από monty2 » Τρί Ιούλ 28, 2020 9:43 pm
Μη ξεχνάμε ότι οι ανάγκες ταχείας μεταφοράς στρατεύματος και κυρίως υλικού, είναι ίσως σημαντικότερες και από αυτές της υποστήριξης με βαρέα όπλα ναυτικού και αεροπορίας. Πέραν λοιπόν των "φουσκωτών" των 40 κόμβων, όπου υπάρχει και η δυνατότητα προμήθειας του ΝΕΜΕΣΙΣ 2 με ελαφριά θωράκιση σε ανοικτού ή κλειστού τύπου καμπίνα, σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουν να είναι διαθέσιμα MARK 8/8A/9 για τα βατράχια, από τα αντίστοιχα αποθέματα των ΗΠΑ. Ταυτοχρόνως δεν πρέπει να λησμονούμε ότι 18 CB-90H από Σουηδία αποσύρονται και αντικαθίστανται από νεώτερα μοντέλα (επεστράφησαν και τα 4 που είχαν δοθεί για δοκιμές στους Βρετανούς). Από ΗΠΑ έχει ξεκινήσει η απόσυρση των ΜΚ-10Α LCAC, τα οποία όμως είναι ακριβό σπορ (κινητήρες ΣΙΝΟΥΚ) , καταπονημένα, αλλά ενδεχομένως με αρκετά ανταλλακτικά διαθέσιμα. Σε κάθε περίπτωση, υφίστανται και μεικτές λύσεις για ταχεία μεταφορά δυνάμεων, όπως τα 2 υπό διαφαινόμενη απόσυρση LCS Independence. Λύσεις σε πιο αργά σκάφη έχουμε.
Μη ξεχνάμε ότι οι ανάγκες ταχείας μεταφοράς στρατεύματος και κυρίως υλικού, είναι ίσως σημαντικότερες και από αυτές της υποστήριξης με βαρέα όπλα ναυτικού και αεροπορίας. Πέραν λοιπόν των "φουσκωτών" των 40 κόμβων, όπου υπάρχει και η δυνατότητα προμήθειας του ΝΕΜΕΣΙΣ 2 με ελαφριά θωράκιση σε ανοικτού ή κλειστού τύπου καμπίνα, σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουν να είναι διαθέσιμα MARK 8/8A/9 για τα βατράχια, από τα αντίστοιχα αποθέματα των ΗΠΑ. Ταυτοχρόνως δεν πρέπει να λησμονούμε ότι 18 CB-90H από Σουηδία αποσύρονται και αντικαθίστανται από νεώτερα μοντέλα (επεστράφησαν και τα 4 που είχαν δοθεί για δοκιμές στους Βρετανούς). Από ΗΠΑ έχει ξεκινήσει η απόσυρση των ΜΚ-10Α LCAC, τα οποία όμως είναι ακριβό σπορ (κινητήρες ΣΙΝΟΥΚ) , καταπονημένα, αλλά ενδεχομένως με αρκετά ανταλλακτικά διαθέσιμα. Σε κάθε περίπτωση, υφίστανται και μεικτές λύσεις για ταχεία μεταφορά δυνάμεων, όπως τα 2 υπό διαφαινόμενη απόσυρση LCS Independence. Λύσεις σε πιο αργά σκάφη έχουμε.