Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από greko_27 »

Επιλέγω να σταδιοδρομήσω ως αξιωματικός εμπορικού ναυτικού:

Η Σταδιοδρομία μου ως αξιωματικός εμπορικού ναυτικού ξεκινά από τις ακαδημίες εμπορικού ναυτικού (αεν). Μετά την επιτυχημένη φοίτησή μου θα αποκτήσω το πτυχίο πλοιάρχου γ (ανθυποπλοιάρχου) ή μηχανικού γ΄. Η εισαγωγή μου στις αεν μπορεί να γίνει με τη συμμετοχή μου στις πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις λυκείων ή τεε καθώς και με τη βαθμολογία της γ΄λυκείου. Ανάμεσα στις βασικές προϋποθέσεις για την εισαγωγή μου σε αεν είναι να είμαι κάτοχος απολυτηρίου λυκείου (ή ισότιμου σχολείου ή τριετούς κύκλου σπουδών ναυτικού και ναυτιλιακού τομέα β΄ κύκλου σπουδών τεε), να μην έχω συμπληρώσει το 24ο έτος της ηλικίας μου και να γνωρίζω κολύμβηση.

Οι ναυτικές ακαδημίες:

Στην Ελλάδα υπάρχουν 10 αεν, οι 6 είναι για πλοιάρχους (σε πρέβεζα, κεφαλονιά, κύμη ευβοίας, σύρο, ύδρα και οινούσσες), η μία για μηχανικούς (χίο)και οι 3 μικτές, δηλαδή για πλοιάρχους και μηχανικούς (σε αττική, θεσσαλονίκη και χανιά). Σε όλες τις σχολές οι σπουδαστές είναι και από τα δύο φύλα.

Η ζωή μου στην ακαδημία:

Η φοίτησή μου στις αεν είναι δωρεάν και είναι τετραετής. Τα δύο πρώτα χρόνια χωρίζονται σε 4 εξάμηνα, οπότε γίνεται εναλλακτική θητεία, δηλαδή: στην αεν για 6 μήνες, σε πλοίο για 6 μήνες, πάλι στην αεν για 6 μήνες και πάλι σε πλοίο για 6 μήνες. Τα δύο τελευταία χρόνια είναι αποκλειστικά στην αεν.

Η διαμονή στην αεν ασπροπύργου αττικής είναι εξωτερική, ενώ στις άλλες αεν παρέχεται δωρεάν, εκτός εάν επιθυμώ να διαμένω εκτός. Στη διάρκεια των δύο 6μήνων θαλάσσιων υπηρεσιών στο πλοίο θα αμείβομαι, (οι ελάχιστοι καθαροί μισθοί είναι 630 ευρώ και 1.070 ευρώ για πρωτοετείς και δευτεροετείς αντίστοιχα), ενώ μετά την αποφοίτησή μου θα είμαι πλέον ανθυποπλοίαρχος και μηχανικός γ΄. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίζω ότι μπορώ να γίνω υποπλοίαρχος ή μηχανικός β΄ σε ηλικία 28-29 χρόνων και πλοίαρχος ή μηχανικός α΄ σε ηλικία 32-33 χρόνων.
Oι απολαβές μου μετά την αποφοίτηση:

Οι ελάχιστες αμοιβές των αξιωματικών στο πλοίο που θα υπηρετώ, ορίζονται στη συλλογική σύμβαση εργασίας αλλά οι πραγματικές όμως που ισχύουν στην αγορά είναι υψηλότερες. Αξίζει να συγκρίνω τους παρακάτω ενδεικτικούς μισθούς, που λίγο πολύ επικρατούν σήμερα στην αγορά, με τους στεριανούς μισθούς στη χώρα μας.

Τι πρέπει να γνωρίζω:

Φορτηγά πλοία (σε ευρώ ανά μήνα υπηρεσίας στο πλοίο)
ειδικότητα καθαρός μισθός
πλοίαρχος 7.250
υποπλοίαρχος 5.600
ανθυποπλοίαρχος 3.500
μηχανικός α΄ 7.100
μηχανικός β΄ 5.600
μηχανικός γ΄ 3.500

Πετρελαιοφόρα πλοία (σε ευρώ, ανά μήνα υπηρεσίας στο πλοίο)
ειδικότητα καθαρός μισθός
πλοίαρχος 8.300
υποπλοίαρχος 6.800
ανθυποπλοίαρχος 4.300
μηχανικός α΄ 8.000
μηχανικός β΄ 6.800
μηχανικός γ΄ 4.300

Η Υπηρεσία διαρκεί τουλάχιστον 7 μήνες για τα φορτηγά πλοία και 6 μήνες για τα πετρελαιοφόρα πλοία. ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από greko_27 »

Καταλαβαινω την αγωνια που εχουν οι σημερινοι νεοι για το μελλον τους και οτι οι περισσοτεροι απο εσας θελετε να μπειτε στο δημοσιο για να εξασφαλισετε το μελλον σας (δηλ. Στρατιωτικοι, αστυνομικοι, λιμενικοι=νερομπατσοι Κ. Α.) και καλα θα κανετε... Αλλα θα πρεπει να γνωριζεται οτι Οσοι απο εσας θελουν Να γινουν ναυτικοι θα πρεπει πρωτα απ' ολα να αγαπησετε αυτο το επαγγελμα.

Επειδη ειμαι του επαγγελματος θα ηθελα να δωσω ορισμενες διευκρινισεις:

1ον: Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος αποφοιτος απο αεν να μπει στις παραγωγικες σχολες του Πολεμικου ναυτικου ως υπαξ Ή αξιωμ γιατι απλουστατα το πτυχιο που θα εχετε αναγνωριζετε μονο για το επαγγελμα του πλοιαρχου ή μηχανικου του ε. Ν. Το ιδιο υσχυει και για τους υπαξ και αξιωμ του π. Ν.(πλοιαρχους και μηχ.) οι οποιοι και αυτοι με την σειρα τους, αφου δεν αναγνωριζεται το πτυχιο τους, δεν μπορουν να γινουν (εαν το επιθυμουν) πλοιαρχοι ή μηχ του ε. Ν.

2ον: Οι αποφοιτοι απο αεν μπορουν να δωσουν εισαγωγικες εξετασεις για το λιμενικο ως απλοι λ/φ, υπαξ Ή αξιωμ αλλα οι θεσεις ειναι τοσες λιγες για τους αποφοιτους απο αεν που εαν δεν εχεις γερο βισμα=πολιτικο Δεν μπενεις ουτε με σφαιρες... (σας τα λεω απο προσωπικη εμπειρια)

3ον: Δυστυχως το επαγγελμα του ναυτικου ειναι 100% ανδρικο. Οι συνθηκες εργασιας, οι απαιτησεις και οι ευθυνες του Τοσο σε επαγγελματικο αλλα και σε προσωπικο επιπεδο ειναι τοσες πολλες που δυστυχως μια κοπελα δε θα μπορεσει να ανταποκριθει και να κερδισει ευκολα την εμπιστοσυνη των συναδελφων της Και ιδιαιτερα των ανωτερων της. Σαν επαγγελμα δε θα το συνιστουσα Για τα σημερινα κοριτσια.

4ον: Οσοι αποφασισετε να το δηλωσετε στο μηχανογραφικο θα πρεπει να γνωριζετε οτι πολλα παιδια τα παρατανε απο το Α' κιολας εξαμηνο πχ. Οταν ημουν στο Α' εξαμ ημασταν 8 τμηματα μαχανικων των 30 ατομων και υστερα απο το ά θαλασς ταξιδι μειναμε 4 τμημ στο Β' εξαμ και στο τελος πηραμε πτυχιο μονον οι 27.

5ον: Οσοι συνεχισουν ως πλοιαρχοι ή μηχ του ε. Ν. Να ξερετε οτι μετα απο καποια χρονια στη θαλασσα και οταν γινετε α΄μηχανικοι ή πλοιαρχοι εχετε το δικαιωμα να δουλεψετε στην στερια.

6ον: Οι αποφοιτοι απο τις αεν μετα την ολοκληρωση των σπουδων τους υπηρετουν κανονικα τη στρατιωτικη τους θητεια στο πολεμικο ναυτικο και σε περιπτωση που καταργηθει η θητεια στο π. Ν. Και στην αεροπορια θα υπηρετησουν οπως και ολοι οι αλλοι στο στρατο ξηρας για 9 μηνες.

Η τελικη επιλογη του επαγγελματος εξαρταται βεβαιως απο εσας... Παντως Οι μισθοι Στον ευρυτερο ιδιωτικο και δημοσιο τομεα ειναι εξευτελιστικοι σε σχεση με την θαλασσα (πχ. Ενας φιλος μου στρατιωτικος αποφοιτος απο ΣΜΥ με 5 χρονια στο σωμα περνει γυρω στα 1000 ευρω και τα βγαζει αρκετα δυσκολα ενω αντιθετως Εδω και 21 μηνες που εχω παρει το πτυχιο εχω δουλεψει μολις 14 μηνες στην θαλασσα και επερνα 4000 ευρω. Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσετε είναι ότι από την μια στιγμή στην άλλη θα πρέπει κάποια στιγμή να κλειστείτε σε ένα πλοίο με 25-30 άτομα, για 6-9 μήνες, οι μισοί το πολύ έλληνες, να ανεχτείτε το κάθε περίεργο και επειδή δεν θα μπορείτε να τον αποφύγετε θα τον έχετε κάθε μέρα πάνω από τον κεφάλι σας όσο στραβός και αν είναι, τους άσχημους καιρούς άρα και το πολύ κούνημα κτλ κτλ.
Γενικά πιστεύω ότι αυτοί που αντέχουν μια τέτοια ζωή/επάγγελμα είναι αυτοί που έχουνε πραγματική αγάπη για την θάλασσα. Βεβαια παρά πολλοί πάνε καθαρά για τα λεφτά και είναι και αυτοί επιτυχημένοι. Παντως η επιλογη ειναι καθαρα δικη σας..
helleniceagle πλοιαρχος ή μηχανικος θελεις να γινεις; Του χρονου τετοιο καιρο πρωτα θεος θα κανω αιτηση για τα κρουαζιεροπλοια σου προτεινω να περασεις καμια βολτα μπορει να ειμαστε και μαζι. Σου ευχομαι καλη επιτυχια στις πανελληνιες οπως και στα υπολοιπα παιδια ..και καλες θαλασσες σε οσους ταξιδευουν και o αγιος νικολαος μαζι τους.

HellenicEagle
Λοχίας
Λοχίας
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 04, 2008 11:13 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από HellenicEagle »

Δεν ξέρω εσύ τι προτείνεις απο τα δύο; Να σε καλά ρε φίλε... Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έρ8ω, θα τα πούμε πάλι απο εδώ, καλά ταξίδια φίλε μου
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από greko_27 »

Τι να σου πω...

Το θεμα ειναι αντεχεις τη μουντζουρα, τα λαδια, τη πολυ ζεστη, τη βαρια εργασια κτλ ή σου αρεσει να την αραζεις πανω στη γεφυρα και να κανεις γραφιοκρατικες δουλιες; Σαν μηχανικος σου προτεινω να πας πλοιαρχος αλλα αν ρωτησεις κανα πλοιαρχο θα σου πει να γινεις μηχανικος. Παντως ως μηχανικος η αληθεια ειναι οτι απαγκιστρωνεσαι πιο ευκολα απο το επαγγελμα του ναυτικου σε αντιθεση ως πλοιαρχος η μονη επιλογη που εχεις εκτος θαλασσας ειναι το λιμενικο... {αρκετα δυσκολο για να μπεις τους λογους τους ξερεις}. Η τελικη επιλογη ειναι δικη σου, αλλα επειδη σε βλεπω αποφασισμενο δε θα εχεις προβλημα οπου και αν πας.

Θα σου δωσω τωρα μια συμβουλη για να κερδισεις και χρονο αλλα και χρημα: Οταν πρωτα θεος μαθεις τα μορια που βγαζεις και εισαι 100% βεβαιος οτι περνας στις αεν (δηλαδη οτι εχεις μεγαλη διαφορα απο τις περσινες βασεις) πολυ πριν ανακοινωθουν οι βασεις θα αποφασισεις να πας φανταρος (συνηθως κατα τα τελη σεπτεμβριου παρουσιαζονται στο στρατο ξηρας, θα πρεπει να ρωτησεις καλυτερα το στρατολογικο γραφειο και να δεις τη χαρτια χρειαζονται κτλ). Εφ' οσον η θητεια ειναι 12 μηνες θα αποληθεις κανονικα του χρονου το σεπτεμβριο...

βεβαια θα πρεπει πρωτα να εχεις εγραφτει στη σχολη σου και να εχεις τελειωσει με ολη αυτη την διαδικασια. Οι εγραφες στις αεν αρχιζουν κατα τα μεσα σεπτεμβριου και τα μαθηματα ξεκινουν αρχες οκτωβριου. Οποτε οταν τελιωσεις με την εγραφη σου θα ρωτησεις στην γραμματεια τι ειδους χαρτια χρειαζονται ωστε να παρεις αναβολη σπουδων για 1 χρονο για λογους στρατευσης (επειδη εχει απουσιες η σχολη σε ολα τα θεωρητικα μαθηματα οποτε δε λεει να χασεις μια χρονια για λογους απουσιων διοτι αν ξαναχασεις ακομη μια χρονια απο απουσιες τοτε αποβαλλεσαι δια παντως απο ολες τις αεν).

