Αεροπορικά ατυχήματα
Αεροπορικά ατυχήματα
Σωστο κι αυτο. Και απ'οτι ειδα απο τα 2000 τετοιου τυπου που εχουν παραχθει ειναι μολις το 3ο που φλεγεται. Που αλλου; Στην ελλαδα θα γινοταν... Δεν δουλεθει τιποτα σωστα τελικα. Ασυντηριτα και παραμελειμενα τοσο καιρο. Οχι τιποτα αλλο, χανονται και ανθρωπινες ζωες.
Αεροπορικά ατυχήματα
Μιλάμε για ελικόπτερα του κουτιού! Είχαν 240 ώρες πτήσης το ένα και κάτω από 500 το άλλο.
Το συγκεκριμένο ελικόπτερο ήλθε στην Ελλάδα το 2007 και παραλήφθηκε επισήμως από τον ελληνικό στρατό την 18η Αυγούστου 2009 και άρα τελεί ακόμη υπό την εγγύηση καλής λειτουργίας δύο ετών ή 480 ωρών πτήσης από την ημερομηνία υπογραφής του πρωτοκόλλου οριστικής και ποιοτικής παραλαβής (18 Αυγούστου 2011 για το συγκεκριμένο ελικόπτερο).
Μέχρι χθες το ελικόπτερο αυτό είχε συμπληρώσει 241 ώρες πτήσης, πριν το ατύχημα είχε συμπληρώσει 1 ώρα και 35΄ πτήσης από την ώρα της απογείωσής του, ενώ στο συγκεκριμένο ελικόπτερο είχε εκτελεστεί 14ημερη- 25ωρη περιοδική επιθεώρηση την Πέμπτη 28 Απριλίου 2011.
πηγή
Αεροπορικά ατυχήματα
Το μόνο παρήγορο είναι, ότι ισχύει ακόμα η εγγύηση.
Αν βέβαια δεν αποδειχτεί πλημμελή συντήρηση.
Αν βέβαια δεν αποδειχτεί πλημμελή συντήρηση.
- ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 14, 2011 12:13 am
- Επάγγελμα: ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΛΟΧΙΑΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ
Αεροπορικά ατυχήματα
Παιδεια γνωριζει κανεις ενας οι χειριστες του απατσι ειναι οκ/
Αεροπορικά ατυχήματα
Ναι μια χαρά είναι.
Αεροπορικά ατυχήματα
Alex*** έγραψε:Το μόνο παρήγορο είναι, ότι ισχύει ακόμα η εγγύηση.
Αν βέβαια δεν αποδειχτεί πλημμελή συντήρηση.
Νομίζω ότι μόνο μία ναρκωμένη αγελάδα μπορεί να διαννοηθεί ότι θα μας αντικαταστήσει το ελικόπτερο η Boeing.
Ογδόντα δύο τεχνικά προβλήματα έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Γενικού Επιτελείου Στρατού στα ελικόπτερα Apache, σύμφωνα με έγγραφο του περασμένου μήνα, βλάβες για τις οποίες έχει ενημερωθεί η κατασκευάστρια εταιρεία «Boeing».
Παρά το μεγάλο αριθμό προβλημάτων στα 10 πλέον νέα ελικόπτερα του Στρατού Ξηράς, καθώς τα δύο έπεσαν μέσα σε εννέα μήνες με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο αξιωματικοί, το μεγάλο πρόβλημα, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Αμυνας, είναι η συνεργασία που υπάρχει μεταξύ της κατασκευάστριας εταιρείας και των υπηρεσιών του επιτελείου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα τελευταία δυόμισι χρόνια δεν είχε γίνει το λεγόμενο PMR που είναι η ανασκόπηση προόδου της σύμβασης. Δηλαδή η συνάντηση αρμοδίων της κατασκευάστριας εταιρείας με επιτροπή αξιωματικών του Στρατού για να συζητήσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και στις σχέσεις των δύο πλευρών. Αυτό σημαίνει ότι για δυόμισι ολόκληρα χρόνια η εταιρεία δεν γνώριζε επισήμως τουλάχιστον τα προβλήματα που υπάρχουν, παρά το γεγονός ότι είχαμε ένα μείζον ατύχημα με δύο νεκρούς.
