Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Epoxmet » Πέμ Ιουν 25, 2026 10:47 pm

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 pm Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο

 
Η ακτινογραφία ειναι μόνο για τον πνευμονολογο για να δει και να υπογράψει,δεν στην ζητάνε οταν πας να παραδώσεις την καρτέλα στους γιατρούς της Π.Υ.

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 2:09 pm

τοξικολογικες εκανα στο νοσοκομειο οσο για την θωρακος εμενα ο πνευμονολογος δεν την ζητησε 

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alwxakoss » Πέμ Ιουν 25, 2026 2:00 pm

Μου την ζήτησε ο πνευμονολόγος εμένα 
τοξικολογικές που έκανες;

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 pm

Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alexakoss » Πέμ Ιουν 25, 2026 10:10 am

Καλα με 9/10 σε κόβουν ? Rafalle θα πετάξουμε ;

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Τετ Ιουν 24, 2026 11:11 pm

Alexakoss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 10:34 pm Παιδιά τι οπτική οξύτητα θέλει για εποχικός;

 
10/10 και αν δεν εχει 10/10 στο αρχικό τοτε πρεπει οπωσδήποτε να εχει 10/10 στην απο κατω γραμμη που είναι η διόρθωση δηλαδή με γυαλια.

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alexakoss » Τετ Ιουν 24, 2026 10:34 pm

Παιδιά τι οπτική οξύτητα θέλει για εποχικός;

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Δευ Ιουν 22, 2026 11:25 pm

Alexakoss έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 6:00 pm Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 

 
Και σε ιδιώτες εννοείται. Ότι γράφει η προκήρυξη. Πες στον βλακα που στο ειπε να παει να ενημερωθει

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alexakoss » Δευ Ιουν 22, 2026 6:00 pm

Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alexakoss » Δευ Ιουν 22, 2026 6:00 pm

Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Δευ Ιουν 22, 2026 2:52 pm

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 18, 2026 3:24 pm

Ρε με εκείνους τους γύφτους τι θα γίνει καθε μέρα θα ασχοληθεί κανενας

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Πέμ Ιουν 18, 2026 10:54 am

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 9:12 pm
Alexakoss έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 5:19 pm Παιδιά είμαι να μπω τώρα εποχικός στην δπυ Αθηνών αξιζει λέτε ; Οικονομικά και όλα βγαίνει ; 



 
Μπες με κλειστά μάτια


 
Πόσο χρονών είσαι;
 

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Επισκέπτης » Τρί Ιουν 16, 2026 9:12 pm

Alexakoss έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 5:19 pm Παιδιά είμαι να μπω τώρα εποχικός στην δπυ Αθηνών αξιζει λέτε ; Οικονομικά και όλα βγαίνει ; 

 
Μπες με κλειστά μάτια

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

από Alexakoss » Τρί Ιουν 16, 2026 5:19 pm

Παιδιά είμαι να μπω τώρα εποχικός στην δπυ Αθηνών αξιζει λέτε ; Οικονομικά και όλα βγαίνει ; 

Κορυφή