Οποτε τελειωνεις με το κολοφανταριλικη του χρονου κατα τα τελη σεπτεμβριου και ξαναγραφεσαι στο ά εξαμ. Και στις αρχες του οκτωβρη μπαινεις κανονικα στην σχολη. Αρα εισαι 19 εχεις ξεμπερδεξει με το στρατιωτικο σου οποτε κατα τα 23 εχεις παρει το πτυχιο και μπορεις ελευθερα να ασκησεις το επαγγελμα σου και αν εισαι τυχερος και βγει και καμια προκυρηξη για τους νερομπατσους και εχεις και κανα βισμα τοτε μπορει και να μπεις ποτε δεν ξερεις τι σου επιφυλασει η ζωη... (γιατι χωρις το στρατιωτικο δεν μπορεις να δωσεις για το λιμενικο). Επισης εφ' οσον υπηρετησεις ο στρατος θα σε βοηθησει παρα πολυ στη διαβιωση σου πανω στο πλοιο αλλα και να δεχεσαι και να αντιμετωπιζεις τον καθε περιεργο... Και οχι μονο. Το ιδιο εκανα και χαμενος δεν βγηκα ασε που επεξε και ρολο οταν ημουν στο 'α εξαμ. Και εψαχνα ναυτ. Εταιρεια για το πρωτο μου μπαρκο και ειχα ενα ατου που οι αλλοι συμφοιτητες μου δεν ειχαν...

Παντως η επλογη ειναι δικη σου εσυ ξερεις καλυτερα.

Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από greko_27 »

Δ. Υ. Κ. Και Ανθλχος σαν πολυ μαυρα τα βλεπεται και δεν ειναι ετσι τα πραγματα καθως δεν εισται του επαγγελματος. Σ' αυτο το φορουμ και ιδιαιτερα οσοι εναι αξιωματικοι του Ε. Ν. Ειμαστε υποχρεωμενοι να λεμε τα στραβα αλλα και τα καλα του επαγγελματος στους νεους που σκεπτονται να το ακολουθησουν.Αν δεν βρεξεις το Κωλο σου στη Θαλασσα και δεν εχεις δει πως Ειναι η ζωη μες το πλοιο δεν μπορεις να γνωριζεις εαν κανεις γιά αυτην τη δουλεια/ζωη. Επειδη τυχαινει να ειμαι Γ' μηχ. Και του χρονου πρωτα θεος θα παω στα ΚΕΣΕΝ για Β' θα ηξελα να πω στους νεους που θελουν να γινουν ναυτικοι τα εξης: Πρωτα απ' ολα εμεις οι ιδιοι οι αξιωμ. Ειμαστε υπευθυνοι Που οι Νεοι αποφευγουν να ακολουθησουν το επαγγελμα με την συμπεριφορα μας αλλα και με τους τροπους μας απεναντι στους δοκιμους αξιωμ.(οχι ολοι ομως... ). Δευτερον ολα τα επαγγελματα εχουν τα + τους αλλα και τα - τους: Θετικα: Πολλα λεφτα, σιγουρη επαγγελματικη αποκατασταση, προοπτικες να δουλεψεις στα γραφεια των ναυτιλιακων εταιρειων ή καθηγητης στις ΑΕΝ κ. Λ. Π. Αρνητικα:με τα σημερινα δεδομενα δυσκολα κανεις οικογενεια χανεις τους φιλους σου, δεν εχεις τη φυσιολογικη ζωη που εχει ενας νορμαλ ανθρωπος κ. Α. Αλλα τι να το κανω αν εχω τελειωσει ανωτατες σπουδες π. Χ. Καποιο πανεπιστημιο και εχω φτασει στα 30 και δεν εχω βρει ακομα δουλεια ή και αν ακομα βρω Θα Περνω 800 Ευρω (και αν περνω τοσα... ) και απο την μια μερα στην αλλη μπορει να μειωσουν το μισθο μου ή ακομη και να με απολυσουν λογο της οικονομικης κρισης... Και πρωτα θεος περιμενω να 'ρθει το καλοκαιρι για να παρω Κανενα διακοποδανειο για να παω διακοπες Σε κανενα ελληνικο νησι με τις δοσεις να τρεχουν απο το Σεπτεμβριο + Τους τοκους... ΩΡΑΙΑ ΖΩΗ... ΜΕΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ. Μπορει εμεις οι ναυτικοι να χανουμε αρκετα πραγματα απο την πρωσοπικη μας ζωη αλλα ζουμε ανθρωπινα... Πρωσοπικα δουλευω 9 μηνες το χρονο Σε φορτηγα πλοια περνω 4000 ευρω και τους υπολοιπους 3 μηνες κανω οτι τραβαει η Ψυχη μου. Περσι πηγα με τον αδερφο διακοπες στη Βραζιλια, φετος πηγα στην Μαλαισια και γενικα Δεν εχω αναγκη την οικονομικη Στηριξη των γονιων μου απο τα 20... Και εγω δεν γουσταρω το επαγγελμα αλλα εχω βαλει καποιους στοχους... Γιατι δεν προκειται να μεινω μια ζωη στη θαλασσα... Και συγγνωμη Δ. Υ. Κ Και Ανθλχος αν ειμουν λιγο εριστικος.Και κατι ακομη... Με το να διαβαζεις ''Ε'' ή να εχεις κανει 5 μηνες στον Ασπροπυργο δεν μπορεις να γνωρισεις 100% πως Ειναι η ζωη Ενος ναυτικου... Φιλικα πανταΕικόνα

D.Y.K
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ
Δημοσιεύσεις: 11314
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2009 11:02 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από D.Y.K »

Μη ζητας συγνωμη!

