Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

Re: Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από Terminator » Παρ Σεπ 15, 2023 12:04 am

Σίγουρα στον Όμιλο Αγγελικούση θα βρείς καράβι να ταξιδέψεις γιατί παίρνει φουλ κόσμο και χωρίς βυσμα και στις 6 εταιρείες,Euronav απλά δεν δίνουν πολύ καλά λεφτά, στις 3 εταιρείες των αδερφών Μαρτίνου, και στον Τσάκο αλλά και εκει δεν δίνουν καλά λεφτά.

Καλές εταιρίες για πρώτο μπαρκους

από TreloMarios » Τρί Σεπ 12, 2023 10:47 pm

Εχει κάποιος να μου προτείνει κάποιες εταιρείες οι οποίες είναι θετικές στους πρώτο μπαρκους σας ευχαριστώ

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από Island » Σάβ Φεβ 24, 2018 4:04 pm

Γιωργο λιγο δυσκολο να μπεις στην gaslog χωρις ενα δυνατο βυσμα. Στο λεω αυτο γιατι ειμαι στην αεν χιου και σε αυτη πανε ολοι οσοι ειναι απο τα καρδαμυλα και εχουν θειο τον λιβανο η τον κρου μανατζερ. Για τις συνθηκες στην εταιρια εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια, οσο επισης και για τα μισθολογια, που στον πρωτομπαρκο δοκιμο μηχανης ειναι στα 2000 ευρω καθαρα. Μπορεις να περασεις απο τα γραφεια της ceres στον πειραια και να αφησεις μια αιτηση, δεν εχεις να χασεις κατι. Αλλα αν σε δεχτουν θα εισαι πολυ τυχερος.

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από Giorgos_F » Τετ Φεβ 07, 2018 9:48 am

Καλησπέρα. Γνωρίζετε τι συμβάσεις κάνει η gaslog και τι μισθό δίνει για β μηχανικό; Έχετε να προτείνετε κάποια άλλη καλή εταιρία;

Γενικοτερα ζητάνε κόσμο οι ελληνικές εταιρίες; Παίρνουν εύκολα;

Ευχαριστω

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από Νικος » Δευ Ιαν 16, 2017 8:57 pm

Τι ξερουμε για την καρρας ελλας;

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από dn24 » Κυρ Ιαν 01, 2017 4:33 am

Vasilis_Ch έγραψε:
psofos έγραψε:Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!



1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.

2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)

3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.

4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.

5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)



1. Ελληνόκτητες, εταιρείες με αεράδικα είναι ελάχιστες, που ασχολούνται αμιγώς με αυτό τον τύπο πλοίου. Για την Ακρίβεια 3, μιλώντας για τις σοβαρές, τις παραδοσιακές, με εκτόπισμα. Ας μην συζητήσουμε για μια ναυτιλιακή που ασχολείται κατά κύριο λόγο πχ με γκαζάδικα, και έχει Και 2-3 ξεκάρφωτα πλοία αεράδικα, στα οποία μάλιστα Είναι πιθανό να μην έχει Έλληνες Αξιωματικούς...

2. Μεγάλες, πολύ μεγάλες οι διαφορές, και σε θετικά και σε αρνητικά. Συμβουλή: Μην θαμπώνεσαι από αριθμό στόλου πλοίων, η νουμερολάτρια είναι για τους πλοιοκτήτες να μετράνε πόσα έχουν... Βρες μια μικρή εταιρία με λίγα καραβάκια, αρκεί να είσαι σίγουρος ότι έχεις "άκρη" για να παραμείνεις. Μεγάλο καράβι, μεγάλες φουρτούνες, και στις μεγάλες από πλευράς στόλου Εταιρείες, θα δείς και πληρώματα "ότι να 'ναι", και ανοργανωσιά, κακή επικοινωνία γραφείου-πλοίου.

