Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:24 pm

Αφού έχουν βγει τα τελικά αποτελέσματα έχουν ήδη καλέσει να υπογράψουν αυτούς που έχουν περάσει απλά δεν έχουν δημοσιοποιήσει ακόμα τους πίνακες στο σάιτ 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 7:58 pm

Μπορεί να τα αργήσουν επίτηδες κανένα μήνα ακόμα τα τελικά αποτελέσματα για να «βοηθήσουν « τα παιδιά από τα σώματα ασφαλείας να περάσει χρόνος για να βγουν οι παραιτήσεις τους .

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 7:55 pm

Δεν είναι μόνο αστυνομικοί , είναι και άλλοι μόνιμοι ένστολοι . Είναι σημαντικό να ξέρουμε εμείς οι επιλαχόντες που είμαστε κοντά στα μόρια ..
 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 6:35 pm

Ξέρει κάποιος επίσημα ρε παιδιά πόσοι αστυνομικοί δεν μπορούν να μπουν ; Για να ξέρουμε πόσους επιλαχόντες θα πάρει ακόμα 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 2:09 pm

Πάμε για οριστικά από την επόμενη από ότι φαίνεται που θα υπάρχει σαφής εικόνα αλλιώς δεν υπάρχει εξήγηση γιατί δεν έχουν βγει ακόμα . Νέα για κατάταξη πότε λέτε να έχουμε ; 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 5:13 pm

Για εκπαίδευση πιστεύετε θα πάμε Οκτώβρη- Νοέμβρη;;

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 5:06 pm

Μην καταστρέφετε το νήμα. Οτι νεότερο για τους επιλαχόντες θα ενημερώνουμε εφόσον μάθουμε  και εμείς . Επειδή οι περισσότεροι είμαστε από υπηρεσίες που δεν έχει κόσμο όσο περισσότεροι προσληφθούν καλύτερα για όλους μας . Ειδικά αν έχετε μιλήσει με παιδια από μέσα που σημαίνει ξέρετε τι συμβαίνει . 
Καλή επιτυχία σε όλους 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 10:24 am

Καλημερα παιδια, ξερετε αν εχουν αρχισει να καλουν επιλαχόντες?

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 7:56 pm

Καλησπέρα γνωρίζουμε αν υπάρχει περίπτωση να ξαναβγαλει μέχρι το 2030 2031;
 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 7:14 pm

Βάρδιες είναι πρωί απόγευμα βράδυ και παίρνεις 1 ή 2 ρεπό την βδομάδα ανάλογα αν βγαίνει 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 4:20 pm

Καλησπέρα παιδιά . Εχουμε εικόνα πόσοι επιλαχόντες έχουν καλεσθεί ; Ευχαριστώ πολύ 

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 2:05 pm

Καλησπέρα σε όλους ,ξέρει κάποιος υπεύθυνα τι ωράριο υπηρεσίας θα δουλεύουμε στην Αθήνα ;;

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 9:55 am

Το θεμα ειναι θα αναπληρωθουν , αλλα θα αναπληρωσουν θεσεις αθηνας ή θα ξανα γινει ανακατανομη με βαση τα μορια, δλδ πχ καποιος ειναι Ηρακλειο, αλλα αυτος που θα αναπληρωση θεση αθηνας εχει λιγοτερα μορια απο αυτον στο Ηρακλειο, αν εχουν ιδιες επιλογες, θα παει αυτος με τα περισσοτερα Αθηνα ή θα παραμεινουν ετσι οι θεσεις ?

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 9:47 am

Kαλημερα παιδια.Μαζι με τις οδηγιες του τι πρεπει να κανουν οι επιτυχοντες.Σταλθηκε και πινακας. Οσοι επιλαχοντες εγιναν επιτυχοντες το γνωριζουν. Αν οχι να ρωτησουν στα ατ που κανανε τα χαρτια τους.Εννοειται θα ξαναβγει πινακας καθως οι 2-3 θα αναπληρωθουν απο επιλαχοντες.

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 9:21 am

Vezenkov14 έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 4:10 pm Ρε μάγκεσ γιατί τόσο σαματάς και παράνοια με αυτήν την προκήρυξη? Βλέπω άτομα να σκυλιάζουν κυριολεκτικά τα τελευταία 24ωρα στο φόρουμ? Τόσο τρελή προκήρυξη είναι αυτή? Επίσης εσεις ρε μάγκες που είστε κατω από 140, θα ξαναβγαλει καποια στιγμή λογικά όπως για ΕΦ που βγαζει αβέρτα. 


 
Δεν βγάζει τόσο συχνά. Μόνο τώρα πήγε τόσο κοντά με το 2021. Η προηγούμενη ήταν το 2005!
Συνήθως έπαιρνε κάθε 7-8 χρόνια.
1991, 1999, 2006 (προκήρυξη το 05, μπήκαν το 06). Μετά τον €π@!ξ@ν στην διοίκηση και άργησαν πολύ. Ο λόγος που πήρε τώρα και ΜΑΛΛΟΝ, όχι σίγουρα, θα πάρει άλλους 20-25 επιλαχόντες, είναι επειδή το 2021 πήρε λιγότερους από όσους χρειάζονταν. Πήρε σύμφωνα με τις εισηγήσεις του 2013 και εν τω μεταξύ είχαν φύγει με σύνταξη καμιά 30αριά από τότε και μετά!
Επομένως, λογικό να έχουν άγχος κάποιοι γιατί στην επόμενη δεν θα τους πιάνει η ηλικία!!!
 

Κορυφή