από yandr » Τετ Αύγ 29, 2012 2:39 pm
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
Ποτέ δεν είχαμε τα χρήματα και την πολιτική βούληση να δεσμευτούμε για την αγορά 100+ αεροσκάφών, με αποτέλεσμα οι
αλλεπάλληλες αγορές να αφορούν σε διαφορετικούς τύπους του ίδιου αεροσκάφους (περίπτωση F-16) ή στην παραχώρηση αεροσκαφών από τις ΗΠΑ (περίπτωση Α-7 και F-4).
Τέλος, υπάρχει και η περίπτωση της 'αγοράς του αιώνα', που έσπασε στα δύο (Mirage 2000 και F-16) για πολιτικούς λόγους και λόγους ανεξαρτητοποίησης από έναν και μόνο προμηθευτή.
Παρόλα αυτά, με την απόσυρση A-7 και αργότερα των F-4 η ΠΑ θα έχει μόνο 2 κύριους τύπους μαχητικών αεροσκαφών, δηλαδή θα έχει θαυμαστή για τα ελληνικά δεδομένα ομοιοτυπία.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά.Ποτέ δεν είχαμε τα χρήματα και την πολιτική βούληση να δεσμευτούμε για την αγορά 100+ αεροσκάφών, με αποτέλεσμα οι [url=/aeroporia/f-16_2.asp]αλλεπάλληλες αγορές[/url] να αφορούν σε διαφορετικούς τύπους του ίδιου αεροσκάφους (περίπτωση F-16) ή στην παραχώρηση αεροσκαφών από τις ΗΠΑ (περίπτωση Α-7 και F-4).Τέλος, υπάρχει και η περίπτωση της 'αγοράς του αιώνα', που έσπασε στα δύο (Mirage 2000 και F-16) για πολιτικούς λόγους και λόγους ανεξαρτητοποίησης από έναν και μόνο προμηθευτή.Παρόλα αυτά, με την απόσυρση A-7 και αργότερα των F-4 η ΠΑ θα έχει μόνο 2 κύριους τύπους μαχητικών αεροσκαφών, δηλαδή θα έχει θαυμαστή για τα ελληνικά δεδομένα ομοιοτυπία.