από Antonis21 » Πέμ Ιαν 29, 2009 2:08 am
Λοιπον...
Τα VBL προσπαθουσαμε να ειναι σε οσο πιο καλη κατασταση γινοταν, ειχαμε και καποιο stock ανταλλακτικων, αλλα τα πραγματα δεν ηταν ιδανικα ουτε απο αποψη υλικων/εργαλειων ουτε απο αποψη καταρτισης προσωπικου. Αλλες φορες τυχαινε οι τεχνιτες να ειναι καλοι αλλες οχι.
Catering δεν υπηρχε, ουτε θελαμε να υπαρχει, το μαγειρευτο ειναι παντα σε εκτιμηση.
Σε σχεση με τους αλλους στρατους, σε επιπεδο εξοπλισμου ειμασταν χαλια, ειχαμε ομως καλυτερα μηχανηματα μηχανικου και χειριστες απο αυτους, και καταφεραμε να φερουμε σε περας με μεγαλη ταχυτητα και επιτυχια οποια εργασια αναλαμβαναμε, λογω μαλλον του Ελληνικου φιλοτιμου. Απο αποψη εκπαιδευσης, οτι εχουμε στην Ελλαδα ειχαμε και εκει. Οι συγκεκριμενοι αξιωματικοι που πετυχα εγω στην πλειονοτητα τους ηταν ανθρωποι αδιαφοροι, με μοναδικα σκεπτικα την εξωτερικη σου εμφανιση(γυαλισμα-ξυρισμα) και γενικα το τι θα πουν οι "αλλοι" για μας. Μονοι τους μετεδιδαν την εντυπωση προς εμας οτι ειμαστε κατωτεροι απο τους αλλους, μαλιστα ορισμενοι κυνηγουσαν επαφες με υψηλοβαθμα στελεχη αλλων στρατων, με την ελπιδα να ανοιξουν καποια "πορτα" για την καριερα τους στο μελλον. Δεν ενθουσιαστηκα, οπως δεν ειμαι ενθουσιασμενος απο τους αξιωματικους μας γενικα. Οι υπαξιωματικοι ειμασταν ανθρωποι για ολες τις δουλειες, αγγαρειομαχοι για να περναν καλα αλλοι. Τελικα καναμε τα παντα εκτος της ειδικοτητας μας...
Fennek δεν ειδα καθολου. Τα Dingo τα κοιτουσαμε με δεος, απιστευτα οχηματα. Ωραια ηταν και τα IVECO και τα Puma που ειχαν οι Ιταλοι, καθως και BTR-90 των βουλγαρων. Εμεις δεν ειχαμε οχηματα τετοιας κατηγοριας, δηλαδη τεθωρακισμενα τροχοφορα μεταφορας προσωπικου.
G-wagon ειδα μονο πολιτικα, τα ειχαν κατι Αγγλοι υπερκομαντο με τοπικη πολιτικη ενδυμασια και μουσια, χειλοφωνα και κατι τετοιους εξοπλισμους. Φαινοταν πολυ καλο και ακριβο οχημα. Και παντα τα ειχαν πεντακαθαρα...
Οταν λεω Ελληνικο C-130 εννοω αεροπλανο προορισμενο για την εξυπηρετηση των Ελληνων και οχι της Ελληνικης ΠΑ. Τα Ελληνικα C-130 σταματουσαν στα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα, και απο εκει εξυπηρετουμασταν με Ιταλικα, ακριβως για τον λογο που ανεφερες.
Λοιπον... Τα VBL προσπαθουσαμε να ειναι σε οσο πιο καλη κατασταση γινοταν, ειχαμε και καποιο stock ανταλλακτικων, αλλα τα πραγματα δεν ηταν ιδανικα ουτε απο αποψη υλικων/εργαλειων ουτε απο αποψη καταρτισης προσωπικου. Αλλες φορες τυχαινε οι τεχνιτες να ειναι καλοι αλλες οχι.Catering δεν υπηρχε, ουτε θελαμε να υπαρχει, το μαγειρευτο ειναι παντα σε εκτιμηση.Σε σχεση με τους αλλους στρατους, σε επιπεδο εξοπλισμου ειμασταν χαλια, ειχαμε ομως καλυτερα μηχανηματα μηχανικου και χειριστες απο αυτους, και καταφεραμε να φερουμε σε περας με μεγαλη ταχυτητα και επιτυχια οποια εργασια αναλαμβαναμε, λογω μαλλον του Ελληνικου φιλοτιμου. Απο αποψη εκπαιδευσης, οτι εχουμε στην Ελλαδα ειχαμε και εκει. Οι συγκεκριμενοι αξιωματικοι που πετυχα εγω στην πλειονοτητα τους ηταν ανθρωποι αδιαφοροι, με μοναδικα σκεπτικα την εξωτερικη σου εμφανιση(γυαλισμα-ξυρισμα) και γενικα το τι θα πουν οι "αλλοι" για μας. Μονοι τους μετεδιδαν την εντυπωση προς εμας οτι ειμαστε κατωτεροι απο τους αλλους, μαλιστα ορισμενοι κυνηγουσαν επαφες με υψηλοβαθμα στελεχη αλλων στρατων, με την ελπιδα να ανοιξουν καποια "πορτα" για την καριερα τους στο μελλον. Δεν ενθουσιαστηκα, οπως δεν ειμαι ενθουσιασμενος απο τους αξιωματικους μας γενικα. Οι υπαξιωματικοι ειμασταν ανθρωποι για ολες τις δουλειες, αγγαρειομαχοι για να περναν καλα αλλοι. Τελικα καναμε τα παντα εκτος της ειδικοτητας μας...Fennek δεν ειδα καθολου. Τα Dingo τα κοιτουσαμε με δεος, απιστευτα οχηματα. Ωραια ηταν και τα IVECO και τα Puma που ειχαν οι Ιταλοι, καθως και BTR-90 των βουλγαρων. Εμεις δεν ειχαμε οχηματα τετοιας κατηγοριας, δηλαδη τεθωρακισμενα τροχοφορα μεταφορας προσωπικου.G-wagon ειδα μονο πολιτικα, τα ειχαν κατι Αγγλοι υπερκομαντο με τοπικη πολιτικη ενδυμασια και μουσια, χειλοφωνα και κατι τετοιους εξοπλισμους. Φαινοταν πολυ καλο και ακριβο οχημα. Και παντα τα ειχαν πεντακαθαρα...Οταν λεω Ελληνικο C-130 εννοω αεροπλανο προορισμενο για την εξυπηρετηση των Ελληνων και οχι της Ελληνικης ΠΑ. Τα Ελληνικα C-130 σταματουσαν στα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα, και απο εκει εξυπηρετουμασταν με Ιταλικα, ακριβως για τον λογο που ανεφερες.