από apolhmnwsh » Κυρ Σεπ 09, 2012 2:03 pm
Μακρυά από την 101... Η διοίκηση έχει παλαβώσει. Προφανώς, η κακοδιαχείρηση ή καλύτερα η παντελής έλλειψη διαχείρησης του ανθρώπινου δυναμικού φαίνεται αυτή τη στιγμή. Εν όψει επιθεωρήσεων, τα 20 φαντάρια δύναμη, τρέχουν από υπηρεσία σε υπηρεσία και από αγγαρεία σε αγγαρεία, για να είναι επιθεωρήσιμη η μ... Τους. Από τον Μαίο του '12 η μονάδα έχει εμπλοκή με μικρά διαλείμματα της μια εβδομαδας και στην καλύτερη να πηγαίνει 4-1. Το στανταρ είναι 6 ή 7 - 1. Ο διοικητής είναι στην κοσμάρα του. Δεν αντιλαμβάνεται ούτε τα χρονικά περιθώρια, ούτε την κούραση των φαντάρων, ούτε τις ελάχιστες δυνατότητες που υπάρχουν με 20 άτομα δύναμη και άλλα 40 στελέχη που ξύνονται. Επιπλέον αυτός ο άνθρωπος είναι η προσωποποίηση της φειδωλότητας σε σχέση με τις άδειες. Κόβει άδειες όπου μπορεί, κάνει κουτοπονηριές και λογιστικά τρυκ, δεν δίνει ούτε στον Θεό τον ίδιο τιμητικές ή άγραφες, δεν δίνει ποτέ φοιτητικές και μέχρι τελευταία στιγμή πριν την αναχώρηση κανένας δεν είναι σιγουρος για την άδειά του. Τον τελευταίο καιρό αποφάσισε να "τεντώσει" τα πράγματα, φτάνοντας σε τραγελαφικές καταστάσεις. Μοίρασμα φυλλαδίων με ερωτοαπαντήσεις ΣΟΣ των ειδικοτήτων, πρωινες αναφορές τέντα, παρελάσεις και οπλοασκήσεις τελευταίας στιγμής, βάψιμο, βάψιμο, συντήρηση... Εννοείται ότι έχουν κάνει το πρόγραμμα λάστιχο, πάντα υπέρ τους. Ο ελεύθερος χρόνος των φαντάρων έχει συρρικνωθεί στο ελάχιστο (αν υπήρχε και ποτέ σε αυτή τη κ... Μονάδα). Φανταστείτε ότι μέσα στον Αύγουστο σε περίοδο τεράστιας εμπλοκής (για πολλούς 15-1) ποτέ δεν κόπηκαν οι βραδινές αναφορές στις 11, ίσα-ίσα να σου κόβουν τον ύπνο, ή να κοιμάσαι πάντα μετά τις 11. Το φαί αναφέρθηκε ήδη, και ναι, είναι χάλια και λίγο. Από το καλοκαίρι έχουν κοπεί και οι κινήσεις για Μύρινα (πλην Τετάρτης, και ΣαβΚυρ) λόγω έλλειψης πετρελαίου! Πλέον κόπηκε ακόμα και η καθημερινή κίνηση του ταχυδρόμου (μόνο τρεις φορές τη βδομάδα) ... Γενικά διάλυση και σαπίλα, και πλήρης έλλειψη κατανόησης για τα στοιχειώδη (ξεκούραση, ύπνος, φαί). Μακρυά...
Μακρυά από την 101... Η διοίκηση έχει παλαβώσει. Προφανώς, η κακοδιαχείρηση ή καλύτερα η παντελής έλλειψη διαχείρησης του ανθρώπινου δυναμικού φαίνεται αυτή τη στιγμή. Εν όψει επιθεωρήσεων, τα 20 φαντάρια δύναμη, τρέχουν από υπηρεσία σε υπηρεσία και από αγγαρεία σε αγγαρεία, για να είναι επιθεωρήσιμη η μ... Τους. Από τον Μαίο του '12 η μονάδα έχει εμπλοκή με μικρά διαλείμματα της μια εβδομαδας και στην καλύτερη να πηγαίνει 4-1. Το στανταρ είναι 6 ή 7 - 1. Ο διοικητής είναι στην κοσμάρα του. Δεν αντιλαμβάνεται ούτε τα χρονικά περιθώρια, ούτε την κούραση των φαντάρων, ούτε τις ελάχιστες δυνατότητες που υπάρχουν με 20 άτομα δύναμη και άλλα 40 στελέχη που ξύνονται. Επιπλέον αυτός ο άνθρωπος είναι η προσωποποίηση της φειδωλότητας σε σχέση με τις άδειες. Κόβει άδειες όπου μπορεί, κάνει κουτοπονηριές και λογιστικά τρυκ, δεν δίνει ούτε στον Θεό τον ίδιο τιμητικές ή άγραφες, δεν δίνει ποτέ φοιτητικές και μέχρι τελευταία στιγμή πριν την αναχώρηση κανένας δεν είναι σιγουρος για την άδειά του. Τον τελευταίο καιρό αποφάσισε να "τεντώσει" τα πράγματα, φτάνοντας σε τραγελαφικές καταστάσεις. Μοίρασμα φυλλαδίων με ερωτοαπαντήσεις ΣΟΣ των ειδικοτήτων, πρωινες αναφορές τέντα, παρελάσεις και οπλοασκήσεις τελευταίας στιγμής, βάψιμο, βάψιμο, συντήρηση... Εννοείται ότι έχουν κάνει το πρόγραμμα λάστιχο, πάντα υπέρ τους. Ο ελεύθερος χρόνος των φαντάρων έχει συρρικνωθεί στο ελάχιστο (αν υπήρχε και ποτέ σε αυτή τη κ... Μονάδα). Φανταστείτε ότι μέσα στον Αύγουστο σε περίοδο τεράστιας εμπλοκής (για πολλούς 15-1) ποτέ δεν κόπηκαν οι βραδινές αναφορές στις 11, ίσα-ίσα να σου κόβουν τον ύπνο, ή να κοιμάσαι πάντα μετά τις 11. Το φαί αναφέρθηκε ήδη, και ναι, είναι χάλια και λίγο. Από το καλοκαίρι έχουν κοπεί και οι κινήσεις για Μύρινα (πλην Τετάρτης, και ΣαβΚυρ) λόγω έλλειψης πετρελαίου! Πλέον κόπηκε ακόμα και η καθημερινή κίνηση του ταχυδρόμου (μόνο τρεις φορές τη βδομάδα) ... Γενικά διάλυση και σαπίλα, και πλήρης έλλειψη κατανόησης για τα στοιχειώδη (ξεκούραση, ύπνος, φαί). Μακρυά...