marsupilami έγραψε:Ένα μπάχαλο οποία κυβέρνηση έρχεται έτσι για να δείξει ότι και αυτή έχει πρόγραμμα και ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη της χώρας αλλάζει το εκπαιδευτικό σύστημα για να δούμε τι θα δούμε και αυτή την φορά
Koίτα πρέπει να δημιουργηθεί ενα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα απο την αρχή (με αλλαγές απο το δημοτικό ώς το λύκειο) αλλά με το σωστό τρόπο όχι όπως έγινε τώρα η τότε κυβέρνηση ΝΔ ήρθε και άλλαξε το νομοσχέδιο για την παιδεία μέσα σε ένα μερόνυχτο (30 σεπτεμβρίου 2013) και στην συνέργια αφού ήρθε το ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να μπορέσει να το σώσει κάπως το πράγμα προχώρησε σε κάποιες γρήγορες αλλαγές στην παιδείας κάνοντας το ένα έκτρωμα. Συγγνώμη αλλά η παιδείας δεν είναι καμιά παιδική χαρά κάποια άτομα θα στελεχώσουν κάποια μέρα μέσα απο Αυτή τη διαδικασία τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας (χωρίς να θέλω να παινέψω τα τους ενστόλους και να αδικήσω τα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα αλλά έτσι πάει). Αυτό το πράγμα που υπάρχει σήμερα ειδικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση θυμίζει μπαλωμένο ρούχο με τρομερά λάθη και αμέλειες. Δηλαδή μόνο τώρα μπορώ να κάτσω να σου παραθέσω πρόχειρα 2-3 λάθη που μου σκέφτηκα.
1) Εχουν διασκορπίσει τα τμήματα πληροφορικής στο 2ο και 5ο επιστημονικό πεδίο δηλαδή βάζουν άτομα του 5ου επιστημονικού πεδίου ναμ μπουν σε τμήματα πληροφορικής που εκεί θα συναντήσουν ανώτατη φυσική (π. Χ μηχανική και σύγχρονη φυσική) ενώ δεν διδαχθεί τίποτα απολύτως στην Γ λυκείου απο τα βασικά που πρέπει να ξέρουν για να ανταπεξέλθουν σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα πληροφορικής ενώ τα παιδιά του 2ου επιστημονικού πεδίου διδάσκονται ΑΕΠΠ στην κατεύθυνση ασχέτως αν είναι εξεταζόμενο ή όχι
2) Πολλά και άχρηστα μαθήματα γενικής παιδείας και κατευθύνσεως όπως π. Χ κοινωνιολογία, ιστορία κοινωνικών επιστημών Τα οποία είναι άχρηστα και πρέπει να αφαιρεθούν για να μειωθεί το ''βάρος'' ορολόγιο πρόγραμμα των μαθητών
3) Κακογραμμένα βιβλία Όπως π. Χ τα μαθηματικά κατεύθυνσης που έχουν μεν διατηρήσει την ύλη όπως ήταν αλλά έχουν προσθέσει και 2-3 κεφάλαια απο τα μαθηματικά γενικής παιδείας τα οποία έχουν και αυτά αφήσει για να φορτώσουν παραπάνω ώρες στους μαθητές.
4) Κάτι που δεν είναι πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά θα έπρεπε να γίνει είναι δωρεάν μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών της πυροσβεστικής ακαδημίας σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ στην βιομηχανική χημεία (σε περιπτώσεις πυρκαγιάς σε εργοστάσια) της οργανικής, ανόργανης και περιβαλλοντικής χημείας που θα βοηθούν τον πυροσβέστη στην μετέπειτα πορεία του μέσα στο σώμα όπως επίσης και μεταπτυχιακές σπουδές Στην ηλεκτρονική μηχανική και μηχανολογία μηχανική για απόφοιτους της ΣΤΥΑ Της ΣΜΑ και της ΣΜΥ Σε συνεργασία με το ΕΜΠ και μεταπτυχιακά πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών πάλι σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ για την ΣΣΕ (διαβιβάσεις).