Εχεις απολυτο δικιο και εισαι και απολυτα σαφης!

Μου αρεσει ο τροπος που εκφραζεσαι και επισης το οτι εχεις επιλεξει ενα καταπληκτικο επαγγελμα!

Καλη σταδιοδρομια!
ILARXOS
Λοχαγός
Λοχαγός
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: Τρί Φεβ 24, 2009 1:16 am
Ενδιαφέροντα: πλοια, τρενα, φυσικη . . .
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από ILARXOS »

Γρεκο27, σαφως και δεν γνωρίζω τίποτα από ιδία εμπειρία, απλά μεταφερω όσα με αγάπη διαβάζω αλλά και έχω συζητήσει με Πλοιάρχους Α'.

ελεπ, δεν αναφερομαι στο ναυαγιο αυτο καθαυτο, αλλα στον τροπο που αντιμετωπίζεται ένας ευρωπαίος πλοίαρχος σε σχέση με έναν έλληνα.

και ξέχασα να αναφέρω και τη μάστιγα των ΜΜΕ:5 λεπτα να καθυστερήσει ένα ποσταλι, το έχουν στήσει στον τοίχο τα κανάλια...
Anonymous

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Anonymous »

Στις αρχες, ως ανθυποπολοιαρχος ή γ μηχανικος, θα εχω κυριως δουλεια σε καραβια που θα ταξιδευουν εντος ελλαδας η και στο εξωτερικο; Και πως παει περιπου το πραμα;6μηνες θαλασσα 6 στεριά ή αλλιως;
πειραιωτης
Λοχαγός
Λοχαγός
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 28, 2008 8:21 am
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από πειραιωτης »

Οπου θες μπορεις να μπεις! Αν θες μπαινεις σε καραβια που πανε εξωτερικο! Αν εχεις βυσμα μπορεις να μπεις και ακτοπλοια! Κοιτα δε σου λεει κανεις οτι θα καθεσε στερια 6 μηνες! Αναλογα με το συμβολαιο που θα κανεις με την εταιρια σου! Μπορει να κατσεις και παραπανω στη θαλασσα αλλα να ξερεις οτι δεν εισαι ο μονος που δουλευεις οποτε πρεπει να δουλεψουν και οι υπολοιποι!
billaras
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 9:30 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από billaras »

Παιδια ηθελα να παω στο στρατο (οποτε ουτος ή αλλος θα ημουν μακρια απο το σπιτι μου) αλλα σκεφτομαι και το εμπορικο ναυτικο στη σχολη πλοιαρχων!

ηθελα να μαθω
προσωπικα μου αρεσουν τα ταξιδια και θελω να γνωριζω νεα μερη ειναι υποφερτη η ζωη;
εχει απορροφηση στην Ελλαδα ή πρεπει να πας στο εξωτερικο;(εννοειται οτι θα πηγαινει το καραβι στο εξωτερικο απλως ρωταω... Αν θα ειναι ας πουμε Ελληνικο το καραβι)
εχω ακουσει οτι συνηθως κανεις σε ταξιδια το γυρω της Ευρωπης... Δηλαδη καθε ποτε βλεπεις λιμανι και καθε ποτε γυρνας σπιτι σου;
ποσο ειναι ο πρωτος μισθος;
οι πλοιαρχοι ποσο αστιγματισμο-υπερμετρωπια μπορουν να εχουν; Μεχρι 2.5;
οι μηχανικοι ποσο;
υπαρχει μισθολογικη μεγαλη διαφορα πλοιαρχων-μηχανικων;
μηχανικοι και πλοιαρχοι βγαινουν απο ιδια σχολη;
ακουσα οτι τα συνταξιμα χροναι μετρανε x2
δηλαδη ποτε βγαινουν στη συνταξη;
επισης μια χαζη ΠΟΛΥ χαζη ερωτηση... Τα κινητα, το internet Και τα συναφη... Ποιανουν σημα και τα λοιπα;(με το σκεπτικο << Πως 8α μιλαω με την οικογενεια μμου;>>)

ευχαριστω και συγνωμη για το μπερδεμα στο γραψιμο μου
D.Y.K
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ
Δημοσιεύσεις: 11314
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2009 11:02 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από D.Y.K »

billaras έγραψε:Παιδια ηθελα να παω στο στρατο (οποτε ουτος ή αλλος θα ημουν μακρια απο το σπιτι μου) αλλα σκεφτομαι και το εμπορικο ναυτικο στη σχολη πλοιαρχων!

ηθελα να μαθω
προσωπικα μου αρεσουν τα ταξιδια και θελω να γνωριζω νεα μερη ειναι υποφερτη η ζωη;
εχει απορροφηση στην Ελλαδα ή πρεπει να πας στο εξωτερικο;(εννοειται οτι θα πηγαινει το καραβι στο εξωτερικο απλως ρωταω... Αν θα ειναι ας πουμε Ελληνικο το καραβι)
εχω ακουσει οτι συνηθως κανεις σε ταξιδια το γυρω της Ευρωπης... Δηλαδη καθε ποτε βλεπεις λιμανι και καθε ποτε γυρνας σπιτι σου;
ποσο ειναι ο πρωτος μισθος;
οι πλοιαρχοι ποσο αστιγματισμο-υπερμετρωπια μπορουν να εχουν; Μεχρι 2.5;
οι μηχανικοι ποσο;
υπαρχει μισθολογικη μεγαλη διαφορα πλοιαρχων-μηχανικων;
μηχανικοι και πλοιαρχοι βγαινουν απο ιδια σχολη;
ακουσα οτι τα συνταξιμα χροναι μετρανε x2
δηλαδη ποτε βγαινουν στη συνταξη;
επισης μια χαζη ΠΟΛΥ χαζη ερωτηση... Τα κινητα, το internet Και τα συναφη... Ποιανουν σημα και τα λοιπα;(με το σκεπτικο << Πως 8α μιλαω με την οικογενεια μμου;>>)

ευχαριστω και συγνωμη για το μπερδεμα στο γραψιμο μου
Η ζωη ειναι υποφερτη στο σημειο που την οριζει ο καθενας! Δηλαδη αν ας πουμε εσυ γουσταρεις τα ποντοπορα ταξιδια (μακρινα - υπερατλαντικα - γυρος της ευρωπης κλπ κλπ) και γενικως την ζωη στην θαλασσα τοτε βρηκες το επαγγελμα που σου ταιριαζει! 2) Αλοιμονο, φυσικα και εχει απορροφηση στην Ελλαδα, αλλωστε μην ξεχνας οτι μιλαμε για την μεγαλυτερη ναυτιλιακη δυναμη παγκοσμιως και φυσικα υπαρχουν απειρα ελληνικα καραβια (με ελληνικη σημαια σαφως).

3) Το καθε ποτε βλεπεις λιμανι εξαρταται απο τον τυπο του πλοιου που ταξιδευεις (π. Χ φορτηγα, γκαζαδικα, ΡΟ-ΡΟ, επιβατηγα, κλπ κλπ).

4) Οσον αφορα το μισθολογικο παλι εχει να κανει με την εταιρεια και τι καραβια εχει αλλα πανω κατω ο μισθος ενος ανθυποπλοιαρχου ξεκιναει απο τα 4.500 ευρω συν πλην.

5) Οσο ημουν εγω στην σχολη εαν ειχες εστω και μυωπια πανω απο 1.50 κοβοσουνα! Για τους μηχανικους δεν γνωριζω αλλα νομιζω οτι δεν υπαρχει γενικως οριο - προβλημα εκτος και αν εισαι εντελως γκαβουλιακας!

6) Δεν υπαρχουν τρελες διαφορες οσον αφορα τους μισθους μηχανικων - πλοιαρχων (εξαρταται βεβαια και απο την εταιρεια) αλλα συνηθως οι πλοιαρχοι παιρνουν το κατιτις παραπανω!

7) Οχι. Υπαρχουν σχολες μηχανικων και σχολες πλοιαρχων απλα σε καποια μερη της ελλαδος υπαρχουν και απο τα 2 ειδη (βλεπε κρητη, οινουσες) Ενω σε καποια αλλα οχι !

8) Εγω ηξερα οτι μετρανε διπλα τα χρονια στα υποβρυχια! Για τους πλοιαρχους - μηχανικους μεχρι σημερα τουλαχιστον δεν γνωριζω κατι αντιστοιχο!

9) Ασυρματο δικτυο υπαρχει! Οσον αφορα την τηλεφωνικη εποικινωνια των στελεχων με τις οικογενειες τους υπαρχουν δορυφορικες καρτες τις οποιες τις αγοραζεις μεσα στο καραβι (συνηθως τις κραταει ο καπτεν) εναντι ενος χρηματικου ποσου (50 ευρα ητανε τοτε).

Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο!

billaras
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 9:30 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από billaras »

Δ. Υ. Κ έγραψε: Η ζωη ειναι υποφερτη στο σημειο που την οριζει ο καθενας! Δηλαδη αν ας πουμε εσυ γουσταρεις τα ποντοπορα ταξιδια (μακρινα - υπερατλαντικα - γυρος της ευρωπης κλπ κλπ) και γενικως την ζωη στην θαλασσα τοτε βρηκες το επαγγελμα που σου ταιριαζει! 2) Αλοιμονο, φυσικα και εχει απορροφηση στην Ελλαδα, αλλωστε μην ξεχνας οτι μιλαμε για την μεγαλυτερη ναυτιλιακη δυναμη παγκοσμιως και φυσικα υπαρχουν απειρα ελληνικα καραβια (με ελληνικη σημαια σαφως).

3) Το καθε ποτε βλεπεις λιμανι εξαρταται απο τον τυπο του πλοιου που ταξιδευεις (π. Χ φορτηγα, γκαζαδικα, ΡΟ-ΡΟ, επιβατηγα, κλπ κλπ).

4) Οσον αφορα το μισθολογικο παλι εχει να κανει με την εταιρεια και τι καραβια εχει αλλα πανω κατω ο μισθος ενος ανθυποπλοιαρχου ξεκιναει απο τα 4.500 ευρω συν πλην.

5) Οσο ημουν εγω στην σχολη εαν ειχες εστω και μυωπια πανω απο 1.50 κοβοσουνα! Για τους μηχανικους δεν γνωριζω αλλα νομιζω οτι δεν υπαρχει γενικως οριο - προβλημα εκτος και αν εισαι εντελως γκαβουλιακας!

6) Δεν υπαρχουν τρελες διαφορες οσον αφορα τους μισθους μηχανικων - πλοιαρχων (εξαρταται βεβαια και απο την εταιρεια) αλλα συνηθως οι πλοιαρχοι παιρνουν το κατιτις παραπανω!

7) Οχι. Υπαρχουν σχολες μηχανικων και σχολες πλοιαρχων απλα σε καποια μερη της ελλαδος υπαρχουν και απο τα 2 ειδη (βλεπε κρητη, οινουσες) Ενω σε καποια αλλα οχι !

8) Εγω ηξερα οτι μετρανε διπλα τα χρονια στα υποβρυχια! Για τους πλοιαρχους - μηχανικους μεχρι σημερα τουλαχιστον δεν γνωριζω κατι αντιστοιχο!

9) Ασυρματο δικτυο υπαρχει! Οσον αφορα την τηλεφωνικη εποικινωνια των στελεχων με τις οικογενειες τους υπαρχουν δορυφορικες καρτες τις οποιες τις αγοραζεις μεσα στο καραβι (συνηθως τις κραταει ο καπτεν) εναντι ενος χρηματικου ποσου (50 ευρα ητανε τοτε).

Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο!


καταρχας ευχαριστω για τη γρηγορη αποκριση... Τωρα κατι διευκρινιστικες ερωτησεις
εστω και με τις διακυμανσεις του καραβιου θα βλεπεις ξερω κανεναν ανθρωπο 2 φορες το μηναΕικόνα;
εχω ακουσει οτι οι βαθμοι πλοιαρχου και μηχανικου δεν ειναι σε πληρη αντιστοιχια... Δηλαδη λεει οτι οπως παει ο καπετανιος Γ σε Β και μετα Α
ε, ... Δεν υπαρχει αναλογια με με τον Μηχανικο Γ που παει Β και Α αληθευει;
γινονται συχνα απολυσεις;(δεν λεω να κανεις κατι παρανομο)
ως επι το πλειστον τα ταξιδια ειναι σε Ευρωπη και αμερικη ή παιζουν και ζιμπαμπουε και αραπιες σε αφρικη και τα συναφη;
ο νεοδιοριστος μηχανικος-καπετανιος εχει δικια του καμπινα;
επισης εχεις ενα στοιχειωδες ωραριο; Ή εισαι 24/7 (δεν λεω αν υπαρξει αναγκη αλλα υπο κανονικες συνθηκες)
D.Y.K
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ
Δημοσιεύσεις: 11314
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2009 11:02 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από D.Y.K »

Δυστυχως φιλε μου στα ποντοπορα καραβια κανεις πολυ παραπανω να δεις τους δικους σου (μηνες ολοκληρους θα μπορουσαμε να πουμε).

Στα ποσταλια (τυπου πατρα - ιταλια ας πουμε) τους βλεπεις περισσοτερο!

Οι μηχανικοι εχουν την εξης εξελιξη (Μηχανικος Γ - Μηχανικος Β - Μηχανικος Α

Οι αντιστοιχη εξελιξη για τους πλοιαρχους ειναι η εξης (Ανθυποπλοιαρχος - Υποπλοιαρχος - Πλοιαρχος).

Να τονισω εδω οτι στα επιβατηγα πλοια (ποσταλια) αναμεσα στους βαθμους Υπολοιαρχος - πλοιαρχος υπαρχει και ο βαθμος του Υπαρχου!

Απολυσεις οχι δεν γινονται συχνα εκτος και αν εσυ ο ιδιος αποφασισεις να σταματησεις την θαλασσια υπηρεσια οποτε το κανεις γνωστο στον Πλοιαρχο του καραβιου και αυτος με την σειρα του ενημερωνει την εταιρεια ωστε να ψαξει για νεο αντικαταστατη!

Ταξιδια φιλε μου γινονται παντου και sorry που θα γινω κουραστικος αλλα θα πω και παλι πως αναλογα τον τυπο του καραβιου που ταξιδευεις και το εμπορευμα οριζεται ο ναυλος και τα εκαστοτε ταξιδια!

Εννοειται πως ολο το προσωπικο ειτε ειναι δοκιμος, ειτε ανθυποπλοιαρχος, ειτε μηχανικος ειτε οτιδηποτε εχει δικη του καμπινα!

Συνηθως τα ωραρια των αξιωματικων ειναι νορμαλ αλλα οπως ειπες και εσυ αυτο παντα εξαρταται απο τις αναγκες του πλοιου αλλα και απο την εμπειρια και την ικανοτητα των υπολοιπων αξιωματικων και του κατωτερου πληρωματος!
billaras
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 9:30 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από billaras »

Δ. Υ. Κ έγραψε:Δυστυχως φιλε μου στα ποντοπορα καραβια κανεις πολυ παραπανω να δεις τους δικους σου (μηνες ολοκληρους θα μπορουσαμε να πουμε).

Στα ποσταλια (τυπου πατρα - ιταλια ας πουμε) τους βλεπεις περισσοτερο!

Οι μηχανικοι εχουν την εξης εξελιξη (Μηχανικος Γ - Μηχανικος Β - Μηχανικος Α

Οι αντιστοιχη εξελιξη για τους πλοιαρχους ειναι η εξης (Ανθυποπλοιαρχος - Υποπλοιαρχος - Πλοιαρχος).

Να τονισω εδω οτι στα επιβατηγα πλοια (ποσταλια) αναμεσα στους βαθμους Υπολοιαρχος - πλοιαρχος υπαρχει και ο βαθμος του Υπαρχου!

Απολυσεις οχι δεν γινονται συχνα εκτος και αν εσυ ο ιδιος αποφασισεις να σταματησεις την θαλασσια υπηρεσια οποτε το κανεις γνωστο στον Πλοιαρχο του καραβιου και αυτος με την σειρα του ενημερωνει την εταιρεια ωστε να ψαξει για νεο αντικαταστατη!

Ταξιδια φιλε μου γινονται παντου και sorry που θα γινω κουραστικος αλλα θα πω και παλι πως αναλογα τον τυπο του καραβιου που ταξιδευεις και το εμπορευμα οριζεται ο ναυλος και τα εκαστοτε ταξιδια!

Εννοειται πως ολο το προσωπικο ειτε ειναι δοκιμος, ειτε ανθυποπλοιαρχος, ειτε μηχανικος ειτε οτιδηποτε εχει δικη του καμπινα!

Συνηθως τα ωραρια των αξιωματικων ειναι νορμαλ αλλα οπως ειπες και εσυ αυτο παντα εξαρταται απο τις αναγκες του πλοιου αλλα και απο την εμπειρια και την ικανοτητα των υπολοιπων αξιωματικων και του κατωτερου πληρωματος!


παρεξηγηση... Δεν εννοουσα να βλεπω τους δικους μου2 φορες το μηνα
αλλα να βγαινω στο λιμανι... Ξερεις ρε παιδι μου... Να βλεπει λιγο κοσμο το ματι μου...
δηλαδη ο καπετανιος/μηχανικος Α ειναι πλοιαρχος; Ειναι << Ισοι>> Οι μηχανικοι και οι καπετανιοι δηλαδη; Και να υποθεσω οτι ο πλοιαρχος ειναι ο πλοιαρχος ειναι ο μεγαλυτερος βαθμος ετσι;

οταν λεμε μηχανικος... Ειναι με την εννοια του πολυτεχνειου; Ή ας πουμε καθεται βιδωνει κανει ραννει και τα συναφη;
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από greko_27 »

Καπετανιος και πλοιαρχος εχουν τον ιδιο βαθμο. Οι μηχανικοι ειναι υπευθυνοι για ολες τις μηχανολογικες αλλα και ηλεκτρολογικες εγκαταστασεις με την βοηθεια του ηλεκτρολογου οι πλοιαρχοι ειναι υπευθυνοι για την φορτωση και ξεφορτωση του πλοιου αλλα και για την ασφαλη πλευση του. Οσο για τις καμπινες μονο στα ποσταλια και ειδικα μονο ο δοκιμος μενει με αλλον.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες