Παντως τα λεφτα φτανουν για αρκετα προγραμματα. Ακομα και για fremm,bmp-3 η ΝΜΑ μεχρι 2015. Βεβαια το ΕΜΠΑΕ ειναι απλα ενας ακομα προϋπολογισμος...
Δηλαδή πως φτάνουν ρε παιδιά; Θα τρελαθούμε τελείως; Και 6 φρεγάτες και νέο μαχητικό;
Μόνο την εξαγγελία πρόθεσης αγοράς προλαβαίνουμε και αυτό σε περίπτωση που δεν μας προλάβει η χρεωκοπία.
Το βλεπεις βραχυπροθεσμα. Το ΕΜΠΑΕ ειναι μεχρι και το 2015 αλλα οπως προανεφερα αποτελει απλα εναν ακομα προϋπολογισμο. Τα προϋπολογισμενα λοιπον 8.2-8,5 δις (και οχι τα λεφτα που εχουμε) μερχι και το 2015 φτανουν για πολλα προγραμματα συμπεριλαμβανομενων των 30-40 ΝΜΑ,4 Fremm και bmp-3. Τωρα το ποσα και ποια προγραμματα θα υλοποιηθουν θα εξαρτηθει απο την οικονομικη κατασταση μεχρι την 31/12/2015.
Στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται όμως και οι αποπληρωμές παλαιότερων προγραμμάτων, με αποτέλεσμα το τελικό ποσό να είναι πολύ μικρότερο (ακόμη και το προϋπολογισμένο - σκέψου το πραγματικό)
yandr έγραψε:Στο ποσό αυτό περιλαμβάνονται όμως και οι αποπληρωμές παλαιότερων προγραμμάτων, με αποτέλεσμα το τελικό ποσό να είναι πολύ μικρότερο (ακόμη και το προϋπολογισμένο - σκέψου το πραγματικό)
Γνωστα αυτα. Φτανουν. Περιμενε να δεις το επικαιροποιημενο εμπαε και θα δεις μεσα και fremm και ΝΜΑ. Για τα τομα δεν γνωριζω τι ποσο θα προϋπολογισουν.
Παντως για τα πρωτα χρονια εγω ειμαι υπερ των πολλων μικροτερων προγραμματων οπως τα spice που ανερτησες απο το defencenet.
Τελικα το ΝΜΑ κατελαβε την 12η θεση στη σειρα προτεραιοτητας του αναθεωρημενου ΕΜΠΑΕ. Εγω ειμαι υπερ και για μεταχειρισμενα. Αλλωστε εκει παραπεμπει και το σχετικα μικρο προϋπολογισμενο κονδυλι εκτος και αν αυξηθει αργοτερα αντλωντας χρηματα απο αλλα προγραμματα.
Χωρις τα Α-7 ξεμενουμε με 240 μαχητικα περιπου και αυτος ο αριθμος θα πεσει κι αλλο απο την επικειμενη αποσυρση και των φαντομ (ισως μεσα στο2014-15)
Το κονδυλι ειναι μικρο διοτι δεν επαρκει για 40 ΝΜΑ.2,4 δις φτανουν μονο για f-16 ή ισως Gripen NG. Φτανουν και για Su-35 αλλα ο jeffrey ουτε να το ακουει δεν θελει.
Τωρα αν τα 40 γινουν 30 τοτε ισως να φτανουν για rafale αλλα οχι για eurofighter. Για F-35 ενας Θεος ξερει. Ετσι οπως παει με αυτα τα λεφτα παιρνεις το πολυ 20.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Su-35 την Τρί Ιουν 15, 2010 5:06 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Su-35 έγραψε:Το κονδυλι ειναι μικρο διοτι δεν επαρκει για 40 ΝΜΑ.2,4 δις φτανουν μονο για f-16 ή ισως Gripen NG. Φτανουν και για Su-35 αλλα ο jeffrey ουτε να το ακουει δεν θελει.
Τωρα αν τα 40 γινουν 30 τοτε ισως να φτανουν για rafale αλλα οχι για eurofighter. Για F-35 ενας Θεος ξερει. Ετσι οπως παει με αυτα τα λεφτα παιρνεις το πολυ 20.
Με 30 δεν φτιαχνεις 2 μοιρες ; Ετσι δεν ειναι ; Σε 1 νομιζω πρεπει να ανηκουν 20 αεροπλανα ωστε να ειναι σε αμεση διαθεσιμοτητα τα 12... Η κανω λαθος ;
EΊναι πολύ νωρίς για οποιαδήποτε συζήτηση για αγορά μαχητικών α/φων. Αυτό ακριβώς είπε ο κ. Μπεγλίτης πριν λίγες μέρες. Αν είναι 12ο κατά σειρά το πρόγραμμα μαχητικών πρέπει να υλοποιηθούν τα άλλα 11 πριν από αυτό. Υπάρχουν όμως οι οικονομικές δυνατότητες ;
Κάποιες προτεραιότητες πρέπει να έχουν σχέση με τον εκσυγχρονισμό υλικού και όχι να ψάχνουμε τι νέο θα αγοράσουμε για να εμπλουτίσουμε την συλλογή μας. Πρέπει να εκσυγχρονιστούν οι 4 ΜΕΚΟ-200, τα 39 F-16/-50, τα 19 Apache κ. Α. Για τον στρατό απαραίτητη η αγορά πυρομαχικών 120 χλστ για τα άρματα, αγορά μεταχειρισμένων ΤΟΜΑ, για την αεροπορία συμπλήρωση του οπλοστασίου των μαχητικών α/φων,15 νέα ελικόπτερα, για το ναυτικό 4+2 φρεγάτες, βοηθητικά σκάφη,5 ΑΦΝΣ,3 ναρκοθηρικά,1 ΠΓΥ. Επίσης καλό θα ήταν να μπορούσαμε να πάμε σε αγορά πρόσθετων νέων μεταφορικών ε/π για τον Ε. Σ. Πάντως οι απαιτήσεις είναι πολλές και για τα 3 όπλα.
Να που συμφωνω και σε ενα σημειο με τον 3Α ! Εγω θεωρω και μια νεα λυση πολυ ουσιαστικη. Οχι αγορα νεου αεροσκαφους, αλλα leasing επι χρονικου διαστηματος με αμεση παραδωση και διαθεσιμοτητα. Ετσι δεν εχουμε αεροπλανα που γερνανε τα κραταμε οσο μας κανουν και τα εχουμε παροντα στις στιγμες κρισεις, και οταν κατασταλαξουν τα πραγματα στα καινουρια... Τοτε βλεπουμε.
ypo-poemarchos έγραψε: Οχι αγορα νεου αεροσκαφους, αλλα leasing επι χρονικου διαστηματος με αμεση παραδωση και διαθεσιμοτητα. Ετσι δεν εχουμε αεροπλανα που γερνανε τα κραταμε οσο μας κανουν και τα εχουμε παροντα στις στιγμες κρισεις, και οταν κατασταλαξουν τα πραγματα στα καινουρια... Τοτε βλεπουμε.
Για ριξτε μια ματια σ'αυτο το αρθρακι, η Σααμπ αλαζει τους κανονες μαρκετινγκ κανοντας μια μικρη επανασταση...