3. Δεν είναι κανόνας αυτό που έχεις ακούσει, λάθος είναι, αυτό ισχύει κυρίως για μικρές Ναυτιλιακές, όχι ότι δεν ισχύει και καθόλου, Για να το θέσω σωστά, είναι θέμα ναυτιλιακής.

4. Λάθος. Υπάρχουν ναυτιλιακές με ξένη σημαία, Που πληρώνουν όλο το ποσό της εξαγοράς. Ελάχιστες, αλλά υπαρκτές. Και μάλιστα πολύ μεγάλη χαρακτηριστικά το κάνει αυτό. Η δική μου.

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από kostasnat » Σάβ Δεκ 10, 2016 2:45 pm

Για οσους σεβονται τον εαυτο τους και δεν επιθυμουν να μεινουν αιωνίως ''μπαρκαρουτσοι'' 'η εστω θελουν η λερωμενη φορμα τους να συνοδευεται με βαρια χαρτια και γνωσεις. Ανοιξτε το training schedule του Γαλλικου Νηογνωμονα για το 2016 και δειτε και τις 2 σελιδες του. Θα ελθει φυσικα και το πρόγραμμα του 2017.http://www.bureauveritas.gr/ Εξυπακούεται ότι ο εργοδότης σας 'η το ΚΕΣΕΝ ποτε δεν θα σας ανοιξει τα ματια... Στραβους σας θελει από πλευρας κανονισμων και γνωσεων, για να περνα το δικο του... Την επιμορφωση σας - βαλτε το καλα στο κεφαλι σας - θα πρεπει να την πληρωσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ !

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από Vasilis_Ch » Δευ Δεκ 05, 2016 9:30 pm

psofos έγραψε:Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!



1) Εταιρείες με αεράδικα υπάρχουν αρκετές και δεν γίνεται να αναλύσουμε ξεχωριστά. Όλες είναι εξαιρετικές εταιρείες με τον τρόπο τους.

2) Ελάχιστες οι διαφορές (αν δεν έχεις μπαρκάρει ακόμα δεν θα καταλάβεις ακριβώς τη διαφορά)

3) Εξαρτάται. Υπάρχουν κάποιες που παίρνουν Έλληνες όπως πχ Royal Caribbean,Celebrity Cruises, κλπ.

4) Τα ξένα πλοία (σημαία) δεν πληρώνουν ΝΑΤ οπότε παίρνεις το μισθό σου χωρίς κρατήσεις ΝΑΤ αλλά είσαι ανασφάλιστος και πρέπει εσύ να το εξαγοράσεις.

5) Υπάρχει ένας κορεσμός στον τομέα των Πλοιάρχων, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό εν ενεργεία αλλά με τη ζήτηση των σπουδαστών στις σχολές... (ας γίνει και κανένας μηχανικός! Λερώστε καμιά φόρμα δεν κάνει κακό... Τα ίδια πληρώνει!)

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από psofos » Σάβ Δεκ 03, 2016 7:57 pm

Μηπως εχετε καποια απαντηση και στα παραπανω ερωτηματα;

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από kostasnat » Σάβ Δεκ 03, 2016 7:28 pm

OΙ μορφωμένοι Μηχανικοι είναι περιζήτητοι. Χρειαζεται όμως επιμορφωση και καλη γνωση Αγγλικων :http://sbe.gr/about-us-2/

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από psofos » Σάβ Δεκ 03, 2016 3:19 pm

Καλησπερα! Εχω και εγω καποιες αποριες...

1. Τελικα ποιοες ειναι οι καλυτερες και πιο αξιοπιστες ελληνικες εταιρειες για το συγκεκριμενο ειδος πλοιου;

2. Ειναι προτιμοτερο να διαλεξεις μια εταιρεια με λιγα ή πολλα πλοια;

3. Οι ξενες ειναι αξιοπιστες γενικα; Εχω ακουσει οτι δεν παιρνουν Ελληνες. Ισχυει αυτο;

4. Αν πας να δουλεψεις σε ξενη, παιρνεις πιο πολλα απο τις ελληνικες, αλλα ειναι σαν να παιρνεις τα ιδια γτ πρεπει να δωσεις και ενα ποσο στο ΝΑΤ για τη συνταξη σου. Σωστα;

5. Γενικα υπαρχει πλεον ζητηση για πλοιαρχους; Γιατι εχω ακουσει οτι πλεον οι εταιρειες θελουν μονο μηχανικους καθως υπαρχουν πολλοι εν ενεργεια πλοιαρχοι (α, β, γ καθως και δοκιμοι) ...

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από kostasnat » Πέμ Δεκ 01, 2016 9:53 pm

αλεξης έγραψε: Πτυχιο αγγλικων εχω proficiency, υπολογιστες δυστυχως δεν εχω καποιο πτυχιο. Θα το παρω στο αμεσο μελλον γιατι ξερω οτι πλεον με τους αυτοματισμους ειναι απαραιτητο. Εκτος απο lng τι αλλο προτεινετε; Τα φορτηγα αξιζουν;
Σαν πρωτο βημα παρε το ΕCDL Core. Αν σε ενδιαφερουν τα φορτηγα και μονο διαλεξε τα Heavy Lift (Kαλιμανοπουλος) 'η Ηandy Size Bulk Carriers με grabs.Oχι flat Cape Size 'η Panamax που είναι χωρις μεσα φορτοεκφορτωσης. Γενικα, διαλεξε κατι εξειδικευμενο. Όχι ευκολες λυσεις, για να ξεχωρίζεις από τον σωρο των κοινων αξιωματικών. Οσο εισαι ξέμπαρκος, παρε ότι μπορεις από σεμινάρια νηογνομονων. Το ΚΕΣΕΝ είναι για τα πανηγυρια. Παρε ότι είναι απαραιτητο, αλλα μην αρκεστεις σε αυτό. Εαν μεινεις μονο στα απαιτούμενα του ΚΕΣΕΝ και του Ελληνικου Κρατους, επεσες στην λουμπα ! Βαρια χαρτια από σεμινάρια νηογνομονων (που φυσικα θα τα πληρωσεις μονος σου - κανεις δεν θα σε βοηθησει σε τετοια). Καλη τυχη.''Ο εχων ωτα ακουετω... ''.

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από kostasnat » Τρί Νοέμ 29, 2016 12:06 am

Σε συνεχεια χθεσινου μου μυνηματος παραθετω αποψη των ειδικων περι LPG

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ: ΤΑ ΠΛΟΙΑ LPG,LEG &LNG
Ελπιζω να φανουν χρησιμες στα νεα παιδια που ξεκινουν τωρα.

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από αλεξης » Δευ Νοέμ 28, 2016 9:55 pm

Πτυχιο αγγλικων εχω proficiency, υπολογιστες δυστυχως δεν εχω καποιο πτυχιο. Θα το παρω στο αμεσο μελλον γιατι ξερω οτι πλεον με τους αυτοματισμους ειναι απαραιτητο. Εκτος απο lng τι αλλο προτεινετε; Τα φορτηγα αξιζουν;

Ναυτιλιακές Εταιρίες Εμπορικών πλοίων

από kostasnat » Κυρ Νοέμ 27, 2016 12:09 pm

Η αγορα δυναμικα ζηταει κοσμο για LPG. Τοσο για τα πλοια, οσο και για την μετέπειτα στελεχωση των Γραφειων. Περα από τις υποχρεωτικες - λογω STCW - πιστοποιήσεις, θα χρειαστεί να διαθεσεις αρκετο χρημα συμμετέχοντας σε διαφορα σεμινάρια νηογνωμόνων για να αυτό-βελτιώσεις το επιπεδο γνωσεων σου. Τα σωστικα- πυροσβεστικα του Ασπροπυργου είναι της πλακας. Χρειαζεται να διαλέξεις ένα καλο ιδιωτικο σχολειο (NORSAFE-Λαυριο) Υποθετω ότι ηδη εχεις πιστοποιήσεις υπολογιστων και Αγγλικων...

Κορυφή