Υβριδικά χαμηλού κυβισμού και για στρατιωτικούς

Εκπαίδευση, μισθοί, βαθμολογική εξέλιξη, μέριμνα για το προσωπικό
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Υβριδικά χαμηλού κυβισμού και για στρατιωτικούς

Δημοσίευση από yandr »

ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΑ στέλνει το υπουργείο Άμυνας τα δεκάδες ή και εκατοντάδες επιβατικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν αξιωματούχοι του, αλλά και ανώτατοι αξιωματικοί των Γενικών Επιτελείων και άλλων μεγάλων σχηματισμών για να πηγαινοέρχονται στην εργασία τους.

Ο αριθμός των αυτοκινήτων αυτών που δεν έχουν σχέση με το πραγματικό επιχειρησιακό έργο των Ενόπλων Δυνάμεων- είναι πολύ μεγάλος, ενώ τα περισσότερα από αυτά είναι μεγάλου κυβισμού και λόγω ηλικίας ή και των συχνών αλλαγών των στρατευμένων οδηγών τους παρουσιάζουν βλάβες και ως εκ τούτου αποτελούν πηγή ρύπανσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο οι ταξίαρχοι- και οι ομοιόβαθμοι των τριών Κλάδων- ξεπερνούν τους 170, ενώ ο αριθμός πολλαπλασιάζεται αν υπολογιστούν αξιωματούχοι του υπουργείου, υποστράτηγοι, πρόεδροι «χακί» οργανισμών και φορέων. Ακόμα και ορισμένοι συνταγματάρχες δικαιούνται ή εξασφαλίζουν κατά περιόδους επιβατικό αυτοκίνητο. Ακόμα δε και ιδιαίτερες υπουργών χρησιμοποιούν κατά περιόδους τέτοια αυτοκίνητα. Η κατανάλωση καυσίμων ή συντήρησης και η ρύπανση είναι ωστόσο μόνο μερικές από τις αρνητικές πτυχές του θέματος: «Για την κίνησή του όλος αυτός ο στόλος απαιτεί σχεδόν... Δύο τάγματα οδηγούς- στρατιώτες», λέει έμπειρος αξιωματικός υπολογίζοντας τις διπλές βάρδιες και τους αδειούχους.

...

Τα πρώτα «χακί» υβριδικά, που είναι 1.300 κυβικών, αναμένονται τους πρώτους μήνες του 2010 και το κόστος τους ανέρχεται σε περίπου 24.000- 25.000 ευρώ το ένα. Τα παλαιά θα αποσύρονται σταδιακά προς ανακύκλωση (πρέσα).

ΤΑ ΝΕΑ
MGEN
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2009 6:14 am
Τοποθεσία: Germany
Επικοινωνία:

Υβριδικά χαμηλού κυβισμού και για στρατιωτικούς

Δημοσίευση από MGEN »

Το μέτρο είναι σωστό όχι μόνο από την άποψη της ρύπανσης, αλλά κι από την οικονομία που θα προκύψει από τα κονδύλια συντήρησης των παλιών αυτοκινήτων (καύσιμα, συντήρηση μηχανών, βλάβες κλπ.). Επίσης θα μετριασθεί η ρεμούλα των οδηγών οι οποίοι τα κάνουν πλακάκια με τα συνεργεία συντήρησης, αφού σχεδόν στο σύνολό τους τα αυτοκίνητα αυτά συντηρούνται σε πολιτικά συνεργεία.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες