από dn24 » Κυρ Ιαν 01, 2017 4:33 am
Vasilis_Ch έγραψε:psofos έγραψε:Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...
1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;
2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;
3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;
4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;
5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...
Ευχαριστω εκ των προτερων!
1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.
2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)
3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.
4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.
5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)
1. Ελληνόκτητες, εταιρείες με αεράδικα είναι ελάχιστες, που ασχολούνται αμιγώς με αυτό τον τύπο πλοίου. Για την Ακρίβεια 3, μιλώντας για τις σοβαρές, τις παραδοσιακές, με εκτόπισμα. Ας μην συζητήσουμε για μια ναυτιλιακή που ασχολείται κατά κύριο λόγο πχ με γκαζάδικα, και έχει Και 2-3 ξεκάρφωτα πλοία αεράδικα, στα οποία μάλιστα Είναι πιθανό να μην έχει Έλληνες Αξιωματικούς...
2. Μεγάλες, πολύ μεγάλες οι διαφορές, και σε θετικά και σε αρνητικά. Συμβουλή: Μην θαμπώνεσαι από αριθμό στόλου πλοίων, η νουμερολάτρια είναι για τους πλοιοκτήτες να μετράνε πόσα έχουν... Βρες μια μικρή εταιρία με λίγα καραβάκια, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι έχεις "άκρη" για να παραμείνεις. Μεγάλο καράβι, μεγάλες φουρτούνες, και στις μεγάλες από πλευράς στόλου Εταιρείες, θα δείς και πληρώματα "ότι να 'ναι", και ανοργανωσιά, κακή επικοινωνία γραφείου-πλοίου.
3. Δεν είναι κανόνας αυτό που έχεις ακούσει, λάθος είναι, αυτό ισχύει κυρίως για μικρές Ναυτιλιακές, όχι ότι δεν ισχύει και καθόλου, Για να το θέσω σωστά, είναι θέμα ναυτιλιακής.
4. Λάθος. Υπάρχουν ναυτιλιακές με ξένη σημαία, Που πληρώνουν όλο το ποσό της εξαγοράς. Ελάχιστες, αλλά υπαρκτές. Και μάλιστα πολύ μεγάλη χαρακτηριστικά το κάνει αυτό. Η δική μου.
[quote=Vasilis_Ch][quote=psofos]Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...Ευχαριστω εκ των προτερων![/quote]1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)[/quote]1. Ελληνόκτητες, εταιρείες με αεράδικα είναι ελάχιστες, που ασχολούνται αμιγώς με αυτό τον τύπο πλοίου. Για την Ακρίβεια 3, μιλώντας για τις σοβαρές, τις παραδοσιακές, με εκτόπισμα. Ας μην συζητήσουμε για μια ναυτιλιακή που ασχολείται κατά κύριο λόγο πχ με γκαζάδικα, και έχει Και 2-3 ξεκάρφωτα πλοία αεράδικα, στα οποία μάλιστα Είναι πιθανό να μην έχει Έλληνες Αξιωματικούς...2. Μεγάλες, πολύ μεγάλες οι διαφορές, και σε θετικά και σε αρνητικά. Συμβουλή: Μην θαμπώνεσαι από αριθμό στόλου πλοίων, η νουμερολάτρια είναι για τους πλοιοκτήτες να μετράνε πόσα έχουν... Βρες μια μικρή εταιρία με λίγα καραβάκια, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι έχεις "άκρη" για να παραμείνεις. Μεγάλο καράβι, μεγάλες φουρτούνες, και στις μεγάλες από πλευράς στόλου Εταιρείες, θα δείς και πληρώματα "ότι να 'ναι", και ανοργανωσιά, κακή επικοινωνία γραφείου-πλοίου.3. Δεν είναι κανόνας αυτό που έχεις ακούσει, λάθος είναι, αυτό ισχύει κυρίως για μικρές Ναυτιλιακές, όχι ότι δεν ισχύει και καθόλου, Για να το θέσω σωστά, είναι θέμα ναυτιλιακής.4. Λάθος. Υπάρχουν ναυτιλιακές με ξένη σημαία, Που πληρώνουν όλο το ποσό της εξαγοράς. Ελάχιστες, αλλά υπαρκτές. Και μάλιστα πολύ μεγάλη χαρακτηριστικά το κάνει αυτό. Η δική μου.