Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις  Ψάξε στο Forum    Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Προμήθεια σκαφών Ειδικών Επιχειρήσεων

 Απάντηση Απάντηση
Συγγραφέας
Μήνυμα
 Rating: Βαθνολογία: 1 Ψήφοι, Μέσος όρος 4.00  Θέμα  Αναζήτηση Θέμα Αναζήτηση  Επιλογές θέματος Επιλογές θέματος
Nassos Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ


Μέλος από: 12/Νοεμβρίου/2005
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 10956
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση Nassos Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Θέμα: Προμήθεια σκαφών Ειδικών Επιχειρήσεων
    Αποστολή: 13/Μαΐου/2020 ώρα 18:54
Παραδόθηκαν τα νέα σκάφη των Ειδικών Δυνάμεων

Ιωάννης Νικήτας

Στη Νέα Πέραμο Αττικής και συγκεκριμένα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων παραδόθηκαν τα τρία νέα σκάφη των τριών διαφορετικών εταιρειών τα οποία από τη Τρίτη 12 Μαΐου είναι σε φάση δοκιμών. Αύριο Πέμπτη είναι η επίσημη τελετή παράδοσης. Τα σκάφη είναι της RAFNAR, της OCEANIC (έχει παραδώσει άλλα δύο όμοια) και της NOR SAFE.T

Ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις αφήνει το σκάφος RAFNAR ισλανδικής σχεδίασης και ελληνικής κατασκευής. Το σκάφος πέτυχε να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 50 κόμβων και να επιδείξει πολύ καλή πλεύση.

Εκκρεμεί και το πρόγραμμα των 40 σκαφών ύψους 16 εκατομμυρίων. Ο διαγωνισμός πήρε παράταση ως την 1/6/2020 εκτός και εάν λάβει και νέα παράταση. Εύλογα συμπεραίνει κανείς σχετικός με το αντικείμενο πως κάνοντας τη διαίρεση των 16 εκατομμυρίων ευρώ με τα 40 σκάφη που ζητούν προκύπτει το νούμερο των 400.000 ευρώ.

Ένα από τα τρία θα είναι της εταιρείας RAFNAR και συγκεκριμένα το μοντέλο 1100 CABIN ASSAULT. Πρόκειται για σκάφη Ισλανδικής σχεδίασης και ελληνικής ναυπήγησης. Το σκάφος θα φέρει τρεις εξωλέμβιους κινητήρες Mercury 350L6 (υπάρχει και η επιλογή για άλλους χρήστες των δύο εξωλέμβιων Mercury 450R) και θα αναπτύσσει έμφορτο τη μέγιστη ταχύτητα των 53 κόμβων. Το σκάφος κλειστού τύπου με υπερκατασεκυή και έχοντας θωράκιση Κατηγορίας NIJ3+ στα παράθυρα και τη καμπίνα. Δύναται να μεταφέρει 14 άτομα προσωπικό σε αντικραδασμικά καθίσματα της εταιρείας Ulman. Τέσσερα άτομα είναι εξωτερικά στη πλώρη, τέσσερα στη πρύμνη και τα υπόλοιπα εσωτερικά στην καμπίνα του σκάφους.

Ο εξοπλισμός των σκαφών τύπου1100 CABIN ASSAULT συμπληρώνεται από ηλεκτροπτικό σύστημα της FLIR, ραντάρ ναυτιλίας SIMRAD,GPS – Plotter, τακτικό σύστημα αποστολής μετάδοσης εικόνας και ήχου και δυνατότητα τοποθέτησης έστορα με πολυβόλο στη πλώρη των 12,7 χιλιοστών. Το σκάφος ζυγίζει 4,1 τόνους και έχει ακτίνα δράσης τα 400 ναυτικά μίλια. Τα σκάφη RAFNAR έχουν τη δυνατότητα να πλέουν σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες και σε περίπτωση που πάρουν κλήση επανέρχονται στην αρχική τους θέση.

Defencereview.gr


Επιστροφή στην κορυφή
yandr Δες τη Λίστα
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Avatar

Μέλος από: 02/Οκτωβρίου/2003
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11004
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση yandr Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 13/Μαΐου/2020 ώρα 21:10
Χωρίς να είμαι ειδικός, θα πρέπει να αναφέρω ότι η εξωτερική μεταφορά προσωπικού δεν με πείθει όχι μόνο για λόγους -ανύπαρκτης- βαλιστικής προστασίας, αλλά και απλή προστασία από τις καιρικές συνθήκες.
Επιστροφή στην κορυφή
D.Y.K Δες τη Λίστα
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ


Μέλος από: 03/Φεβρουαρίου/2009
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 11598
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση D.Y.K Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 13/Μαΐου/2020 ώρα 23:22
Άντε με το καλό να αντικατασταθούν και τα Magna 960.
Πάντως πέρα από την έλλειψη βαλλιστικής προστασίας, είναι και το γεγονός ότι δεν θα επιχειρούν μόνο... Καλοκαιράκι.
Είναι ευάλωτα και εκτίθενται ξεκάθαρα στα όποια στοιχεία της (άγριας) φύσης.
Μεγάλο μείον επίσης η μικρή καμπίνα. Όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε.
Τέλος πάντων, καλές επιχειρήσεις εύχομαι.

Επιστροφή στην κορυφή
monty2 Δες τη Λίστα
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος


Μέλος από: 07/Μαΐου/2010
Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η
Πόντοι: 45
Επιλογές μηνύματος Επιλογές μηνύματος   Thanks (0) Thanks(0)   Παράθεση monty2 Παράθεση  ΑπάντησηΑπάντηση Άμεσος Σύνδεσμος Σε Αυτό Το Μήνυμα Αποστολή: 28/Ιουλίου/2020 ώρα 20:43
Μη ξεχνάμε ότι οι ανάγκες ταχείας μεταφοράς στρατεύματος και κυρίως υλικού, είναι ίσως σημαντικότερες και από αυτές της υποστήριξης με βαρέα όπλα ναυτικού και αεροπορίας. Πέραν λοιπόν των "φουσκωτών" των 40 κόμβων, όπου υπάρχει και η δυνατότητα προμήθειας του ΝΕΜΕΣΙΣ 2 με ελαφριά θωράκιση σε ανοικτού ή κλειστού τύπου καμπίνα, σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουν να είναι διαθέσιμα MARK 8/8A/9 για τα βατράχια, από τα αντίστοιχα αποθέματα των ΗΠΑ. Ταυτοχρόνως δεν πρέπει να λησμονούμε ότι 18 CB-90H από Σουηδία αποσύρονται και αντικαθίστανται από νεώτερα μοντέλα (επεστράφησαν και τα 4 που είχαν δοθεί για δοκιμές στους Βρετανούς). Από ΗΠΑ έχει ξεκινήσει η απόσυρση των ΜΚ-10Α LCAC, τα οποία όμως είναι ακριβό σπορ (κινητήρες ΣΙΝΟΥΚ) , καταπονημένα, αλλά ενδεχομένως με αρκετά ανταλλακτικά διαθέσιμα. Σε κάθε περίπτωση, υφίστανται και μεικτές λύσεις για ταχεία μεταφορά δυνάμεων, όπως τα 2 υπό διαφαινόμενη απόσυρση LCS Independence. Λύσεις σε πιο αργά σκάφη έχουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
 Απάντηση Απάντηση

??af?µ?ste?te st?? d??t?a?? t?p? Ellinikos-stratos.com