Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Εξοπλιστικά προγράμματα, προμήθειες και η αμυντική βιομηχανία
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Το υπουργείο Εθνικής Αμυνας και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν μπει στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) καθώς, έπειτα από καταγγελία, διαπιστώθηκαν παράνομες επιδοτήσεις των ναυπηγείων μέσω εξοπλιστικού προγράμματος και διακινήσεις χρημάτων σε υπεράκτιες εταιρείες χωρίς αντίκρισμα έργου.

...

Πρόκειται, όπως αποκάλυψε χθες η εφημερίδα «Καθημερινή» σε δημοσίευμα του Τάσου Τέλλογλου, για «έρευνα των ευρωπαϊκών δικαστικών αρχών εναντίον της Ελληνικής Δημοκρατίας, που εστιάζεται σε ύποπτες πληρωμές σε ελβετικές τράπεζες, καθώς και κινήσεις προς υπεράκτιες εταιρείες της Καραϊβικής και της Κύπρου τα χρόνια 2003 και 2004 - 2005 από την υπόθεση εκσυγχρονισμού 6 φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού».

...

Το πρόγραμμα ήταν ύψους περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ, είχε εγκριθεί από το ΚΥΣΕΑ τον Νοέμβριο του 2002 και υπογράφηκε το 2003 επί Γιάννου Παπαντωνίου. Το ανέλαβε η εταιρεία Thales Naval Netherlands με εκπρόσωπο στην Ελλάδα τον κ. Μπεκατώρο και συμμετοχή είχαν δύο ελληνικές εταιρείες,SSMART SA και Signal Hellas, που, σύμφωνα με δημοσιεύματα, «απ' ό, τι δείχνουν τα έγγραφα των ευρωπαϊκών δικαστικών αρχών, είχαν σημαντικό ρόλο στη διαπραγμάτευση».

Ελευθεροτυπία

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Σε αναζωπύρωση της χρόνιας κόντρας ανάμεσα στο Ελληνικό Δημόσιο και τον γερμανικό όμιλο της Τhyssen Κrupp, που είναι και ο ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αναμένεται να οδηγήσει η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την επιστροφή από τα ναυπηγεία στο Ελληνικό Δημόσιο παράνομων κρατικών ενισχύσεων ύψους 230 εκατ. ευρώ, που ανακοινώθηκε χθες.

Θεωρείται βέβαιο ότι η γερμανική διοίκηση των ναυπηγείων θα επιχειρήσει να ενεργοποιήσει παλαιότερες δικαστικές απαιτήσεις της ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ, που είχε εγείρει κατά του Ελληνικού Δημοσίου και εμμέσως και της Τράπεζας Πειραιώς (σημερινής ιδιοκτήτριας της τότε Τράπεζας ΕΤΒΑ, που ήταν με τη σειρά της ιδιοκτήτρια των Ελληνικών Ναυπηγείων), με το επιχείρημα ότι είχαν αποκρύψει κατά την υπογραφή της σύμβασης πώλησης των ναυπηγείων σημαντικές υποχρεώσεις της εταιρείας. Πάντως όταν, πριν από πολύ καιρό, είχαν υποβληθεί οι δικαστικές απαιτήσεις της ιδιοκτήτριας εταιρείας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η Τράπεζα Πειραιώς είχε απορρίψει τις αιτιάσεις της γερμανικής πλευράς.

TA NEA
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Με απόσχιση του κλάδου επισκευών και πώλησή του με διαγωνισμό απειλούν οι γερμανοί ιδιοκτήτες του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά.

Σύμφωνα με συνδικαλιστές του ναυπηγείου, ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης και στέλεχος της ΤhyssenΚrupp Ράινχαρτ Κούλμαν, σε πρόσφατη συζήτησή του με εκπροσώπους του συνδικάτου, είπε ότι οι οικονομικές δυσκολίες στο ναυπηγείο, η πλήρης απραξία στις παραγγελίες του Πολεμικού Ναυτικού αλλά και το πρόσφατο πρόστιμο 200 εκατ. Ευρώ των Βρυξελλών προς το ναυπηγείο (και συγκεκριμένα στο εμπορικό κομμάτι και όχι στο πολεμικό) οδηγούν τη διοίκηση στην απόφαση να «σπάσει» στα δύο την εταιρεία, κρατώντας το τμήμα των πολεμικών κατασκευών και προκηρύσσοντας διαγωνισμό για πώληση του τμήματος επισκευών εμπορικών πλοίων (το οποίο θα έχει μετεξελιχθεί στο μεταξύ σε ανεξάρτητη εταιρεία) σε έλληνα ή ξένο πλειοδότη. Τα προβλήματα που υπάρχουν στο ναυπηγείο καταδεικνύονται και από την

προχθεσινή επίσκεψη ανωτάτου στελέχους των Γερμανών στο υπουργείο Οικονομίας, όπου ζήτησε περίπου 200 εκατ. Ευρώ τα οποία, σύμφωνα με τους Γερμανούς, χρωστάει το ελληνικό Δημόσιο στην επιχείρηση.

Η απάντηση από το υπουργείο Οικονομίας ήταν ότι έχουν ήδη εισπράξει το 80% των χρημάτων που τους οφείλονται για παραγγελίες χωρίς να έχουν παραδώσει τα υπεσχημένα. Εξάλλου σύμφωνα με πληροφορίες και στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας ελέχθη χθες από υψηλά ιστάμενους παράγοντες ότι «οι Γερμανοί απειλούν να φύγουν λόγω φρεγατών και υποβρυχίου».

Πληροφορίες από το ναυπηγείο ανέφεραν πάντως χθες αργά ότι ο Κούλμαν διέψευδε μιλώντας σε συνεργάτες του τα περί κλεισίματος ή πώλησης. Πάντως όλο το σκηνικό φαίνεται ότι «στήνεται» λόγω της παραγγελίας των φρεγατών που ετοιμάζει το Πολεμικό Ναυτικό και οι πληροφορίες που γράφονται αναφέρουν ότι φαβορί είναι οι Γάλλοι. Προφανώς αυτή την εξέλιξη θέλουν να προλάβουν οι Γερμανοί.

ΤΟ ΒΗΜΑ
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Πωλητήριο λόγω της διεθνούς κρίσης που πλήττει και τη ναυπηγική βιομηχανία φαίνεται ότι βάζουν οι Γερμανοί της ΤhyssenΚrupp στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά,που απασχολούν περίπου 1.200 εργαζομένους.

Ακόμη δεν έχει διευκρινισθεί αν ο γερμανικός όμιλος θα πουλήσει το σύνολο της εταιρείας ή θα αναζητήσει συνεταίρο, κάτι που αναμένεται να διευκρινισθεί ενδεχομένως και σήμερα σε συνάντηση της διοίκησης με τους εργαζομένους των ναυπηγείων. Κυβερνητικές πηγές ανέφεραν χθες ότι ανεπισήμως έχουν ενημερωθεί για τις προθέσεις της ΤhyssenΚrupp να πουλήσει μέρος ή ολόκληρη τη συμμετοχή της στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Το θέμα, πάντως, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, συζητήθηκε την Παρασκευή μεταξύ του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της Γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ, στο περιθώριο των εργασιών της Συνόδου Κορυφής των Βρυξελλών.

Το τι θα γίνει τελικά, θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον που θα δείξει η αγορά για την απόκτηση των ναυπηγείων. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον 4 ενδιαφερόμενους να τα αγοράσουν ή να συμμετάσχουν σε ένα βιώσιμο σχήμα, που φέρονται να είναι ο όμιλος Ταβουλάρη- ο οποίος κατέχει τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Νεωρίου στη Σύρο- ο όμιλος Λαυρεντιάδη, ομάδα στελεχών ελληνικού τραπεζικού ομίλου και ένας γαλλικός που δραστηριοποιείται στον χώρο της ναυπηγικής βιομηχανίας.

