Θητεία και Στρατιωτικές Σχολές

Εκπαίδευση, μισθοί, βαθμολογική εξέλιξη, μέριμνα για το προσωπικό
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
M2

Θητεία και Στρατιωτικές Σχολές

Δημοσίευση από M2 »

Γεια σας. Έχω πολλά ερωτήματα και δεν υπάρχει κανένα φόρουμ που να κάνει για όλα οπότε δημιουργώ αυτό. Είμαι 16 ετών. Σκέφτομαι να πάω στρατιωτικές σχολές (ΣΣΕ ΣΜΥ) όμως επειδή είμαι μαθητής του 20 που διαβάζω πάρα πολύ για ιδεολογίες, ιστορία, τακτικές πολέμου, διπλωματίας κ. Α. Θεωρώ πως θα χαραμιστώ ως ένας απλώς στρατιώτης οπότε και έχω βλέψεις για ανώτερους βαθμούς στον στρατό.

Οπότε ποια σχολή πρέπει να διαλέξω αν έχω τέτοιες βλέψεις. Επίσης μου αρέσουν πάρα πολύ οι ΕΔ. Υπάρχει σχολή από την οποία μετά να μπορώ να πάω ΕΔ; Μια άλλη μου σκέψη είναι να πάω σε άλλη σχολή (όχι στρατιωτική),(τα πάω εξαιρετικά με υπολογιστές αλλά και μηχανές).

Ακόμα και σε ντρονς κλπ μπορώ να κάνω πολλά και γενικότερα στην ρομποτική και τον προγραμματισμό τα πάω τέλεια αν και είμαι αυτοδίδακτος) και ως φαντάρος να πάω ΕΔ αλλά δεν ξέρω από εκεί τι μπορώ να κάνω. Επίσης πως μπορώ να συνδιάσω τις γνώσεις μου σε τεχνολογία με τον στρατό; Θέλω να προσφέρω όσο μπορώ.

Συνεχίζοντας θέλω να ξεκαθαρίσω πως οι αλεξιπτωτιστές δεν με ενδιαφέρουν. Έχω 6 βαθμούς στο ένα μάτι και 6.5 βαθμούς στο άλλο μυωπία. Επειδή όμως γεννήθηκα με 11 βαθμούς και στα δύο μάτια έχω συνηθίσει και απλώς τα βλέπω λίγο θολά αλλά έχω άρτιο σημάδι και δεν με επηρεάζει σχεδόν καθόλου.

Έχοντας μεγαλώσει σε ορεινό χωριό (όμως σχολείο σε πόλη οπότε δεν είμαι ένα από τα προς εξαφάνιση χωριατόπουλα της Ελλάδας) βοηθάω τους γονείς μου συνέχεια με τα χωράφια αλλά και το βουνό είναι σαν δεύτερο σπίτι μου. Μπορώ να επιβιώσω πολύ καλά.