0110 0111 1011 1110. Το Μ1Abrams πράγματι καίει πολύ. Είναι το μειονέκτημα του. Οι αμερικανικοί όμως έκαναν κάποιες κινήσεις έτσι ώστε το άρμα να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, όπως η τοποθέτηση EAPU στο καλάθι του πύργου.
Στον διαγωνισμό του Λιτόχωρου, το Μ1Α2 βγήκε δεύτερο και μάλιστα με πολύ μικρή διάφορα σε σχέση με το Leo-2. Το Challenger 2 βγήκε τέταρτο. Το Βρετανικό άρμα όπως και το γαλλικό Leclerc, ήταν εφοδιασμένα με το γερμανικό Europower Pack της MTU που φορούν &Τα Merkava MK4 αλλά και τα Κορεάτικα Κ-2, πιθανόν και το καινούριο Τουρκικό άρμα, που είναι ουσιαστικά το Κορεάτικο Κ-2 με μερικές τουρκικές προσθήκες. Το συγκεκριμένο πακέτο έχει αποδειχτεί αρκετά προβληματικό σε ισραηλιτική υπηρεσία, με τους ισραηλινούς έξαλλους με την κατάσταση αυτή.
Μιλάς για το βάρος του Μ1Α1 αλλά αγνοείς ότι τα άρματα που μας προσφέρουν οι αμερικανικοί, έχουν βάρος 55 με 57 τόνους, αφού δεν είναι εφοδιασμένα με θωράκιση DU. Τα Leo-2A6 που αγοράσαμε ζυγίζουν 63 τόνους. Μόνο οι εκδόσεις με θωράκιση DU ζυγίζουν πάνω από 60 τόνους και συγκεκριμένα 60 με 63 τόνους. Όσο δηλαδή και τα ελληνικά Leo-2A6! Πρέπει να το ψάχνουμε λίγο το πράγμα και να μην πετάμε ότι χαζομάρα γράφουν ορισμένοι άσχετοι δημοσιογράφοι των παραθύρων. Τα Merkava έχουν βάρος από 63 έως 65 τόνους. Οι Ισραηλίτες δεν υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουν Abrams γιατί αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλείσουν την γραμμή παραγωγής των Merkava.
Όσον αφορά τους αρματοφορείς, αυτοί που ήδη διαθέτουμε, κάνουν και με το παραπάνω την δουλειά τους. Ο ΕΣ μέσα στην προηγούμενη δεκαετία, προμηθεύτηκε από την
Γερμανία αρματοφορείς Κορυφαίων επιδόσεων, ανωτέρους από τα αμερικανικά ΗΕΤ.
Στην παρακάτω φωτογραφία Μ911 που μεταφέρουν Pzh2000 παρομοίου βάρους με τα Μ1Α1 και φυσικά μεγαλύτερων διαστάσεων από τα Μ1Α1

Όχημα STEYR 40M 60/S40/6x6
http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81071&cat_id=159
Όχημα OSHKOSH M911
http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81070&cat_id=159
http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81069&cat_id=159
Όσον αφορά την συντήρηση, εκσυγχρονισμό και χρήση των Μ1Α1 μακροπρόθεσμα, είναι προτιμότερος από την συντήρηση, εκσυγχρονισμό και χρήση των Leo-1A5 &M48A5 Molf που διαθέτουμε τώρα. Αντιλαμβάνεσαι το χάσμα γενεών που τα χωρίζει. Χρήματα για να αγοραστούν καινούρια άρματα από την Ελλάδα, μόνο οι Γερμανοί ονειρεύονται. Εμείς, δεν Έχουμε χρήματα για αγορές νέων αρμάτων. Μόνο δωρεές μπορούμε να δεχτούμε.
0110 0111 1011 1110. Το Μ1Abrams πράγματι καίει πολύ. Είναι το μειονέκτημα του. Οι αμερικανικοί όμως έκαναν κάποιες κινήσεις έτσι ώστε το άρμα να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, όπως η τοποθέτηση EAPU στο καλάθι του πύργου.Στον διαγωνισμό του Λιτόχωρου, το Μ1Α2 βγήκε δεύτερο και μάλιστα με πολύ μικρή διάφορα σε σχέση με το Leo-2. Το Challenger 2 βγήκε τέταρτο. Το Βρετανικό άρμα όπως και το γαλλικό Leclerc, ήταν εφοδιασμένα με το γερμανικό Europower Pack της MTU που φορούν &Τα Merkava MK4 αλλά και τα Κορεάτικα Κ-2, πιθανόν και το καινούριο Τουρκικό άρμα, που είναι ουσιαστικά το Κορεάτικο Κ-2 με μερικές τουρκικές προσθήκες. Το συγκεκριμένο πακέτο έχει αποδειχτεί αρκετά προβληματικό σε ισραηλιτική υπηρεσία, με τους ισραηλινούς έξαλλους με την κατάσταση αυτή.Μιλάς για το βάρος του Μ1Α1 αλλά αγνοείς ότι τα άρματα που μας προσφέρουν οι αμερικανικοί, έχουν βάρος 55 με 57 τόνους, αφού δεν είναι εφοδιασμένα με θωράκιση DU. Τα Leo-2A6 που αγοράσαμε ζυγίζουν 63 τόνους. Μόνο οι εκδόσεις με θωράκιση DU ζυγίζουν πάνω από 60 τόνους και συγκεκριμένα 60 με 63 τόνους. Όσο δηλαδή και τα ελληνικά Leo-2A6! Πρέπει να το ψάχνουμε λίγο το πράγμα και να μην πετάμε ότι χαζομάρα γράφουν ορισμένοι άσχετοι δημοσιογράφοι των παραθύρων. Τα Merkava έχουν βάρος από 63 έως 65 τόνους. Οι Ισραηλίτες δεν υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουν Abrams γιατί αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλείσουν την γραμμή παραγωγής των Merkava.Όσον αφορά τους αρματοφορείς, αυτοί που ήδη διαθέτουμε, κάνουν και με το παραπάνω την δουλειά τους. Ο ΕΣ μέσα στην προηγούμενη δεκαετία, προμηθεύτηκε από την Γερμανία αρματοφορείς Κορυφαίων επιδόσεων, ανωτέρους από τα αμερικανικά ΗΕΤ.Στην παρακάτω φωτογραφία Μ911 που μεταφέρουν Pzh2000 παρομοίου βάρους με τα Μ1Α1 και φυσικά μεγαλύτερων διαστάσεων από τα Μ1Α1[img]http://i.imgur.com/laPwP.jpg[/img]Όχημα STEYR 40M 60/S40/6x6http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81071&cat_id=159Όχημα OSHKOSH M911http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81070&cat_id=159http://www.army.gr/default.php?pname=Article&art_id=81069&cat_id=159Όσον αφορά την συντήρηση, εκσυγχρονισμό και χρήση των Μ1Α1 μακροπρόθεσμα, είναι προτιμότερος από την συντήρηση, εκσυγχρονισμό και χρήση των Leo-1A5 &M48A5 Molf που διαθέτουμε τώρα. Αντιλαμβάνεσαι το χάσμα γενεών που τα χωρίζει. Χρήματα για να αγοραστούν καινούρια άρματα από την Ελλάδα, μόνο οι Γερμανοί ονειρεύονται. Εμείς, δεν Έχουμε χρήματα για αγορές νέων αρμάτων. Μόνο δωρεές μπορούμε να δεχτούμε.