Επιλαχόντες 9Κ/2021

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Επιλαχόντες 9Κ/2021

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:00 am

Από ότι λέει το σωματείο ναι.

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Saita23 » Πέμ Ιουν 25, 2026 8:21 pm

Τελικα το νομοσχεδιο με το ειδικο μισθολογιο και τη Σωματοποιηση θα ψηφιστει τωρα τον Ιουλιο που λεγανε?

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 3:46 pm

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 pm Τελικά με τις θέσεις που ανακοίνωσαν για το 2026 τί θα γίνει? Θα βγάλουν νέα προκήρυξη ή θα πάρουν από επιλαχόντες? Ξέρεις κάποιος να απαντήσει σίγουρα και όχι ότι να ναι. 

 
Θα βγει νέα προκήρυξη το είπε και ο υφυπουργός στο συνέδριο της ΠΟΥΕΦ. υπάρχει και στο γιουτιουμπ βίντεο από το συνέδριο 

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 pm

Τελικά με τις θέσεις που ανακοίνωσαν για το 2026 τί θα γίνει? Θα βγάλουν νέα προκήρυξη ή θα πάρουν από επιλαχόντες? Ξέρεις κάποιος να απαντήσει σίγουρα και όχι ότι να ναι. 

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 5:29 am

Σώματα ασφαλείας κανονικά.

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 12:46 am

Παιδιά γεια σας. Ερώτηση οποίος γνωρίζει. Θα μπούμε σώματα ασφαλείας η μόνο στο ειδικό μισθολόγιο των σωμάτων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 21, 2026 12:36 pm

Είναι σχεδόν παρόμοια!

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 21, 2026 9:27 am

Οχι δεν ειναι.

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Κυρ Ιουν 21, 2026 4:20 am

yefkk2023 έγραψε: Σάβ Ιουν 20, 2026 8:36 pm Δεν ξερω αν θα αλλαξουμε ταυτοτητα επειδη θα γινουμε Σωμα.Αλλωστε μονο η ΕΛΑΣ εχει ιριδιζον ταυτοτητα. Λιμενικο και Πυροσβεστικη εχουν χαρτινη πλαστικοποιημενη.Εμας μπορει να μεινει ιδια.Αν και θα γινουμε Διευθυνση Εξωτερικης Φρουρησης και Ασφαλειας.Ισως η ταυτοτητα θα πρεπει να γραφει αυτο πλεον μεσα!

 
Γιατί τών εξωτερικών δεν είναι ίδια με τών αστυνομικών?
 

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από yefkk2023 » Σάβ Ιουν 20, 2026 8:36 pm

Δεν ξερω αν θα αλλαξουμε ταυτοτητα επειδη θα γινουμε Σωμα.Αλλωστε μονο η ΕΛΑΣ εχει ιριδιζον ταυτοτητα. Λιμενικο και Πυροσβεστικη εχουν χαρτινη πλαστικοποιημενη.Εμας μπορει να μεινει ιδια.Αν και θα γινουμε Διευθυνση Εξωτερικης Φρουρησης και Ασφαλειας.Ισως η ταυτοτητα θα πρεπει να γραφει αυτο πλεον μεσα!

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 20, 2026 5:12 am

Ενάμιση χρόνο σωστα φιλε. Τι να πω δεν ξέρω.

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Σάβ Ιουν 20, 2026 1:25 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 2:12 pm Καλησπερα το εχω πει ήδη και εγω στο σωματείο , στείλτε τους και εσείς κανενα μυνημα . Ενάμιση χρόνο τωρα χωρις ταυτότητες.

 
1μιση χρόνο; Εγώ ξεκίνησα τώρα τον Μάρτη αλλά για να λες 1μιση χρόνο... Εκτός κι αν καθυστερεί λόγω σωμάτων ασφαλείας 

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 19, 2026 2:12 pm

Καλησπερα το εχω πει ήδη και εγω στο σωματείο , στείλτε τους και εσείς κανενα μυνημα . Ενάμιση χρόνο τωρα χωρις ταυτότητες.

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 18, 2026 10:06 pm

Καλησπέρα αλάνια. Έχω κι εγώ μια ερώτηση ταυτότητες πότε θα πάρουμε;; 

Re: Επιλαχόντες 9Κ/2021

από Επισκέπτης » Τρί Ιουν 16, 2026 8:51 pm

yefkk2023 έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 1:09 pm Το ειδικο μισθολγοιο για την ΥΕΦΚΚ θα ψηφιστει μες τον Ιουλιο,δε παει πισω τιποτα ειναι ολα ετοιμα.
Οι σωφρονιστικοι ακομα και αν το παρουν,βλεπω μετα τις εκλογες να γινεται.

 
Μακάρι!!

Κορυφή