...
Σε ό, τι αφορά τα τεχνικά προβλήματα, στις 7 Απριλίου του 2011 η αρμόδια διεύθυνση του Γενικού Επιτελείου Στρατού ενημέρωσε την εταιρεία ότι βλάβες παρουσιάζονται συχνότερα από τα προβλεπόμενα και ζητάει να βρεθεί λύση. Στο ίδιο έγγραφο αναλυτικά αναγράφονται 82 βλάβες που έχουν καταγραφεί, οι πιο σοβαρές από τις οποίες είναι διαρροές υγρών, προβλήματα στο σύστημα ταχυτήτων, πολλά ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά προβλήματα, προβλήματα στη ροή καύσιμων και πολλά προβλήματα σε ειδικές βαλβίδες.
Επίσης, αναγράφονται προβλήματα στην απεικόνιση των ενδείξεων στο κράνος του χειριστή, ένα από τα πλέον σύγχρονα συστήματα και παρά πολύ ακριβό, προβλήματα στο σύστημα πλοήγησης, προβλήματα στις γεννήτριες, στον επεξεργαστή όπλων, στους ανιχνευτές διεύθυνσης ανέμου και αλλά πολλά.
Μηχανικοί ελικοπτέρων που ρωτήθηκαν για τη σοβαρότητα των βλαβών που έχουν καταγραφεί, είπαν στην «Ε» ότι κάθε μία βλάβη από αυτές μεμονωμένη δεν είναι ικανή να ρίξει το ελικόπτερο. Οχι γιατί δεν είναι σοβαρή, αλλά διότι μια βλάβη δεν ρίχνει κανένα πτητικό μέσο. Αυτό που μπορεί να καταστήσει ένα εναέριο μέσο μη ικανό για πτήση, είναι ένας συνδυασμός βλαβών που θα οδηγήσει ή σε απώλεια στήριξης του ελικοπτέρου λόγω μειωμένης ισχύος του κινητήρα ή σε φωτιά ή σε άλλο μεγάλο πρόβλημα.
Ελευθεροτυπία
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Αεροπορικά ατυχήματα
Βενιζέλος-Τζήμας τσακώνονται πάνω από τα συντρίμμια των ΑΠΑΤΣΙ για το ποιο κόμμα τα παρέλαβε!
Πάνω απο τα συντρίμμια δύο ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ και από τους νεκρούς που έχουμε θρηνήσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ .τσακύνονται για το ποιος παρέλαβε τα ελικόπτερα! Το γιατί πέφτουν φαίνεται ότι έχει δευτερεύουσα σημασία για τους "μονομάχους" Ε. Βενιζέλο και Μ. Τζήμα.
Την αρχή την έκανε ο τομεάρχης Άμυνας της ΝΔ Μ. Τζήμας ο οποίος έσπευσε -και πάλι - χωρίς να ελέγξει τις πληροφορίες του να πει ότι τα 12 ΑΠΑΤΣΙ τα παρέλαβε το ΠΑΣΟΚ.
Πηγή: Οnalert.gr
Αεροπορικά ατυχήματα
Καλά, εδώ έχω αρχίσει να διαβάζω τα απίστευτα από το γνωστό (βαμμένο μπλε) site και περιοδικό.
Πάνε να βγάλουν και τα Apache σκάρτα (!) και ζητάνε εξηγήσει από το ΠΑΣΟΚ που τα παράγγειλε το 2003! Ε καλά, αυτοί ότι παραγγέλνουν οι πολιτικοί τους αντίπαλοι σκάρτο το βγάζουν. Τα κριτήριά τους δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με το στρατό πλέον και με αηδιάζουν ολοένα και περισσότερο.
Βάζω στοίχημα ότι το 2003 θα έγραφαν διθυράμβους για τα υπερσύγχρονα επιθετικά ελικόπτερα.
Πάνε να βγάλουν και τα Apache σκάρτα (!) και ζητάνε εξηγήσει από το ΠΑΣΟΚ που τα παράγγειλε το 2003! Ε καλά, αυτοί ότι παραγγέλνουν οι πολιτικοί τους αντίπαλοι σκάρτο το βγάζουν. Τα κριτήριά τους δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με το στρατό πλέον και με αηδιάζουν ολοένα και περισσότερο.
Βάζω στοίχημα ότι το 2003 θα έγραφαν διθυράμβους για τα υπερσύγχρονα επιθετικά ελικόπτερα.
Αεροπορικά ατυχήματα
Να ρωτήσουν και τον Μητσοτάκη γιατί έκανε απευθείας παραγγελία της έκδοσης Α+ πριν 20 χρόνια.

Αεροπορικά ατυχήματα
Ε μα είναι φοβερό. Θα αμφισβητήσουμε και την αξία και των Apache σε αυτή τη χώρα;
Αεροπορικά ατυχήματα
Δεν νομιζω οτι καποιος υποτιμαει την αξια των Απατσι γενικα, αλλα την αξια των Απατσι που εμεις παραλαβαμε.
Αεροπορικά ατυχήματα
Διθέσιο αεροσκάφος Advanced F-16D της 335 Μοίρας κατά τη διάρκεια της απογείωσης για εκπαιδευτική αποστολή απώλεσε το τροχό από το ριναίο σκέλος, περιστατικό εξαιρετικά σπάνιο για μαχητικό αεροσκάφος στα σύγχρονα αεροπορικά χρονικά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, το πλήρωμα κατάφερε να προσγειώσει το αεροσκάφος με ασφάλεια στην 116ΠΜ/Αεροδρόμιο Αράξου. Η αρμόδια επιτροπή διεξάγει έρευνα για τα αίτια του περιστατικού που πιθανόν προκλήθηκε από αστοχία υλικού ή αμέλεια κατά τη διάρκεια συντήρησης.
Πάντως, για την ιστορία και μόνο, αξίζει να σημειωθεί ότι η 116 Πτέρυγα Μάχης είχε αποτελέσει στόχο δολιοφθοράς το Μάιο του 2003 όταν και βρέθηκαν μεταλλικά αντικείμενα μέσα σε κινητήρες μαχητικών αεροσκαφών Α-7, με τον τότε Α/ΓΕΑ να κάνει λόγο για "προδοσία" και "ατιμία".
πηγή
Αεροπορικά ατυχήματα
Χαχαχα ο μπροστινος τροχος λεει εφυγε, ποιος ξερει με τι συγκρουστηκε μετα. παλι καλα που εφυγε στην απογειωση και οχι στην προσγειωση.
μα καλα πως το προσγειωσε χωρις τροχο; Μπραβο...
λογικα θα το φρεναρε αεροδυναμικα μεχρι 70 κομβους, μετα ενα "ντοπαρισμενο" φορτηγακι μεταφορας θα μπηκε τρεχοντας μπροστα Οποτε το μπροστινο μερος του αεροπλανου ακουμπησε στην καροτσα. Εκει προς το τελος της πιστας Φρεναραν μαζι.
ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
μα καλα πως το προσγειωσε χωρις τροχο; Μπραβο...
λογικα θα το φρεναρε αεροδυναμικα μεχρι 70 κομβους, μετα ενα "ντοπαρισμενο" φορτηγακι μεταφορας θα μπηκε τρεχοντας μπροστα Οποτε το μπροστινο μερος του αεροπλανου ακουμπησε στην καροτσα. Εκει προς το τελος της πιστας Φρεναραν μαζι.
ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Αεροπορικά ατυχήματα
Έπιασε φωτιά κινητήρας F16 κατά τη διάρκεια της απογείωσης
Το περιστατικό συνέβη το πρωί στη Σούδα. Το F16 block52+, της 115 Πτέρυγας Μάχης μόλις είχε απογειωθεί. Ο πιλότος του (μονοθέσιο) αντιλήφθηκε πυρκαγιά στον κινητήρα και αμέσως ακολούθησε τις διαδικασίες που προβλέπονται και προσγείωσε με ασφάλεια το μαχητικό.
Έρευνα για τα αίτια του περιστατικού διεξάγει αρμόδια επιτροπή.
πηγή
Αεροπορικά ατυχήματα
Μου φαινεται οτι τωρα τελευταια δεν τα συντηρουν και πολυ τα μαχητικα. Αρχισαν τις περικοπες στους μηχανικους και να τα αποτελεσματα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες