Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
GIANNHS

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από GIANNHS »

Γεια σασ... ειμαι πρωτοετης μηχανικος και θα ηθελα αν καποιος μπορει να μου πει μερικες εταιριες εμπορικων πλοιων... σας ευχαριστω

Άβαταρ μέλους
amomos2
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 17, 2011 6:11 pm
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από amomos2 »

GIANNHS έγραψε:Γεια σασ... Ειμαι πρωτοετης μηχανικος και θα ηθελα αν καποιος μπορει να μου πει μερικες εταιριες εμπορικων πλοιων... Σας ευχαριστω



εχει πολλες εταιρειες φιλε μου αν πας ακτη μιαουλη στον πειραια ειναοι γεματο
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από dn24 »

Παραθέτω προς ολους τους φίλους μας τα link απο το σύνολο των ναυτιλιακών επιχειρήσεων Ποντοπόρων - Ακτοπλοϊκών, κάτι που θα είναι -κυρίως- χρησιμότερο σε πρωτόμπαρκους ναυτικούς και πρωτοετής δοκίμους. Ο σκοπός είναι η εύκολη και πλήρης αναζήτηση απο το φόρουμ μας, ώστε να είμαστε εμείς η δεξαμενή της αναζήτησης των πληροφοριών σας και της ευρέσεως της ναυτικής σας εργασίας.Δείτε εδώ .

Στον άνωθεν υπέρ-σύνδεσμο, αφού εισέλθετε, στην πλαϊνή αριστερή λίστα των χωρών, βρίσκετε και επιλέγετε την Ελλάδα.

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
kandakos

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kandakos »

Τι γνωμη εχετε για 1ο μπαρκο στην MAERSK LINE στα Container ships οσον αφορα ολες τις πλευρες (μισθολογικα, κατασταση στν οποια βρισκονται τα πλοια, υπεωριες)
αλεξης

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από αλεξης »

Καλησπερα, ειμαι πρωτοετης μηχανικος και θελω να σας κανω την εξης ερωτηση: Σε τι ειδους καραβι ειναι προτιμοτερο να μπαρκαρουμε για πρωτη φορα; Σε ποια πλοια ειναι περισσοτερα τα λεφτα και σε ποια θα μαθουμε οσο το δυνατον περισσοτερα επανω στο αντικειμενο και την ειδικοτητα μας;

σας ευχαριστω για το χρονο σας

kostasnat
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:58 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kostasnat »

Η αγορα δυναμικα ζηταει κοσμο για LPG. Τοσο για τα πλοια, οσο και για την μετέπειτα στελεχωση των Γραφειων. Περα από τις υποχρεωτικες - λογω STCW - πιστοποιήσεις, θα χρειαστεί να διαθεσεις αρκετο χρημα συμμετέχοντας σε διαφορα σεμινάρια νηογνωμόνων για να αυτό-βελτιώσεις το επιπεδο γνωσεων σου. Τα σωστικα- πυροσβεστικα του Ασπροπυργου είναι της πλακας. Χρειαζεται να διαλέξεις ένα καλο ιδιωτικο σχολειο (NORSAFE-Λαυριο) Υποθετω ότι ηδη εχεις πιστοποιήσεις υπολογιστων και Αγγλικων...
αλεξης

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από αλεξης »

Πτυχιο αγγλικων εχω proficiency, υπολογιστες δυστυχως δεν εχω καποιο πτυχιο. Θα το παρω στο αμεσο μελλον γιατι ξερω οτι πλεον με τους αυτοματισμους ειναι απαραιτητο. Εκτος απο lng τι αλλο προτεινετε; Τα φορτηγα αξιζουν;
kostasnat
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:58 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kostasnat »

Σε συνεχεια χθεσινου μου μυνηματος παραθετω αποψη των ειδικων περι LPG

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ: ΤΑ ΠΛΟΙΑ LPG,LEG &LNG
Ελπιζω να φανουν χρησιμες στα νεα παιδια που ξεκινουν τωρα.
kostasnat
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:58 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kostasnat »

αλεξης έγραψε: Πτυχιο αγγλικων εχω proficiency, υπολογιστες δυστυχως δεν εχω καποιο πτυχιο. Θα το παρω στο αμεσο μελλον γιατι ξερω οτι πλεον με τους αυτοματισμους ειναι απαραιτητο. Εκτος απο lng τι αλλο προτεινετε; Τα φορτηγα αξιζουν;
Σαν πρωτο βημα παρε το ΕCDL Core. Αν σε ενδιαφερουν τα φορτηγα και μονο διαλεξε τα Heavy Lift (Kαλιμανοπουλος) 'η Ηandy Size Bulk Carriers με grabs.Oχι flat Cape Size 'η Panamax που είναι χωρις μεσα φορτοεκφορτωσης. Γενικα, διαλεξε κατι εξειδικευμενο. Όχι ευκολες λυσεις, για να ξεχωρίζεις από τον σωρο των κοινων αξιωματικών. Οσο εισαι ξέμπαρκος, παρε ότι μπορεις από σεμινάρια νηογνομονων. Το ΚΕΣΕΝ είναι για τα πανηγυρια. Παρε ότι είναι απαραιτητο, αλλα μην αρκεστεις σε αυτό. Εαν μεινεις μονο στα απαιτούμενα του ΚΕΣΕΝ και του Ελληνικου Κρατους, επεσες στην λουμπα ! Βαρια χαρτια από σεμινάρια νηογνομονων (που φυσικα θα τα πληρωσεις μονος σου - κανεις δεν θα σε βοηθησει σε τετοια). Καλη τυχη.''Ο εχων ωτα ακουετω... ''.
Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από psofos »

Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!

kostasnat
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:58 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kostasnat »

OΙ μορφωμένοι Μηχανικοι είναι περιζήτητοι. Χρειαζεται όμως επιμορφωση και καλη γνωση Αγγλικων :http://sbe.gr/about-us-2/
Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από psofos »

Μηπως εχετε καποια απαντηση και στα παραπανω ερωτηματα;
Άβαταρ μέλους
Vasilis_Ch
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2016 10:13 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από Vasilis_Ch »

psofos έγραψε:Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!



1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.

2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)

3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.

4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.

5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)

kostasnat
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:58 am
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από kostasnat »

Για οσους σεβονται τον εαυτο τους και δεν επιθυμουν να μεινουν αιωνίως ''μπαρκαρουτσοι'' 'η εστω θελουν η λερωμενη φορμα τους να συνοδευεται με βαρια χαρτια και γνωσεις. Ανοιξτε το training schedule του Γαλλικου Νηογνωμονα για το 2016 και δειτε και τις 2 σελιδες του. Θα ελθει φυσικα και το πρόγραμμα του 2017.http://www.bureauveritas.gr/ Εξυπακούεται ότι ο εργοδότης σας 'η το ΚΕΣΕΝ ποτε δεν θα σας ανοιξει τα ματια... Στραβους σας θελει από πλευρας κανονισμων και γνωσεων, για να περνα το δικο του... Την επιμορφωση σας - βαλτε το καλα στο κεφαλι σας - θα πρεπει να την πληρωσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ !
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημοσίευση από dn24 »

Vasilis_Ch έγραψε:
psofos έγραψε:Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!



1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.

2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)

3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.

4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.

5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)



1. Ελληνόκτητες, εταιρείες με αεράδικα είναι ελάχιστες, που ασχολούνται αμιγώς με αυτό τον τύπο πλοίου. Για την Ακρίβεια 3, μιλώντας για τις σοβαρές, τις παραδοσιακές, με εκτόπισμα. Ας μην συζητήσουμε για μια ναυτιλιακή που ασχολείται κατά κύριο λόγο πχ με γκαζάδικα, και έχει Και 2-3 ξεκάρφωτα πλοία αεράδικα, στα οποία μάλιστα Είναι πιθανό να μην έχει Έλληνες Αξιωματικούς...

2. Μεγάλες, πολύ μεγάλες οι διαφορές, και σε θετικά και σε αρνητικά. Συμβουλή: Μην θαμπώνεσαι από αριθμό στόλου πλοίων, η νουμερολάτρια είναι για τους πλοιοκτήτες να μετράνε πόσα έχουν... Βρες μια μικρή εταιρία με λίγα καραβάκια, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι έχεις "άκρη" για να παραμείνεις. Μεγάλο καράβι, μεγάλες φουρτούνες, και στις μεγάλες από πλευράς στόλου Εταιρείες, θα δείς και πληρώματα "ότι να 'ναι", και ανοργανωσιά, κακή επικοινωνία γραφείου-πλοίου.

3. Δεν είναι κανόνας αυτό που έχεις ακούσει, λάθος είναι, αυτό ισχύει κυρίως για μικρές Ναυτιλιακές, όχι ότι δεν ισχύει και καθόλου, Για να το θέσω σωστά, είναι θέμα ναυτιλιακής.

4. Λάθος. Υπάρχουν ναυτιλιακές με ξένη σημαία, Που πληρώνουν όλο το ποσό της εξαγοράς. Ελάχιστες, αλλά υπαρκτές. Και μάλιστα πολύ μεγάλη χαρακτηριστικά το κάνει αυτό. Η δική μου.

Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες