Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μας συγχωρείτε που δεν μπορούμε να είμαστε 24/7 στο forum για να ελέγχουμε τα μηνύματα μερικών-μερικών.
Ευκαιρία να βγείτε μερικοί λίγο έξω από το σπίτι σας, όπως επίσης ευκαιρία να αφήσετε και το κινητό στην άκρη. Πραγματικά δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι άλλο;
Ευκαιρία να βγείτε μερικοί λίγο έξω από το σπίτι σας, όπως επίσης ευκαιρία να αφήσετε και το κινητό στην άκρη. Πραγματικά δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι άλλο;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Xen93 έγραψε:Ρε παιδιά πόσες φορές πρέπει να σας ζητήσουμε να σταματήσετε τα μπιφ; Η διαχείριση δεν μπορεί να κάνει κάτι;
Έλεος πια με τα ξενόφερτα, τι πάει να πει"μπιφ" και χαζομάρες... Δεν μπορείς να γράψεις διαπληκτισμοί αντιπαραθέσεις η έστω κοκορομαχίες. Μας φάγανε τα ξένα και τα γκρίκλις για πηγαίνετε λίγο να δείτε τι γράφουν οι υποψήφιοι για τις τράπεζες! Συγγνώμη για το εκτός θέματος μήνυμα.
-
User212223
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος

- Posts in topic: 30
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 4:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εντάξει Κλάιν Μάιν άμα χαλάω την αισθητική σου δεν ξαναγράψω τίποτα... Τι ααα κανς ααα κατς να σκάεις; Ααα μαλώεις;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω μια φορά το είπα ακυρώθηκε τελικά. Οππι τέλος μονο σεκουριτι θέλουν
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Kwstas26 έγραψε:Εγω μια φορά το είπα ακυρώθηκε τελικά. Οππι τέλος μονο σεκουριτι θέλουν
Μπράβο ρε παίχτη πάλι καλά που έχουμε και εσένα που μιλάς κάθε μέρα με το Προ. Πο και τον πρωθυπουργό και μας ενημερώνεις 👏🙏
-Bildakoss-
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Kwstas26 έγραψε:Εγω μια φορά το είπα ακυρώθηκε τελικά. Οππι τέλος μονο σεκουριτι θέλουν
Αλλος ενας πυραυλος με ιεκ σεκιουριτα 😂 πονος πονος pain φιλε ... Μην ασχολεισαι τοτε εφοσον δεν θα βγει . Μπες με το καλο οταν βγει και κλαψε τοτε.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κωστα κανονικα θα βγει δεν ακυρωθηκε τιποτα.
-
Sec_police
- Λοχίας - Έφεδρος

- Posts in topic: 6
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 21, 2020 5:45 pm
- Τοποθεσία: Πολίτης
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το έχω ξαναπεί και παλιότερα επειδή είμαι στο ΣΩΜΑ μέσα και βλέπω πράγματα έχω να πω ότι μερικοί εδω μέσα με τα μυαλά που έχετε αν μπείτε θα φάτε πολλές σφαλιάρες από τους ανώτερους με τέτοια μυαλά που έχετε γι'αυτό αλλάξετε μυαλά όσοι είναι να μπείτε
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μιας κ είσαι στο σώμα. Έχεις κάποια εικόνα για την προκήρυξη;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θυμαμαι το νημα των εποπ που ηταν 600+ σελιδες και εμεις ειμασταν ουτε στα 510 Και τωρα τους εχουμε ξεπερασει απο χαζομαρες... Ας βγει η προκυρηξη και τοτε καντε οτι μπιφ θελετε
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εσείς που είστε στο σωμα πιστευεται θα βγει αλλη προκηρηξη μετα απο αυτη;
-
Kostasdim
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 178
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οχι αλλο καρβουνο!
-
Lefteris 2αμαλ
- Αντιστράτηγος

- Posts in topic: 70
- Δημοσιεύσεις: 2223
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 11, 2019 6:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
L4on3310 έγραψε:Εσείς που είστε στο σωμα πιστευεται θα βγει αλλη προκηρηξη μετα απο αυτη;
Πλάκα κάνεις τώρα, έτσι;
Δεν έχει βγει καλά καλά αυτή η προκήρυξη και ρωτάς να σου πει κάποιος απτο Σώμα, αν θα βγει ξανά προκήρυξη Ε. Φ;
Ποιος νομίζεις οτι αποφασίζει για το αν θα βγει η προκήρυξη, ο Αστυφύλακας ή ο Αστυνόμος Α;
Κοιτα να χωθείς σε αυτή τώρα και άσε το τι επιφυλάσσει το μέλλον, να λες κι ευχαριστώ που βγάζει κι αυτή Μετά απο τα ευτράπελα του προηγούμενου μήνα !
- greenalexyo
- Λοχαγός

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2015 2:14 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά εσάς εδώ τα μπατσονια δεν σας παρακολουθώ καθόλου, Τι γίνεται; Έχετε νέα για το πότε θα βγει η προκήρυξη για πανεπιστήμια;
Καλή τύχη σε όσους πραγματικά το θέλουν
Καλή τύχη σε όσους πραγματικά το θέλουν

Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Loco7 και 9 επισκέπτες






