Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Hhlklrg » Τρί Αύγ 28, 2018 2:42 am

Καταρχάς η Ελλάδα σαν χώρα δε 'βαδίζει' σε νορμάλ εδάφη γιατί οι Έλληνες δε κοιτούν να ενωσουν όλα αυτά που τους χωρίζουν.. δεν κοιτούν να σέβονται και να υπερασπιζονται ο ένας τον άλλον. Μιλάτε για δύο διαφορετικούς κλάδους. Το εν και το πν είναι δύο διαφορετικά κομμάτια που συνεισφέρουν στην Ελλάδα με τον δικό τους τρόπο. Το ότι εισάγεται κανείς εύκολα στις αεν δε σημαίνει τίποτε. Εγώ προσωπικά "αφησα" 3.000 μόρια να πάνε στράφι για να μπω στις αεν απλά και μόνο επειδή το ήθελα. Η ελληνική εμπορική ναυτιλία από παλαιότερα μέχρι και σήμερα έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο και η συμβολή της στη χώρα μας είναι μεγάλη. Είναι ένας κλάδος που παρά τα όλα financial προβλήματα εξακολουθεί να διατηρεί την υψηλή της θέση. Από την άλλη μεριά, ως Έλληνες είμαστε περήφανοι για το πολεμικό μας ναυτικό. Υπηρετεί τη πατριδα μας. (Παρεμπιπτόντως Παντού υπάρχει χαλαρωση) οφείλουμε να σεβόμαστε τη προσπάθεια όλων όσων βρίσκονται στο πν. Το κάθε ένα συνεισφέρει διαφορετικά, χωρίς κάποιο από αυτά θα υπήρχε ένα εμφανές πρόβλημα. Λοιπόν, ας μετριαστουν οι διαφωνίες και ας κοιτάξουμε να προσφέρουμε το καλύτερο στη πατρίδα. Έτσι κι αλλιώς ο χαρακτήρας καθορίζει τη τύχη του ανθρώπου όχι οι γνώσεις.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από George » Σάβ Ιούλ 07, 2018 2:52 am

Εγω πιστευω οτι οι καθαριστριες ειναι ανωτερες απο τους αποφοιτους MIT. Αμα μια καθαριστρια βαλει ενα αποφοιτο MIT να καθαρισει εναν εργασιακο χωρο δεν θα τα καταφερει, δεν ξερει να καθαριζει, αρα η καθαριστρια ειναι ανωτερη.

Γενικα η φαση, δεν ξερεις να κανεις αυτο που σου βαζω, αρα ειμαι ανωτερος ειναι παλιας σχολης. Αλλη ειναι η δουλεια των αποφοιτων ΑΕΙ, αλλη των αποφοιτων ΤΕΙ, αλλη των αποφοιτων ΙΕΚ, αλλη των αποφοιτων ΑΕΝ, αλλη των αποφοιτων λυκειου και αλλη των αποφοιτων ΕΠΑΛ. Κανεις δεν ξερει την δουλεια του αλλου.

Παντως εγω θελω να μιλησω για τον μισθο των πλοιαρχων και των μηχανικων του ΕΝ που κατα την γνωμη μου ειναι υπερβολικα χαμηλος. Για να ειμαι ακριβης, οι εφοπλιστες τους κλεβουν. Για την ακριβεια ενας Α μηχανικος ή πλοιαρχος που παιρνει 12.000 τον μηνα καθαρα, δουλευοντας 9 μηνες τον χρονο, ειναι περιπου στα 130.000 δολαρια μεικτα ετησιως. Και μιλαμε για μισθό στα 35 τουλαχιστον, μακρια απο οικογενεια μετα απο 10 χρονια συνεχως στην θαλασσα.

Και ρωταω εγω, αφου συγκρινουμε τους μισθους εκτος Ελλαδας (η δουλεια στον ωκεανο δεν ειναι εντος Ελλαδας),130 χιλιαδες δολαρια ετησιως στα 35 μετα απο 10 χρονια μακρια απο την οικογενεια, ειναι καλα την στιγμη που ενας αποφοιτος ΤΕΙ ή ΙΕΚ πληροφορικης (απο ελληνικο εκπαιδευτικο ιδρυμα), ειναι ας πουμε κατα μεσο ορο στα 95.000 δολαρια ετησιως και φτανει ακομα και 120.000 στο Σιατλ, οταν ειναι 22 χρονων εχοντας μολις αποφοιτησει ;

https://www.payscale.com/research/US/Job=Software_Engineer/Salary/08312947/Entry-Level-Seattle-WA

Και μιλαμε για δουλεια στην στερια, κοντα στην οικογενεια.

Οποτε απο αποψη μισθου οι αποφοιτοι ΑΕΝ ειναι υπερβολικα πολυ κατωτεροι σε σχεση με τους αποφοιτους ΤΕΙ. Και τωρα με τους Φιλιππινεζους θα πεσει και αλλο.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από AirMagic » Τετ Ιούλ 04, 2018 4:42 pm

Επειδή τυχαία έψαχνα διάφορα για το Π. Ν. Και τη θητεία διότι κοντεύω να τελειώσω Ανθυποπλοίαρχος, εσύ που ξέρεις τόσο καλά τη δουλειά του Εμπορικού Ναυτικού, έλα να σε βάλω στη μέση του Ατλαντικού, να σου σβήσω το DGPS,ECDIS,AIS,VDR,NAVTEX, που αμφιβάλλω αν ξέρεις τι είναι αυτά που ανέφερα και τι ακριβώς κάνουν και πως δουλεύουν, και να σου δώσω μόνο έναν εξάντα στο χέρι να κάνεις τριχοτομία με 3 αστέρια και να βγάλεις 3 ευθείες θέσεως (LOP), και μετά να πάμε για επίλυση τριγώνου θέσεως (τριγωνισμός) για εύρεση στίγματος. Φυσικά έχουμε και το Almanac και το Nories Nautical Tables, και αυτά αμφιβάλλω αν ξέρεις τι είναι και πως χρησιμοποιούνται. Το 'χεις η θα βρεθούμε από τον Ατλαντικό σε τίποτα παγόβουνα άλα τιτανικός; Δε σου λέω καν από Cargo Oil Pumps, μιας και έχω κάνει σε γκαζάδικα, ούτε πως βάζουμε εμπρός τα καζάνια και παρέχουμε τον ατμό από σύστημα σωληνώσεων, για να γυρίσουν οι λεπίδες των φυγόκεντρων αντλιών. Περιττό να σου πω, ότι με το παραμικρό λάθος γίνεσαι πυροτέχνημα.

Υ. Γ.1 Τι είναι το Dead Reckoning;

Υ. Γ.2 Μπορείς να υπολογίσεις ZT η LMT χωρίς να κοιτάς τα ρολόγια και το DGPS, μόνο με παρατήρηση από τον ήλιο;

Υ. Γ.3 Σε πληροφορώ ότι οι Καπετάνιοι που έχουν πάει από το Ε. Ν. Στο Π. Ν. Έχουν τόση εμπειρία από θάλασσες που θες *****, για να περάσεις, που σε κάποιους το μόνο δύσκολο είναι να μάθουν τα οπλικά συστήματα, οι μηχανές των πολεμικών είναι Gas Turbine, με gearbox για κόψιμο στον άξονα, λόγω πολλών στροφών.

Υ. Γ.4 Εγώ δεν ήμουν μαθητής του 20 άλλα του 14-15, κι όμως αν σε βάλω να κάνουμε μια απλή άσκηση ναυτιλίας, θα γελάει όλος ο κόσμος μαζί σου. Και όχι άσκηση ναυτιλίας κοντά σε ακτές, για να μου παίρνεις στίγμα με bearing/range, με τη διόπτρα/ραντάρ, με αστέρια να δω τι μάγκας είσαι.

Υ. Γ.5 Τόσα ξέρεις τόσα λες, παίζει να έχεις φάει γερή φάπα από συνάδελφο.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Real truth » Παρ Δεκ 29, 2017 9:12 am

Εμεις στους εφοπλιστες αυτοι για τους εφοπλιστες! Ειρηνη παιδια ειναι ειναι οι εμπορικοι δρομοι. Πολεμος η διανοιξη εμπορικων δρομων. Ο μονος λογος που υπαρχει στρατος εν ειρηνη ειναι το νομιμο εμποριο οπλων μεσω διακρατικων βεντετισμων και η δωρεαν κοινωφελη εργασια των οπλιτων. Ολοι αλλοι επωφελουνται των συνθκων!

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Γιάννης » Παρ Δεκ 15, 2017 3:24 pm

Καλησπέρα θα ήθελα να μάθω κάποια πράγματα σχετικά με τα ταξίδια στο Π. Ν Ποσα ταξίδια κάνουν τον χρόνο και ποσο καιρο διαρκούν τα ταξίδια?; Ευχαριστώ

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από George » Πέμ Αύγ 24, 2017 5:04 pm

Γιωργο έγραψε:Να λεμε και τα σωστα, τοσα χρονια που εχω στο ΕΝ (38) δεν εχω συναντησει σε εταιρεια techn dpt στελεχος απο το ΠΝ. Σε αντιθεση με οσους έχουν αποφοιτησει απο το ΕΜΠ ναυπηγοι/μηχανολογοι οι οποιοι λυνουν και δενουν. Αυτο νομιζω λεει πολλα. Καλη η μορφωση και η διδασκαλια αλλα η καυτη πατατα ειναι ζορικη. Καλα ταξιδια να εχουμε.


Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό; Τι ακριβώς λέει η 38 χρόνων εμπειρία σου; Και ποιο ακριβώς είναι το συμπέρασμά σου; Ευχαριστώ.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Γιωργος » Τετ Αύγ 23, 2017 7:56 am

Έχει πολλούς!

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Γιωργο » Τρί Αύγ 22, 2017 5:12 am

Να λεμε και τα σωστα, τοσα χρονια που εχω στο ΕΝ (38) δεν εχω συναντησει σε εταιρεια techn dpt στελεχος απο το ΠΝ. Σε αντιθεση με οσους έχουν αποφοιτησει απο το ΕΜΠ ναυπηγοι/μηχανολογοι οι οποιοι λυνουν και δενουν. Αυτο νομιζω λεει πολλα. Καλη η μορφωση και η διδασκαλια αλλα η καυτη πατατα ειναι ζορικη. Καλα ταξιδια να εχουμε.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από επισκέπτης » Τρί Αύγ 15, 2017 4:35 pm

Χωρίς να θέλω να ριξω λάδι στη φωτιά,

https://www.pas.rochester.edu/people/faculty/melissinos_adrian/index.html

Ο ανωτέρω καθηγητής στο τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας του Rochester είναι απόφοιτος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Σαΐνης Χαράλαμπος » Τετ Αύγ 09, 2017 1:40 pm

Γιατί πολύ απλά φίλε μου, επειδή θεωρείται ημι-στρατιωτική σχολή η ΑΕΝ.Γι'αυτό υπάρχει στρατιωτικό προσωπικό διοίκησης στις Σχολές.

Εγώ στην Σχολή έκανα υπηρεσίες θαλάμου, πύλης και τα συναφή.

Ακολουθούσαμε πρόγραμμα στρατιωτικό ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.

Το ξέρεις ότι εν καιρό πολέμου το Ε. Ν θεωρείται το 4ο Σώμα Στρατού;

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από Σαΐνης Χαράλαμπος » Τετ Αύγ 09, 2017 1:28 pm

Φίλε roverr, είσαι άδικος, αν όχι προκατειλημμένος.Λες για Θερμοδυναμική και τέτοια. Μάλλον δεν ξέρεις ότι οι του Π. Ν καθηγητές σας είναι του Εμπορικού.

Λες για μεταπτυχιακά και ότι δεν πάνε οι του Ε. Ν για μεταπτυχιακά. Δες λίγο Νιούκαστλ που είναι το καλύτερο πανεπιστήμιο Ναυπηγικής και Μηχανολογίας/Ναυπηγικής στον κόσμο και αν πάνε οι του Ε. Ν.

Εφόσον εμείς είμαστε άχρηστοι του Ε. Ν, γιατί όταν τελειώνουμε την Σχολή πάμε στο Π. Ν να κάνουμε την θητείας μας σαν Έφεδροι Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί; Κάτι θα βλέπουν οι του Π. Ν στους Ε. Ν για να τους εμπιστεύονται.

Όσο για την ναυτοσύνη που είπες, άστο γιατί είστε πολύ πίσω στο θέμα.

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα.

Γιατί όλα τα συνεργεία που μπαίνουν στα καράβια του Π. Ν απαρτίζονται από μηχανικούς του Ε. Ν εφόσον είστε πανεπιστήμονες εσείς και τα ξέρετε όλα.

Για το κομμάτι του στρατιωτικού εξοπλισμού, λογικό να μην ξέρουν οι του Π. Ν.

Όπως εσύ δεν ξέρεις για διαδικασίες φόρτωσεως και κάποια άλλα πράγματα.

Έκαστος στο είδος του λοιπόν.

Και να πάψει αυτή η υποτίμηση διότι βρίσκεστε εκτεθειμένοι συνεχώς από του Ε. Ν.

Από εμπειρία προσωπική(ο αδερφός μου ήταν 7 χρόνια στο Π. Ν) και από φίλους που υπηρετούν στο Π. Ν, να σε ενημερώσω ότι όλοι μου λένε το ίδιο. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΩΝ ΑΕΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από BakoBos » Τρί Ιουν 16, 2015 12:03 pm

Μπαίνεις εύκολα βγαίνεις δύσκολα, μεταπτυχιακό για να κάνεις πρέπει να είσαι καλός και οχι μαθητής του 5, γιατί πολύ απλά πας στο εξωτερικό και συναγωνιζεσαι σε μια παγκόσμια αγορά εργασίας και πάνω απο όλα στο οτι κάνεις εισαι μόνος σου, ιδιωτικώς και οχι δημόσιος. Πολύ απλά με ενα λάθος καταστρέφεις την καριέρα σου και τον κόπο που έκανες τοσα χρόνια. Δεν υπαρχει μέτρο σύγκρισης. Οσο για της σχολές θα έπρεπε α αναβαθμιστούν, οχι απαραίτητα να μας πουν οτι τα πτυχία μας θα ειναι ισάξια με ΑΕΙ. Δεν μου λέει κατι αυτό εκτός και αν θα ήθελα να μπω στο δημόσιο και αυτο το λεω γιατι το πτυχίο που παίρνω ειναι αναγνωρισμένο Παγκόσμια και αν πω αύριο οτι θέλω να δουλέψω σε ναυτιλιακή εταιρεία στην αυστραλία θα το κάνω χωρίς κανένα πρόβλημα. Δηλαδή το πτυχίο μου μπορει να ειναι κατώτερο και απο ΤΕΙ μέσα στα σύνορα του ελλαδιαστάν, το τι γίνεται έξω ειναι άλλο θέμα.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από μηχανικος Β΄ » Κυρ Νοέμ 16, 2014 7:27 pm

Ρε παιδιά γιατί ακούω βλακείες του 5 μαθητές κλπ κλπ...1ον έχω στο τμήμα μου υποψήφιο δεύτερο από πολυτεχνείο... Και από τει... Μηχανολογίας συν παιδιά με δευτερό πτυχίο συν παιδιά που κάνανε το μεταπτυχιακό τους... Και έχω καθηγητή με ντοκτορά... Αφήστε τις κόντρες τις βλακόδεις... Γιατί... Και γω του 9.3 ημουν από το λύκειο... Αλλά τώρα πάω για Μετσόβιο... Ηλεκτρολόγος... Έχω και δεύτερο πτυχίο... Με τα αγγλικά μου και υπολογιστές... Όλη η ιστορία είναι να το λέει η καρδιά σου... Και φυσικά στα εμπορικά πλοία... Πρέπει να ξέρεις τεχνογνωσία συγκολλήσεις... Ψυκτικές... Τόρνο... Να πιάνουν τα χέρια σου συν τις τεχνικές - θεωρητικές γνώσεις γιατί είναι μια κινητή ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ-εργοστάσιο... Σε όλες τις δουλείες έχει καλούς και κακούς επαγγελματίες... Και ο νόων νοήτω

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από μακης » Παρ Οκτ 10, 2014 9:17 am

Να προσθεσω κατι κ εγω ρε παιδια σαν απλος πολιτακος και Επισης μηχανικος του εμπορικου ναυτικου; Εγω εκανα 11 μηνες θητεια σε κουφη ενω οι περισσοτερη που εβλεπα ηταν με τηλ στο χερι για το που θα πανε. Αξιωματικοι κ μη ηταν συνεχως απο πανω μου να με ρωτησουν χιλια δυο πραγματα για περι δουλειας εντος πλοιου. Θπηρχαν βεβαια και οι κομπλεξαρες που τα ξεραν ολα και καθημερινως τρωγαν την μουρη τους. Εδωσα καποιο υλικο σε ορισμενους αξιωματικους συγκεκριμενα το οποιο εκανα και 1 μηνα να τους το αναλυσω οχι οτι τους χρειαζοταν βεβαια σε τπτ απλα οταν βλεπεις εναν ανθρωπο να εωδιααφερεται για κατι το εκτιμας συνηθως. Γνωρισα ανθρωπους στο πν με πολυ καλες γνωσεις αλλα φυσικα η εκπαιδευση τους δεν σταματησε στην ελλαδα. Κ στο κατω κατω για να απαντησω και στην στρατηγαρα παραπνω εγω ρε φιλε δεν ειμαι κανα βαρος στον ελληνικο λαο χωρις να προσφερω τπτ. Δεν μπορεις ουτε κατα διανεια να συγκρινεις τον ενα κλαδο με τον αλλο. Δεν ανηκω εγω σε ενα διευθαρμενο κυκλωμα ψηφοφοριας ουτε ειμαι μπλεγμενος σε τπτ σκανδαλα. Κ οσον αφορα τωρα κατι αυξησεις κατι εφαπαξ κ τα σχετικα εχω ριξει πολυ γελιο για ναδεις τι γελεια φασιστακια μας κυβερνουν, οι μονοι που προσφερουν ενεργα σε αυτο τον τοπο ειναι οι υπηρεσειες που ειναι σε καυημερινη δραση [αστυνομια, πυροσβεστικη, κλπ], τα υπολοιπα για ωρα αναγκης μηπως χρειαστουν και κολοκυθια, οι μισοι απο σας με το παραμικρο θα βγουν λιποτακτες για το μονο που ξερουν η που ξερετε ειναι να βαζεται στην τσεπη. Για να κλεισω στην διαρκεια των 11 μηνων αυτο που ειδα να γινεται σε ολα τα ταξιδια ειναι, βολτουλες μερα νυχτα ανα ο κυβερνητης γα... Γε σε τπτ περιπολειες το καραβι εχει βλαβη, τσεπωμα απο τροφοδοσιες και ποσοστα σε ολους τους αξιωματικους και το αλλο οποιον εβλεπα να κανει βαρδια ηταν με δυο καρεκλες στην μια το κεφαλι κ η αλλα στα ποδια και υπνο. Ο αι νικολας μας πηγαινε οπου ηταν. Εχω κ σχετικο υλικο με φωτο αν υπαρχει κανας δυσπιστος.

Εμπορικό vs Πολεμικό Ναυτικό

από johnny » Κυρ Οκτ 05, 2014 5:29 pm

Εσύ ρε άντρα βαρβάτε του Ε. Ν. Που θες να μας κάνεις μαθήματα ανδρισμού δε μας λες σε ποιο πολεμικό πλοίο υπηρέτησες; Γιατί από το 2003 οι ναύτες δεν πάνε σε πλοία και οι ΣΕΑ σε κάτι παντόφλες και ρυμουλκά πάνε για θητεία τα οποία η μεγαλύτερη απόσταση που πλέουν είναι Παλούκια - Πέραμα. Παρόλα αυτά επειδή εμείς του ΠΝ δεν είμαστε κομπλεξικοί, και σίγουρα αρκετοί του Ε. Ν. μπορώ να πω ότι έχετε αρκετά μεγάλη εμπειρία στον πρακτικό τομέα. Πάντως σε περίπτωση που δεν το πήρες χαμπάρι στη θητεία σου στο ΠΝ, οι φρεγάτες, οι κανονιοφόροι και τα λοιπά πλοία που δεν υπηρετούσαν ποτέ ΣΕΑ ταξιδεύουν έως και έξη μήνες και ότι βλάβη βγαίνει την φτιάχνουν μόνοι τους. Αυτά για αποκατάσταση της αλήθειας και είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου να υπάρχει αντιπαράθεση μεταξύ ΠΝ και ΕΝ. Όλοι είμαστε ναυτικοί που αγαπάμε τη θάλασσα.

Κορυφή