληνικού νηολογίου είναι συνυφασμένη και με την πορεία της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτιών.[i] Υπενθυμίζεται ότι στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου περιλαμβάνεται διάταξη που επιτρέπει την υπογραφή ατομικών συμβάσεων εργασίας στα ποντοπόρα πλοία στα κατώτερα πληρώματα. Τη συγκεκριμένη διάταξη στηρίζει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών[/i] και, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο πρόεδρός της στη «Ν», μπορεί να συμβάλει στη σημαντική αύξηση της απασχόλησης στα υπό ελληνική σημαία πλοία, αυξάνοντας παράλληλα τον αριθμό των πλοίων που είναι στη σημαία.[url=http://olympia.gr/2013/02/06/%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CF%8D%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF-2013-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5/]olympia.gr[/url][/quote]Προσωπικά θα σταθώ στην τελευταία παράγραφο, στην οποία αναφέρεται πως πλέον επιτρέπεται η σύναψη ατομικών συμβάσεων στους Ναυτικούς της ποντοπόρου Ναυτιλίας. Το πολυνομοσχέδιο-ντροπή που πέρασαν, θα επιτρέψει την Φιλλιπινέζο-ποίηση των Ελληνικών πληρωμάτων. Μόνο που εδώ δεν είναι Φιλλιπίνες κ. Κ. Υπουργοί. Ο κ. Μουσουρούλης θα έπρεπε να παραιτηθεί αν είχε την αξιοπρέπεια. Ας εξισωσούν λοιπόν τις τιμές στα ράφια των σούπερ-μάρκετ σε τιμές Φιλλιπίνων, για να παίρνω κι εγώ προσωπικά σαν Ναυτικός μισθό Ανθυποπλοιάρχου ή επίκουρου Φιλλιπίνου.Ο μοναδικός κλάδος που είχε απομείνει με αξιοπρεπή μισθολόγια, πλέον είναι στα χέρια των Αδηφάγων εφοπλιστών, που σαν κοράκια θα ξεζουμίζουν τον Έλληνα Ναυτικό, που λόγω του ιδιαιταίρου της φύσης του επαγγέλματος, είχαν κάποια δικαιώματα σε σχέση με τις στεριανές εργασίες, που πλέον φρόντισαν οργανωμένα να εξαλείψουν.