ΤΑ ΝΕΑ
Anonymous

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Anonymous »

Η είδηση είναι πολύ σοβαρή και πολύ σημαντική και θετική για την Ελλάδα και τους εργαζόμενους. Και εξηγούμαι: Οι Γερμανοί έχουν σκοπό να προχωρήσουν σε απολύσεις εργαζομένων ως αντίποινα επειδή ΄προχωράμε σε προμήθεια φρεγατών FREMM. Αλλωστε τα είδαμε τα διαπιστευτήρια τους.80% προκαταβόλή για 5 Υ/Β και παρέδωσαν 1 που γέρνει. Ελεος. Ας πουλήσουν και να ξεκουμπιστούν. Αλλωστε ενδιαφερόμενοι υπάρχουν πολλοί. Ελληνες επιχειρηματίες και Γάλλοι. Νομίζω ότι θα μπουν οι Γάλλοι και θα αναλάβουν την παραγγελία των FREMM αφού η συμφωνία προβλέπει το 35% να κατασκευαστεί σε Ελληνικά ναυπηγεία. Ας παλλαγούμε από τους Γερμανούς σε όλα τα επίπεδα. Το λάθος πρέπει να διορθωθεί. ΟΤΕ και Ναυπηγεία πρέπει να επιστρέψουν υπό ελληνικό έλεγχο. Η λαίλαπα των φιλελευθερων και της ελευθερης αγοράς είχαν τα γνωστά παγκοσμίως αποτελέσματα

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

sniper έγραψε:ΟΤΕ και Ναυπηγεία πρέπει να επιστρέψουν υπό ελληνικό έλεγχο. Η λαίλαπα των φιλελευθερων και της ελευθερης αγοράς είχαν τα γνωστά παγκοσμίως αποτελέσματα



Τα μπέρδεψες όλα μαζί βλέπω.

Αφού παραπάνω λες να αναλάβουν οι Γάλλοι τα ναυπηγεία.
Anonymous

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Anonymous »

yandr έγραψε:
sniper έγραψε: ΟΤΕ και Ναυπηγεία πρέπει να επιστρέψουν υπό ελληνικό έλεγχο. Η λαίλαπα των φιλελευθερων και της ελευθερης αγοράς είχαν τα γνωστά παγκοσμίως αποτελέσματα



Τα μπέρδεψες όλα μαζί βλέπω.

Αφού παραπάνω λες να αναλάβουν οι Γάλλοι τα ναυπηγεία.
Οχι καθόλου. Απλά αφού δεν θέλει η ελλάδα να τα πάρει πίσω ας τα πάρουν έστω οι Γάλλοι. Κοινώς, απ τα ολότελα καλή και η Παναγιώταινα...

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Σε «τεντωμένο σκοινί» βαδίζουν, και μάλιστα εν μέσω κρίσης στην παγκόσμια ναυτιλία, οι δύο μεγάλες ναυπηγικές βιομηχανίες της χώρας, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας- Νεωρίου Σύρου, συντηρώντας έτσι ένα καθεστώς ανασφάλειας για τους περίπου 3.000 εργαζομένους σε αυτές. Η ανασφάλεια αυτή είναι σαφώς μεγαλύτερη για τους 1.500 εργαζομένους στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, καθώς το ενδεχόμενο εγκατάλειψής τους από τους σημερινούς τους ιδιοκτήτες, τον γερμανικό όμιλο της Τhyssen Group, είναι υπαρκτό.

Στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας- Νεωρίου Σύρου, τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα, καθώς η ελληνικών συμφερόντων ιδιοκτησία τους έχει φροντίσει εδώ και πολύ καιρό να προσαρμόσει «σε συνθήκες κρίσης» τη λειτουργία τους και μάλιστα χωρίς να προχωρήσει σε απολύσεις ή διαθεσιμότητες εργαζομένων.

Επιπλέον, ο όμιλος που ελέγχει τα Ναυπηγεία Ελευσίνας- Νεωρίου- επικεφαλής του οποίου είναι ο κ. Νίκος Ταβουλάρης- «ακουμπά» αυτή την περίοδο σε ένα καλό «μαξιλάρι», που είναι το πρόγραμμα κατασκευής των έξι φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού από τον γαλλικό όμιλο DCΝS, συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. Ευρώ. Ο όμιλος της Ελευσίνας είχε εγκαίρως- εδώ και έναν περίπου χρόνο- συνάψει συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τον γαλλικό όμιλο, πράγμα που του βγήκε σε καλό.

Ο «μεγάλος ασθενής»
Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή ο «μεγάλος ασθενής» τής κάποτε ανθούσης ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας είναι τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με τις πληροφορίες να επιμένουν στο γεγονός ότι ο γερμανικός όμιλος της Τhyssen Group φέρεται αποφασισμένος να φύγει από τον Σκαραμαγκά, κάτι που το έχει ήδη διαμηνύσει και στην ελληνική κυβέρνηση.

Η απόφαση του γερμανικού ομίλου, είτε να φύγει τελείως από την Ελλάδα είτε να περιορίσει τις δραστηριότητές του στο «κομμάτι» των υποβρυχίων, αν και εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Τhyssen Group να αποδεσμεύσει σταδιακά το χαρτοφυλάκιό της από τον κλάδο των ναυπηγείων, δεν είναι άσχετη και με τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στις σχέσεις της με την ελληνική κυβέρνηση. Προβλήματα, που έχουν την αφετηρία τους στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επιστροφή στο Ελληνικό Δημόσιο, από την εταιρεία που ελέγχει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, παράνομων επιδοτήσεων ύψους 230 εκατ. Ευρώ (χωρίς τους τόκους) και που οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο όταν η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε τελικά τον γαλλικό όμιλο DCΝS για την κατασκευή έξι φρεγατών, συνολικού κόστους 1 δισ. Ευρώ.

TA NEA
Anonymous

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Anonymous »

Στα τσακίδια οι απατεώνες Γερμανοί με τα υποβρύχια που γέρνουν... Τα λεφτά μας πίσω ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Πήραν τα λεφτά οι Γερμανοί και τώρα κάνουν τον... Κινέζο για τα- παλαιά και τα νέα- υποβρύχια του Πολεμικού Ναυτικού. Το νέο επεισόδιο στο σίριαλ των υποβρυχίων- που άρχισε με τον «Παπανικολή» που... Έγερνε και τώρα ίσιωσεχαρακτηρίζεται από πηγές του Πενταγώνου «εκβιασμός» και προστίθεται σε προηγούμενα που είχαν ως αντικείμενο τις θέσεις εργασίας στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Τα γερμανικών, σήμερα, συμφερόντων Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν σε εξέλιξη δύο συμβάσεις με το Πολεμικό Ναυτικό για υποβρύχια.

Η πρώτη αφορά τη ναυπήγηση τεσσάρων νέων υποβρυχίων τύπου «214», το πρώτο εκ των οποίων («Παπανικολής») παρουσίασε στην πρώτη δοκιμή πρόβλημα κλίσης σε ειδικές συνθήκες πλεύσης.

Η δεύτερη αφορούσε την αναβάθμιση τεσσάρων παλαιών υποβρυχίων τύπου «209» με προσθήκη του πλέον ισχυρού πλεονεκτήματος των νέων, δηλαδή του συστήματος αναερόβιας πρόωσης με το οποίο αυξανόταν η δυνατότητα παραμονής κάτω από το νερό από 2-3 ημέρες σε 14 ημέρες.

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν το πρώτο από τα 4 υποβρύχια και στη συνέχεια οι δύο πλευρές συμφώνησαν, αντί να γίνει ο εκσυγχρονισμός των υπολοίπων τριών, με τα ίδια χρήματα να ναυπηγηθούν δύο εντελώς νέα «209» με σύστημα αναερόβιας πρόωσης. Μόνη προϋπόθεση ήταν να καταβληθούν τα 105 εκατ. Ευρώ των δεδουλευμένων που χρωστούσε από καιρό το Πεντάγωνο στους Γερμανούς. Η λύση είχε γίνει αποδεκτή από το Πολεμικό Ναυτικό, ενώ η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών τη θεωρούσε επιτυχία της.

Παράλληλα, εξελισσόταν το θέμα του υποβρυχίου που «έγερνε». Μετά τις δοκιμές του φθινοπώρου και τη διαπίστωση ότι πλέον «ίσιωσε», η Ελλάδα προσανατολιζόταν- και είχε δηλωθεί από επίσημα χείλη- στο να παραλάβει τα τρία υποβρύχια αλλά όχι τον «Παπανικολή» λόγω του... Αρνητικά φορτισμένου ονόματος που είχε αλλά και διότι είχε παραμείνει εν αχρηστία τρία χρόνια στην προβλήτα. Το κόστος του θα αφαιρείτο από το συνολικό τίμημα, ενώ θα γινόταν παραγγελία και άλλου (4ου). Όμως για το τίμημα του «Παπανικολή» υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των δύο πλευρών.

Τώρα οι Γερμανοί, όπως αναφέρεται από την πλευρά του υπουργείου Άμυνας, εφαρμόζουν νέα τακτική που εκλαμβάνεται ως εκβιαστική από την Αθήνα. «Αφού έγινε η είσπραξη των 105 εκατ. Ευρώ, δεν προχωρούν στην υλοποίηση της υπόσχεσης-συμφωνίας για τα παλαιά υποβρύχια, αλλά ζητούν να πάνε "πακέτο" οι δύο υποθέσεις», αναφέρεται. Μάλιστα για το θέμα έχουν ανταλλαγεί σκληρές επιστολές μεταξύ του επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας κ. Αtzpodien και του γενικού διευθυντή εξοπλισμών κ. Ε. Βασιλάκου.

Βέβαια, από γνωρίζοντες την υπόθεση τονίζεται πως δεν μπορεί κανείς εύκολα να δεχθεί ότι πράγματι το υπουργείο Άμυνας θέλει να προχωρήσει η υπόθεση των υποβρυχίων και ότι δεν χρησιμοποιεί κάποιες τακτικές κινήσεις των Γερμανών για να μπλοκάρει την εξέλιξη. Η εκτίμηση αυτή, όπως υποστηρίζεται, ενισχύεται και από τις αντιφατικές δηλώσεις που έχουν κάνει διαδοχικά τους τελευταίους μήνες κορυφαία στελέχη τόσο του υπουργείου όσο και του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ). Οι λόγοι δε για τους οποίους πιθανόν να αξιοποιεί τις γερμανικές τακτικές κινήσεις το Πεντάγωνο για το μπλοκάρισμα της εξέλιξης εκτιμάται ότι μπορεί να είναι αφενός η κακή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας τα τελευταία χρόνια και αφετέρου το να επιρριφθούν ευθύνες στο... ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις του οποίου είχαν αρχίσει τα προγράμματα.

ΤΑ ΝΕΑ
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Η γερμανική HDW, τα Ναυπηγεία του Κιέλου και τα Ελληνικά Ναυπηγεία κατήγγειλαν σειρά συμβάσεων με το Ελληνικό Δημόσιο, με κυριότερη αυτή των νέων υποβρυχίων που η Ελλάδα δεν παραλαμβάνει λόγω τεχνικών προβλημάτων. Κίνδυνος για τα Ελληνικά Ναυπηγεία, που έχουν λαμβάνειν 300 εκατ. Ευρώ.Οπως τονίζουν, το ελληνικό Δημόσιο έχει σταματήσει να καταβάλλει τα προβλεπόμενα κεφάλαια και οι οφειλές πλέον ανέρχονται σε 520 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 300 εκατ. Αφορούν τα Ελληνικά Ναυπηγεία. Κύριος λόγος είναι η άρνηση της Ελλάδας να παραλάβει το πρώτο από τα νέα υποβρύχια U214, το οποίο εμφάνιζε πολύ μεγάλη αστάθεια και έπαιρνε κλίσεις που καθιστούσαν αδύνατη την επιχειρησιακή του λειτουργία.

Ωστόσο οι εταιρείες επιμένουν ότι έχουν εκπληρώσει τις συμβατικές τους υποχρεώσεις και για το λόγο αυτό την τελευταία διετία βρίσκονταν σε διαδικασία διαλόγου με την κυβέρνηση για την εξεύρεση λύσης. Καθώς κάτι τέτοιο δεν επετεύχθη, προχώρησαν πλέον στην καταγγελία των συμβάσεων, ενώ και τα τέσσερα υποβρύχια έχουν ήδη ναυπηγηθεί.

Αρχικά κατήγγειλε τη σύμβαση η γερμανική HDW και στη συνέχεια ακολούθησε η καταγγελία των Ελληνικών Ναυπηγείων, καθώς απώλεσαν τον απαραίτητο για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων κύριο προμηθευτή τεχνολογίας. Μάλιστα στην σχετική τους ανακοίνωση, τα Ελληνικά Ναυπηγεία σημειώνουν προετοιμάζουν από κοινού με την HDW περαιτέρω νομικές ενέργειές και σκοπεύουν να καταφύγουν σε διαιτησία κατά του Ελληνικού Δημοσίου.

Σημειώνεται ότι μαζί με την οριστική όπως φαίνεται εμπλοκή για τα νέα υποβρύχια της κλάσης ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, το πλήγμα για το Πολεμικό Ναυτικό και τις ισορροπίες στο Αιγαίο θα είναι διπλό, καθώς καταγγέλθηκε και η σύμβαση για τον εκμοντερνισμό τριών παλαιότερων υποβρυχίων τύπου 209, την ώρα που το τουρκικό πολεμικό ναυτικό έχει σε εξέλιξη αντίστοιχα προγράμματα.

ΕΘΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Οι Γερμανοί ιδιοκτήτες της ThyssenKrupp, πωλούν έναντι ενός ευρώ το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά και αποχωρούν.Όπως έγραψε Το Βήμα online , ως αγοράστρια εταιρεία φέρεται η VERDIL, συμφερόντων του κ. Σωτ. Εμμανουήλ, ο οποίος είχε ξαναπεράσει από το Ναυπηγείο ως μάνατζερ το 1999 μετά απο διαγωνισμό. Απομακρύνθηκε το 2003 όταν μια καταιγίδα στον Σκαραμαγκά απεκάλυψε σκάνδαλο με αδήλωτο σκάφος που επισκεύαζε εκεί.

Σύμφωνα με το μνημόνιο που υπεγράφη, ο Σκαραμαγκάς αναλαμβάνει όλες τις τεχνικές συμβατικές υποχρεώσεις των Γερμανών για τα υποβρύχια, ενώ θα δανειστεί 200 εκατομμύρια ευρώ για να πληρώσει τα 180 εκατομμύρια στους Γερμανούς που τα ζητούσαν από το Ελληνικό Δημόσιο ως υπόλοιπο για την αποπεράτωση των υποβρυχίων και τα οποία το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης μέχρι σήμερα δεν αναγνώριζε.

in.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το κυβερνητικό στρατόπεδο, αυτός που θα αναλάβει το πρόγραμμα κατασκευής των νέων φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού θα είναι και ο αγοραστής των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Βεβαίως, το τυπικό της πώλησης των Ναυπηγείων από τους σημερινούς ιδιοκτήτες τους, τους Γερμανούς, θα ακολουθήσει τη διαδικασία που συμφωνήθηκε κατά την πρόσφατη συνάντηση του επικεφαλής της Τhyssen Μarine Κrupp με τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο και Επικρατείας Χάρη Παμπούκη. Που σημαίνει ότι οι σημερινοί ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων θα προσκομίσουν στον υπουργό Άμυνας λίστα όλων των υποψήφιων μνηστήρων.

Ωστόσο είναι αυτονόητο ότι το... Δαχτυλίδι θα το πάρει όποιος αναλάβει και το κόστους άνω των 2 δισ. Πρόγραμμα των 6 φρεγατών. Ένα από τα φαβορί για το πρόγραμμα είναι ο γαλλικός όμιλος DCΝS και ο Έλληνας σύμμαχός του, που είναι τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Η συμμαχία αυτή επιβεβαιώθηκε πρόσφατα, όταν το αφεντικό του γαλλικού ομίλου Ρatrick επισκέφθηκε την Ελευσίνα.

TA NEA
Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από Su-35 »

Διεκδίκηση των «Ελληνικών Ναυπηγείων» από Ελληνο-Ισπανική επιχειρηματική σύμπραξη

Ο όµιλος εταιρειών «ONEX HELLENIC» έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον προς την Γερµανική εταιρεία Thyssen Krupp MS για την εξαγορά, της στρατηγικής σηµασίαςγια την Ελληνική οικονοµία, εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΕ».

Η ΟΝΕΧ ΗΕLLΕΝΙC Εξασφάλισε, προς εκπλήρωση των στρατηγικών και επιχειρηµατικών της σχεδίων που άπτονται της ναυπηγικής και δη αµυντικής βιοµηχανικής δραστηριότητας, την στρατηγική συνεργασία µε τον Ισπανικό ναυπηγικό κολοσσό «NAVANTIA». Αυτά υποστήριξαν χθες εκπρόσωποι της εταιρείας σε σχετική συνέντευξη Τύπου.

Επιπροσθέτως προς ανάπτυξη της ναυπηγικής εµπορικής δραστηριότητας τόσο από την άποψη του κύκλου εργασιών, όσο και την στήριξη µέσω ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων, ο όµιλος έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη επενδυτικών και εφοπλιστικών εταιρειών, Επικεφαλής των οποίων είναι η εταιρεία «IONIAN MANAGEMENT INC» και µε την οποία έχει συναφθεί στρατηγικήσυνεργασία.

Η ως άνω αναφερόµενη διαδικασία εξαγοράς θα υποστηριχθεί για λογαριασµό της ONEX HELLENIC από τον διεθνή Οίκο "GRAS SAVOYE WILLIS" ο οποίος θα παρέχει τη συνολική ασφαλιστική κάλυψη για το σύνολοτων κινδύνων καθώς και το σύνολο των συµβουλευτικών υπηρεσιών που θα απαιτηθούν σε επίπεδο m&a,risk assessment κ. Τ. Λ.

http://www.defencenet.gr/

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ)

Δημοσίευση από yandr »

Στον όμιλο Abu Dhabi Mar (ADM) πωλήθηκαν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, όπως ανακοινώθηκε Απο την κυβέρνηση.

Όπως διευκρινίζεται, το νέο κοινοπρακτικό σχήμα του οποίου θα ηγείται η ADM κατέχοντας ποσοστό 75,1% του μετοχικού κεφαλαίου του Σκαραμαγκά, και στο οποίο συμμετέχει η Thyssen Krupp Marine Systems ("TKMS") με ποσοστό 24,9%, τυγχάνει της απόλυτης έγκρισης της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ εκφράζεται η επιθυμία όπως το νέο κοινοπρακτικό σχήμα ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας (Υ. ΕΘ. Α.) το ταχύτερο δυνατό.

Σύμφωνα με την κυβερνητική ανακοίνωση, με το νέο κοινοπρακτικό σχήμα και την είσοδο της ADM στην ιδιοκτησία και τον έλεγχο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά επιτυγχάνεται μακροπρόθεσμη βιώσιμη λύση στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της ναυπηγικής βιομηχανίας με διασφάλιση των θέσεων εργασίας.

TA NEA

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Δευ Μαρ 01, 2010 5:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες