από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 9:21 am
Vezenkov14 έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 4:10 pm
Ρε μάγκεσ γιατί τόσο σαματάς και παράνοια με αυτήν την προκήρυξη? Βλέπω άτομα να σκυλιάζουν κυριολεκτικά τα τελευταία 24ωρα στο φόρουμ? Τόσο τρελή προκήρυξη είναι αυτή? Επίσης εσεις ρε μάγκες που είστε κατω από 140, θα ξαναβγαλει καποια στιγμή λογικά όπως για ΕΦ που βγαζει αβέρτα.
Δεν βγάζει τόσο συχνά. Μόνο τώρα πήγε τόσο κοντά με το 2021. Η προηγούμενη ήταν το 2005!
Συνήθως έπαιρνε κάθε 7-8 χρόνια.
1991, 1999, 2006 (προκήρυξη το 05, μπήκαν το 06). Μετά τον €π@!ξ@ν στην διοίκηση και άργησαν πολύ. Ο λόγος που πήρε τώρα και ΜΑΛΛΟΝ, όχι σίγουρα, θα πάρει άλλους 20-25 επιλαχόντες, είναι επειδή το 2021 πήρε λιγότερους από όσους χρειάζονταν. Πήρε σύμφωνα με τις εισηγήσεις του 2013 και εν τω μεταξύ είχαν φύγει με σύνταξη καμιά 30αριά από τότε και μετά!
Επομένως, λογικό να έχουν άγχος κάποιοι γιατί στην επόμενη δεν θα τους πιάνει η ηλικία!!!
[quote="Vezenkov14" post_id=568411 time=1782220243 user_id=undefined]
Ρε μάγκεσ γιατί τόσο σαματάς και παράνοια με αυτήν την προκήρυξη? Βλέπω άτομα να σκυλιάζουν κυριολεκτικά τα τελευταία 24ωρα στο φόρουμ? Τόσο τρελή προκήρυξη είναι αυτή? Επίσης εσεις ρε μάγκες που είστε κατω από 140, θα ξαναβγαλει καποια στιγμή λογικά όπως για ΕΦ που βγαζει αβέρτα.
[/quote]
Δεν βγάζει τόσο συχνά. Μόνο τώρα πήγε τόσο κοντά με το 2021. Η προηγούμενη ήταν το 2005!
Συνήθως έπαιρνε κάθε 7-8 χρόνια.
1991, 1999, 2006 (προκήρυξη το 05, μπήκαν το 06). Μετά τον €π@!ξ@ν στην διοίκηση και άργησαν πολύ. Ο λόγος που πήρε τώρα και ΜΑΛΛΟΝ, όχι σίγουρα, θα πάρει άλλους 20-25 επιλαχόντες, είναι επειδή το 2021 πήρε λιγότερους από όσους χρειάζονταν. Πήρε σύμφωνα με τις εισηγήσεις του 2013 και εν τω μεταξύ είχαν φύγει με σύνταξη καμιά 30αριά από τότε και μετά!
Επομένως, λογικό να έχουν άγχος κάποιοι γιατί στην επόμενη δεν θα τους πιάνει η ηλικία!!!