από dn24 » Τετ Ιαν 23, 2013 10:30 pm
Αλλαγές στον Έβρο από την παράδοση του πρώτου ΑΖΜΙΜ:Η παράδοση του πρώτου AZMIM (Amfibi ZırhlıMuharebe İşMakinasι: Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού) από την κατασκευάστρια FNSS Savunma Sistemleri στη Διοίκηση Λογιστικής Υποστήριξης των Τουρκικών Χερσαίων Δυνάμεων έγινε στις 11 Ιανουαρίου.
Στις 10 Μαρτίου του 2009, το τουρκικό Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) υπέγραψε μια ακόμη σύμβαση μετά από διαπραγματεύσεις, με την τουρκική FNSS για την ανάπτυξη ενός ειδικού μέσου μηχανικού και την παράδοση της πρώτης παρτίδας. Η FNSS ήταν η μόνη που κατέθεσε σχετική προσφορά τον Δεκέμβριο του 2008, ανταποκρινόμενη σε σχετικό αίτηση κατάθεσης προσφορών.
Οι ειδικοί προωθητές όπως ο AZMIM, διαθέτουν ερπύστριες με ελαστικά πέλματα, αναπτύσσουν ταχύτητα ανάλογη με των υπολοίπων τεθωρακισμένων μέσων (άρματα, ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, αυτοκινούμενα πυροβόλα κλπ), είναι αμφίβιοι και μπορούν να «εργαστούν» υπό τα πυρά του εχθρού, λόγω της προστασίας θώρακα που διαθέτουν. Οι επιδόσεις τους σε χωματουργικές εργασίες είναι υποδεέστερες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες των μεγάλων εμπορικών μηχανημάτων, αλλά αυτές έχουν σκόπιμα «θυσιαστεί» υπέρ των άλλων χαρακτηριστικών τους (ευκινησία, προστασία θώρακα κλπ).
Υπενθυμίζεται ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2010 στην ελληνο-τουρκική μεθόριο Υπήρχε μια μικρή αντιαρματική τάφρος, μήκους μόλις 12 χλμ, πλάτους 20 περίπου μέτρων και βάθους 4-5 μέτρων. Αυτή είχε κατασκευαστεί τα μέσα της δεκαετίας του 1970 και εκτεινόταν κατά μήκος των χερσαίων συνόρων Ελλάδας - Τουρκίας, στο προγεφύρωμα του Κάραγατς, βορείως της πόλης της Ορεστιάδας. Μερικές εκατοντάδες μέτρα μπροστά από και σχεδόν παράλληλα μ' αυτήν, επί της ορίου γραμμής, κατασκευάστηκε ο περιβόητος «φράκτης» για τους λαθρομετάναστες.
Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα τόσο στην ελληνική αντιαρματική τάφρο
όσο και στον ΕΠΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΟ τουρκικό σχεδιασμό για την εξουδετέρωση της. Ο λόγος είναι προφανής: Η ελληνική τάφρος αποτελεί εμπόδιο στον τουρκικό επιχειρησιακό σχεδιασμό, ο οποίος είναι ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ και για αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί, δηλαδή να καταστεί δυνατή η ΥΠΕΡΒΑΣΗ της. Η ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΗ είναι μία επιλογή και η ΔΙΑΣΠΑΣΗ η βασική και λαμβανομένων των γεωγραφικών δεδομένων η ΕΦΙΚΤΗ.Συνέχεια
[quote][i]Αλλαγές στον Έβρο από την παράδοση του πρώτου ΑΖΜΙΜ:[/i]Η παράδοση του πρώτου AZMIM (Amfibi ZırhlıMuharebe İşMakinasι: Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού) από την κατασκευάστρια FNSS Savunma Sistemleri στη Διοίκηση Λογιστικής Υποστήριξης των Τουρκικών Χερσαίων Δυνάμεων έγινε στις 11 Ιανουαρίου.Στις 10 Μαρτίου του 2009, το τουρκικό Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) υπέγραψε μια ακόμη σύμβαση μετά από διαπραγματεύσεις, με την τουρκική FNSS για την ανάπτυξη ενός ειδικού μέσου μηχανικού και την παράδοση της πρώτης παρτίδας. Η FNSS ήταν η μόνη που κατέθεσε σχετική προσφορά τον Δεκέμβριο του 2008, ανταποκρινόμενη σε σχετικό αίτηση κατάθεσης προσφορών.Οι ειδικοί προωθητές όπως ο AZMIM, διαθέτουν ερπύστριες με ελαστικά πέλματα, αναπτύσσουν ταχύτητα ανάλογη με των υπολοίπων τεθωρακισμένων μέσων (άρματα, ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, αυτοκινούμενα πυροβόλα κλπ), είναι αμφίβιοι και μπορούν να «εργαστούν» υπό τα πυρά του εχθρού, λόγω της προστασίας θώρακα που διαθέτουν. Οι επιδόσεις τους σε χωματουργικές εργασίες είναι υποδεέστερες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες των μεγάλων εμπορικών μηχανημάτων, αλλά αυτές έχουν σκόπιμα «θυσιαστεί» υπέρ των άλλων χαρακτηριστικών τους (ευκινησία, προστασία θώρακα κλπ).Υπενθυμίζεται ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2010 στην ελληνο-τουρκική μεθόριο Υπήρχε μια μικρή αντιαρματική τάφρος, μήκους μόλις 12 χλμ, πλάτους 20 περίπου μέτρων και βάθους 4-5 μέτρων. Αυτή είχε κατασκευαστεί τα μέσα της δεκαετίας του 1970 και εκτεινόταν κατά μήκος των χερσαίων συνόρων Ελλάδας - Τουρκίας, στο προγεφύρωμα του Κάραγατς, βορείως της πόλης της Ορεστιάδας. Μερικές εκατοντάδες μέτρα μπροστά από και σχεδόν παράλληλα μ' αυτήν, επί της ορίου γραμμής, κατασκευάστηκε ο περιβόητος «φράκτης» για τους λαθρομετάναστες.Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα τόσο στην ελληνική αντιαρματική τάφρο[i] όσο και στον ΕΠΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΟ τουρκικό σχεδιασμό για την εξουδετέρωση της. Ο λόγος είναι προφανής: Η ελληνική τάφρος αποτελεί εμπόδιο στον τουρκικό επιχειρησιακό σχεδιασμό, ο οποίος είναι ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ και για αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί, δηλαδή να καταστεί δυνατή η ΥΠΕΡΒΑΣΗ της. Η ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΗ είναι μία επιλογή και η ΔΙΑΣΠΑΣΗ η βασική και λαμβανομένων των γεωγραφικών δεδομένων η ΕΦΙΚΤΗ.[/i][url=http://www.defence-point.gr/news/?p=67702][i]Συνέχεια[/i][/url][/quote]