Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Sec_police ηρέμησε μεγάλε κανε την υπηρεσία σου και όχι πολλά πολλά με εμάς
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Υπάρχει περίπτωση να βγει σήμερα που τελειώνει η διαδικασία για προσληψεις ΕΠΟΠ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω πιστευω αυριο μεθαυριο. Απο εκει και περα αν δεν βγει αυτην την βδομαδα ΠΡΕΠΕΙ να βγει την αλλη. Αλλιως αμα δεν βγει και την αλλη πρεπει να ανησυχούμε 😅
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Fousekis έγραψε:Εγω πιστευω αυριο μεθαυριο. Απο εκει και περα αν δεν βγει αυτην την βδομαδα ΠΡΕΠΕΙ να βγει την αλλη. Αλλιως αμα δεν βγει και την αλλη πρεπει να ανησυχούμε 😅
Μεθαύριο είναι Σάββατο δεν προβλέπεται 🤣
-Bildakoss-
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγώ πιστεύω μετά τις γιορτές.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Εγώ πιστεύω μετά τις γιορτές.
Όπως φαίνεται. Δηλαδη σε δύο εβδομάδες από σήμερα αν δεν βγει να αρχίσουμε να αγχωνομαστε😜
-Bildakoss-
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
BilD έγραψε:Gpap95 έγραψε:Εγώ πιστεύω μετά τις γιορτές.
Όπως φαίνεται. Δηλαδη σε δύο εβδομάδες από σήμερα αν δεν βγει να αρχίσοβυμε να αγχωνομαστε😜
Ρε σεις Ελλαδα ειμαστε. Μην αγχωνεστε. Αυτοι αμα θελουν να την βγαλουν και Κυριακγ πρωι θα την βγαλουν. Θα γινει η προκυρηξη μην ανησυχειτε. Τι να πουν τα παιδια της 6κ
- Charlie Harper 13
- Αντιστράτηγος

- Posts in topic: 475
- Δημοσιεύσεις: 2005
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 05, 2020 8:30 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οταν βγει θα το διαβασουμαι παντου. Ολες οι ιστοσελιδες θα το εχουν.
-
Tsakalos13
- Δεκανέας - ΟΒΑ

- Posts in topic: 17
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ Απρ 14, 2021 4:11 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλησπέρα, γνωρίζετε αν υπάρχει πρόβλημα για ελαφριά δυσχρωματοψια στην ενλογω προκηρύξει που πρόκειται να βγει;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
2 είναι τα σενάρια για εμένα ώστε να βγει.1, περιμένουν να περάσουν οι γιορτές και 2, που είναι λίγο τραβηγμένο αλλά ποτέ δε ξέρεις, να περιμένουν να βγουν αποτελέσματα από τράπεζα της Ελλάδος και εποπ ώστε να απορροφηθεί ένα μέρος εκεί και μετά να βγει. Ο λόγος είναι ότι μπορεί να υπάρχει η σκέψη ότι αν τη βγάλουν τώρα, θα κάνουν αίτηση πτυχιούχοι που έκαναν και για εποπ και ίσως μετα δε βρεθουνε οι θέσεις πτυχιούχων για τους εποπ. Απλά μια σκέψη κάνω κάπως τραβηγμένη όμως.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Grap δε σκεφτεσαι ομως και το κυριοτερο σεναριο. Οτι ακομα δεν εχουν μπει οι 200 εν ενεργεια για να δουν πως θα κυλησει το πραγμα! Εκει ειναι ολο το κολλημα!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αυτό ήταν κάτι άσχετο σχετικά με τη προκήρυξη. Δεν είναι προϋπόθεση.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ρε φίλε έχει άμεση σχέση, τους 200 ήθελαν ν τους βάλουν δοκιμαστικά Για να δουν πως θα κυλήσει η κατάσταση. Πως θα βάλουν 1000 νέους μέσα χωρίς πρώτα να έχει προετοιμάστει η κατάσταση από παλιότερους; !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Και όμως δεν έχει καμια σχέση. Φεβρουαριο ναρτιο ήταν μέσα αστυνομικοί. Και επίσης. Εσυ πιστεύεις ότι δεν έχει εικόνα η αστυνομία και δεν έχει πλάνο για τα πανεπιστήμια και την κατάσταση που επικρατεί; Ξέρουν τι κατάσταση επικρατεί. Η μη παρουσία της ΕΛΑΣ στα πανεπιστήμια προς το παρόν, εντάσσεται στην γενικότερη πολιτική των χαμηλών τόνων. Όπως έγραψα και κάποια παιδιά. Αν ήταν να ακυρωθεί θα είχε βγει ανακοίνωση και επίσης ποτέ φεκ για ενστολα δεν καταργείται. Όλοι και όλες είμαστε αγχωμένος αλλα να μην διακινούμε σενάρια που δεν ισχύουν λόγω του άγχους μας και τρομοκρατούμε τους υπόλοιπους που μπαίνουν στο φόρουμ.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Tsakalos13 έγραψε:Καλησπέρα, γνωρίζετε αν υπάρχει πρόβλημα για ελαφριά δυσχρωματοψια στην ενλογω προκηρύξει που πρόκειται να βγει;
Γνωρίζω αρκετά παιδιά που έχουνε μπει με δυσχρωμαψια παλαιότερα, αλλά και στις νέες προκηρύξεις, έχω και εγώ, δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες





