Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις  Ψάξε στο Forum    Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Αντικατάσταση P-3B από το ΠΝ

 Απάντηση Απάντηση Σελ.  < 1 23 4>
Συγγραφέας
Μήνυμα
  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος
Giannis Ni Δες τη Λίστα
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης


Μέλος από: 10/Ιουνίου/2010
Θέση: Αναλυτης Εν.Δυν
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 631
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Giannis Ni Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 22/Ιανουαρίου/2011 ώρα 04:00
Διοίκηση Ε/Π και μοίρα σκαφών ναυτικής συνεργασίας: Ξεκινώντας, από την τελευταία μου κουβέντα πια δεν υπάρχει σε πτητική και επιχειρησιακή κατάσταση κανένα Α/Φ. Επομένως, πρέπει άμεσα να παρθούν 6 Α/Φ. Στα Ε/Π η καταστάση προς το παρόν είναι πολύ θετική αφου διαθέτουμε 21 ιπτάμενα μέσα, τα 11 Aegean Hawk, τα 8 ΑΒ-212 ASW και τα 2 AB-212 EW. Τα 212 μέχρι το 2015 λογικά θα αποσύρονται αρα χρειαζόμαστε νεα Ε/Π τουλάχιστον 6 με 8.Η οροφή του ΑΝΣ είναι μόλις 12 Ε/Π αντι των 16 που προέβλεπε η οροφή του ΑΝΣ της ΜΔΔ για το 2005- 2020. Από την άλλη μεριά του Αιγαίου οι "φίλοι" μας θα απολαμβάνουν συγκριτική υπεροχή αφου θα έχουν στο οπλοστάστιο τους 16 Α/Φ ASW (6 CN-235MP &10 ATR-72 ASW) και σε ολα αυτά συν τα άλλα 23 S-70B ASW (τρέχει πρόγραμμα απόκτησης άλλων 17 Ε/Π). Τα δικά τους 212 και αυτά λογικά θα τα αποσύρουν μέσα στο 2011 με 2015.
Επιστροφή στην κορυφή
Αγγελος13 Δες τη Λίστα
Δεκανέας - ΟΒΑ
Δεκανέας - ΟΒΑ


Μέλος από: 14/Απριλίου/2011
Θέση: Υποστράτηγος
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 50
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Αγγελος13 Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 17/Απριλίου/2011 ώρα 16:49
Αρχικά αποστάλθηκε από Giannis Ni Giannis Ni Έγραψε:

Εγώ πάντως ψηφίζω για το επόμενο Α/Φ ναυτικής συνεργασίας το P-99 της Εmpraer.
Το γεγονός πως είναι ένα Α/Φ με πολλά κοινά σε σχέση με τα υπάρχοντα Empraer στο στόλο της ΠΑ συν τα μεγάλα επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που έχει ως στροβολοκίνητο Α/Φ. Το μόνο κακό είναι πως βγαίνει σε πολλές εκδόσεις δλη κατά πολέμου επιφανείας, περιπολίας και κατά ASW. Βέβαια, εμας μας ενδιάφερει η τελευτάια έκδοση σε αριθμό τουλάχιστον 4 Α/Φ. Σημειωτέον, οι γείτονες έχουν 10.
Mια αρκετά καλή ανάλυση θα βρείτε
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=13592&Itemid=46
...
Οντως το Embraer ειναι μια εξαιρετικη επιλογη. Αν ειχαμε ΑΦΝΣ, συμβαντα του τυπου ιταλικου ερυνητικου σκαφους Explora δν θα ειχαν συμβει.
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Online
Πόντοι: 10959
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 24/Ιουνίου/2011 ώρα 18:12
Θέατρο του παραλόγου με τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας

Έπειτα από παλινδρομήσεις ετών η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού διαπίστωσε το κενό που προκάλεσε ο παροπλισμός των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας (ΑΦΝΣ) Ρ-3Β Orion και αναγκάζεται πλέον να εφαρμόσει περιορισμένο πρόγραμμα δομικής αναβάθμισης σε 2 από τα 6 συνολικά ΑΦΝΣ του τύπου, επιτρέποντας την επιχειρησιακή τους αξιοποίηση για τρία έτη.

Πρόκειται για την πλέον εξωφρενική εξέλιξη για όσους έχουν γνώση των επίσημων δηλώσεων και αποφάσεων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των ευκαιριών που χάθηκαν για την επανάκτηση της κρίσιμης επιχειρησιακής ικανότητας του ΠΝ στο Αιγαίο. Η τελευταία πτήση αεροσκάφους P-3B πραγματοποιήθηκε στις 22 Σεπτεμβρίου 2009 στα πλαίσια της επιχείρησης Active Endeavour ενώ λίγους μήνες αργότερα ακυρώθηκε ο διεθνής μειοδοτικός διαγωνισμός για την προμήθεια 5 νέων Αεροσκαφών Ναυτικής Συνεργασίας -με δικαίωμα προαίρεσης για έκτο- συνολικού προϋπολογισμού €249 εκατ.

Ακολούθησε η απόρριψη προσφοράς της Lockheed Martin για δωρεάν παραχώρηση 4 πλεονάζοντων P-3C Orion σε συνδυασμό με πρόγραμμα επέκτασης ορίου ζωής και χρήσης σε δύο αεροσκάφη P-3B από τα υφιστάμενα του Πολεμικού Ναυτικού, κατά 1.500-1.800 ώρες και μερική αναβάθμιση των δυνατοτήτων τους με την εγκατάσταση ενός προηγμένου σταθμού C4, με εξελιγμένες ηλεκτρονικές δυνατότητες. Άγνωστο βέβαια παραμένει αν ποτέ έγινε κρούση στις ΗΠΑ για δωρεάν μεταβίβαση μεταχειρισμένων P-3C χωρίς την εμπλοκή της αμερικανικής εταιρείας.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος είχε δηλώσει στο πλαίσιο κοινοβουλευτικού ελέγχου τον Αύγουστο του 2010:

Διαβάστε περισσότερα: Strategyreport.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Online
Πόντοι: 10959
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 12/Σεπτεμβρίου/2011 ώρα 21:17
Πρόταση για αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας κατέθεσε στο υπουργείο Αμυνας η Lockheed Martin, ενόψει και των εξελίξεων για την ΑΟΖ

Στις κυοφορούμενες εξελίξεις στο θέμα της οριοθέτησης Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), στρέφει το βλέμμα της -σε ό, τι αφορά την περαιτέρω δραστηριότητά της στην Ελλάδα- η εταιρεία «Lockheed Martin Aeronautics», κατασκευάστρια των μαχητικών «F-16».

Η εταιρεία έχει καταθέσει στο ελληνικό υπουργείο Άμυνας πρόταση για την προμήθεια/αναβάθμιση τεσσάρων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας τύπου "P3C", τα οποία θεωρούνται απαραίτητα, προκειμένου να εποπτεύεται ο ελληνικός θαλάσσιος χώρος, ενόψει και της οριοθέτησης ΑΟΖ.

Παράλληλα, επαναφέρει την πρότασή της για πρόγραμμα αναβάθμισης των υφιστάμενων «F-16» της Ελλάδας, έναντι συνολικού τιμήματος 850 εκατ.(στην περίπτωση που αναβαθμιστούν μόνο περίπου 90, που χρήζουν αμεσότερης μέριμνασ) μέχρι 1,2 δις. Δολ.(αν το πρόγραμμα συμπεριλάβει και τα 157).

Τα παραπάνω γνωστοποίησε ο αρμόδιος αντιπρόεδρος της Lockheed, Ντένης Πλέσσας, σε εκδήλωση στο πλαίσιο της 76ης ΔΕΘ.

Αναλυτικότερα, για το σχετιζόμενο και με την ΑΟΖ θέμα, ο κ. Πλέσσας υποστήριξε ότι τα έξι αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας «P3B», που η Ελλάδα διαθέτει σήμερα (ς. Σ. Είχαν αποκτηθεί το 1993, από το πλεόνασμα του αμερικανικού ναυτικού) είναι παροπλισμένα επί διετία.

Η Lockheed προτείνει την προμήθεια -πάλι από το αμερικανικό ναυτικό- τεσσάρων «P3C», τα οποία ακολούθως θα αναβαθμιστούν ριζικά από την εταιρεία, με παρεμβάσεις που θα επεκτείνουν την πτητική ζωή τους μέχρι το 2035. Όπως είπε, το κόστος όλων των παρεμβάσεων θα είναι χαμηλότερο από τα 250 εκατ. Ευρώ, που θα απαιτούνταν για να μπορούν ξανά να επιχειρήσουν τα παλαιά αεροσκάφη.

Εν αναμονή των όποιων αποφάσεων, σύμφωνα με τον κ. Πλέσσα «η απόκτηση αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας αποτελεί για το ναυτικό πρώτη προτεραιότητα, λόγω των επιχειρησιακών αναγκών, στις οποίες προστίθεται η ΑΟΖ».

Συνέχεια: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11005
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 13/Σεπτεμβρίου/2011 ώρα 11:27
Είναι ευχάριστο να βλέπεις εταιρείες με έξυπνους ανθρώπους στο τμήμα marketing, που καταθέτουν προτάσεις εκμεταλλευόμενοι τις συγκυρίες.

Παρόλα αυτά, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν.

Η ελληνική ΑΟΖ προς το παρόν εκτείνεται μέχρι τη νήσο ΚΕΑ και πολύ λέω.

Επιστροφή στην κορυφή
mixanikara Δες τη Λίστα
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Avatar
Απενεργοποιημένο Μέλος

Μέλος από: 23/Οκτωβρίου/2011
Θέση: Σουηδία
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 187
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση mixanikara Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 06/Νοεμβρίου/2011 ώρα 04:20
Αυτο που πρέπει να λάβουμε υπόψην μας στην αγορα ASW εροσκαφών είναι οτι θα περιπολούν στην κλειστή θάλασσα του Αιγαίου και κατα δεύτερο λόγο στην Ανατολικη Μεσόγειο. Πρέπει να είναι γρήγορα, μικρού μεγέθους και να μπορούν να περιπολούν επι πολλες ώρες συνεχόμενα ώστε να έχουν ελπίδες να επιβιώσουν και στο σύγχρονο πεδίο μαχης. Πρέπει να εξοπλίζονται με αντιπλοικο πύραυλο και τορπίλη που ήδη υπηρετεί στο ΠΝ και φυσικά το αεροσκάφος να μας έιναι γνωστό. Δεν έχουμε πολλές επιλογές.C-27J ή P-99. Το Ρ-3 ειναι ξεπερασμένο και αποσύρεται απο παντού. Το Ρ-8 ειναι για ανοιχτες θάλασσες. Τα ρωσικα και ουκρανικά δέν μας κάνουν. Δεδομένου ότι το ΕΜΒ-145 έχει επιλεχτει σαν AEW &C που σημαίνει ότι πληρεί τις βασικές προυποθέσεις για αεροσκάφος που μπορεί να κάνει δουλειά και να επιβιώσει στο Αιγαίο το Ρ-99 ειναι ένα βήμα μπροστα. Με αντιπλοικούς ΑΜ-39 και κάποιες νεες τορπίλες θα ήταν πάρα πολύ καλή λύση δεδομένου και του κόστους αγοράς και συντήρισης. Να θυμηθουμε ότι ακομα και το Ισραήλ που κατασκευάζει δικο του AWACS χρησιμοποει ενα τροποποιημένο εμπορικο τζέτ για αυτη τη δουλεια και το ίδιο για ASW ρολο. Τα ίδια με μας δηλαδή κάνει για τους ιδιους λογους.
Υπεράνω όλων η Ελλαδα!
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11005
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 06/Νοεμβρίου/2011 ώρα 11:59
Ίσως η μοναδική περίπτωση που θα συμφωνήσω μαζί σου.
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11005
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Ιανουαρίου/2013 ώρα 11:37
Επανέρχεται το θέμα μετά την κινητικότητα που παρουσιάζεται στο θέμα της ΑΟΖ.

Η αλήθεια είναι ότι μία μοίρα αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας είναι απολύτως απαραίτητη στην Ελλάδα, αλλά προσωπικά δεν βλέπω το θέμα να προχωρά για τον πολύ γνωστό λόγο.

Επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ πραγματοποιεί από σήμερα ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Κοσμάς Χρηστίδης. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης του Α/ΓΕΝ, η οποία θα διαρκέσει έως τις 25 Ιανουαρίου, θα επισκεφθεί το Πεντάγωνο, την Ανώτατη Συμμαχική Διοίκηση Μετασχηματισμού (Supreme Allied Command Transformation HQ) και το Fleet Forces Command. Η ηγεσία του ΠΝ αναμένεται να ζητήσει από το Αμερικανικό Ναυτικό α/φη ναυτικής συνεργασίας P-3C για να καλύψει τις επιτακτικές Ελληνικές ανάγκες στον συγκεκριμένο τομέα.

Τους τελευταίους μήνες έχει τεθεί επίσημως (με δηλώσεις πολιτικών αρχηγών, του πρωθυπουργού συμπεριλαμβανομένου) και ανεπισήμως θέμα διακύρηξης Ελληνικής ΑΟΖ. Παρά την κρισιμότητα του ζητήματος η ηγεσία του ΥΠΕΘΑ δεν έχει φροντίσει να δώσει λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα - την έλλειψη αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας για την αποτελεσματική επιτήρηση των σχετικών θαλασσίων εκτάσεων.Εδώ και 4 χρόνια η 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας έχει κλείσει και τα Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας Ρ-3Β παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος εφόσον δεν υπήρχαν τα απαραίτητα κονδύλια για να περάσουν την μεγάλη προγραμματισμένη βαριά συντήρησή τους (depot level maintenance).

πηγή
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Online
Πόντοι: 10959
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 20/Ιανουαρίου/2013 ώρα 16:03
Τα P-3B είναι πλέον ξεπερασμένα και άποψη μου είναι ότι δεν συμφέρει να περάσει αυτή τη βαριά συντήρηση. Πόσο άλλο να τα σπρώξεις;

Αν δώσουν 4 P-3C καλώς, αλλά και πάλι θα πρέπει να βρεθεί καινούργιο αεροσκάφος με καινούργια συστήματα. Φυσικά κάτι τέτοιο φαντάζει ουτοπία με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα.
Επιστροφή στην κορυφή
pao-13 Δες τη Λίστα
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Avatar

Μέλος από: 30/Ιουλίου/2013
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 285
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση pao-13 Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 10/Φεβρουαρίου/2014 ώρα 23:25
Η προτιμοτερη λυση για μενα ειναι τα p3c και οχι τα γαλλικα αεροσκαφη επειδη ετσι λυνεται το θεμα αυτο για περιπου 20 χρονια
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Online
Πόντοι: 10959
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 26/Σεπτεμβρίου/2014 ώρα 18:26
«Βόμβα» από Αυστραλία στο ΥΠΕΘΑ

Γράφει ο Σάββας Δ. Βλάσσης

O Δημήτρης Αβραμόπουλος ετοιμάζεται για «πανηγυρική» αποχώρηση από το ΥΠΕΘΑ – και πολύ καλά κάνει. Στις 2 Οκτωβρίου ετοιμάζεται τελική φάση «υπερπαραγωγή» του ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ, όπου οι Ένοπλες Δυνάμεις αναμένεται να εντυπωσιάσουν για άλλη μια φορά. Στις 6 Οκτωβρίου γίνεται η τελετή για τον ΠΙΠΙΝΟ, επιβεβαιώνοντας τους πρώτους καρπούς από την απόφαση του υπουργού να ξεκολλήσει το πρόγραμμα των υποβρυχίων. Ταυτόχρονα, ο Δ. Αβραμόπουλος επιδεικνύει έντονη δραστηριότητα προκειμένου να κλείσει και άλλα θέματα τα οποία χρονίζουν. Υπάρχει όμως μία «βόμβα» που έσκασε και οι πάντες δείχνουν ότι προσπαθούν να σκεπάσουν. Η υπόθεση σχετίζεται με το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των ΑΦΝΣ Ρ-3Β του Πολεμικού Ναυτικού, όπου τελευταία υπήρξε μια πολύ σημαντική εξέλιξη.

Συγκεκριμένα, η BAE Systems ενημέρωσε για την διάθεση αναβαθμισμένων αεροσκαφών ΑΡ-3C Orion που μόλις τώρα αποσύρει η Αυστραλία, λόγω αντικαταστάσεως από τα σύγχρονα Ρ-8 Poseidon (βλέπε ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ALMANAC 2013-2014). Τα ΑΡ-3C είχαν υποβληθεί προ ετών σε πρόγραμμα αναβαθμίσεως ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποστολής και δεν απαιτούνται εργασίες δομικής φύσεως ή ουσιαστικοί έλεγχοι εφόσον βρίσκονται ήδη σε ενέργεια. Πρόκειται δηλαδή για αεροσκάφη επιχειρησιακά και σαφώς ανωτέρων επιδόσεων και επιχειρησιακών ικανοτήτων, σε σχέση με τα Ρ-3Β που χρησιμοποιούσε το Πολεμικό Ναυτικό. Το «πρόβλημα» εντοπίζεται στην πρόσφατη έγκριση (30 Ιουλίου) από την Βουλή, κατόπιν εισηγήσεως του ΥΕΘΑ, προγράμματος εκσυγχρονισμού/ αναβαθμίσεως των 5 Ρ-3Β που είναι καθηλωμένα από το 2009, προϋπολογισμού 350 εκατ. €. Μιλάμε για «πρόβλημα», διότι το κόστος για την μεταβίβαση 5 AΡ-3C από την Αυστραλία, όπως προτείνει η ΒΑΕ Systems, ανέρχεται σε 120-140 εκατ. € μόλις! Δεν τίθεται δηλαδή θέμα συγκρίσεως κόστους όσο και αποδόσεως.

Συνέχεια:E-amyna

Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11005
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 27/Σεπτεμβρίου/2014 ώρα 20:21
Άλλο ένα άρθρο παπάτζα.

Αφού δεν έγραψε ο τύπος ότι θα μας δώσουν και χρήματα για να τα πάρουμε πάλι καλά.
Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11005
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 17/Μαΐου/2015 ώρα 19:19
Διαψεύδει η κυβέρνηση ότι παγώνει η αναβάθμιση των P-3 Orion

Με ένα σύντομο σχόλιο, κυβερνητικοί κύκλοι διέψευσαν δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία παγώνει η αναβάθμιση των αμερικανικών αεροσκαφών Ρ-3Β Orion, κόστους 500 εκατ. Ευρώ.

Οι αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ ούτε αλλάζουν, ούτε τροποποιούνται, τόνισαν σχετικά κυβερνητικές πηγές.

πηγή
Επιστροφή στην κορυφή
_KOURSAROS_ Δες τη Λίστα
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Avatar

Μέλος από: 04/Μαΐου/2010
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 989
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση _KOURSAROS_ Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 23/Μαΐου/2015 ώρα 21:27
Μιας και τα έχουμε καλά με την Ρωσία ας πάρουμε 6 Beriev A-44 να τελειονουμε και 3-4 Ρ-3Β Orion συντήρηση στην ΕΑΒ και μεταβίβαση στο ΛΣ.
Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης.
Επιστροφή στην κορυφή
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Online
Πόντοι: 10959
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 24/Μαΐου/2015 ώρα 11:25
Αν είχαμε προϋπολογισμό Αμερικανικής Ακτοφυλακής γιατί όχι;

Εδώ καναμε αμάν για να ξαναπετάξουν τα 6 Dauphin που αγοράσαμε το 2004, και σήμερα πετάει μόνο το 1!
Επιστροφή στην κορυφή
 Απάντηση Απάντηση Σελ.  < 1 23 4>

??af?µ?ste?te st?? d??t?a?? t?p? Ellinikos-stratos.com