Kwstas έγραψε:Ρε φίλε... Δες τι δουλειές έχουν όσοι έχουν τελειώσει ΗΜΜΥ η ΜΗΧ (από το ΕΜΠ ειδικά αλλά και από αλλά πολυτεχνεία, και δεν εννοώ μόνο παλιά αλλά και τώρα) κυρίως βέβαια στο εξωτερικό και κάνε σύγκριση μετά με την με την καθημερινότητα των ΜΗΧ στην ΠΑ... Οποίος βλέπει καλύτερη επιλογή τη ΣΜΑ για ένα παιδί με διάθεση για διάβασμα μάλλον είναι εκτός πραγματικότητας η ζει 50 χρόνια πριν.
Καταρχήν τα "ρε φίλε" και τα σχετικά στα φιλαράκια σου και στο σπίτι σου. Ούτε απάντησα σε μήνυμα σου ούτε γνωριζόμαστε απο χτές. Προφανώς έχεις τους λόγους σου να θες να υπερασπιστείς τα ελληνικά πολυτεχνεία για το χάλι τους.
Επειδή εγώ είμαι μηχανικός με 2 μεταπτυχιακά και έχω εργαστεί πολλά χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό γνωρίζω απο πρώτο χέρι τί εστί ελληνικό "κομματικό" πολυτεχνείο. Τα λαμόγια που απεφοίτησαν απο κεί και με τα κατάλληλα κονέ σε Υπουργεία καταλήστεψαν το δημόσιο χρήμα σε "τεχνικά έργα" παρωδίες. Δεν θα μου πείς εσύ για την ποιότητά τους.
Ακριβώς για αυτό το λόγο έχουν μεταναστεύσει όλοι οι έμπειροι Ελληνες μηχανικοί στο εξωτερικό. Δέν υπάρχει ποιότητα στα ελληνικά πανεπιστήμια και δέν υπάρχει διασύνδεση με την αγορά εργασίας. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε αγορά εργασίας. Γιατι ένας απόφοιτος άν είναι καλός και ξεκινήσει να εργαστεί σε μιά μεγάλη εταιρία θα παίρνει 600 Ευρώ και θα εργάζεται 12 ώρες τη μέρα με την δικαιολογία ότι δέν έχει επαγγελματική εμπειρία. Και φυσικά άν δέν αποδίδει όπως νομίζει η εταιρία ότι πρέπει να αποδίδει απολύεται άμεσα.
Και στην τελική πάρτε ένα πτυχίο ελληνικού πολυτεχνείου και ζητήστε εργασία στο εξωτερικό με αυτό που είναι τοσο ποιοτικό. Και τα λέμε μετα.
Λοιπον σε αυτές τις συνθήκες είναι προτιμότερη η ΣΜΑ ακόμα και άν υποθέσουμε ότι δέν γνωρίζω το καθεστώς εκεί.
Και επειδή βγηκα εκτός θέματος το βασικό κριτήριο για να γίνει κάποιος στρατιωτικός είναι η αγάπη προς την πατρίδα και το αντικείμενο του. Δέν είναι ο "μισθουλάκος Δημοσίου" και η "μονιμότητα for ever".
Η Πολεμική Αεροπορία δέν είναι αεροπορική εταιρεία. Σαφώς και πρέπει να υπάρχει μέγιστη διαθεσιμότητα αεροσκαφών κάθε στιγμή.
[quote=Kwstas]Ρε φίλε... Δες τι δουλειές έχουν όσοι έχουν τελειώσει ΗΜΜΥ η ΜΗΧ (από το ΕΜΠ ειδικά αλλά και από αλλά πολυτεχνεία, και δεν εννοώ μόνο παλιά αλλά και τώρα) κυρίως βέβαια στο εξωτερικό και κάνε σύγκριση μετά με την με την καθημερινότητα των ΜΗΧ στην ΠΑ... Οποίος βλέπει καλύτερη επιλογή τη ΣΜΑ για ένα παιδί με διάθεση για διάβασμα μάλλον είναι εκτός πραγματικότητας η ζει 50 χρόνια πριν.[/quote]Καταρχήν τα "ρε φίλε" και τα σχετικά στα φιλαράκια σου και στο σπίτι σου. Ούτε απάντησα σε μήνυμα σου ούτε γνωριζόμαστε απο χτές. Προφανώς έχεις τους λόγους σου να θες να υπερασπιστείς τα ελληνικά πολυτεχνεία για το χάλι τους.Επειδή εγώ είμαι μηχανικός με 2 μεταπτυχιακά και έχω εργαστεί πολλά χρόνια σε Ελλάδα και εξωτερικό γνωρίζω απο πρώτο χέρι τί εστί ελληνικό "κομματικό" πολυτεχνείο. Τα λαμόγια που απεφοίτησαν απο κεί και με τα κατάλληλα κονέ σε Υπουργεία καταλήστεψαν το δημόσιο χρήμα σε "τεχνικά έργα" παρωδίες. Δεν θα μου πείς εσύ για την ποιότητά τους.Ακριβώς για αυτό το λόγο έχουν μεταναστεύσει όλοι οι έμπειροι Ελληνες μηχανικοί στο εξωτερικό. Δέν υπάρχει ποιότητα στα ελληνικά πανεπιστήμια και δέν υπάρχει διασύνδεση με την αγορά εργασίας. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε αγορά εργασίας. Γιατι ένας απόφοιτος άν είναι καλός και ξεκινήσει να εργαστεί σε μιά μεγάλη εταιρία θα παίρνει 600 Ευρώ και θα εργάζεται 12 ώρες τη μέρα με την δικαιολογία ότι δέν έχει επαγγελματική εμπειρία. Και φυσικά άν δέν αποδίδει όπως νομίζει η εταιρία ότι πρέπει να αποδίδει απολύεται άμεσα.Και στην τελική πάρτε ένα πτυχίο ελληνικού πολυτεχνείου και ζητήστε εργασία στο εξωτερικό με αυτό που είναι τοσο ποιοτικό. Και τα λέμε μετα.Λοιπον σε αυτές τις συνθήκες είναι προτιμότερη η ΣΜΑ ακόμα και άν υποθέσουμε ότι δέν γνωρίζω το καθεστώς εκεί.Και επειδή βγηκα εκτός θέματος το βασικό κριτήριο για να γίνει κάποιος στρατιωτικός είναι η αγάπη προς την πατρίδα και το αντικείμενο του. Δέν είναι ο "μισθουλάκος Δημοσίου" και η "μονιμότητα for ever".Η Πολεμική Αεροπορία δέν είναι αεροπορική εταιρεία. Σαφώς και πρέπει να υπάρχει μέγιστη διαθεσιμότητα αεροσκαφών κάθε στιγμή.