Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Papercut γιατί απαντάς σ όλους λες και είναι τα τσουτσεκια σου; Αν δεν ς' αρέσει η ερώτηση μου μπορείς απλά να την αγνοήσεις... Έχω παρατηρήσει 2-3 περιπτώσεις που απαντας λες και είναι σκουπίδια τα παιδιά... Χαλάρωσε λίγο
Άβαταρ μέλους
Dromeas96
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 21
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 10:51 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Dromeas96 »

Καλησπέρα παιδιά. Με πτυχίο ΤΕΙ ιχθυοκαλλιεργιας, απολυτήριο 14,2, διπλωμα αυτοκινήτου,ecdl,lower και πολυτεκνια πως το βλέπετε; Υπάρχει ελπίδα;

Δε γνωρίζω γενικά τι παίζει με προκηρύξεις αστυνομίας πρώτη φορά ασχολούμαι! Ευχαριστώ.

GUNS ROSES
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 145
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 8:20 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από GUNS ROSES »

Dromeas96 έγραψε: Καλησπέρα παιδιά.Με πτυχίο ΤΕΙ ιχθυοκαλλιεργιας, απολυτήριο 14,2, διπλωμα αυτοκινήτου,ecdl,lower και πολυτεκνια πως το βλέπετε; Υπάρχει ελπίδα;

Δε γνωρίζω γενικά τι παίζει με προκηρύξεις αστυνομίας πρώτη φορά ασχολούμαι! Ευχαριστώ.

2800 εισαι πολύ οριακα φιλαρακι αν ζητας την αποψη μου ως ακατορθωτο αλλα κανε τα χαρτια και οτι κατσει
Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Ρε παιδιά μην λέμε συνέχεια τα ίδια... Όλοι θα τα κάνετε τα χαρτιά σας και ότι γίνει... Όσο μπουλινγκ και να κάνουν κάποιοι, μην μασάτε!
Άβαταρ μέλους
Dromeas96
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 21
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 10:51 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Dromeas96 »

Στα 3120 δεν είμαι; Η πολυτεκνια 300 δε παίρνει; Λάθος τα λέω;
RedWings
Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

3120 βγάζει οχι 2800 Δηλαδή παραπάνω απ αυτους πού νομίζουν ότι η βάση θα είναι 2900.

Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Άντε πάλι μην πιάσουμε τα ίδια, ασε τους να νομίζουν ότι θα μπουν και με 2300! Μην τους αποθαρρύνετε... Εγώ μπαίνω σίγουρα δεν με νοιάζει απλά πάνω που ηρέμησε το φόρουμ μην πάμε σε νέο γύρο καυγάδων
GUNS ROSES
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 145
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 8:20 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από GUNS ROSES »

Dromeas96 έγραψε: Στα 3120 δεν είμαι; Η πολυτεκνια 300 δε παίρνει; Λάθος τα λέω;
σορρυ δικο μου λαθος ε πιστευω εκει θα παιχτει θα ειναι πολυ απο 3250 μεχρι 3100 τωρα θα δειξει
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

BREAKING NEWS (Χωρίς να λέω ψεύδη).Μικρότερος μου κατά 3 χρόνια φίλος μου έγραψε 17.000 και μπήκε ΣΜΥΝ και τον έκοψαν λόγω ΥΨΟΥΣ.

Τώρα είναι ΕΦ με τη προκήρυξη του 2019...

Kostibas
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 22
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 1:53 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostibas »

Με βάση αυτά που ειπαν κάποιοι εδώ μέσα ότι μέχρι 14/5 θα ναι οι αιτήσεις πιστεύω οι προκαταρκτικές εξετάσεις θα γίνουν μετά δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουνίου Όποτε όσοι μπουν μέσα θα ξεκινήσουν αρχές Ιουλίου εκπαίδευση.

Δεν έχω στοιχεία απλά παραθέτω τα χρονικά διαστήματα που πιστεύω εγώ... Με βάση προηγούμενων προκ.

Όπως και να έχει, όποτε βγει θα χρειαστεί ένα διάστημα 40 ημερών περίπου από το τέλος των αιτήσεων για να βγουν οι πινακες μέχρι τις εξετάσεις και άλλες ίσως δυο βδομαδες μετά μέχρι την εκπαίδευση.

Sec_police
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τετ Οκτ 21, 2020 5:45 pm
Τοποθεσία: Πολίτης

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sec_police »

Μάγκες επειδή είμαι μέσα στο Σώμα και βλέπω πολλά και παρακολουθώ καιρό το νήμα Έχω να πω την γνώμη μου μερικοί αλλάξτε μυαλά εδώ μέσα γιατί αν μπείτε έτσι στο ΣΩΜΑ με τέτοια μυαλά θα φάτε πολλές σφαλιάρες απ'τους ανώτερους
GUNS ROSES
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 145
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 8:20 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από GUNS ROSES »

Sec_police έγραψε: Μάγκες επειδή είμαι μέσα στο Σώμα και βλέπω πολλά και παρακολουθώ καιρό το νήμα Έχω να πω την γνώμη μου μερικοί αλλάξτε μυαλά εδώ μέσα γιατί αν μπείτε έτσι στο ΣΩΜΑ με τέτοια μυαλά θα φάτε πολλές σφαλιάρες απ'τους ανώτερους
καλά εδω μέσα τους πέρνει γι αυτό το κανουν κάποιοι νομιζουν ετσι θα είναι αμα μπουν
El Chapo
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 78
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευ Σεπ 14, 2020 12:14 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από El Chapo »

Sec_police έγραψε:Μάγκες επειδή είμαι μέσα στο Σώμα και βλέπω πολλά και παρακολουθώ καιρό το νήμα Έχω να πω την γνώμη μου μερικοί αλλάξτε μυαλά εδώ μέσα γιατί αν μπείτε έτσι στο ΣΩΜΑ με τέτοια μυαλά θα φάτε πολλές σφαλιάρες απ'τους ανώτερους
Έχουν να φάνε φάπα κάτι Πανέλας,gpap,fousekis,sefis και άλλοι τόσοι που ξεχνάω θα τις θυμούνται

πολλά χρόνια Εικόνα.

Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

El fapo. Ηρεμα μπετο.
El Chapo
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 78
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευ Σεπ 14, 2020 12:14 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από El Chapo »

Fousekis έγραψε:El fapo. Ηρεμα μπετο.
Πήγαινε λίγο να τρολλάρεις όπως έκανες και παλιά μην το παίζεις σοβαροφανής όλοι

ξέρουν τι clown είσαι.

Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες