Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από amomos2 » Παρ Μαρ 07, 2014 1:15 pm

Με αυτα τα μεσα σημερα η Ελλάδα δεν μπορει να κανει αεροκινητη επιχειρηση!

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από Ελλην καταδρομεας » Τρί Δεκ 17, 2013 4:49 pm

Αφου σταματησανε και οι ΕΠΟΠ που να βρεθουν μονιμοι να επανδρωσουν ταξιαρχες;

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Τρί Δεκ 17, 2013 4:43 pm

samloxias έγραψε: Δέν γίνονται αυτά τώρα βρε παιδιά. Ποιός θα τα κάνει... Εικόνα η μ@μ@κία πάι φέρτεΕικόναΕικόναΕικόνα
Οχι οτι αυτα που λεω δεν τα υποστηριζω αλλα συμφωνω στο οτι δεν υπαρχει πολιτικη βουληση απο μερους μας

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Τρί Δεκ 17, 2013 4:40 pm

Η εποχη της μαζικης χρησης αλεξιπτωτιστων εχει περασει για οσους θελουν να το πιστεψουν. Οι συγκεκριμενες επιχειρησεις πλεον ειναι για πολυ συγκεκριμενους σκοπους

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από samloxias » Τρί Δεκ 17, 2013 12:20 pm

Δέν γίνονται αυτά τώρα βρε παιδιά. Ποιός θα τα κάνει... Εικόνα η μ@μ@κία πάι φέρτεΕικόναΕικόναΕικόνα

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Τρί Δεκ 17, 2013 12:13 am

Κοιτα να δεις οι ταξιαρχιες 71η και 5η θα πρεπει να αναλαμβανουν τις επιχειρησεις αερομεταφορας. Φαντασου τωρα εν μεσω γενικου χαμου στο Αιγαιο να πραγματοποιηθει ριψη αλεξιπτωτιστων η και προσγειωση αεροσκαφους σε αεροδρομιο. Οι συγκυριες δεν το επιτρεπουν σε κλιμακωμενη συρραξη , αυτα ειναι μονο για τις ασκησεις. Τωρα οσον αφορα τους αλεξιπτωτιστες οι 2 μοιρες μπορουν να ενωθουν σε ενα ταγμα ειδικης συνθεσεως το οποιο ειτε θα υπαγεται στις "βορειες" μοιρες ως μοναδα αναγνωρισης καταδρομεων , ειτε στην ΔΔΕΕ μαζι με τις αλλες επιλεκτες δυναμεις. Προσωπικα επιλεγω το πρωτο γιατι με αυτο τον τροπο και με λιγη δουλεια μπορουμε καλλιστα να μεταμορφωσουμε τις μοιρες καταδρομεων/αλεξιπτωτιστων σε μοναδες του στυλ Rangers. Ο νεος σχηματισμος ( Β-Δ-Ε μοιρες και Ταγμα Ειδικης Συνθεσεως ) θα εκπαιδευονται στον ανταρτοπολεμο και στον ανορθοδοξο πολεμο , ενω μεσα στην εκπαιδευση θα περιλαμβανεται και η ριψη με αλεξιπτωτο. Ουσιαστικα αποκταμε ενα νεο σχηματισμο με 4 υπομοναδες ικανες να διεξαγουν οτι ακριβως κανει η 1η ταξιαρχια στη ρεντινα , αλλα σε πιο οργανωμενο επιπεδο και με διευρυμενες αποστολες. * ο σχηματισμος θα επανδρωνεται μονο απο μονιμους οπως η 71η ταξιαρχια.

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από Ελλην καταδρομεας » Δευ Δεκ 16, 2013 9:46 pm

Δηλαδην τις αποστολες των αλεξιπτωτιστων θα τις αναλαμβανει το ΕΤΑ, κι αν ναι τοτε η κυρια αποστολη του τι θα απογινει, ή οι βορειες μοιρες οι οποιες σε ενα μεγαλο ποσοστο επανδρωνωνται απο κληρωτους 9μηνης θητειας οι οποιοι δεν μπορουν να περασουν τετοια εκπαιδευση! Τωρα για τα ελικοπτερα συφμωνω και επαυξανω αλλα δεν υπαρχουν χρηματα. Σκεψου οτι θελουμε το λιγοτερο 4δις (εαν επιλεξουμε ρωσσικα μαχητικα) για την ΠΑ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Δευ Δεκ 16, 2013 8:46 pm

Ο αριθμος των ελικοπτερων που διαθετουμε δεν ειναι αρκετος για να διεξαγει μεγαλες αεροκινητες επιχειρησεις ακομα και οταν αποκτηθουν τα 20 NH-90. Οι αλεξιπτωτιστες επειδη ειναι ελαφριες μοναδες χρειαζονται οσο το δυνατον πιο γρηγορη ενισχυση με βαρυτερες δυναμεις και υλικο. Για αυτο το λογο οι αλεξιπτωτιστες θα πρεπει να εξελιχθουν σε μικρες μοναδες δολιοφθορων του στυλ ΕΤΑ ωστε τον κυριο ρολο στις αερομεταφερομενες επιχειρησεις να αναλαβουν οι 2 αερομεταφερομενες ταξιαρχιες ( 71 και 5) καθως επισης και η ΔΔΕΕ. Για το λογο αυτο θα προτεινα την καταργηση των αλεξιπτωτιστων και τη συγκροτηση ειδικου ταγματος αναγνωρισης ενταγμενο στις "βορειες" μοιρες καταδρομεων. Παραλληλα θα εκπαιδευονται και οι καταδρομεις στη ριψη με αλεξιπτωτο. Με ολα αυτα εξοικονομουμε πορους τους οποιους μπορουμε να επενδυσουμε στην αυξηση του αριθμου των μεταφορικων ελικοπτερων

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Δευ Δεκ 16, 2013 8:34 pm

Δες την βρετανικη αναδιοργανωση - SDR 1998 και θα καταλαβεις

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από Ελλην καταδρομεας » Κυρ Δεκ 15, 2013 11:57 pm

Γιατι να μειωσουμε τους αλεξιπτωτιστες;Εικόνα

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από pao-13 » Κυρ Δεκ 15, 2013 11:16 pm

Αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι να μειωσουμε τους αλεξιπτωτιστες και να αυξησουμε τα μεταφορικα αεροσκαφη/ελικοπτερα

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από ΒΑΓΓΟΣ » Πέμ Φεβ 09, 2012 11:21 pm

πληροφοριες που βρηκα σχετικα με αυτα ειναι1) ενα C-130 μπορει να μεταφερει 64 αλεξιπτωτιστες
2) ενα c-130 μπορει να μεταφερει δυο g-wagen

αρα συμφωνα με αυτα ενας αερομεταφερομενος μηχανοκινητος λοχος Με 3 c-130 (6 wagen 150 αλεξιπτωτιστες + 6 μηχανες μεσα στα τζιπ και ισως καποια atv και αρκετες παλετες με πυρομαχικα) Μπορει να δημιουργηθει

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από ΒΑΓΓΟΣ » Τετ Φεβ 08, 2012 10:54 pm

Ποσα g-wagen serval ποσους αλεξιπτωτιστες και ποσα flyer μπορει να μεταφερει ενα c-130;

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από Nassos » Τετ Φεβ 08, 2012 5:22 pm

Προσωπικά πιστεύω ότι όχηματα όπως το G-Wagen "Serval" της φωτογραφίας ή/και το Flyer της Ζ' ΜΑΚ είναι πολύ πιο πρακτικά για τέτοιες επιχειρήσεις.

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

από ΒΑΓΓΟΣ » Τετ Φεβ 08, 2012 4:06 pm

Ποια οχηματα ειδικων επιχειρησεων πιστευετε πως να χρησημοποιηθουν σε μια αεραποβαση τα χαμμερ ισως να παραειναι βαρια για την ισχυς που πρσφερουν τα vbl το καλυτερο ισως ειναι το g-wagon Εικόνα


Κορυφή