Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

από yandr » Τετ Νοέμ 09, 2011 11:42 am

mixanikara έγραψε:... Ίσως και αυτο το πρόγραμμα των 4+2 υποβρυχίων πρέπει να αντικατασταθεί απο τροποποιημένα 214 υποβρύχια οπως του Ισραήλ.


Αυτό έγινε. Πριν γράψεις διάβασε και το προηγούμενο ακριβώς μήνυμα.

ΥΓ. Σε παρακαλώ μην ξεθάβεις αρχαία θέματα - το παρόν κλειδώνεται γιατί ξεπεράστηκε από τις εξελίξεις

Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

από mixanikara » Τετ Νοέμ 09, 2011 6:08 am

Εγω θα προτιμούσα την ναυπήγιση μιας σειράς απο Scorpene οπως κάνει και η Ινδία που έχει τραβήξει όλη τη τεχνογνωσία στα ναυπηγεία της και τώρα ετοιμάζεται να φτιάξει και δικό της πυρηνικό υποβρύχιο αλλα δεδομένης της οικονομικής κατάστασης μας και τον προδότη Τσοχατζόπουλο που έφερε έτσι τα πράγματα ίσως και αυτο το πρόγραμμα των 4+2 υποβρυχίων πρέπει να αντικατασταθεί απο τροποποιημένα 214 υποβρύχια οπως του Ισραήλ. Να μπορούν να έχουν δηλαδή δυνατότητα πυραυλων κρούζ και στρατηγικο πλήγμα πέρα των sub-Ηarpoon. Ηδη οι Γερμανοί φτιάχνουν μια νέα σχεδίαση για το Ναυτικο της Αυστραλίας που θα είναι ίσως ότι καλύτερο απο συμβατικο υποβρύχιο.

Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

από yandr » Παρ Μάιος 13, 2011 1:36 pm

Τελικά αυτό το πρόγραμμα ακυρώθηκε και αντικαταστάθηκε με την ναυπήγηση άλλων 2 Type 214 που επίσης δεν προχωρά.

Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

από Anonymous » Τρί Σεπ 09, 2008 1:10 pm

Kαι αυτα στραβα θα ειναι;

Ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209ΑΙΡ

από yandr » Σάβ Ιούλ 12, 2008 11:47 pm

Η ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Τύπου 209 με σύστημα Πρόωσης Ανεξάρτητης του Αέρα (ΑΙΡ) αντί της εφαρμογής του προγράμματος αναβάθμισης Neptune II στα ΠΟΝΤΟΣ (S119) και ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ (S117) Τύπου 209/1200 κλάσης ΠΟΣΕΙΔΩΝ, εξετάζεται σε συνομιλίες μεταξύ της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) και των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ του Σκαραμαγκά, κύριου αναδόχου της σχετικής σύμβασης και θυγατρικής της γερμανικής ThyssenKrupp Marine Systems.

Υπενθυμίζεται πως η Σύμβαση του Προγράμματος Εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής και Γενικής Επισκευής τριών σκαφών κλάσης ΠΟΣΕΙΔΩΝ υπεγράφη στις 31 Μαΐου 2002 με ύψος ?826.173.947, το οποίο φυσικά θα επιβαρυνθεί σημαντικά σε περίπτωση θετικής έκβασης των συνομιλιών.

...

Η εξεταζόμενη αναθεώρηση είναι ασφαλώς θετική, καθώς η καθέλκυση των ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ και ΩΚΕΑΝΟΣ πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουνίου και 16 Νοεμβρίου 1978 αντίστοιχα, οπότε τα σκάφη διανύουν ήδη το τριακοστό έτος υπηρεσίας, ενώ το ΠΟΝΤΟΣ βρίσκεται στο εικοστό ένατο από τις 22 Μαρτίου 1979. Η ηλικία των σκαφών ήταν εξαρχής υπερβολική για τόσο εκτεταμένο και υψηλού κόστους πρόγραμμα, ανεξάρτητα από την καθυστέρηση.

Αμυντική Γραμμή


Κορυφή