από dn24 » Τετ Ιαν 30, 2013 11:33 pm
Ολοκλήρωση δοκιμών αποδοχής του τουρκικού MALE UAV,ANKA:
Η Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (ΤΑΙ) ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμές αποδοχής του Συστήματος Μη-επανδρωμένου Εναέριου Οχήματος (UAV) Μέσου Υψόμετρου, Μακράς Διάρκειας πτήσης (MALE) ANKA (Φοίνικας) που σχεδίασε και ανέπτυξε η ίδια, με την εκτέλεση των τελευταίων δοκιμαστικών πτήσεων μεταξύ 20 και 22 Ιανουαρίου 2013.
Στη διάρκεια της πτήσης επιτεύχθηκε συντονισμός με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας (ATC) μέσω αερομεταφερόμενης συσκευής ασυρμάτου, η οποία αναμετέδιδε στον Σταθμό Ελέγχου Εδάφους (GCS) διαμέσου της ζεύξης δεδομένων, επιδεικνύοντας την ικανότητα του ΑΝΚΑ να επιχειρεί με ασφάλεια σε εναέριο χώρο ελεγχόμενο από ATC.
Σε διαφορετική δοκιμαστική πτήση στις 22 Ιανουαρίου, επιδείχθηκαν νυχτερινές απογειώσεις και προσγειώσεις με το Αυτόματο Σύστημα Απογείωσης και Προσγείωσης (ATOLS).
Από την πρώτη πτήση του τον Δεκέμβριο του 2010, το ΑΝΚΑ έχει υπερβεί τις 140 ώρες πτήσης, στη διάρκεια των οποίων τα συστήματα ελέγχου πτήσης, ζεύξης δεδομένων, πρόωσης, καυσίμου, προσγείωσης, περιβαλλοντικού ελέγχου, προστασίας από πάγο και το ηλεκτρικό σύστημα, καθώς και τα συστήματα αποστολής περιλαμβάνοντας το φορτίο Ηλεκτροπτικών/ Υπερύθρων (ΕΟ/IR), τον ασύρματο ATC και τον καταγραφέα δεδομένων, υποβλήθηκαν σε δοκιμές σε υψόμετρα μέχρι και 26.000ft. Οι ικανότητες αυτόματου πιλότου, ναυτιλίας, αυτόματου επαναλαμβανόμενου προτύπου περιφοράς και ATOLS επιδείχθηκαν στο σύνολο του φακέλου πτήσης, περιλαμβάνοντας δυσμενείς καιρικές συνθήκες.
Η ανακοίνωση καταλήγει: «Διαπραγματεύσεις σύμβασης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με το SSM για την αρχική σειριακή παραγωγή δέκα συστημάτων ANKA για την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. »
πηγή
[quote]Ολοκλήρωση δοκιμών αποδοχής του τουρκικού MALE UAV,ANKA:Η Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (ΤΑΙ) ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμές αποδοχής του Συστήματος Μη-επανδρωμένου Εναέριου Οχήματος (UAV) Μέσου Υψόμετρου, Μακράς Διάρκειας πτήσης (MALE) ANKA (Φοίνικας) που σχεδίασε και ανέπτυξε η ίδια, με την εκτέλεση των τελευταίων δοκιμαστικών πτήσεων μεταξύ 20 και 22 Ιανουαρίου 2013.Στη διάρκεια της πτήσης επιτεύχθηκε συντονισμός με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας (ATC) μέσω αερομεταφερόμενης συσκευής ασυρμάτου, η οποία αναμετέδιδε στον Σταθμό Ελέγχου Εδάφους (GCS) διαμέσου της ζεύξης δεδομένων, επιδεικνύοντας την ικανότητα του ΑΝΚΑ να επιχειρεί με ασφάλεια σε εναέριο χώρο ελεγχόμενο από ATC.Σε διαφορετική δοκιμαστική πτήση στις 22 Ιανουαρίου, επιδείχθηκαν νυχτερινές απογειώσεις και προσγειώσεις με το Αυτόματο Σύστημα Απογείωσης και Προσγείωσης (ATOLS).Από την πρώτη πτήση του τον Δεκέμβριο του 2010, το ΑΝΚΑ έχει υπερβεί τις 140 ώρες πτήσης, στη διάρκεια των οποίων τα συστήματα ελέγχου πτήσης, ζεύξης δεδομένων, πρόωσης, καυσίμου, προσγείωσης, περιβαλλοντικού ελέγχου, προστασίας από πάγο και το ηλεκτρικό σύστημα, καθώς και τα συστήματα αποστολής περιλαμβάνοντας το φορτίο Ηλεκτροπτικών/ Υπερύθρων (ΕΟ/IR), τον ασύρματο ATC και τον καταγραφέα δεδομένων, υποβλήθηκαν σε δοκιμές σε υψόμετρα μέχρι και 26.000ft. Οι ικανότητες αυτόματου πιλότου, ναυτιλίας, αυτόματου επαναλαμβανόμενου προτύπου περιφοράς και ATOLS επιδείχθηκαν στο σύνολο του φακέλου πτήσης, περιλαμβάνοντας δυσμενείς καιρικές συνθήκες.Η ανακοίνωση καταλήγει: «Διαπραγματεύσεις σύμβασης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με το SSM για την αρχική σειριακή παραγωγή δέκα συστημάτων ANKA για την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. »[url=http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2013/130129a.html][i]πηγή[/i][/url][/quote]