Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Εξοπλιστικά προγράμματα, προμήθειες και η αμυντική βιομηχανία
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από TOPOL-M »

AΛλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς Σε λίγο θα μας πουν ότι η Avin πουλήθηκε στην Motor Oil!

Πόσο καθυστερημένους μας περνάνε πια;

Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Su-35 »

Ναι, η ΜΟΗ εξαγορασε το συνολο των μετοχων της Avin oil το 2002.ΕικόναΑναμενεται και η αποφαση της κομισιον για την εξαγορα της Shell στην Ελλαδα απο την ΜΟΗ!720 πρατηρια.
Παλι εκτος ειμαι.ΕικόναΕπιστροφη στο θεμα μας.

Tι σημαίνουν τα παραπάνω για τα υπάρχοντα και εν εξελίξει προγράμματα του Π. Ν.:

Σε ότι αφορά τα υποβρύχια Τ-214 οι διαπραγματεύσεις θα συνεχισθούν, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι έχουμε καταλήξει σε μία συμφωνία όπου: Παραλαμβάνονται τα τρία από τα τέσσερα υποβρύχια, ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ αποδεσμεύεται από το Π. Ν. Και βαίνει προς πώληση άπό τους Γερμανούς της TKMS, ναυπηγείται στη θέση του ένα πέμπτο υποβρύχιο Τ-214 και μάλλον αντικαθίστανται τα δύο 209/1400 που επρόκειτο να ναυπηγούν από δύο Τ-214. Αυτή η λύση θα φέρει στα ταμεία του νέου ιδιοκτήτη περίπου 550 εκατ. Ευρώ.

Η εμπλοκή στο πρόγραμμα των FREMM είναι βεβαία με την ADM να ζητεί τουλάχιστον το 40% των εν Ελλάδι ναυπηγήσεων και τον όμιλο Ελευσίνας-Νεωρίου που έχει και τον πρώτο λόγο λόγω σχετικού ΜοΑ που υπάρχει με την DCNS να αντιδρά.

Μέσα στο 2011 θα έχει γίνει η παραγγελία των κορβετών (4+1) που αποκάλυψε το defencenet.gr ότι μπήκαν ως πρόγραμμα από το ΓΕΝ στο ΕΜΠΑΕ 2011-2015 προκειμένου να δοθεί "προίκα" στα ΕΝΑΕ. ΄

Εντός του 2010 θα αποφασιστεί το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού (ΜLU) των τεσσάρων ΜΕΚΟ-200ΗΝ.

http://www.defencenet.gr

TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από TOPOL-M »

TOPOL-M έγραψε:AΛλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς Σε λίγο θα μας πουν ότι η Avin πουλήθηκε στην Motor Oil!

Πόσο καθυστερημένους μας περνάνε πια;

Topol-M διαβάζει και η Ελευθεροτυπία!

Ενα ακόμα θέμα είναι η λεγομένη «προίκα» που έδωσε η κυβέρνηση στα ναυπηγεία. Οπως έλεγαν κυβερνητικοί κύκλοι, «το νέο σχήμα δεν μπορεί να διασφαλίσει τίποτα αν δεν υπάρχουν ρήτρες προς τους ιδιοκτήτες ότι θα φέρουν δουλειά. Γιατί αν πρόκειται τα ναυπηγεία να ζουν μόνο με τις προμήθειες του Πολεμικού Ναυτικού και του ΟΣΕ, τότε δεν υπάρχει κανείς λόγος τα κέρδη να τα παίρνει η "Abu Dhabi Mar" και όχι το Ελληνικό Δημόσιο και οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία».

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, πηγές του υπουργείου Αμυνας υποστήριξαν ότι εγείρεται μείζον πολιτικό θέμα εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού στην ηγεσία του υπουργείου καθώς, ενώ μέχρι πρόσφατα ήταν αυτοί που έκαναν τις διαπραγματεύσεις μιλώντας με τους Γερμανούς και την «Abu Dhabi Mar», ξαφνικά «αδειάζονται» και τον πρώτο ρόλο παίρνουν η κ. Κατσέλη και ο κ. Παμπούκης. Οσο για την ουσία, οι ίδιοι κύκλοι έλεγαν ότι οι Γερμανοί επέβαλαν αυτό που ήθελαν καθώς η λεγόμενη πώληση είναι στην ουσία αλλαγή ονομασίας. Αυτό διότι η «Abu Dhabi Mar» είναι ο μεγαλομέτοχος της γερμανικής «Thyssen Krupp» που σήμερα είναι ο ιδιοκτήτης των ναυπηγείων, εταιρεία που απέτυχε να φέρει έστω και μια δουλειά από το εξωτερικό και το μόνο που έκαναν τα στελέχη της είναι να σπαταλούν το χρήμα των ναυπηγείων μένοντας για χρόνια σε πολυτελείς σουίτες ξενοδοχείων και αδιαφορώντας πλήρως για το μέλλον του Σκαραμαγκά.

