Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις  Ψάξε στο Forum    Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Το Θέμα έκλεισεΤραγικές ελλείψεις ανταλλακτικών στον Στόλο

 Απάντηση Απάντηση
Συγγραφέας
Μήνυμα
  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11004
Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Θέμα: Τραγικές ελλείψεις ανταλλακτικών στον Στόλο
    Αποστολή: 27/Φεβρουαρίου/2008 ώρα 12:23
Προ των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί ή τείνουν να δημιουργηθούν ως προς την επαρκή διάθεση πλοίων και όπλων από ελλείψεις σε ανταλλακτικά βρέθηκε χθες στον Ναύσταθμο Σαλαμίνας ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.

...

Τόσο στα πλοία του Στόλου όσο και σε μέσα των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν αρχίσει να σωρεύονται ελλείψεις ανταλλακτικών και άλλων κρίσιμων υλικών. Τις ελλείψεις αυτές αξιωματικοί τις αποδίδουν κυρίως στα προβλήματα του νόμου περί προμηθειών που ψηφίστηκε το 2005 (και πρόσφατα τροποποιήθηκε). Επίσης καθυστερήσεις υπάρχουν και λόγω μειωμένων πιστώσεων.

Strategy-Geopolitics
Επιστροφή στην κορυφή
dn24 Δες τη Λίστα
Στρατηγός
Στρατηγός
Avatar

Μέλος από: 15/Νοεμβρίου/2010
Θέση: Εμπ. Ναυτικό
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 3047
Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 12/Φεβρουαρίου/2013 ώρα 03:56
Συσσωρευτές υποβρυχίων : Έξι χρόνια απραξίας:

Έχουν περάσει έξι (6) χρόνια από τότε που το καρτερικό ΠΝ υπέβαλε αίτημα αλλαγής συσσωρευτών υποβρυχίων, των οποίων το όριο ζωής ΕΛΗΓΕ. Έξι χρόνια Μειμαράκης, Μπένι, Μπεγλίτης... Ουδείς απεφάσιζε. Το αναποφάσιστο, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σύγχρονων πολιτικών. Η αποφυγή ευθυνών. Και οι τρεις έγραφαν στα καττύματα των υποδημάτων τους την επιχειρησιακή ανάγκη, αλλά και τις ζωές των πληρωμάτων.

Πέρυσι, τον Μάιο 2012, ο τότε υπηρεσιακός υπουργός στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος, βρήκε λεφτά και υπέγραψε απόφαση προμήθειας 3 συσσωρευτών. Για τα επόμενα δεν χρειάζονταν παρα 1-2 μήνες.

α πράγματα είναι απλά: Εφόσον οι προσφερόμενες από εταιρίες μπαταρίες χρησιμοποιούνται ήδη στο ΠΝ και αποδίδουν το ίδιο, δεν χρειάζεται τεχνική αξιολόγηση. Απομένουν οι λοιποί όροι (χρόνος παράδοσης, υποστήριξη κτλ) εργασία το πολύ 3 ημερών. Τελικά τον λόγο έχει το κόστος. Η επιλογή του φθηνότερου, αφού εκλείψουν φυσικά αλατοπίπερα εθνικών εξάρσεων.

Αν κάποιο υποβρύχιο ευρεθεί προ "μπαταριακού" προβλήματος, το οποίο ενδέχεται να είναι και μοιραίο, τι θα έχει να απολογηθεί η ηγεσία του υπουργείου άμυνας;
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 10956
Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 15/Ιουλίου/2015 ώρα 11:53
"Καράβι σωτηρίας" για το ΠΝ "δένει" στον Πειραιά! Τι πολύτιμο μεταφέρει

Αύριο πιάνει λιμάνι το “καράβι της σωτηρίας” για το Πολεμικό Ναυτικό και τον Στόλο. Το πρώτο φορτίο με ανταλλακτικά φρεγατών S (τύπου ΛΗΜΝΟΣ-ΕΛΛΗ) που είχαν εξασφαλιστεί μετά από τις επαφές που είχε ο πριν μήνες ο Α/ΓΕΝ Βαγγέλης Αποστολάκης, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα φθάνουν Πειραιά. Σε περίπου 15 ημέρες θα ακολουθήσει και το δεύτερο φορτίο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις επιτελών του ΠΝ που χειρίστηκαν την υπόθεση, τα ανταλλακτικά μπορούν να εξυπηρετήσουν τον στόλο των φρεγατών S “για περίπου μια 10ετία”!

Τα ΗΑΕ απέσυραν τις φρεγάτες τους, για τις οποίες είχε προμηθευτεί πολύ μεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών. Το ελληνικό ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί εδώ και περίπου τρία χρόνια, όταν ο τότε Έλληνας ακόλουθος άμυνας αν και αεροπόρος, ανακάλυψε τον “θησαυρό” και ενημέρωσε αμέσως το ΠΝ. Μετά από τις απαραίτητες διαβουλεύσεις απέμενε να εξασφαλιστεί και η μεταφορά των κοντέϊνερς, με τα ανταλλακτικά.

Η ανακούφιση που αισθάνονται στο ΓΕΝ και στον Στόλο είναι απολύτως κατανοητή.

Επόμενος στόχος ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών MEKO. Το εκτιμώμενο κόστος, μετά από διαπραγματεύσεις που έχουν γίνει υπολογίζεται περίπου σε 400 εκατομμύρια ευρώ. Όχι απαγορευτικό σε άλλες εποχές, αλλά σήμερα προβληματίζει. Η ηγεσία του ΠΝ ευελπιστεί ότι μόλις ομαλοποιηθούν οι συνθήκες στην οικονομία το ζήτημα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά. Κι αυτό γιατί μαζί με την πλήρη επαναφορά των φρεγατών S σε υψηλές διαθεσιμότητες, την ένταξη όλων των νέων υποβρυχίων στον Στόλο και την επανεργοποίηση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας, οι ισορροπίες στο Αιγαίο θα είναι αδύνατον να αναστραφούν όσα πλοία κι αν “χτίζουν” απέναντι.

Onalert.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 10956
Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Οκτωβρίου/2016 ώρα 11:32
Ρώσος αξιωματούχος: Συνεχίζεται κανονικά η υποστήριξη των Ελληνικών Zubr!

Η Ρωσία συνεχίζει την υποστήριξη των συστημάτων που έχει πωλήσει σε χώρες του ΝΑΤΟ και της Ε. Ε παρ΄όλες τις κυρώσεις ανάμεσα στη Μόσχα και τη Δύση σύμφωνα με τον Anatoli Pintchouk επικεφαλή της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας για τη Στρατιωτική Συνεργασία και Υποστήριξη.

Ο Ρώσος αξιωματούχος ανέφερε ως παράδειγμα, σε δηλώσεις του στο Sputnik, την υποστήριξη με ανταλλακτικά των αερόστρωμνων Zubr του Ελληνικού Π. Ν από τη Ρωσία η οποία κατά τα λεγόμενα του συνεχίζεται κανονικά.

Η δήλωση αποτελεί ευχάριστη έκπληξη καθώς η τύχη των 4 σκαφών του Π. Ν ήταν άγνωστη με τους περισσότερους να θεωρούμε πως έχουν περιέλθει σε απαξία λόγο έλλειψης ανταλλακτικών ενώ παράλληλα τονίζει τις ιδιαίτερες σχέσεις αμυντικής συνεργασίας που έχουν αναπτύξει η Αθήνα και η Μόσχα.

Defencenews.gr

Επιστροφή στην κορυφή
 Απάντηση Απάντηση

??af?µ?ste?te st?? d??t?a?? t?p? Ellinikos-stratos.com