Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 11:44 pm

Πω πω πω κάτι ειδήμονες που θα μπουν στη Πυροσβεστική...

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:36 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 


 
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες 

 
Φίλε μου είναι τραγικοί απλά ! Εγώ είχα γράψει πριν δύο περίπου εβδομάδες ότι είναι να βγει εντός εκείνης της εβδομάδας και η πληροφορία ήταν από τον υπουργό απο έμπιστο άτομο από εκεί να καταλάβεις πόσο σόου κάνουν είναι απλά ακατάλληλοι ανίδεοι , βγαίνουν και λένε ότι έχουν 18.800 πυροσβέστες βγάλε 600 ΠΕΘ βγάλε τα κενά των εποχικών που συνέχεια φεύγουν βγάλε συνταξιοδότησεις ούτε 17,5 δεν θα είναι στο τέλος και πανηγυρίζουν ωραίοι ! 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:12 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 

 
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 9:58 pm

Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί 
 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:25 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm θα βγει σήμερα η προκήρυξη;


 
Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση 

 
οκ ευχαριστώ πολύ θα περίμενε να με καλέσουν 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm θα βγει σήμερα η προκήρυξη;

 
Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm

θα βγει σήμερα η προκήρυξη;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 10:47 am

Καλά άμα είναι τόσα πολλά τα μόρια ,άστα να πάνε...

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 9:18 am

θα είναι πολλά άτομα με ένσημα πιστεύετε;

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Lqkisss » Παρ Ιουν 26, 2026 9:09 am

Ξέρουμε αν βγει για Αθήνα πάλι; 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Nikolisss » Παρ Ιουν 26, 2026 9:07 am

Καλησπέρα στην πρώτη προκηρύξει ποσα μόρια είχαν περίπου επειδή κάποιοι λένε είχαν πάνω από 50 μόρια από τα ένσημα 
 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 8:59 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 



 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 


 
Μπορεί να κάνω λάθος. Ετσι νομίζω πως πάει όμως 
 

 
Είναι ανάλογα πότε θα πληρώσει τα ένσημα ο εργοδότης, εμένα για παράδειγμα τώρα που μπήκα από τον εφκα φαίνονται. Επίσης για τον Ιούνιο επειδή το ρώτησα ίσως υπάρχει τρόπος με βεβαίωση από τον εργοδότη ή χαρτί από τον εφκα. Δε ξέρω εάν ισχύει αλλά είναι αμαρτία να χάσουμε τα μόρια ενώ τα έχουμε χωρίς να το ψάξουμε. 
 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 8:52 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 



 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 


 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 

 
Μπορεί να κάνω λάθος. Ετσι νομίζω πως πάει όμως 
 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 


 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 

 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

από Επισκέπτης » Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 

 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 

Κορυφή