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=137108

TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Γερμανικός εκβιασμός για τα υποβρύχια: "Μετρητά ή σπάμε την συμφωνία"!

Μετρητά εδώ και τώρα» (!) θέλουν οι Γερμανοί της TKMS τα 345 από τα συνολικά 520 εκατ. Ευρώ που τους «οφείλονται» από τη ναυπήγηση των τεσσάρων υποβρυχίων Type 214 και το πρόγραμμα-απάτη - όπως αποδεικνύεται - του εκσυγχρονισμού των υποβρυχίων 209/1200,Neptune II, με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί «έμφραγμα» στο οριστικό κλείσιμο της συμφωνίας. Κυριολεκτικά «στο λαιμό» πατάνε αυτή την στιγμή το ελληνικό δημόσιο απειλώντας να τινάξουν στον αέρα την διαπραγμάτευση.

Το απόγευμα θα έχουμε έκτακτη σύσκεψη των υπουργών Οικονομίας, Γιώργου Παπακωνσταντίνου και Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου με εκπροσώπους της TKMS σε μία προσπάθεια να βρεθεί λύση στο νέο εκβιασμό των Γερμανών.

Σε συνέντευξη τύπου που έδωσε για το θέμα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος, λίγο πριν την συνεδρίαση της Υποεπιτροπής της Βουλής που θα δώσει την έγκρισή της στην συμφωνία, είπε ότι έχει προτείνει στην γερμανική πλευρά αποπληρωμή με κατ΄έτος καταβολή 200 εκατ. Ευρώ κάτι που οι Γερμανοί δεν το δέχονται.

H TKMS ζητά τα 220 εκατ. Ευρώ που οφείλονται στην HDW (την θυγατρική της), ένα ποσό 25 εκατ. Ευρώ που είναι οφειλόμενο από τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ, συν 100 εκατ. Ευρώ από τα ENAE. Συνολικά αυτή την στιγμή - και ενώ έχουν καταβληθεί 2.032 εκατ. Ευρώ από το ελληνικό δημόσιο και δεν έχει παραληφθεί ούτε τιμόνι υποβρυχίου - "οφείλονται" και από τα δύο προγράμματα 520 εκατ. Ευρώ στην TKMS και τα ΕΝΑΕ. Για τα 220 δικαιούχος είναι η θυγατρική της HDW και τα υπόλοιπα 300 είναι των ΕΝΑΕ.

Σε λίγο θα ακολουθήσει ενημέρωση από το defencenet.gr για όλο το περιεχόμενο της συνέντευξης του Ε. Βενιζέλου, όπου εκτός των άλλων αποκαλύφθηκε ότι ο μεν ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, το πρωτότυπο σκάφος της κλάσης 214, κόστισε 423,5 εκατ. Ευρώ αρχική τιμή (463,25 εκατ. Με την προσαρμογή) στο ελληνικό δημόσιο, ο δε εκσυγχρονισμός του παλαιού 209/1200 ΩΚΕΑΝΟΣ κόστισε.390 εκατ. Ευρώ! Και αυτοί που υπέγραψαν την Neptune II βάσει της οποίας εκσυγχρονίστηκες ο ΩΚΕΑΝΟΣ, κυκλοφορούν ελεύθεροι.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Λεφτά δεν μας δίνουν, μας λένε απατεώνες ενώ είχαν siemens, μας χρωστάνε 70δις ? από τον πόλεμο, απαιτούν να πάρουμε τα πανάκριβα και προβληματικά όπλα τους, απαιτούν τοκογλυφικά επιτόκια, μας πουλάνε τα προϊόντα τους διαλύοντας τα δικά μας και μας απειλούν οτι θα μας βγάλουν απ το euro.
Μήπως θέλουν κλωτσιές;

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Κυρ Μαρ 21, 2010 4:03 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
dimitris mak
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Δημοσιεύσεις: 1562
Εγγραφή: Παρ Αύγ 21, 2009 3:39 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από dimitris mak »

Οποιος και να τα πηρε... Εγω ενα ξερω οτι δεν τους πληρωνουν... Τους εργατες!
Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Su-35 »

Μια χαρα πληρωνονται. Απλα καθυστερησε το δωρο του πασχα.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Απίστευτες εξελίξεις στην υπόθεση των ΕΝΑΕ και των υποβρυχίων Τype 214 φαίνεται ότι σημειώνονται με την πλευρά του Ισκαντάρ Σάφα να δηλώνει ότι χαλάει η συμφωνία λόγω καθυστέρησης στην παραλαβή των πιστοποιητικών που σβήνουν το πρόστιμο των 230 εκατ. Ευρώ της Ε. Ε.(συν τους τόκους, φυσικά) αλλά και άλλων θεμάτων και την ελληνική πλευρά δια πηγής προσκείμενης στον υπουργό Εθνικής Άμυνας Εγάγγελο Βενιζέλο να δηλώνει οργισμένη ότι «Η συμφωνία ισχύει, είναι νόμος του κράτους και όλοι πρέπει να την σεβαστούν».

Μέσα σε όλα αυτά η πλευρά του Ι. Σάφα και της TKMS προχωρούν στην αναβολή της παραλαβής του S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, ως ένα μέσο Πίεσης της ελληνικής πλευράς, για να κάνει και τα "στραβά μάτια" το ΣΔΟΕ σε κάποια θέματα, όπως θα δούμε εν συνεχεία.

Defencenet

...
Digenis
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Οκτ 05, 2010 9:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Digenis »

Αυτα συμβαινουν οταν εισαι αδυναμος, και δεν προστατευεις τα συμφεροντα τις ελλαδας
Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Alex*** »

Ωραίοι οι Άραβες.
Ζητούν στην πράξη πλήρη φορολογική και ποινική απαλλαγή για να μπουν ως άρχοντες στα ΕΝΑΕ.
Θέλουν, εκτός από τον γνωστό μηδενισμό του προστίμου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, απαλλαγή από εκκρεμή φορολογικά ζητήματα και παραίτηση του ελληνικού δημοσίου απ' ότι προκύψει από ενδεχόμενη εισαγγελική έρευνα.
Επίσης ζητούν, κάτι που εγώ τουλάχιστον το ακούω πρώτη φορά, να τους παραχωρηθεί δωρεάν (στη νέα εταιρεία δηλ.) η έκταση των ναυπηγίων την οποία είχε παραχωρήσει ο Νιάρχος στο δημόσιο τη δεκαετία του 50. Δηλ. Αν σε 10 χρόνια, πες, σηκωθούν και φύγουν θα τους ανήκει και η έκταση;
Ρε τι ακούμε.
Πάντως εμένα εξαρχής δεν μου άρεσε το όλο σκηνικό. Υπήρχε περίπτωση, να έρθει ιδιωτική εταιρεία, και να ρίξει τα ωραία λεφτουδάκια της, χωρίς να έχει εξασφαλίσει, ότι δεν θα πληρώσει όλα τα κερατιάτικα που έχουν συσσωρευτεί σ' αυτά τα έρμα τα ΕΝΑΕ;

Digenis
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Οκτ 05, 2010 9:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Digenis »

Ε ποια με αυτα τα ΕΝΑΕ.
Τα υποβρηχια να παρουν

Γιατι δεν τα δινουν στον Ταβουλαρη και προικα αλλες 6 εξτρα φρεμμ+τα 2 214. Κολοτουμπες θα κανει
Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Alex*** »

Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχουν 1300 εργαζόμενοι στα ΕΝΑΕ (οι οποίοι είναι 3 μήνες απλήρωτοι) και η εξασφάλιση των θέσεων εργασίας τους, υπάρχει το πρόστιμο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (που κανείς επενδυτής δεν το αναλαμβάνει) και υπάρχει και το θέμα των υποβρυχίων το οποίο καλώς ή κακώς έχει συνδεθεί με τα Ναυπηγεία.
Μήπως έπρεπε να δουν το θέμα της συγχώνευσης όλου του ναυπηγοεπισκευαστικού έργου στην Ελλάδα, εφόσον οι δουλείες δεν φτάνουν για όλους και να μοιραστεί η πίτα σε Σκαραμαγκά - Ελευσίνα - Νεώριο;
Πολύ δύσκολα θέματα παιδιά και πολύ αμφιβάλω αν μπορούν να τα τα χειριστούν σωστά οι δικοί μας, κάτω και απ' το βάρος της οικονομικής κρίσης.

Επί του πιεστηρίου: Το υπουργείο ανακοίνωσε πως δεν παίζει με τίποτα φορολογική - ποινική αμνηστία και παραχώρηση δημοσίων εκτάσεων και αιγιαλού
Ίδωμεν

Digenis
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Οκτ 05, 2010 9:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Digenis »

Ασε ας πανε στο διαολ... Οι αραβες.
Να αφησουν μεσα τους Γερμανους με 20% και ας τα παρη ο Ταβουλαρης και γερη προικα.

Ξερεις τη σημενει αυτο ε! Μεγαλο πολεμικο ναυτικο για να συντηρηθουν τα ναυπηγια, μεχρι να αρχισουν να πουλαν υπηρεσιες και στην Εμπορικη ΝΑυτιλια
...
Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Alex*** »

Μόνο που οι Γερμανοί θέλουν να φύγουν.
Γι' αυτό και ξεκίνησε και το όλο νταβαντούρι με τους Άραβες.
Το χοντρό θέμα είναι ότι οι Άραβες δεν θέλουν να αναλάβουν τις φορολογικές επιβαρύνσεις της προηγούμενης χρήσης οι οποίες βέβαια είναι υποχρέωση των Γερμανών.
Οι Γερμανοί απ' την μεριά τους, έχοντας στα χέρια τους τον άσσο που λέγεται "υποβρύχια", προσπαθούν να γλιτώσουν τις δικές τους υποχρεώσεις και μας πιέζουν να τις χαρίσουμε στους Άραβες, ώστε να πουν το τελικό ναι και να ξεφορτωθούν κι αυτοί και το κράτος τα Ναυπηγεία.

Digenis
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Οκτ 05, 2010 9:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Digenis »

Με 20% οπως και τωρα δεν νομιζω οτι θα εχουν κανα ιδιαιτερο προβλημα.

Να τα δωσουν στον Ταβουλαρη, με γερη προικα, να τα τακτοποιησουν, και να τα μετατρεψουν ως κομματι της πολεμικης εκτος την εμπορικης βιομηχανιας της χωρας.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Alex*** έγραψε:Μόνο που οι Γερμανοί θέλουν να φύγουν.
Γι' αυτό και ξεκίνησε και το όλο νταβαντούρι με τους Άραβες.
Το χοντρό θέμα είναι ότι οι Άραβες δεν θέλουν να αναλάβουν τις φορολογικές επιβαρύνσεις της προηγούμενης χρήσης οι οποίες βέβαια είναι υποχρέωση των Γερμανών.
Οι Γερμανοί απ' την μεριά τους, έχοντας στα χέρια τους τον άσσο που λέγεται "υποβρύχια", προσπαθούν να γλιτώσουν τις δικές τους υποχρεώσεις και μας πιέζουν να τις χαρίσουμε στους Άραβες, ώστε να πουν το τελικό ναι και να ξεφορτωθούν κι αυτοί και το κράτος τα Ναυπηγεία.

Μην παραμυθιάζεστε.

Οι Γερμανοί είναι λαμόγια ΔΕΝ ηθελαν να φύγουν.

Αν ήθελαν να φύγουν δεν θα κράταγαν το 25%.

Ξυπνάτε.

Ηθελαν να αποφύγουν τις ρήτρες και τα πρόστιμα.

Ετσι σχεδίασαν υποτιθέμενη πώληση σε άλλη συνδεδεμένη με την THYSSEN εταιρεία δηλ την ADM.

Τώρα με την σειρά της η ADM -ως συγγεινονούντα δοχεία με την Thyssen-θέλει να στείλει τα ΕΝΑΕ σε Off shore... (υποπτευόμαστε όλοι γιατί)

Αυτά είναι στρατηγικά λαμόγια και όχι επενδυτές σοβαροί

Η μόνη και η καλύτερη λύση για τα ΕΝΑΕ ήταν η πώληση στν Ταβουλάρη (και τους Γάλλους) και συγχώνευσή τους με Ελευσίνα και Νεώριον ώστε να Αποκτήσουμε έναν μεγάλο και ισχυρό ναυπηγικό φορέα που θα ανταγωνίζεται τους ξένους.

...
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες