Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 27, 2026 7:29 pm

Πλέον το απίθανο θα είναι να βγουν την Δευτέρα 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Grant » Σάβ Ιουν 27, 2026 6:31 pm

Απαράδεκτοι οι τύποι 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Dimi22 » Σάβ Ιουν 27, 2026 2:57 pm

Λες να μην εχουμε νεα μεσα στην εβδομάδα 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 27, 2026 2:36 pm

Dimi22 έγραψε: Σάβ Ιουν 27, 2026 1:12 pm Θα εχουμε αποτελέσματα απο δευτερα;

 
Έτσι όπως πάει φίλε μάλλον την τελευταία Δευτέρα του χρόνου θα τα δούμε 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Dimi22 » Σάβ Ιουν 27, 2026 1:12 pm

Θα εχουμε αποτελέσματα απο δευτερα;

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 11:48 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 11:07 am Ο ΑΣΕΠ απλά έχει ένα άτομο στην επιτροπή δεν είναι θέμα ΑΣΕΠ αλλά της ΕΛ.ΑΣ
 

 
Αν γίνουν ενστάσεις τις εξετάζει ο ΑΣΕΠ φίλε και βγάζει τα τελικά αποτελέσματα 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 11:07 am

Ο ΑΣΕΠ απλά έχει ένα άτομο στην επιτροπή δεν είναι θέμα ΑΣΕΠ αλλά της ΕΛ.ΑΣ
 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 11:06 am

Gerasimoskop έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:39 am
dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pm
PAKIS έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:40 pm Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει; 



 
Καλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!

Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος  :D
 
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!


 
Μας δουλεύουν νομίζω. Τα έχουν έτοιμα και δεν τα δημοσιεύουν; Τέλος πάντων, ότι είναι τώρα. 
Αρα βγαίνουν προσωρινοί πίνακες, μετά ένσταση και μετά οι τελικοί. Κανας μήνας επιπλέον για τους τελικούς; 

 
Το πότε θα βγουν οι τελικοί έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα θα τα βγάλει ο ΑΣΕΠ αλλά λογικά κάπου εκεί 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Gerasimoskop » Παρ Ιουν 26, 2026 8:39 am

dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pm
PAKIS έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:40 pm Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει; 


 
Καλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!

Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος  :D
 
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!

 
Μας δουλεύουν νομίζω. Τα έχουν έτοιμα και δεν τα δημοσιεύουν; Τέλος πάντων, ότι είναι τώρα. 
Αρα βγαίνουν προσωρινοί πίνακες, μετά ένσταση και μετά οι τελικοί. Κανας μήνας επιπλέον για τους τελικούς; 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από PAKIS » Πέμ Ιουν 25, 2026 9:19 pm

dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pm
PAKIS έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:40 pm Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει; 


 
Καλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!

Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος  :D
 
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!

 
Σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση αγαπητέ! Καλή επιτυχία να έχεις! 
 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από dimitrisk2002 » Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pm

PAKIS έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 7:40 pm Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει; 

 
Καλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!

Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος  :D
 
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από PAKIS » Πέμ Ιουν 25, 2026 7:40 pm

Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει; 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 6:25 pm

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 4:36 pm Ας ελπίσουμε αύριο πολύ άργησαν 

 
Δεν υπάρχει περίπτωση από αρχές του Ιουλίου πιστεύω.

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 4:36 pm

Ας ελπίσουμε αύριο πολύ άργησαν 

Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 12:50 pm

Πάει και η σημερινή μερα

Κορυφή